Nieuw forum

Discussie in 'MMM clubs' gestart door nijn86, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @Sasjuh; we willen zeker weer het geslacht weten en dat houden we niet geheim hoor. Ik kan het toch niet voor me houden ;)
    Was de nacontrole goed? Wat ik me nog afvroeg; was Julie de naam die jullie al de hele tijd inhet hoofd hadden of was dat de naam die jij in de laatste weken bij de verloskundige had gezien?

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Julie was de naam die we bij de vk hadden gezien toen ik 36 weken zwanger was ;) De naam die we daarvoor hadden en t eerst zou worden was Nova.

3. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @pp; wat een mooie meid hebben jullie en wat worden ze snel groot he, ik merk het nu ook echt aan Rowi dat het snel gaat. Fijn dat jullie ondanks te tegenslagen een leuke vakantie hebben gehad!

@sasjuh; wat een toeval van die datums, wel mooi he. Zo was mijn eerste officiele zwangerschapsdag de dag dat de tweede van mijn broer geboren is en tussen hun zit nu precies 37 weken.. Ik vind Julie leuker als Nova, dus goeie keuze ;)

@kitty; hoe issie met jou meid, lees je hier nog ooit?

4. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Hoe is het met iedereen??

5. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Het is rustig hier..

Ik ben gister met Rowi bij het bureau geweest. Ze is nu 76cm (geloof ik..) en ze woog 10090 gram. Haar lengte zat net iets onder de middenlijn en haar gewicht er precies op dus dat was prima.

De prikjes vielen gelukkig mee, bij de eerste gaf ze geen kick. Bij de tweede deed die vrouw iets fout en moest nog een tweede keer prikken, toen moest ze huilen en haar arm was helemaal dik en blauw. Maar ze heeft er nu geen last meer van. Zijn jullie kindjes na de prik ziek geworden, want ze zou 5 tot 10 dagen naderhand ziek kunnen worden is mij verteld. Ben benieuwd.

6. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoi!

Alles goed hoor hier!
    Ik ben vanmorgen bij het cb geweest met beide dames.
    Julie is 57.7 cm en 5450 gram, Elin is 80.1 cm en 9710 gram.
    Julie ook haar 1e prikjes gehad, blijft naar!

Nijn Elin is niet ziek geworden van haar 14 maanden prikken.

7. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Jullie meiden doen het ook goed! Ja die prikjes blijven naar idd. Ik zag er echt tegenop en ik hoop dat ze niet ziek gaat worden. Nu is Rowi er voorlopig ook vanaf! :)
    Wanneer moet je weer gaan werken? Zie je er tegenop?

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik moet 7 oktober weer werken. Heb er nog niet veel zin in..

Ben trouwens met een thuisstudie tot kraamverzorgende begonnen, erg leuk!

Vrijdag ga ik een spiraaltje laten plaatsen, brr zie er tegenop! Maar wil ook niet meer aan de pil dus tja, ik moet wel wat..

9. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @nijn; dus ze doet het verder goed? Waren ze tevreden op het cb?
    Ik moet volgende week met Fiene. Ben erg benieuwd hoe lang en zwaar ze is. Ze krijgt dan ook haar prikjes dus ben benieuwd hoe ze daarop reageert.

@sasjuh; dus de meiden doen het goed? Altijd zielig die prikjes hè. Is Elinn ook helemaal gewend dat ze niet meer alleen is?

10. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @sasjuh; dat wil ik na de bevalling ook doen dus ik ben benieuwd hoe het jou bevalt. Kan gewoon bij de huisarts toch?
    Wat leuk dat je met de thuisstudie bezig bent. Hoe lang doe je daar over? Wil je er daarna ook je beroep van maken?

11. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; wat een leuke opleiding, wat doe je nu ook alweer voor werk? Ik kan me goed voorstellen dat je nog geen zin hebt.. Ik ben ook erg benieuwd naar jou ervaring met een spiraaltje. Bij ons wordt die door de gyn. gezet.

@kimsel; welke dag moet je met Fiene? Ze waren erg tevreden over Rowi. De prikjes was alleen even zielig maarja beter dan ziek worden!

Vandaag ben ik met Rowi bij de huisartsenpost geweest.. Afgelopen nacht had ze bij mijn broer en schoonzus geslapen want wij hadden een etentje met vrienden. Toen we haar vanochtend gingen ophalen zat mijn schoonzus huilend op de bank. Rowi was gewoon aan het spelen dus kon niet zo goed plaatsen waarom ze huilde en toen zei ze dat er iets heel erg gebeurd was, ze trilde ook helemaal, was voor haar ook heel erg zielig want een ongeluk gebeurd nooit met opzet.
    Ze was dus boven geweest met haar eigen dochter en Rowi, en het traphekje had ze dicht gedaan alleen heeft deze waarschijnlijk niet in het slot gezeten. Ze was haar eigen dochter een nieuwe pamper aan het aandoen en ze hoorde ineens het traphekje klikken, dus ze heeft meteen haar dochter gepakt en op Rowi geroepen maar het was te laat want Rowi lag al beneden en is dus van boven naar beneden gevallen. Mijn schoonzus zag haar nog net van de laatste trede vallen en ze viel gelukkig niet met haar hoofd op de tegels, ze heeft wel een bluts aan de zijkant van haar hoofd. Rowi die moest meteen huilen maar los van de pijn zal ze ook geschrokken zijn en mijn schoonzus was totaal over haar toeren natuurlijk want die belde in paniek mijn broer die in de stad was om voor Rowi een ringetje te kopen. Hij is met hun zoon meteen naar huis gereden, en kwam bij de auto een tante tegen maar hij zei dus dat rowi was gevallen en hij geen tijd had om te buurten, waarop mijn tante ongerust was en naar ons thuis belde om te vragen hoe het afgelopen was. Dus mijn moeder die nog van niets wist was ook al helemaal overstuur. Gelukkig is met Rowi tot nu toe alles goed. Ze is alert, ze speelt gewoon en ik merk niks. Ik moet haar wel komende 24 uur om de 2 uur wakker maken voor mogelijke inwendige complicaties want daar zou ze later nog klachten van kunnen krijgen dus vandaar de controles. Maar de huisarts heeft haar nagekeken en alles zag er goed uit! Ik moet er niet aan denken hoe het anders had kunnen aflopen! Maar gelukkig heeft Rowi een engeltje op haar schouder gehad vanochtend!

12. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    @nijn; dat is schrikken zeg! Kan inderdaad gebeuren. Fiene is het vorige week ook gebeurd alleen dan van halverwege de trap toen ze omhoog klom. Ze was ineen keer al halverwege de trap. Gelukkig kon ik haar nog een beetje opvangen en ik was erger geschrokken dan zij zelf.
    Maar helemaal van boven is wel pittig zeg. Fijn dat ze er waarschijnlijk geen pijn aan over heeft gehouden. Vannacht dus ook elke 2 uur wakker maken? Ook wel sneu voor jouw schoonzus. Die zal ook wel flink geschrokken zijn! Sterkte ermee!
    Ik moet woensdag naar het cb en naar de vk.

13. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    We hebben Rowi om de 2 uur wakker gemaakt maar alles gaat goed met haar. Ze is nog net zo vrolijk dan dat ze altijd is, gelukkig!! Mijn schoonzus was idd echt heel erg goed verschrokken vooral omdat het bij een kind van een ander gebeurd. Maar gelukkig is alles goed afgelopen!

14. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    Hoe was het op het bureau kimsel?

15. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen!

@Sasjuh; hoe is het met Julie? Ik las op FB dat ze in het ziekenhuis heeft gelegen. Weten ze nu al wat ze had?

Gister eerst bij de VK geweest; hartje geluisterd. "Het" groeit verder prima. Ben nu minder aangekomen dan bij Fiene rond deze tijd maar heb wel het gevoel dat mijn buik al groter is ;).
    's Middags bij het CB geweest. Ook dat was allemaal prima. Fiene is nu 79,5 cm en weegt 11090 gram. Ze zat bij beide iets boven het gemiddelde maar netjes in een stijgende lijn. Het prikje in haar been deed haar niks maar van die in haar schoudertje moest ze wel huilen. Nou afwachten of ze er last van krijgt. Met 18 maanden nu weer terug.

16. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; wat was er met Julie aan de hand? Gelukkig is ze weer thuis!

@kimsel; wat een grote meid al! Heb je al een dik buikje? Ze zeggen dat het bij een tweede sneller gaat he. Maar dat er minder kilo's bijkomen is niet erg lijkt me ;)
    Ik ben erg benieuwd wat het word, een jongen of een meisje hihi, je weet het bijna..
    Rowi kreeg beide prikjes in haar arm, maar er was er maar 1 die zeer deed gelukkig. Ik moet ook terug met 18 maanden.

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Kimsel grote meid zeg! Stuk zwaarder dan Elin haha.

Julie is sinds gisteren weer thuis. Ze weten niet wat er aan de hand was, ze denken een virale infectie. Ze hebben bloed en urine afgenomen en de ontstekingswaarden in het bloed waren verhoogd.
    Gelukkig heeft ze geen koorts meer en ze drinkt ook weer beter nu.

18. nijn86

nijn86 Fanatiek lid

7 feb 2011
    1.100
    0
    0
    @sasjuh; dat is effe schrikken zeg! Hoeveel nachten heeft ze in het ziekenhuis moeten blijven? Gelukkig is ze weer thuis! Is ze ook weer helemaal beter?

19. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Nijn ze heeft 2 nachten in het ziekenhuis gelegen. Maandag is ze opgenomen en gistermiddag was ze weer thuis.
    Ze is nog niet helemaal beter, nog wat verhoging soms en is nog erg moe. Nog niet helemaal hoe ik haar ken, maar komt wel goed!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Oja nog over het spiraaltje zetten; kan het jullie aanraden hoor! Heb er amper wat van gevoeld en ook na die tijd niets geen last van krampen oid gehad.
    Vandaag controle echo gehad in het ziekenhuis of hij op de goede plek zat en alles was goed, dus nu voor 5 jaar klaar met anticonceptie!

Deel Deze Pagina