(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    Hallo

Nog even weer opnieuw haha,,,
    Wie is er nog meer gestopt 3de week sept. Zelf 23 september gestopt en wij gaan voor een tweede kindje.
    Heel spannend allemaal.
    Ben benieuwd wie nog meer dan kunnen we mooi de dingen met elkaar delen!!

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi!
    Ik ben ook in die week gestopt (werd 18 sept ongi na de pil) en gaan nu dus ook voor 2e kindje! Spannend weer!
    Al heb ik nu al megaveel ongiklachten, alleen nog geen ongi gespot. Mijn lichaam zal ook wel weer ff moeten ontpillen denk ik.

3. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai,

Ik ben er ook weer! Jammer dat alle vorige verhalen nu weg zijn!

Ik ben ook 23 september gestopt met de pil. Ik ben 31 en mijn vriend (man) 32. Het is voor ons voor het eerst! Alles is nieuw en super spannend!

4. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    hallo leuk dat je erweer bent, vond het zo grappig dat we op dezelfde datum zijn gestopt...
    Idd erg jammer dat alles weg is, maar jah kan gebeuren...
    Heb jij ook een lange cycles?? die van mij was bij mijn eerste zwangerschap 42 dagen dus daar ga ik nu ook maar vanuit.

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Jeannet, Inderdaad leuk allebei de 23ste!
    Ik heb geen idee hoelang mijn cyclus duurt. Ik heb 15 jaar de pil geslikt!!!
    Ben wel meteen de 28-09 ongesteld geworden maar dat was nog niet echt natuurlijk.
    Ik ga maar uit van 28 dagen maar het zou ook zomaar langer kunnen zijn. Ik heb hier al vaker gelezen dat het bij veel meiden heeel lang kan duren voordat ze weer echt ongesteld worden. Spannend hoor.
    (als ik die 28 dagen aanhoud dan zijn er nu vruchtbare dagen!!:):))

tot snel

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Wat leuk te lezen!
    Bij mijn eerste kindje was mijn cyclus zo'n 28-32 dagen. Dus zal nu wel ook zo zijn. Al heb ik nu al megabuikpijn, terwijl ik op 21 dagen zit?!? Dus maar gewoon afwachten wat er komt.

@Ellalalaa, spannend hoor!! Ik had voorheen ook 15 jaar de pil geslikt, was ook een erg lange tijd! Je hoort idd ook verhalen dat bij sommigen de cyclus heel lang wegblijft, was bij mij gelukkig niet zo!

7. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Deesje,
    Gezellig dat je mee komt kletsen.
    Werd jij wel gewoon weer ongesteld?
    Wel goed om te weten dat dat ook wel gewoon kan! Heb je veel last van ontpillen gehad? Ook daar lees ik steeds over (ik leer veel hoor hier op het internet:)) begint dat dan meteen? Ik merk nog helemaal niks!

Fijne vrijdag avond

8. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben ik ook weer terug.
    Voor ons is het niets deze maand, op 6 oktober ongi geworden. Toch een mooie eerste cyclus van 27 dagen na het stoppen met de pil en duidelijk mijn eisprong gehad op 22 september, hopen dat dit zo mooi blijft aanhouden.

Ik en mijn vriend gaan voor ons 1ste kindje samen. Ik heb al een dochtertje van net 7 en mijn vriend een dochtertje van 4.

Ik heb toch wel redelijk wat ontpillingsverschijnselen gehad, buikpijn, krampjes overal, soms wat misselijk, lage rugpijn,...
    Nu ik mijn eerste 'normale' ongi weer heb enorm veel bloedverlies, toch een heel verschil met als je de pil neemt, echt verschrikkelijk.

Op naar de volgende maand dus, veel succes aan jullie allemaal.

Liefs, Goldyke

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Ellalalaa, ik werd toen gewoon ongesteld, de ene keer na 28 dagen, de andere 32 (en toen was ik natuurlijk helemaal in de stress omdat ik 'overtijd' zou kunnen zijn, haha!). Maar qua ontpillen heb ik eigenlijk vrij weinig gemerkt moet ik zeggen. Ik voelde me zonder pil wel beter (merkte ik achteraf, door de pil was ik wat vlak geworden in mijn emo's, beetje moeilijk uit te leggen) en meer zin in sex natuurlijk (mooi meegenomen als je zwanger wilt worden :D). Moet wel zeggen dat mijn ongi wel heftiger was als met de pil.
    Maar daarnaast eigenlijk geen klachten, terwijl ik hem toch ook 12 jaar had geslikt! Dus hoeft niet hoor!
    En nu geen idee, ben natuurlijk nog maar net gestopt! Heb wel steeds buikkrampen, echt ongi-gevoel, maar nog nix gespot. Zou ook wel vroeg zijn, zou pas volg week vr of za moeten worden. Misschien dat ik er nu dan meer last van heb? Of ik moet meteen zwanger zijn, maar daar ga ik niet vanuit. Bij mijn dochtertje duurde het 5 rondes.
    Spannend hoor!

@Goldyke, hoi! Wat spannend dat jullie er nu samen voor gaan!!

Heerlijk weekend nu!

10. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    Hallo
    @ ella ja je cycles is afwachten, hopelijk een normale.
    Dat hoop ik ook toen ik de eerste x stopte met de pil na 9 jaar, was mijn cycles 42 dagen. Das niet echt leuk.
    Ben dus zeer benieuwd hoe het nu is. Inderdaad zijn dit de vruchtbare dagen bij 28 dus ach toch maar een gokje gewaagd haha je weet nooit. Misschien heb ik nu wel een normale cycles.
    Qwa ontpillen niet echt last gehad was in ronde 2 zwanger de eerste x. alleen als je ongi moet worden heb je een beetje dezelfde klachten als in het begin van de zwangerschap dus dat is verwarrend.
    Fijn weekend en voor wie dat geld veel klusplezier!!!

11. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,
    Ook genoten van het heerlijke weer dit weekend? super he. We zijn heerlijk buiten geweest de hele dag.
    Ik heb nog een vraagje. Ik lees ook steeds over meiden die schrijven dat ze "hun eitje voelen" herkennen jullie dat? en wat voel je dan?
    Tot snel!

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    ik ben hier zwaar illegaal dus zal hierna ook niet meer terugkomen ;)
    ik voel mijn ei ook, dan krijg ik krampen in mijn liezen. Bij de één duren die een paar dagen, de ander heeft het 5 min lang extreem, zo erg dat ze krom liggen van de pijn.

ik zal maar weer braaf gaan! ben een maandje eerder dan jullie gestopt

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Idd, wat een heerlijk weer vandaag! Dat doet een mens weer goed, hihi!

Qua eitje voelen: heb er nooit zo opgelet moet ik eerlijk zeggen. Nu ik ben gestopt ben ik wel overal mega-alert in. Had wel rond eisprongtijd (als ik een cyclus van 28 dagen zou hebben) wel een paar dagen soort ongikrampen. Nu weer over. Weet ook niet hoor. Weet uit ervaring dat bij de vorige keer idd de kwaaltjes die je voor je ongi hebt, wel heel veel op de zwangerschapskwaaltjes lijken! Had toen ook steeds het idee dat ik zwanger was, maar werd gewoon ongi. hoe je lichaam je dus zo voor de gek kan houden he!?

@Blondi, hoezo inbraak, omdat je eerder gestopt ben!?

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    inderdaad omdat ik eerder gestopt ben :p

15. goldyke

goldyke Lid

8 okt 2010
    43
    0
    0
    Hoi Blondi,

Ik ben ook vroeger gestopt met de pil hoor ( op 6 september ).
    Ik heb me ook hier aangesloten en ik denk niet dat iemand daar problemen mee heeft dus babbel toch lekker mee? ;)

Liefs, Goldyke

16. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Blondi,
    Kom inderdaad gezellig meekletsen hoor!

Theoretisch gezien zou mijn eisprong nu kunnen zijn dus ik denk al de hele dag bij elk bubbeletje in mijn buik... zou het een ei zijn! (net zo'n kip!)
    Ik neem aan dat je het ook gewoon niet kan voelen toch?

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Blondi en Goldyke, lekker meeschrijven hoor, gezellig!

@Ellalalaa, zou ook goed kunnen dat je het niet voelt hoor!

Net hier weer wat ongikrampjes. Heb daar wel veel last van nu hoor, ben wel benieuwd wat het nu is, ongi of toch ...?? Ik ga van ongi uit, verwacht ook niets deze eerste ronde!

18. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deesje: Het zou wel heel leuk zijn als het stiekem toch.... Ik zal voor je duimen! wanneer zou je ongesteld moeten worden?

19. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ja, zou wel tof wezen! Maar ik ben de vorige keer bij de andere rondes ook zo voor de gek gehouden door mijn lichaam!
    Aangezien ik net ben gestopt met de pil, zou als ik de pil nog zou slikken, vr of za ongesteld worden. das dan 28 dagen! Dus ben benieuwd! Wanneer zou jouw ongi-dag moeten zijn?

20. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    24 oktober!

Deel Deze Pagina