Nieuw forum

Discussie in 'MMM clubs' gestart door nijn86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames,

Hoe is het met jullie? Nog leuke dingetjes?

@nijn; hoe is het met Rowi?

@sasjuh; al aan het aftellen naar je verlof?

@kitty; ik ben heel erg benieuwd hoe het met je is. Alweer een echo gehad? Voel je je al wat zekerder?

Hier gaat alles goed. Fiene trekt zich sinds dit weekend op en gaat langs de tafel staan. Kijkt ze helemaal trots als het gelukt is, haha! Ze wil nu alleen de hele dag door aan de tafel gaan staan. Lastig nog hoe ze dan weer terug moet komen. Ze is dus al een paar keer achterover op haar bolletje gevallen. Maar het gaat steeds beter!

2. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; wat goed dat Fiene zich al optrekt. Ik ben benieuwd wanneer Rowi dat door gaat krijgen, ze wilt zich wel steeds vaker aan mij optrekken. Kruipt Fiene al echt op haar knietjes? De ontwikkeling gaat nu snel he. Weet je al wat jullie Fiene gaan kopen voor haar eerste verjaardag? Hoever ben je nu in je cyclus? Ga je niet meer aan de banner?

@kitty; ook ik ben heel nieuwsgierig hoe het met je gaat! Hopelijk gaat alles nog goed.

@sasjuh; hoe is het met jou?

3. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @nijn; nee ze kruipt nog niet echt op haar knieën. Het stomme is, is dat ze wel op haar knietjes dichter naar de tafel toe kruipt zodat ze kan gaan staan maar gewoon kruipen doet ze nog niet. Ze zet wel een paar stapjes langs de tafel. Ze reageert ook op muziek. Heb op FB een kort filmpje geplaatst.
    Bij Rowi zal het ook wel snel komen.
    Wij gaan een schommel voor in de tuin kopen/maken voor haar verjaardag en jullie?
    Ik denk dat ik vanaf volgende cyclus een bannen ga maken. Ik moet zaterdag een test doen en stoppen met de utro. Deze maand toch een hele kleine kans dat het raak is omdat mijn eisprong ineens 5 dagen eerder was.
    Wanneer gaan jullie op vakantie?

4. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; hoe gaat het? Heb je een test gedaan?
    Hier gaat het weer wat minder, ons meisje is weer goed ziek. Ze had zaterdag op zondag 39.8 koorts en de hele nacht gehuild. Gister ook weer 39.1 en huilen bij het hoesten dus ben voor de zekerheid toch even langs de huisartsenpost gegaan maar die zag/hoorde geen ontsteking. Als ze morgen nog steeds koorts heeft moet ik wel terug naar de huisarts. Ze heeft vandaag dus nog steeds koorts en ze is gewoon echt super erg verkouden, hoesten, snotneus, echt heel zielig is ze. Ik heb tijmsiroop gehaald en geef haar zetpillen, luuf, bedje weer omhoog en dan vandaag maar even aankijken. Vannacht heeft ze gelukkig redelijk geslapen.

Hoe is het met de rest??

5. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @nijn; ja negatief. Had ik ook verwacht aangezien ik m'n eisprong zo goed als gemist had. Dus we gaan er deze ronde flink tegenaan ;).
    Vervelend dat ze weer ziek is. Zielig zeg! Hopelijk is ze snel beter!

6. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; aah toch wel balen he.. Hopelijk mag het gauw gaan lukken! Doe je ook temperatuur bijhouden of gebruik je alleen van die testen?
    Rowi is echt zielig, blijft krijsen de hele dag. Heb haar nu maar weer in bed gelegd maar ligt weer te krijsen, weet echt niet meer zo goed hoe ik haar kan helpen. Wil haar ook niet teveel zetpillen geven, ze heeft er vanochtend 1 gehad. Ik heb haar nu dus ook 2x tijmsiroop gegeven (gisteravond en vanochtend) maar nu had ze net een dunne poepluier. Hoeveel geef jij Fiene daar altijd van? Ze mogen het 3x per dag toch? Ik durf het haar niet teveel te geven, heb ook niet het idee dat het helpt tot nu toe en ze wilt helemaal niks dus moet het er echt in doen met zo een spuitje en dat vind ik ook weer zielig. Ik hoop dat ze snel opknapt!

7. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Heeft ze niet ook last van doorkomende tandjes Nijn? Omdat ze ook dunne poepluiers heeft?
    En verder blijft t gewoon kwakkelen. Elin vorige week ook wederom de hele week ziek geweest met koorts, ontzettend hoesten enz. Ze was net weer opgeknapt na de ab kuur en begon zo weer opnieuw. Tijd voor voorjaar!

Kimsel jammer dat je test negatief was, succes deze maand!

8. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; ja misschien is het wel een combi, ze heeft pas 1 tandje wat echt al goed te zien is maar de rest blijft nog uit. Maar ze is gewoon echt heel erg verkouden, dus hopelijk gaat het snel weer over. Als ze morgen nog koorts heeft moeten we wel terug naar de huisarts dus ik kijk het morgen even aan. Ze ligt eindelijk te slapen nu.. De dunne ontlasting heeft ze nu na die tijmsiroop en op de verpakking staat dat het een laxerend effect kan hebben vandaar mijn vraag.
    Hoe is het met jou? En je zwangerschap? Het begint goed op te schieten nu he..

9. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; Fiene kreeg van de Thijmsiroop 3x per dag 2 theelepeltjes. Maar dat was echt om het hoesten te verzachten.
    Het kan inderdaad ook een tandje zijn die doorkomt. Fiene heeft er nu 2 onder. Maar koorts en dunne poepluiers schijnen wel de symptonen daarvoor te zijn. Maar even aankijken. Misschien vannacht nog een zetpilletje geven. Volgens mij mogen ze er daarvan 3 op een dag toch? Hopelijk slaapt ze vannacht een beetje goed en is ze een heel end weer opgeknapt morgen.

@Sasjuh; nou ik baalde er niet echt van. Zoals je weet was mijn eisprong erg vroeg deze maand en vriendlief was ook op vriendenweekend dus het klussen was erg zeldzaam deze maand dus dat had het een echt gelukstreffer moeten zijn geweest.
    Aankomende maand dus druk aan de slag. Ik merk dat ik toch wel weer gespannen ben zo of het wel gaat lukken enzo. We wachten af. Het is alleen zo jammer dat die vruchtbare periode maar zo kort duurt en je eigenlijk zoveel moet wachten in een cyclus ;)!

10. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Vanochtend weer een Rowi met koorts dus ben terug naar de huisarts gegaan en ze heeft weer een antibiotica. De koorts komt van haar longetjes af want het slijm zat in de bronchitis zei de huisarts. Nou hopen dat ze snel opknapt en het eindelijk eens mooi lenteweer gaat worden want ik ben zelf ook weer verkouden..

@kimsel; spannend deze ronde. Hopelijk kunnen jullie nu je kansen goed benutten. Ik zou anders gewoon eens een cyclus je temp. bijhouden, ik kon daar precies aan zien wanneer mijn eisprong was. Alleen moet je wel rekening mee houden dat je voor je eisprong het vruchtbaarst bent... Succes meid. Hopelijk mag je ons goed nieuws komen brengen volgende maand. Ik snap dat je er wat gespannen onder bent.

11. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn ik wacht idd ook op lente.. zelf ook weer mega verkouden en Elin komt er ook maar niet doorheen. AB wil ik niet nog een keer, heeft ze pas gehad.
    Hopelijk knapt Rowi snel op!

En ja gaat ineens hard.. bijna 30 wkn alweer. Kijk nu wel echt uit naar mijn verlof en ben ook echt nieuwsgierig naar hoe ons 2e meisje eruit zal zien enz.

Kitty hoe is het met jou?

12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Vanmorgen weer naar het cb geweest, Elin weer prikjes gehad. Nu is ze er voorlopig vanaf!
    Ze weegt 8905 gram en is 76 cm.

13. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @sasjuh; tjee dat gaat snel zeg! 30 weken alweer! Is volgens mij sneller gegaan voor je gevoel dan de eerste zwangerschap of niet?
    Ik hoop dat het bij ons ook snel raak is. Ben er wel weer klaar voor.
    Fiene is gewoon zwaarder dan Elinn! De laatste keer was ze 9200 gram en 74 cm. Wel fijn dat ze voorlopig van de prikjes af is!

@nijn; hoe gaat het inmiddels met Rowie? Slaat de ab aan?

14. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kimsel jaaa is zeker veel sneller gegaan! Vanmorgen ook intake gehad van de kraamzorg. Echt bizar om dat allemaal weer door te spreken enzo, lijkt allemaal nog zo ver weg.

Haha Fiene en Rowi waren beiden toch al een tijdje zwaarder dan Elin? Ach het is schijnbaar gewoon haar bouw. Ze was prima gegroeid dit keer in de curve en de arts vond dat ze er heerlijk uit zag. Ontwikkeling was allemaal prima. Prikjes gingen ook goed, 1 in dr been en 1 in dr arm en alleen bij die ene in dr arm moest ze heel even huilen maar ook dat was zo weer over.

15. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; Rowi is idd ook al een tijdje zwaarder dan Elin. Gelukkig vielen de prikjes een beetje mee. Is ze er ziek van geworden? De kleintjes van mijn schoonzus zijn van die laatste prikken wel ziek geweest. Wat lijkt jullie meisje veel op jou zeg, zag de foto's voorbij komen op fb.

@kimsel; Met Rowi gaat het een stuk beter. De ab slaat aan maar ze heeft wel nog steeds een goeie snotneus. Hoe is het met jullie meisje? Nog nieuwe ontwikkelingen?
    Rowi laat ons de laatste tijd goed uitslapen. Sinds de klok verzet is slaapt ze vaak tot 9 uur en gaat in de avond om 20uur naar bedje toe.. Heerlijk!!

Gister heb ik weer eens een menstruatie gekregen :)
    Dat was alweer lang geleden.. Maar ben het dan ook meteen heel erg. Wel gek want had het er laatst nog over met mijn man om misschien eens bij de gyn langs te gaan omdat ik toch wel echt vaak pijn heb in mijn onderrug, streek van de liezen. Ik denk echt dat dat door de pco komt en de eitjes die daar toch wel iets doen. Had laatst echt het gevoel dat ik een cyste had maar waarschijnlijk is dat een eisprong geweest.. Het zal wel weer eenmalig zijn geweest, maar toch fijn dat mijn lichaam het wel zelf kan!

16. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Zo te lezen gaat alles goed met jullie.
    Met mij ook. Ik heb vrijdag een hele goede echo gehad met een heel beweeglijk kind en alles erop en eraan. De nekplooimeting was ook ruim binnen de marge, nu alleen wachten op de bloeduitslag. Die krijg ik binnen twee weken en dan weet ik of ik een verhoogde kans heb op down syndroom. Vooralsnog ziet het er goed uit. Het is overigens wel erg bijzonder om te zien dat de kleine bijna 6 cm groot is, maar toch helemaal compleet is. Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven en we hebben het nog maar aan een selecte groep verteld. Is eigenlijk raar he, ben je blij dat het na zo'n lange tijd eindelijk is gelukt, kan je maar niet aan het idee wennen dat ik over een paar weken toch echt een buikje ga krijgen.

17. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kitty; wat goed om te horen dat alles goed met jullie gaat. Ik begrijp je zorgen zo goed, want elke keer is het wel weer iets nieuws wat spannend is.. Maar nu je de 12 weken voorbij bent en de echo een goede ontwikkeling laat zien zou ik proberen om niet te veel zorgen meer te maken en lekker te gaan genieten!! Merk je al iets aan je buik? Nog een paar weekjes en dan voel je de kleine uk bewegen en dan krijg je wel wat meer rust, ik had dat wel heel erg omdat je het leven in je voelt.. Zo bijzonder, ben alweer bijna vergeten hoe het was..

18. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; met Fiene gaat alles prima. Geen echte nieuwe ontwikkelingen. Ze is volop aan het stappen langs de tafel nu. Ze kan nu ook beter zelf al gaan zitten dus ze valt niet elke keer meer om als ze niet meer wil staan. Verder nu ook volop aan het zwaaien en klappen.
    Fiene wordt meestal tussen 7 en 8 uur wakker 's ochtends. Rowi tot 9 uur? Wat een luxe! Weten jullie al wat jullie haar geven voor haar eerste verjaardag?
    De schommel staat bij ons al. Nu het stoeltje er nog in hangen en dan kan ze lekker schommelen!
    Fijn dat je toch weer een menstruatie hebt gehad. Als je er last van hebt zou ik inderdaad eens bij de gynaecoloog langs gaan om te kijken of het geen cystes zijn.

@Kitty; wat fijn dat de 12 weken echo goed was! Nu inderdaad lekker gaan genieten. Wanneer ben je uitgerekend?

@Sasjuh; 30 weken alweer! Dat gaat echt super snel!

19. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @kimsel; ja ons slaapkoppie laat ons altijd uitslapen en vanochtend was helemaal erg, tot half 11... Gistermiddag hadden we haar meegenomen naar de stad en ze had dus niet geslapen. Maar ze is helemaal niet vervelend geweest, ze had natuurlijk genoeg te zien. Maar ze zal toch wel moe zijn geweest want mijn man had haar gisteravond om half 9 erin liggen en vanochtend om kwart over 10 ben ik haar rolluik maar eens wat omhoog gaan doen, ze lag heerlijk op haar buik te slapen..

Wij weten nog niet zeker wat we haar gaan geven. Van mijn schoonouders krijgt ze een schommel. Wij dachten aan zo een 3 in 1 fiets, daar kan ze nu al op en straks kan ze er zelf op fietsen maar ik weet ook nog niet wat mijn ouders voor haar willen kopen dus moeten nog even bekijken wat we doen.
    Dat klappen en dat zwaaien doet Rowi ook de hele dag door, ze is zo een vrolijke meid, echt leuk om te zien.
    Wanneer verwacht je weer een eisprong?

20. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Nijn; nou lekker hoor zo'n slaapkoppie. Hier is er weer eentje al 2 nachten aan het spoken. Met Koninginnedag hebben we haar ook gewoon de hele dag meegenomen maar mevrouw was gewoon om 07.30 uur wakker de volgende ochtend.

Ik zit nu op dag 11. Gister begonnen met ovulatietesten. Verwachtte begin volgende week mijn eisprong. Vanochtend getest, en wat denk je: positief. Snap er niks meer van. Zou betekenen dat mijn ei nu een week eerder zou zijn dan "normaal". Vnaavond dus maar klussen. Hoop niet dat ik 'm nu weer gemist heb. Dinsdag wel een keer geklust maar verder nog niet direct. Dacht dat we nog wel even hadden ;). Ik ben dus benieuwd. Ik denk dat ik de volgende maand maar 's ochtends en 's avonds ga testen voor de zekerheid. Ik snap er nu in ieder geval niet veel meer van.

Deel Deze Pagina