(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    @ellalalaa ohw, wat sneu. Maar gelukkig is er goede zorg en komt het hopelijk snel goed :).

@deesje de 20 weken echo was helemaal goed :) maar de baby wilde niet verklappen wat voor geslacht hij/zij is. Dus hebben we het maar zo gelaten... een verrassing!

@pandora ik duim voor een snelle ooievaar bij jullie ! :)

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @appelsnoetje, wat fijn dat alles goed is! En dus ook een verrassing, hier ook (net als bij Tab, die weet het ook niet), dus das extra spannend! Begin het ook steeds spannender te vinden wat het nu zal worden, echt leuk hoor!

@driekeerdaan, thanks voor de tip, ga ik ook es ff bij de action kijken! En je kan hem dan idd weer hergebruiken, ideaal, toch?? Ik zal ook een tweepersoons moeten, maar ach, alles beter als die zeiltjes die in je kraampakket zitten!!

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wij willen weten ook niet weten wat het wordt, maar nu heb ik een beetje in mijn hoofd zitten dat we het misschien wel perongeluk zien haha of is dat niet zo makkelijk?

Heb met 15 weken een pretecho en dan gaan me schoonmoeder en moeder mee, weet zeker dat die gaan zoeken. Hopen dat je dan niet zoveel ziet daarvan haha!

4. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, nou, als je niet thuis bent in de echo-wereld zeg maar, dan zal je het vast niet zien hoor! Wij hebben bij de 20 weken echo alles meegekeken, zelfs toen ze het blaasje bekeek, maar hebben echt niets ontdekt, haha! Wisten niet eens dat ze bij het blaasje zat toen, dus waren helemaal verbaasd toen ze meldde dat alles ok was, haha!

Leuk joh, beide moeders mee! Die van mij was mee met de 12 weken echo (maar dat was omdat mijn mannetje met griep op bed lag), vond ze toen ook heel bijzonder.

5. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy: bedankt voor je medeleven! Heb volgende week ofzo weer een afspraak dan kan ik het meteen effe vragen.
    Wat jammer dat je t ons niet verteld wat t wordt. Ik denk dat ik t wel aan jullie vertel en niet aan opas en omas haha.
    Jullie kennen mij toch niet en dan kan ik het in iedergeval aan iemand vertellen!
    Ik ben zoooo benieuwd. Wilde eerst ook een pretecho maar dacht toen: t kost weer geld dat ik kan gebruiken en moet toch nog effe 4 wkn kunnen wachten...ik heb 22 aug een afspraak. Dus das al gauw.
    Heb jij ook zo'n last van maagzuur? ik word er gek van. Had t bij de eerste pas aan het eind en nu heb ik het nu al zooo vervelend!

driekeerdaan: lief dat je me zou willen helpen haha.
    Lees dat je al een beetje nesteldrang hebt? Nou spannend allemaal hoor! We wachten het echt af!

deesje: lees dat t er bijna op zit! heerlijk joh kan je even rust nemen want das wel nodig!
    Ons streefdaum is 1 augustus haha. Nou dat wordt em denk ik niet. Uiterlijk dan de 5e. Begrijp ook wel dat mijn ouders me wegkijken hoor. We zitten er al bijna 5 maanden!
    Ze missen hun privacy.
    Hoe gaat t verder met jou. Ik vertelde aan wendy dat ik zo'n last van maagzuur had...heb jij dat ook? Hoe gaat t met je dochter? Beseft ze het een beetje wat er gaande is thuis?

Nou meide ga er weer vandoor zoals jullie zien is het al laat. Morgen vroeg op en verder in het huis werken...

greats

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne, ok, je zit er al 5 maanden dus, wist niet dat het al zo'n tijdje was. Dan kan ik me dat ook wel voorstellen natuurlijk. Maar goed, het einde is in ieder geval wel in zicht gelukkig.
    Vwb dat maagzuur, had ik ook al vroeg hoor. Maar volgens mij nog niet zo vroeg als jij nu, maar wel eerder als bij mijn dochter. Neem af en toe een Rennie, dat helpt goed, dan is het gelukkig zo weg. Nu nog maar af en toe last van, ligt er echt aan wat ik eet merk ik. Maar is wel vervelend he, bah! Zo'n rotgevoel.
    Met mijn dochter alles ok! Ze begint het steeds meer te 'snappen', voor zover een kindje van 2.5 dat kan natuurlijk. Maar de baby in de buik vindt ze erg interessant en ze zegt nu ook dat het een broertje of zusje zal zijn (voornamelijk zusje, hahaha!). Ben wel benieuwd hoe het zal gaan strax als de baby er echt zal zijn natuurlijk.
    Enne, lekker vertellen hier hoor, zijn natuurlijk allemaal nieuwsgierig nu!!! Enne, das het makkelijke van het forum, je kent elkaar niet, dus dan zeg je dat soort dingen makkelijker denk ik.

Zou het trouwens wel leuk vinden om ná alle bevallingen hier nog door te schrijven over ervaringen met de baby's, jullie ook?

Afijn, ik ben begonnen met mijn laatste werkdagje, hopelijk valt het allemaal mee met de drukte en kan ik alles op het gemakje afronden. Mijn twee collegaatjes komen ook nog langs vanmorgen om afscheid te nemen, gezellig wel! Ook wel een raar idee hoor, dat ik strax weg ben voor zo'n tijd ... maar ook weer heel erg lekker!
    Ik ga gauw es beginnen!

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Deesje! Heerlijk je laatste werkdag!! Ik kijk serieus nu al uit naar die va mij haha! Geniet ervan

mij lijkt t ook erg leuk om door te kletsen met mekaar. Kziy ook wel ook andere topics maar is toch nooit tzelfde als hier :)

8. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat zijn jullie lekker druk met kletsen! heerlijk dat alles tot nu toe met de beebs goed gaat, houden zo!
    en natuurlijk ben ik een voorstander van door blijven kletsen! foto's, verhalen, vragen. leuk!

9. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    en nog even een buikfoto van vanmorgen, 33+1 :D

10. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
  11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    haha handig tab! Hopelijk hebben ze die over 6 maanden ook nog:)

Vind dat je mooi buikje hebt! Niet super groot dus nog niet echt in de weg denk ik zomaar?

Morgen ben ik 12 weken, eindelijk! Iedereen zegt dat het snel gaat nou ik merk er nog niks van haha
    Morgen weer ff hartje luisteren en dan leg ik de babysound aan de kant, moet ik gewoon geloven dat het goed zit :)
    Toch officieel uit de 'gevaren zone'

12. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    de site verteld alle acties op dat moment, wordt ook steeds vernieuwd. kun je prijzen onderling ook nog 's vergelijken ;)

buikje is nog steeds niet enorm nee, zit ook niet in de weg, tsja voor nailart maar dat is geen noodzaak hahaha.

morgen de groeiecho, hopelijk ligt die kleine dan stil. ondanks de krappere ruimte beweegt het nog heel goed!

Hoe is het met de rest? ik zou zo graag die kleine nu al vast willen houden en knuffelen en kusjes geven...... hebben jullie dat niet? moet nog 7 weken wachten tot de uitgerekende datum...

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,
    Er is druk gebabbeld hier! Gezellie!

Deesje; Veel plezier/succes op je laatste werkdag,lijkt me ook erg raar maar ook heerlijk hoor,ik tel in stilte al af!! Dan kun je vanaf morgen lekker rommelen thuis en gehoor geven aan eventuele nasteldrang haha..En natuurlijk lekker uitrusten!!

@Tab
    Mooi buikje hoor,niet te groot maar wel aanwezig,hoop dat ik ook zo'n buik krijg!! Thanx voor de luier site inderdaad erg handig! Wist dat ze dit ook van bier etc. hadden maar niet van luiers (nee ben geen verslaafde,lust het niet eens maar voor de verjaardagen etc. is het handig). Hoeveel luiers hebben jullie eigenlijk in huis van te voren??
    En ik ben ook voor hoor wat betreft door kletsen hier als alle beebjes er zijn! Lijkt me super leuk,inderdaad foto'tjes,eerste tandjes,kunnen rollen/kruipen,eerste potjes eten. Genoeg om te delen en van elkaar te leren/tips te vragen!

@Alexanne
    Jeetje meis al 5 maanden, tsja dan snap ik goed dat jullie en je ouders er aan toe zijn weer een eigen plekje te hebben! Nog even volhouden meis en dan alleen maar lekker aan jezelf en de kleine denken (dan schijnt legaal te zijn dze 9 mnden!) Doe ik ook te weinig haha..

@M21 Jeetje meis jij ook alweer 12 wkn bijna, tijd vliegt! Fijn als je deze termijn voorbij bent,ik kreeg in ieder geval met de dag meer vertrouwen (en had niet eens een angel sound haha).
    Moest je morgen nou naar vk?Of las ik dat verkeerd?Leuk meis dan krijg je volgens mij de aanvraag voor de 20wkn echo weer mee,ben dol op die papiertjes geworden haha..

Algemeen vraagje;
    Ik lees bij een paar ver gevorderden hier dat jullie groei echo's krijgen. Hoe komt dit?Want bij mij in mn boekje staat vermeld dat ik alleen met 12 en 20 wkn een echo krijg en eventueel voor de 12 een extra termijnbepaling. Is dit met een reden of bij jullie standaart?

Ik net terug van de vk. Kreeg ook beetje op mn donder dat ik meer aan mn zelf moest denken. Schijn toch echt met beginnende bekken inst. te lopen maar ik hobbel maar door. Moet nu op mn werk het bespreken en mag niet meer tillen,veel traplopen etc. En moet bij verslechtering naar de bekken therapeut. Maar nu ik hoorde dat 400 euro moest bijbetalen probeer ik dat toch echt nog even uit te stellen..Je krijgt maar 10 behandelingen vergoed dacht ik en ik moet nog ruim 4 maanden..
    Verder was alles goed,buikje was mooi gegroeid en hartje ging weer als een trein..

@Ellalala
    Ben je al thuis meis?En hoe is het met jullie meisje? En ik ben zooo nieuwsgierig naar je bevallings ervaring en de de naam van jullie wondertje!!

Ik ga nu maar even eten mag mn 3de late gaan draaien zo en barst nu ineens weer van de hoofdpijn,voelt als migraine dus hoop dat t niet doorzet want pcm helpt geen moer en van t weekend pas weer vrij..
    Sorry als ik iemand vergeten ben hoor maar moest zoveel terug lezen hahaha..

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wendy nee ga morgen thuos ff hartje luisteren haha en 20 weken echo staat nu op 24 sept maar lukt niet op me werk ga ff bij me vk vragen of ik naar een ander echocentrum mag, die wel savonds open is. Wel jammer want dit was een leuke vrouw!

15. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    naar mijn weten krijg je 3 echo's hoor! vroeger was dit 2, vraag het anders even.

ik vermoed alleen dat die van mij op de uitgang zit... mijn collega zei al tegen me dat ik met een zaklamp tussen me benen moet schijnen hahahaha

Ik ben ook benieuwd naar de naam van jullie meisje Ellalalaa!!

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Tab, wow, wat een mooi buikje meid!! En nog zo bescheiden! Die van mij is wel 2x zo groot (en we lopen zelfs gelijk op!!).
    En een groeiecho dus? Ik kreeg/krijg die niet, bij ons doen ze alleen standaard de 12 en 20 weken. Bij 9 weken heb ik er al eentje gehad, vond ik wel fijn toen.
    Handig die site! Die ga ik ff opslaan/onthouden (alhoewel, onthouden wordt hem niet zo snel, hahaha!).

@Wendy, oh meis, wat balen dat je ook al last krijgt van je bekken. Hopelijk kan je het wat rustiger aan doen op het werk en heb je zo weinig mogelijk last. Hoe is het met je migraine gegaan?

@Mw21, yeah, 12 weken alweer! Geeft toch altijd een goed gevoel als je die mijlpaal hebt gehaald he!

Nou, mijn laatste werkdag gehad. Of ja, werk ...?! Het was maar alles opruimen/afronden en afscheid nemen van iedereen. Wel onwerkelijk nog hoor, dat ik pas in 2012 terugkeer! Kan me het nog niet voorstellen! Ben wel erg moe nu, dus zal op tijd in mijn bedje liggen denk ik.

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wendy339....GAAN naar die bekkentherapeut;)echt hoor...misschien heb jij ak gewoon veel baat bij de oefeningen die ze voorschrijft! Dat had ik niet! Dus niet vergelijken met wat ik bij moet betalen.....ik kom er al vanaf de 13 weken en kreeg 300 euro vergoed ( omgerekend ong. 6 behandelingen maar )
    Echt gaan meid voordat je straks verder van huis.bent met je bekken....de pijn die ik heb gun ik niemand

deesje....lekker genieten van je verlof meid

enne...ik ben ook voor gezellig doorkletsen na alle bevallingen:) gezellig:)

18. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @ Tab; mooi buikje hoor! Ook wel fijn dat het nog niet zo enorm in de weg zit. Net als bij Deesje is die van mij ongeveer 2 keer zo groot, al een hele tijd, en pfff, das toch een behoorlijk gewicht om mee te dragen! ;)

@ Alexanne; als je al 5 maanden bij je ouders zit dan kan ik het me voorstellen dat je erg graag in jullie nieuwe huisje wil zitten, dan ben je wel weer toe aan wat privacy he... Hopelijk is het nu snel af!

@ Deesje; lekker verlof dus nu, heerlijk! Geniet ervan!!!

@ Wendy; zoals Pandora ook zegt: wel gaan hoor, naar die bekkentherapeut! Wie weet krijg je wel een aantal handige oefeningen en heb je helemaal niet zoveel behandelingen nodig, zodat het niet zoveel geld kost... En als je inderdaad bi hebt; rustig aan doen en echt aan jezelf denken!!
    Tijdens de zwangerschap van ons dochtertje kreeg ik op een gegeven moment allerlei tekenen van mijn lichaam dat ik rustig aan moest doen, maar die heb ik toen ook een beetje genegeerd, want ik dacht "ik ben zwanger, niet ziek...". Maar uiteindelijk ging dat dus erg fout en ontwikkelde het zich in het HELLP-syndroom. Dat was het misschien uiteindelijk toch wel geworden, en het is ook heel wat anders als bi natuurlijk, maar toch, ik had beter eerder rust kunnen nemen, dan was e.e.a. misschien wel heel anders gelopen.
    Ik bedoel maar te zeggen: luister naar je lichaam!!! Echt hoor...!

@ de rest; volgens mij ben ik niemand vergeten, en anders: sorry! :) Ik ga nu lekker slapen, drukke dag gehad, dus morgen maar even weer een rustig dagje thuis samen met ons dochtertje. Het wordt hier nu wel spannend, bijna 38 weken... ;)

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    3x daan mijn moeder heeft ook hellp syndroom gehad bij me zusje dus ik moet extra alert zijn...

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wendy goed op jezelf letten!

Deel Deze Pagina