@kitty; oohw meid, tuurlijk duimen wij voor een grote opbrengst en het allerbelangrijkste, een aantal mooie bevruchtingen! Wat een spannende dagen voor jou. Wanneer weet je hoeveel eitjes er bevrucht zijn? En wanneer is de terugplaatsing? Heel erg veel succes voor morgen! Ik denk niet dat ik een regelmatige cyclus ga krijgen, vandaag is CD15 en merk niks dat er een eisprong komt. De vorige keer heb ik hem echt heel duidelijk gevoeld en gemerkt en ook mijn temp. is nu gewoon netjes elke dag 36.6/36.7 dus het zal wel eenmalig zijn geweest denk ik Achjah, als we voor een tweede moeten spuiten is ook geen ramp, dan heb je het wel een beetje in de hand. Het zijn alleen de FM waar ik tegenop zie straks, ivm Rowi. Maar goed, dat is latere zorg! Eerst nog even genieten van alle leuke dingen die nu komen gaan met onze meid. Ze wordt gelukkig steeds makkelijker in de omgang. Ze is minder boos en ik merk gewoon dat ze echt haar ritme nodig heeft. De baby van een vriendin is heel makkelijk, die valt gewoon in slaap in de maxicosi of in de box tijdens een verjaardag en die van ons zet het op een schreeuwen als ze moe wordt en zal niet makkelijk zo ergens een slaapje doen. Maar gelukkig kan ze overal naar bedje toe
@Kitty, we gaan zeker voor je duimen! @Nijn; ben je nog bij de osteopaat geweest? Daar zou je toch naar toe gaan of niet? Fiene is wat dat betreft ook een makkelijk kind. Ze valt niet overal in slaap omdat ze gewoon er erg graag bij wilt zijn. Ze kan wel een beetje gaan mopperen als ze moe wordt maar dan doet een speentje wonderen Ik moet trouwens 28 november weer naar het CB. Ben erg benieuwd hoe zwaar en groot ze dan is. Dan ga ik ook vragen wat ik haar dan nog meer te eten mag gaan geven omdat ze dan al een half jaar is. Heeft iemand nog goede tips voor verkoudheid? Fiene is al een paar weken flink verkouden; snotneus en hoesten (vooral 's nachts). Dan hoest ze zichzelf wakker. Ik ben al bij de huisarts geweest maar alles was verder goed. Ik heb het bedje al iets omhoog staan, ze heeft neusspray, druppeltjes van VSM en ik ga ook nog Luuf voor baby's halen. Iemand nog andere tips?
Kimsel luuf mag pas vanaf 6 maanden gebruikt worden.. Heb je al Zwitsal voor in bad met eucalyptus ofzo? Lekker stomen! Elin valt ook alleen in bed in slaap en dat is idd soms wel lastig met weggaan. Zie ook vaak kindjes die zo in de box of wandelwagen slapen maar dat gebeurt hier ook niet. Ach, in bed slaapt ze prima dus niets te klagen. Vanmorgen MvM geweest en ik mag weer tot 21 januari flessen vullen! Pff klinkt lang zeg.. Maar het is voor een goed doel.. Denk gewoon aan Kitty en dan heb ik motivatie genoeg Mijn test knalde echt, had ze niet verwacht zei ze met 5 wkn. Wie weet is het een 2ling zei die vrouw.. haha nou ik vond het niet zo grappig zeg.. poeh! Maar zal wel niet, maak denk ik gewoon snel hcg aan. Ik ga mn meisje naar bed brengen!
@Sasjuh; ja klopt, dat had ik gelezen. Ik kan inderdaad die Zwitsal eens proberen. Fiene valt ook in slaap in de wandelwagen. Vooral nu we de bak er niet meer op hebben vindt ze het heerlijk in die zak. En ze slaapt ook in de auto in de Maxi Cosi. Het zou toch wat als het een tweeling zou zijn..... !
Sasjuh, wat goed dat je mee doet met MvM. Je kunt er toch 1 vrouw per week mee helpen? Dus je voelt je verder goed? Niet misselijk ofzo? En thanks allemaal voor het duimen. De punctie viel mee. Maar is ook logisch want je wordt goed verdoofd. We dachten dat er wel een stuk of 12 eicellen verkregen waren. Viel toch tegen, want het waren er 7. Zelfs de arts vond het een tegenvaller. Blijkbaar lege follikels? Ze twijfelen nog of ze een deel IVF en ICSI doen. Nu de opbrengst wat lager is, willen ze toch proberen het maximale eruit te halen. Zeker gezien de resultaten van de vorige keer. Ik word morgenochtend al gebeld of er bevruchtingen zijn. Heel lief dat ze meedenken, dan hoe ik niet de hele dag in spanning te zitten. En als het dus goed gaat, dan krijg ik zondagochtend de terugplaatsing. Wordt heel spannend dus! Ik houd jullie op de hoogte!
@kitty; fijn dat de punctie goed is gegaan. Hopelijk krijg je goed nieuws vanochtend. Ik ben weer ongesteld geworden. Ongeveer 9 dagen na mijn eisprong. Wel snel dus mijn luteale fase is erg kort. Maar ik lijk wel een regelmatige cyclus te krijgen dus dat zou wel fijn zijn. Deze ronde even goed volgen zodat ik precies weet wanneer ik mijn eisprong heb en hoe lang mijn luteale fase is.
Kitty ooo ik hoop zo dat de terugplaatsing door kan gaan dit weekend en dat jullie misschien ook nog wat in de diepvries hebben.. Kimsel dat gaat goed! Zou fijn zijn he, een regelmatige cyclus. 9 dgn is idd niet lang, maar goed de mijne is altijd 9 of 10 dgn en ben er toch al 2 keer zwanger mee geworden Net lekker gezwommen met Elin en nu ligt ze op bed. Ik ff lekker niets doen, heerlijk. Vanmorgen echt misselijk opgestaan en het is nog steeds wel aanwezig. Moet echt goed blijven eten, dan gaat het wel prima eigenlijk.
@kimsel; hoe is het nu met Fiene? Ik heb niet echt tips. Toen Rowi verkouden was had ik zo een zuigdingetje gekocht dat ik haar neus schoon kon maken, vooral voor haar flesje wel erg prettig. Hopelijk gaat het al iets beter. Ik ben idd. 2x bij de osteopaat geweest, die vond dat de spieren tussen haar schoudertjes erg vast zaten, de fysio daarintegen zag niks geks aan Rowi dus na 2x ben ik ook niet meer gegaan. Maar het gaat al een stuk beter met haar, als wij haar maar vroegtijdig in bedje leggen is ze super vrolijk. Ik moet 27 nov. naar het bureau, ben ook erg benieuwd. Ik geef Rowi nu meer fruit en groente. Als ik een potje geef een heel potje en anders ongeveer dezelfde hoeveelheid. Fijn dat je cyclus weer terug is!! Hier nog steeds geen eisprong dus die van mij was echt eenmalig denk ik. @sasjuh; goed bezig meid! Die 10 weken zijn zo om Ik had toen met 5 weken ook zo een knaltest! Lekkere bevestiging he. Wat herkenbaar met dat eten haha, ik moest in de ochtend ook meteen iets eten, anders moest ik overgeven. Jij had bij Elin nergens last van toch? @kitty; heb je al nieuws? Fijn dat de punctie is meegevallen en wat hoop ik dat je ons hier goed nieuws brengt vandaag!
Nog geen nieuws van Kitty? Ben zo benieuwd.. Toen ik zwanger was van Elin ben ik een paar dgn misselijk geweest toen ik ongeveer 6 wkn zwanger was. Nu dus weer rond dezelfde tijd, hopelijk met een paar dgn weer weg! Hoef (nog) niet over te geven, maar zo'n misselijk gevoel steeds. Gelukkig slaapt Elin nog 2 keer overdag dus ik kan lekker rustig aan doen! Bekijk bijlage 285654 Net gemaakt van mn lieve meisje!
Even snel, ik hoorde vanochtend om half 10 al dat er 3 bevruchtingen zijn. 1 mbv IVF en 2 mbv ICSI. Nu hopen dat ze flink gaan groeien! Zondagochtend de tp van hopelijk 2 mooie emmies 😃. Jullie gaan t horen!
@kitty; heel goed meid! Hopelijk gaan ze alle 3 mooi delen en worden zondag 2 toppers teruggeplaatst! Ik ben erg benieuwd morgenvroeg, laat je ons meteen iets weten als je in de gelegenheid bent? Heel veel succes. @sasjuh; wat een grote meid al. Zit maar een paar maandjes in met Rowi maar Elin lijkt al weer veel ouder op die foto. Leuk hoe snel ze zich ontwikkelen. Ben je nog veel misselijk geweest?
Hai meiden, Ik heb gisteren even niet achter de comupter gezeten en lekker ontspannen. Vandaag weer gewerkt, dus sorry dat ik jullie in spanning heb gelaten. Er zijn gisteren twee emmy's teruggeplaatst. De 3e emmy wordt vernietigd. Deze was niet voldoende doorgegroeid. Erg spannend dus, een kleine 2 weekjes wachten en dan testen!
@kitty; je wilt niet weten hoe vaak ik hier gekeken heb haha maar gelukkig goed nieuws. Was bang dat het fout was gegaan omdat je nog niets had gepost maar snap het heel goed. Ik ga kei hard voor je duimen meid! Hoe was de kwaliteit van de 2 emmy's? Succes deze weekjes..
Hoi dames, Hoe is het met jullie? Hier gaat alles goed. Afgelopen weekend een lekker weekendje weg geweest naar zee. Fiene doet het ook heel goed. Ze rolt sinds anderhalve week echt om. Mevrouw wil nu dan ook niet meer op haar rug liggen . Ze hoest wel nog steeds. Ben weer naar de huisarts geweest maar alles is echt goed. Ze heeft gewoon een flink virus te pakken en dat moet vanzelf over gaan op een gegeven moment. Kitty, hoe is het met jou?
Hier gaat het goed hoor. Nijn, er is een 8 cellige en een 5 cellige emmy teruggeplaatst. Beide van type 1 kwaliteit. En over een paar dagen testen. Ik vind het echt superspannend. Voel wel wat steekjes linkonder in mn buik, ook al een paar dagen ongi klachten, last van mn onderrug. En eigenlijk valt mn eetlust erg tegen en ben ik niet chagerijnig of prikkelbaar. En dat heb ik altijd een week voor NOD. Ik ben ook wel wat ziekjes, dus wie weet waar het aan ligt? Nog even afwachten en vrijdagmiddag weet ik het zeker! En heerlijk hoor Kimsel, een paar dagen weg. Ik moet nog 3 weken wachten en dan een paar daagjes naar duitsland, naar de kerstmarkt .
@kimsel; wat goed dat Fiene al omrolt. Rowi blijft steeds op het laatste stukje steken haha, maar ze is er ook bijna. Mijn nichtje heeft haar eerste levensjaar ook heel veel gehoest en uiteindelijk een soort van puffer gekregen daarvoor. Hopelijk trekt het snel weg, is zo zielig dat ze zelf niet kunnen hoesten. @kitty; oohw meid wat spannend! En 2 eitjes van zo goede kwaliteit, het zou toch haast wel moeten deze ronde he. Hoe dik was je BMS? Ga je echt vrijdag pas testen of al eerder? Ik leef echt met je mee en ga heel hard voor je duimen! @sasjuh; hoe issie met jou? Nog last van kwaaltjes? @pinkpearl; hoe ist met jullie? Ik kon een paar dagen niet op zwangerschapspagina, had al bijna een ander account aangemaakt. Mijn email is nl veranderd en mijn oude is niet meer toegankelijk, nu kreeg ik van iemand een privebericht en zwangerschapspagina kreeg een foutmelding van mijn email en hadden mijn hele account gedeactiveerd, ik kon niets meer, zelfs niet op het forum kijken. Maar na 3 mailtjes kreeg ik op mijn nieuwe mail een activeringscode en kan ik overal weer gebruik van maken, gelukkig!