(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Volgens mij is 3x daan bijna aan de beurt!

2. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli - bevallen 24 juli van een dochtertje
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 11 augustus
    Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus
    Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 12 september
    Tab - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 13 september
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 31 oktober
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - uitgerekend 27 november 2011
    Wendy339 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - uitgerekend 26 december 2011
    Alexanne-26 jaar-ronde 5- uitgerekend 7 januari
    MW21 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 - Zwanger - 9 februari
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10 -zwanger - 22 maart

3. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Het kan hier inderdaad elk moment komen... Nu 37 weken en 4 dagen, vind het nu ook wel erg spannend worden moet ik zeggen...!!! Bij elk pijntje wat ik voel denk ik "zou het...?"... Heb ook geen idee wat ik ervan moet/kan verwachten, ons dochtertje is gehaald met een keizersnede omdat de weeen niet op gang kwamen, dus zou niet weten hoe een wee voelt... Wel steeds momenten met ongesteldheidsbuikpijn en soms een keer een kramp maar verder is het hier nog wel rustig.
    Gisteren nog bij het feestje van oma kunnen zijn, oma had er al over gedroomd dat het gisteren kwam, arm mensje... Maar ze heeft genoten van haar feestje! :)
    Morgen wil ik eigenlijk nog heel graag ff een paar dingetjes in huis afronden en daarna mag het wel komen... ;)

Pandora is een paar dagen na mij uitgerekend zag ik, dus ook spannend!!

4. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meide

sorry dat ik zo'n tijd niet van me liet horen. Heeeel erg druk in het huis....en nee nog steeds kunnen we er niet in :( Mijn ouders kijken me nu ook wel weg wat ik echt wel begrijp. Ben daardoor erg gestrest en val daardoor alleen maar af! Kan eten wat ik wil maar val toch af. Mijn broek zit een heel stuk wijder dan een paar weken geleden....

Wendy: hoe gaat t met jou? Zag dat je 3 dgn geleden een pretecho had? Kan effe niet terugvinden wat er uit was gekomen...en? Jongen of meid?

Ellala: goh wat geweldig joh! Had echt niet verwacht toen ik net inlogde dat er al 1 bevallen was...en hoe heet je dochter?

Nou meide moet er zo vandoor. Wie zal de volgende zijn? zal het deesje zijn?
    Oeeee spannend meiden.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Elallala

Van harte gefeliciteerd meis met jullie prinsesje!!Hopelijk mag ze snel met jullie mee naar huis!Hoe voel jij je verder,is de bevalling mee of tegen gevallen?En natuurlijk ben ik zoooo benieuwd naar de naam/gewicht etc.
    Ja ja de 1ste forum baby is van jou meis!!
    Genieten nu meis!!

@3xdaan
    Ja ja jij nr 2 als het goed is..Snap heel goed dat je benieuwd bent als je nog nooit een wee hebt gehad,ook al is het je 2de dan is dit toch nieuw..Hopelijk lezen we snel goed bericht van jou!! Spannend!!!! Fijn dat je oma's verj in ieder geval zonder aankomende beval ongemakken meegemaakt hebt!!

@Alexanne
    Meiske toch, niet stressen is niet goed voor jou en de beeb!
    Hoe komt het dat je huisje niet volgens plan gaat, heb je tegenvallers?? En afvallen is ook niet helemaal volgens t boekje hoor,maar als je toch goed eet kan het volgens mij geen kwaad..
    Hoe voel je je verder?Hopelijk heb je snel jullie huis op orde en kun je lekker gaan settelen en nestelen straks!!
    Wij idd pret echo gehad vorige week woe,was zooo leuk! Alles erop en aan en voor de 17weken die ik toen was zag alles er keurig en gezond uit. We hoefde ons ook geen grote zorgen voor de 20 wkn echo te maken (pak van mn hart!)
    En ja we weten wat het wordt maar houden het voor behalve de oma's en opa geheim dus sorry dames hier ook..
    Wil jij het weten?Jij ook nog paar weekjes tot de 20 wkn echo toch?

Ik ga zo mn bedje maar eens in,heb net late gehad en mag er nog 2 en dan nog 2 dagdiensten erachteraan. pfff ik vind het toch wel pittiger worden nu. Hebben nu ook een drukke afdeling en vakantie periode (lees; geen personeel)
    Of stel ik me aan?Ben ook de enige full timer op mijn afdeling dus voel het kwa uren ook als enige zo helaas..
    Maar goed we gaan maar door he? Schijnen moeders ook te moeten straks haha..
    Trusten!!

6. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    @ ellalalaa Wow, super gefeliciteerd!! Een meisje :)! Hopelijk gaat het gauw helemaal goed en mogen jullie naar huis om te genieten.

@iedereen Sorry dat ik zo afwezig ben, ik lees wel mee maar kom er niet echt aan toe te reageren. Verder alles in orde hier.

@alexanne Hopelijk is jullie huisje gauw klaar, want stress is natuurlijk helemaal niet fijn en ook niet voor de baby. Afvallen kan volgens mij nog geen kwaad als je, zoals wendy zegt maar goed blijft eten. Sterkte!

@driekeerdaan Spannend voor jou, dat het nu elk moment zover kan zijn :). Ik duim voor je dat het zich op een handig moment aandient en dat het allemaal meevalt met de weeen etc..

7. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @ Alexanne; wel goed aan jezelf denken he...! Hebben jullie wel hulp bij het klussen? Ik kan het me voorstellen dat het stress oplevert, maar niet teveel stressen hoor, dan maar een weekje later erin, je bent tenslotte wel zwanger en dan gaat alles gewoon even niet zo snel. Denk je echt dat je ouders je wegkijken? Misschien anders even met ze over praten?
    Als je je zorgen maakt over het afvallen anders even de verloskundige bellen, maar als je genoeg vezels en groente/fruit eet, kun je er weinig aan doen denk ik...
    Sterkte nog even, als het kon zou ik je zo ff een dagje komen helpen! ;)

@ Appelsnoetje; fijn dat alles goed gaat, was bij de 20-weken-echo ook alles helemaal goed?

@ Wendy; pfff, wel veel werken dus... Jij ook wel echt aan jezelf denken he, als het niet meer gaat dan gaat het niet meer, en hebben ze pech! Fulltime werken en zwanger zijn is ook best pittig, had ik bij de zwangerschap van ons dochtertje ook. Tja, en nu werk ik parttime, maar heb ik die kleine peuterpuber thuis, dus ook weer pittig, haha... ;)

Hier vandaag weer een dagje alleen thuis, ons dochtertje is naar het kinderdagverblijf en ik ga zo even wat in huis doen. Er zijn nog wat dingetjes die ik het liefst nog net ff gedaan wil hebben voor de bevalling, dus daar vandaag mooi de tijd voor!

Fijne dag allemaal!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ellalalaa GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE :)

Hier veel last van voorweeën....voel me verder niet geweldig, de pijn word alleen maar erger, kan bijna niks meer en slaap verschrikkelijk slecht :x ik zou het dus ook niet zo heel erg vinden als ons manneke snel komt :)

sorry dat jullie zo weinig van me horen :) maar voel me een beetje bezwaard omdat ik me de laatste weken een vreselijke zeur voel met mn pijntjes

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli - bevallen 24 juli van een dochtertje
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 11 augustus
    Pandora - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus
    Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 12 september
    Tab - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 13 september
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 31 oktober
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - uitgerekend 27 november 2011
    Wendy339 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - uitgerekend 26 december 2011
    Alexanne-26 jaar-ronde 5- uitgerekend 7 januari
    MW21 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 - Zwanger - 9 februari
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10 -zwanger - 22 maart

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou Pandora, geeft niks hoor als je komt zeuren!!

Heb je een erg zware grote buik? Of valt dat wel mee?

Hopen dat hij gauw komt!!!

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mn buik is HUGE :D hij staat hier een paar pagina's terug van 2 weken geleden ( pagina 209 )

maar met mn bekken en rug gaat het niet goed :x
    gisteren ook een fijne rekening van de verzekering...moet 400 euro bijbetalen aan de bekkentherapeut...had wel verwacht dat ik wat bij moest betalen, maar zoveel :$:$:$:$:$ voorlopig even geen behandeling meer dus...dit word me te gortig....en na de bevalling moet ik ook nog behandelingen krijgen

@MW21...ik weet wel dat ik hier lekker mag komen klagen, maar het is toch niet leuk als ik alleen maar kom ego posten en niet alles bij heb gelezen om op te reageren :)

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Echt?!?! Moet je zoveel bijbetalen!!!! Vind ik echt niet normaal hoor!

Je hebt het medisch toch nodig belachelijk zeg.

Nou kan je niet zoveel tips geven behalve rustig aan doen... tot hoelang heb je doorgewerkt?

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    vanaf de 15e week ben ik minder gaan werken en vanaf de 23e week zit ik volledig in de ziektewet

ja ik moet zoveel bijbetalen....ik zit aan het max. aantal behandelingen en als het een chronische aandoening was werd het nog vergoed, maar het is een acute dus wat ik erover heen zit moet ik zelf betalen

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou dan is rust houden ook niet mijn beste tip.... dan ga ik je zoontje maar een tip geven ... kom maar snel deze buitenwereld bekijken!

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahahahaha ik heb het vannacht ook lief aan 'm gevraagd...maar hij luistert nu al niet naar zn moeder :p

16. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden, even een kort berichtje. Is vanaf mijn mobiel en dat typt mega irritant. Ik lees jullie verhalen wel hoor maar reageren doe ik als ik weer thuis ben. Ons meiske is nu opgenomen op de kinderafdeling. En ligt aan een infuus met extra suikers. super zielig zo'n klein meisje! Maar het gaat wel een stuk beter met haar nu. We hebben goede hoop dat ze overmorgen naar huis mag. Liefs e

17. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @ Ellalalaa; agossie, das inderdaad heel zielig he, zo'n klein meissie aan het infuus... Ons dochtertje had een sonde in haar neus de eerste dagen, dat was ook zo zielig. Mag je zelf nog wel in het ziekenhuis bij haar blijven? Hopelijk zijn haar bloedsuikers snel op orde en kunnen jullie lekker thuis van haar genieten!

@ Pandora; jij dus ook helemaal klaar met de laatste loodjes... Bah, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt, en dan ook nog eens zo'n mega-hoge rekening... Pfff... :x
    Dan heb ik eigenlijk nog weinig te klagen, hier ook wel voorweeën en moe-moe-moe, en natuurlijk zo'n fijn peuterpubertje ;), maar dat valt dan allemaal nog reuze mee...
    Sterkte met de laatste loodjes!!!

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ella: Hoop dat t gauw beter gaat en je je kleine meid snel mee naar huis mag nemen!!

19. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Ella, wat fijn dat het beter gaat met jullie meisje! Lijkt me idd zielig om te zien, maar wie weet is ze er snel vanaf en mag ze snel naar huis. Ben jij nog wel in het ziekenhuis? En we lezen je verhalen wel als je thuis bent, komt goed meis!

@Pandora, wat balen meis dat je er ook zo doorheen zit en zoveel pijn hebt :( Lijkt me echt vreselijk hoor! Hier af en toe een wat mindere dag qua rugpijn/bilpijn, maar dat stelt dan eigenlijk amper voor. En je mag gewoon klagen hier hoor, al doe je het alleen ego, maakt niet uit! Zijn gewoon ook benieuwd hoe het met jou gaat. Ik hoop ook dat jullie mannetje zich dan snel aandient en dat je er snel vanaf bent van die rotpijn.
    Wat belachelijk duur trouwens zeg, jeminee!!

@driekeerdaan, lekker aan het rommelen in huis zonder je dochtertje? Kan je zo ook weer ophalen zeker? Die van mij slaapt nu nog, heb zelf ook ff een uurtje gelegen, nu hoop ik dat ze zo wakker wordt, dan kunnen we nog ff langs de bibliotheek voor wat leuke boekjes.
    Heb je trouwens al die molton/zeil gehaald bij de Leenbakker/Kwantum?

@Alexanne, goed aan jezelf denken he meis ... Je moet idd niet teveel stressen, is niet goed voor jezelf en voor de baby natuurlijk (maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan ...). Wat hadden jullie als streefdatum in gedachten? En wat vervelend dat je denkt dat je ouders je wegkijken. Misschien anders erover praten met elkaar, of is dat lastig?
    En tsja, qua dat eten, niet fijn dat je afvalt, maar als je gewoon voldoende groente/fruit/vezels eet zal het vast goedkomen. Je baby pakt toch wat hij nodig hebt. En anders idd ff even met VK overleggen.

@Wendy, drukke dagen dus ook, vermoeiend he, fulltime werken en dan nog eens zwanger! En dan ook nog es heerlijk in de vakantieperiode dat iedereen wel tegelijk vrij lijkt te zijn. Altijd extra heavy. Net als driekeerdaan, werk ik nu maar parttime, maar heb daarnaast ook een peuter, is ook erg vermoeiend, vreet ook veel energie.
    Fijn dat het voor de rest goed gaat, met je hoofdpijn ook?

@Appelsnoetje, fijn dat alles ok is!!! Ook alweer 22 weken, wat gaat het hard allemaal zeg! Heb je al wat spulletjes aangeschaft e.d.? En was de echo idd ok ,weten jullie wat het wordt?

Hier alles ok. Gisteren een erg drukke werkdag gehad, zat op een andere afdeling om in te vallen, erg druk. Daarnaast had er iemand van mijn afdeling suicide gepleegd vorige week, dus het was een en al hectiek. Wel ff heftig moet ik zeggen. Morgen gelukkig nog 1 dagje en dan zit het erop, HEERLIJK. Kan ik eindelijk alles eens op orde gaan maken voor de baby.

20. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @ Deesje; was ik helemaal vergeten te zeggen; ik heb vorige week bij de action een 2-persoons molton gehaald, waterdicht, voor maar 11 euro! ;) Scheelde dus weer, en kan gewoon helemaal over ons bed. Als ik hem dan straks niet meer nodig heb, maak ik er gewoon 2 zeiltjes van voor ons dochtertje. Ze hadden ook 1-persoons, maar wij hebben een boxspring met matrastopper, en die topper is 2-persoons, dus dat moest wel. Is stukken beter dan dat kraakding, pff, dat was helemaal niks... Eigenlijk zou er gewoon zo'n molton-zeiltje in het kraampakket moeten zitten vind ik!

Succes met je laatste dagje werken morgen!! Lijken me inderdaad heftige dagen zo, met iemand die suicide pleegt er ook nog bij...

Deel Deze Pagina