hmmmmm ik spaar alles van pooh beer... mijn wc is helemaal ingericht met poohbeer zelfs de bril is van pooh... ben er helemaal gek van.... heb jij ook zo'n gekte?
vroeger spaarde ik vliegtuigjes. Officieel spaar ik geen tasjes, maar heb er een stuk of 40. Dus dan zou je het eigenlijk wel zo kunnen noemen. Of een verslaving hahaha
Ik spaar eitjes en zaadjes. Nee ik heb niet zoveel ruimte in huis dus als ik iets ga sparen is mn huis snel vol.
kleding Vandaag ben ik alles aan het uitzoeken wat nu toch maar weg kan en ik kom dingen tegen van jaaaaaaaaaren geleden, wordt nu echt tijd om dat weg te gooien
-ik kijk altijd op rommelmarkten naar hotelzilveren bestek -ik ben pas begonnen met het sparen van (oude, of portugese, mexicaanse, oosterse) tegels, in de kleuren azuurblauw/turquase/groen. -emoticons haha -kleren, maar dan het liefste jaren 30/40 kleding, en ruwe stoffen
Ik spaar spullen van Metallica. Ik ken mijn vriend via een fanforum en we zijn beiden grote Metallica fans. Eigenlijk heeft hij heel veel gespaard, alle singles enzo, maar ik had er ook nog een paar mooie collector's items bij Verder muziek. Zoveel mogelijk cd's, dvd's. Ohja en Lowlandsbandjes! Tot nu toe 3 keer geweest dus 3 bandjes.
De serie Het kleine huis op de prairie Ben nu aan het wachten dat serie 9 uitkomt. En in december ben ik met mn kerstdorp bezig.
Vroeger spaarde ik sleutelhangers maar nu heb er geen zin/tijd/plaats en geduld meer voor. Verder ben ik oonkzo'n eentje die al haar kleding niet weg kan doen :S
ik spaar zilveren guldens en euros ik heb 7 zilveren guldens, een zilveren munt van 10 gulden en nog een aantal van die rare guldens en sinds kort een zilveren australie-vijfje (euro)