Hallo allemaal, Ik wil me even voorstellen. Ik ben 34 jaar en woon 2 jaar samen met mijn vriend. Sinds afgelopen zomer hebben wij besloten om te proberen of wij kinderen kunnen krijgen. Ik heb zelf altijd al wel een kinderwens gehad en vind het heel spannend om nu daadwerkelijk met deze kinderwens bezig te zijn. Ik had nooit gedacht dat ik er zo meebezig zou zijn en dacht altijd dat het vanzelf wel (of niet) lukt. Toch ben ik sinds deze zomer veel aan het lezen over bevruchting, innesteling, zwangerschap enz. en ben ik bijna elke maand weer aan het denken 'zal het gelukt zijn?' Het is fijn om te lezen dat zoveel vrouwen er net zo meebezig zijn Ik maak me wel eens zorgen om mijn leeftijd en de slagingspercentage om zwanger te worden.... Iemand ervaring met eerste zwangerschap op latere leeftijd? Liefs Lopje. ( ik ben niet zo handig op forums dus hoop dat berichtjes goed gaan)
Welkom Lopje. Een feest der herkenning hier op het forum, vind je niet? Ik ben nog (net) geen 30 dus val geloof ik niet binnen de doelgroep 'op latere leeftijd'. Succes in ieder geval. Hopelijk mag je snel zwanger worden.
Hoi, hier een moeder van 33, mijn dochtertje is 5 maanden. Maarre ik voel me geen moeder op latere leeftijd hoor iig succes
Hahaha tjiptjap latere leeftijd klinkt ook weer zo oud hè hahaha Maar ja als je leest dan is het voor zwangerschap wel richting latere leeftijd Kan mij heel goed voorstellen dat jij je geen moeder op latere leeftijd voelt
Welkom Lopje! 34 is nog netjes toch ? Wij '30-ers' zijn wel aardig in de overhand op dit forum volgens mij