haha driekeerdaan dat is een snelle reactie! Je bent zeker online! Jammer dat je t niet vertelt hoor! x
@M21 Ah meiske toch jij vrienden met de pot nu?Hopelijk zakt het snel die misselijkheid..Ben zoooo blij dat ik tot de "gelukkige" hoor! @Alexanne Nou die doptone doet geen zeer hoor,maar ze duwde gewoon even flink hard op mn baarmoeder (wist ik dus wel waar die nu zat haha) Heb ik met de echo's tot nu tot ook gehad dat het wat gevoelig is,maar dat is maar heel even.. Ik ben er aan uit het wordt toch de Mutsy, weet niet wie het zei maar die vond hem groot met inklappen. Nu vond ik hem juist heel klein,ik rij een c1(5deurs) en daar kan hij met gemak in. En hij weegt niet veel ook erg fijn! Ik denk dat die wagens ook wel vernieuwd worden hoor,want als ze telekens terug kwamen met klachten lijkt het me dat ze die wel opgelost hebben.. En ag ik ben bijv Quinny/bugaboo gaan googlen en nog een paar en over elke wagen is wel iemand niet tevreden dus het blijft toch een persoonlijke keuze.. Ik mag zo gaan werken en dan morgen nog een half dagje en dan heerlijk vakantie! Net de tickets opgehaald,ohh was het maar dinsdag!!
en Alexanne Niet zomaanr stovppen met brood/aardappelen etc eten die heb je echt nodig hoor! En je luchtbuik komt echt van verschuiven van je darmen,hoe minder jij koolhydraten eet hoe slechter je darmen gaan werken en je kindje wat tekort komt! En jij geen energie!
@Alexanne; haha, ik was inderdaad ff online... Tja, we hebben die afspraak nou eenmaal gemaakt, dus daar hou ik me aan. Niet zomaar ineens stoppen met koolhydraten eten hoor... Het schijnt juist goed te zijn om bij die klachten wat extra vezels te eten; volkoren producten, evt. een schepje zemelen door de yoghurt (wel veel bij drinken, zowieso veel water drinken) en appels schijnen ook goed te werken. En dan pasta, witte rijst en witbrood even laten staan, dat helpt vast! @Wendy; fijn dat je de keuze hebt gemaakt! Het blijft toch lastig he... En inderdaad, overal is wel wat op aan te merken, en die klachten die er destijds waren bij de Mutsy zullen vast al grotendeels opgelost zijn, we zijn inmiddels ruim 3 jaar verder. Heb je hem ook al besteld? Hier vandaag een lui dagje, vanochtend met ons dochtertje tot half 10 ofzo in bed gelegen, boekjes lezen en filmpjes kijken op mijn telefoon. Daarna cakejes gebakken, en om 12.30 uur wilde ze weer naar bed, ze was moe, en ze slaapt nu nog steeds, dus blijkbaar was ze echt moe. Gisteren is ze een dagje met oma op stap geweest, naar de Julianatoren, dus het is wel te verklaren. Ik ga zo mijn vluchtkoffertje maar eens inpakken, ik stel het steeds uit maar vind het toch ook wel een lekker idee als het gewoon klaar staat. Morgen de babykamer verder opruimen en schoonmaken en vast kleertjes wassen, dan is dat ook maar vast klaar.
Alexanne ik had een koolhydraatarme levensstijl omdat ik btje dieetfreek was! Moest daar metteen mee stoppen van vk zorg er in iedergeval dat je donker brood binnen krijgt en ligas enzo. Vruchtensappen bevatten ook veel koolgydraten
waarom zou je uberhaupt daar willen kijken als daar geen reden toe is? je maakt jezelf heel erg ongerust wat niet goed voor jullie is! als dat geen duidelijk verbod is?!
@mw12: VERBODEN IN HET MISKRAMEN / VLINDERTJES TOPIC TE KIJKEN!!!!!!!!!! Moet je ook niet doen, daar word je niet vrolijk van ....
m21; Inderdaad NIET doen, ik heb me er ook weleens gewaagd maar daar moet je echt niet willen zijn/kijken. Bij deze dus nog een dik verbod van mij!!!!!!!!!!
Foei mw! niet meer doen hoor. Je wordt er alleen maar nerveus van! (moet wel eerlijk bekennen dat ik er ook steeds ging kijjken maar er daarna ook wel echt spijt van had!!
je kunt beter naar oefeningen zoeken die je helpen de ongemakken in het derde trimester te verminderen zoals bekkeninstabiliteit, dan heb je er ook echt wat aan haha
vraagje: ik verek sinds 2dgn van de pijn in mn stuit/rug/bil grrr.. hoop dat t geen tekenen van bi zijn? iemand idee?
@Wendy; dat zou wel met je bekken te maken kunnen hebben, ik heb het zelf ook, de ene dag wel en de andere dag niet, ligt er net aan wat ik gedaan heb. En jij hebt natuurlijk ook lichamelijk wat zwaarder werk, in de zorg, toch? Of het dan echt bi is weet ik niet, misschien even na laten kijken bij de huisarts?
@Pandora Was er al een beetje bang voor..Ben jij er mee naar huisarts geweest of naar vk? Want mssn dat als ik het op tijd meld ik nog wat aan oefeningen/therapie kan hebben. Wil natuurlijk zolang mogelijk pijn/klacht vrij blijven.. Voelt alsof ik op mn stuitje ben gevallen en in mn billen alsof ik gister heel de dag gefietst heb, klinkt dat je bekend? Het wisseld wel kwa hoeveel ik het voel,de ene keer heel de tijd en de andere keer alleen bij opstaan/bukken (wisselen van houding zeg maar) Ik nu vakantie en we vliegen as di dus naar Kos,pik ik mooi hier ook nog 2 mooie daagjes mee kan ik alvast even wennen. Wordt warm zag ik (succes dames die op het endje lopen!! Denk aan jullie hoor!!) Maandag ben ik ook alweer 14 weken,gaat toch stiekem best snel kan me de 1e echo met 8 nog zo goed herrineren..Maar goed 20 weken lijkt daarin tegen een eeuwigheid weg altijd wat he..