@sasjuh; hoe gaat het nu met julie? Is ze weer helemaal de oude? Wat fijn dat het zo is meegevallen met het spiraaltje, mij lijkt het nl echt eng om die te laten zetten. Maar wel ideaal dat je nu 5 jaar geen zorgen daarover hebt! Je hebt ook een spiraaltje wat 10 jaar kan blijven zitten toch? Ik geloof dat je 2 opties hebt maar wat dan precies de voor- en de nadelen zijn weet ik niet. @kimsel; hoe issie meid? Bijna de 20 weken echo? Spannend! Ga je ons wel meteen vertellen wat het wordt hihi
Nijn met Julie is het gelukkig weer goed! Was wel schrikken hoor. Mij leek t ook doodeng dat spiraaltje zetten maar echt, het viel zo mee. Niet tegenop zien dus. Kimsel ben erg benieuwd of Fiene een broertje of een zusje krijgt!
@Sasjuh; fijn dat het weer goed gaat met Julie! Kan me voorstellen dat je flink schrikt! Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met het spiraaltje zetten. Je hebt een koperspiraaltje en nog een andere toch? Welke heb jij? (De ene is volgens mij met hormonen en de ander zonder?) Ik laat het jullie morgen weten wat het wordt en of het gezond is. Ben benieuwd!
Goedemiddag! Nou alles was goed! Alles erop en eraan en het lag precies op de groei. We waren dus erg opgelucht. Ik was stiekem best zenuwachtig vooral omdat je weet wat het met je doet om een gezond kindje te hebben. Maar voor nu zag alles er dus prima uit. En.... ik mag gaan shoppen. We krijgen een jongetje! Vind het zo leuk! Was altijd een beetje mijn ideaalbeeld; een jongen en een meisje. Al was ik met een meisje natuurlijk ook hartstikke blij geweest hoor maar stiekem vind ik het wel erg leuk! Vanavond dus kleertjes uitzoeken, op Marktplaats zetten en de rest weggeven. En dan maar nieuwe garderobes aanschaffen . Maar ik was het meest opgelucht dat het er allemaal goed uit zag. Vooralsnog dus het eerste jongetje van hier! Nu nog gaan nadenken over een naam. Dat wordt nog een hele kluif!
@kimsel; aaah wat leuk!! Een jongetje, ja dat zou ook mijn wens zijn mocht er een tweede komen! Nu lekker shoppen op blauw en natuurlijk ook fijn om te weten dat alles goed zit! Lekker genieten nu!
Grappig dat jullie beiden als wens hebben om na een meisje een jongetje te mogen krijgen. Ik had juist het tegenovergestelde, hoopte dat het weer een meisje zou worden, een zusje voor Elin. Maar was natuurlijk met een jongetje ook blij geweest hoor, al had ik dan wel ff aan het idee moeten wennen denk ik. Ben benieuwd hoe het met Kitty is, die zal ook al wel een aardig eind op weg zijn.
@Sasjuh; ja, dat leek mij altijd al leuk een jongetje. Zo'n klein voetballertje . Maar een meisje was natuurlijk ook prima geweest he. Maar vind dit stiekem wel erg leuk .
Ik had tijdens mijn eerste zwangerschap echt het gevoel dat we een jongen zouden krijgen. Leek me toen al heel erg leuk en moest even wennen aan de gedachten dat het een meisje werd maar zou nu niet anders willen. En heb wel altijd gezegd dat mocht ik moeten kiezen tussen 2 meiden of 2 jongens ik voor 2 meiden zou kiezen. Denk dat een moeder dochter band op latere leeftijd erg fijn is! Maar een jongen lijkt me ook super leuk en zeker als je van beide 1 krijgt! Maar mocht ik ooit zwanger worden van een 2e en het zou een meisje worden ben ik daar natuurlijk net zo blij mee en praktisch gezien is het wel handig gezien we veel roze hebben, kamertje, speelgoed, kleding.. En 2 zussen hebben misschien wat meer aan elkaar, al hoeft dat niet altijd zo te zijn.. Ik denk dat jongens sowieso wat makkelijker zijn en als peuter wat liever. Rowi wil echt niet knuffelen en geen seconde stil zitten, dat is gewoon een pittige tante! Ik vind het echt heel leuk voor je kimsel!!
Ik denk inderdaad dat van alle combinaties iets te zeggen valt. 2 meiden kan ook heel leuk zijn en heel goed gaan samen. Maarja, dat hoeft natuurlijk ook niet. Hetzelfde geldt voor 2 jongens. En broer en zus kunnen ook een goede band hebben/krijgen. Het is toch altijd maar een beetje afwachten hoe het verloopt. Ik ben zelf enig kind en ik wilde vroeger altijd een broer(tje) haha. @Sasjuh: Bij deze de link: ⥠Gave tuniek van Z8 - Babykleding | Maat 74 - Marktplaats.nl Als je dat op alle advertenties drukt zie je alles.
@Nijn; wel grappig. Fiene is ook een pittige tante maar ook een echte knuffelkont. Ze komt regelmatig even naar je toe omdat ze wil knuffelen, kusje wil geven, even lekker op schoot wil tutten. Niet te lang want dan gaat ze daarna weer op pad..
Idd een leuke kledingsmaak! Merkkleertjes zijn wel echt leuk he, dat verschil zie je toch wel vind ik. Spijkerbroekjes van vingino zijn ook echt zo stoer.. Maar allemaal zo duur.. Voor jongens is vingino ook echt zo gaaf kimsel en die kleine maatjes hebben niks te lijden, ik kijk voor rowi ook weleens op marktplaats. Hoe is het met iedereen?
Hoi hoi, @Nijn; ja merkkleertjes zijn leuk maar wel duur hoor. Ik probeer veel in de Sale te kopen. Daarnaast koop ik ook regelmatig iets op Marktplaats. Maar ze heeft niet alleen merkkleding hoor. Bij de Hema kan je soms ook echt leuk shoppen vind ik. Heb niet echt vaste adressen. Haar kleertjes komen eigenlijk overal vandaan. @Sasjuh; hoe is het met je? Verlof al voorbij las ik? Nu nog vakantie? Wanneer moet je weer aan de slag? @Kitty; hoe is het met jou? @Pinkpearl; hoe is het met jou?
Kimsel ik heb nu idd nog vakantie, 7 oktober moet ik weer beginnen. Heb er helemaal geen zin in en zie er ook vreselijk tegen op.. Elin begint nu eindelijk echt te lopen! Vandaag op het kdv had ze niets gekropen maar echt de hele dag gelopen, ben trots op haar! Julie doet het echt super, dat is zo'n heerlijk rustig en relaxed kindje zeg. Genieten van elk moment met haar!
Ha meiden, Hier alles prima. Het begint inmiddels een beetje te kriebelen voor een 2e! Jammer genoeg is mijn cyclus opeens helemaal niet meer regelmatig.. dus ben erg benieuwd. Jullie waren vrij snel zwanger van de 2e toch?? Ik hoop wij ook!!! xx PP
@pp; wat een goed nieuws! Ben je al in het ziekenhuis geweest of gaan jullie het zo proberen? Hopelijk mag het snel raak zijn! @kimsel; ik heb ook niet alleen merkkleertjes, bij de H&M hebben ze soms ook leuke dingen.. Ik heb ook veel gekregen van mijn schoonzus, haar dochter is 37 weken ouder dan rowi dus dat is wel handig @sasjuh; ik geloof best dat je er tegenop ziet om weer te gaan werken maar misschien dat het dadelijk wel weer fijn is. Ik vond het toen ook wel weer fijn om te gaan werken. Gewoon aan het einde van het jaar lekker vakantie plannen heb je weer iets om naar uit te kijken
@Pinkpearl; toch altijd weer spannend dan he als het begint te kriebelen. Hebben jullie eerst een gesprek met de gynaecoloog? Bij ons was het de 3e maand raak toen het eenmaal echt kon (ondersteuning met Utrogestan voor de fase na mijn eisprong). Maar ik moet wel zeggen dat ik best een regelmatige cyclus had vanaf 2,5 maand na mijn zwangerschap. Elke keer tussen de 25 en 29 dagen. Succes ermee in ieder geval! @Sasjuh; geniet nog even lekker van je laatste vrije dagen!