(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi29

Mimi29 Lid

26 okt 2010
    43
    0
    0
    Amsterdam
    @Marleen83: tjeetje, dat klinkt verschrikkelijk! Ik ken je niet maar ik wens je heel veel sterkte!

2. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Jeetje Marleen, wat veel ellende ineens... Heel veel sterkte!!!

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Marleen, allemachtig zeg, wat een drama's allemaal, vreselijk.
    Veel sterkte meis!

@driekeerdaan: qua eten, ik ken het hoor! Ik at ook megagraag filet, moest ik toen natuurlijk mee stoppen. En wijntjes drinken ook, maar dan nam ik als excuus dat ik moest BOBben (en dan drink ik eigenlijk nooit, zelfs geen 1 wijntje ...). Ben wel benieuwd of mensen er nu weer op gaan letten. Schijnbaar zagen ze het ook aan mijn gezicht (ging veranderen) en ik kreeg ineens een vollere buste, hihi.
    We wachten af he ...!

@mimi, ik moet ook altijd plassen daarna, hahaha! Schijnbaar is dat juist ook wel weer goed, voor schimmelinfecties en blaasontstekingen. Maar nu houd ik het wel ff langer vol, zo'n half uurtje ofzo.

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ mimi...wij zijn ook nog niet super lang samen...we kennen elkaar wel langer dan dat we echt samen zijn ;)
    maar als het helemaal goed zit, maakt dat toch niks uit ;)
    Bij ons weten het wel een aantal mensen...bij mij zal namelijk ook snel de vraag komen waarom ik een pilsje oversla....ik kreeg 'm laatst al :D
    verder heb ik vanmorgen flink overgegeven....het kwam er ineens uit toen ik op mn werk buiten een sigaretje aan het roken was...en de rest van de dag ben ik nog steeds met vlagen misselijk....heb allemaal steekjes bij mn baarmoeder....vandaag mn meest vruchtbare dag...of zou toch die "lucky shot" al zijn geweest???????

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @marleen 83

wat erg!!!!heel veel sterkte,ken je natuurlijk niet maar dit is echt om kippenvel van te krijgen!

@driekeerdaan

Ja wij konden ook niet wachten,maar nu kunnen we er eindelijk voor gaan!!Fijne huwelijksdag gehad?Voelt wel bijzonder zo na je trouwen stoppen vind ik,van de spanningen van het huwelijk over in de spanningen van wanneer krijgen we een kindje..

@mimi29

Zo irritant dat gloeihoofd en die hoofdpijn!Ik ook nu misselijk al heel de dag,en de weegschaal geeft ook steeds minder aan (voor veel vrouwen gunstig maar voor mij niet zo,weeg nu nog 49 woog altijd 52/53 ben maar 1.69 maar dit is toch wel erg licht voor mij doen..Is dit tijdelijk of hebben meer meiden last van gewichtsverlies?
    Raar gebeuren dat ontpillen..

@tab

mmm dan blijf ik ook voortaan maar ff liggen,n vooraf plassen lukt me niet,ik heb idd ook altijd gehoord dat plassen juist goed is ivm infecties en blaasontsteking..

@alle meiden

werken er van jullie ook onregelmatig?ik zie mijn man namelijk soms zomaar 2 dagen niet of heel even,ben toch een beetje bang dat we hierdoor soms een kansje gaan missen (ik werk in de zorg full time)

En verder natuurlijk iedereen succes en duimen voor een vruchtbare maand!

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay!

Hier dan mijn berichtje! Vanmorgen negatief:( maarrrr ook nog totaal geen seintje van een evt. ongesteldheid;)

Dus heb nog hoop, je hoort zat meiden vooral als ze net gestopt zijn met de pil dat ze pas eind van week 5 positief testen.

En anders wil ik wel graag tegen die tijd ongi zijn want hoop wel dat het allemaal werkt volgens het boekje daar beneden:D

x

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @mw21

mm jammer joh dat hij negatief was! maar idd je hebt nog geen goed zicht op je cyclus dus kan nog alle kanten op!!
    en ja anders idd maar gewoon ongi worden dan weet je iig dat het goed zit en kun je een beetje gaan tellen tot ronde 2!
    ik duim met je mee!

8. Mimi29

Mimi29 Lid

26 okt 2010
    43
    0
    0
    Amsterdam
    @alle meiden over blijven liggen: even blijven liggen is natuurlijk niet erg, als je daarna maar goed uitplast (lekker verhaaltje hè dit!). Als je gevoelig bent voor blaasontsteking dan. Vroeger heel vaak gehad, goed uitplassen was de enige oplossing. En hetzelfde geldt voor schimmelinfecties.

@deesje80: o ja, natuurlijk, de BOB zijn is een goeie! Voortaan ben ik de BOB.

@m80: o dus ik ben niet de enige die niet lang samen is, gelukkig! Hopen dat je vriend gelijk krijgt met zijn lucky shot, ha ha! 2e ronde pas toch? Zou super zijn. Overgeven is wel een duidelijk signaal. Spannend meis! Ik heb dit ook gehad met mijn vriend. Hij zei laatst ook: poepie, volgens mij is het nu raak! Het voelde bij mij toen ook wel zo, maar ik ben daar wel wat nuchterder in hoor. Nou goed, we zullen zien, hi hi!

@wendy339: hmm, afvallen heb ik niet, eerder het tegenovergestelde. Ik heb wel gelezen over meiden die afvallen door ontpillen. Niet fijn als je dat eigenlijk niet wilt. Goed eten dan maar (maar dat is lastig als je misselijk bent). Ik ben juist een beetje aangekomen. Maar ik vind het niet erg en mijn vriend zegt dat ik aan het voorbereiden ben om zwanger te worden, ha ha!
    Wij werken allebei regelmatig. Maar zaadjes blijven lang leven hè, dus je kunt wel vooruit denken :)

@mw21: jammer dat het negatief was, maar inderdaad, het kan ook zijn dat je later pas positief test. Hopelijk snel duidelijkheid voor jou!

Nou dames, tot na het weekend, denk dat ik dan niet toekom aan berichtjes lezen en schrijven. Fijn weekend!

9. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Mijn man werkt ook onregelmatig, ik zelf gelukkig niet. Ik zie hem in principe iedere dag wel, en soms maar heel even, maar heel even kan ook al genoeg zijn... :D

Ik blijf wel even liggen nu, nadat we hebben geklust, maar inderdaad niet te lang, omdat ik ook nogal gevoelig ben voor blaasontsteking. Het schijnt wel goed te zijn voor de bevruchting om even te blijven liggen, vaak even met opgetrokken benen. ;)

@Wendy: het is inderdaad wel bijzonder, eerst alle drukte rondom het huwelijk, en nu kunnen we ons weer samen op de volgende stap richten.
    Ons dochtertje is helemaal in de ban van baby's en baby-poppen, dus ben wel heel benieuwd, als het allemaal lukt, hoe ze dan reageert...

10. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @MW21; jammer dat de test negatief was...! Maar dus ook nog niet ongesteld... kan dus nog alle kanten op, spannend he...!

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @onregelmatig werken: wij hebben een bedrijf aan thuis. Met periodes erg druk, dus soms zien we elkaar ook weinig per dag. Int weekend meestal wel meer tijd. En wat meerdere zeggen, soms is heel even al genoeg :D Plus dat zaadjes ook best lang kunnen overleven!

@mw21, balen dat je test negatief is meid. Maar geen bloed geeft moed he! En misschien test je later in de week wel posi! Je hebt ook nog geen duidelijk beeld van je cyclus natuurlijk. We blijven voor je duimen!!

@lang/kort bij elkaar zijn: ik vind dat ieder dat voor zich moet weten hoor. Als je weet dat het allemaal goed zit samen, waarom niet? Zelf ben ik al lang samen met mijn man, maar niets geeft garanties voor de toekomst hoor! Nu lekker genieten samen en de beslissingen nemen!

Ik weet niet meer wie het was, maar huwelijksreis op Bali, wow! Wij zijn naar Mexico geweest, was ook supergeweldig!

12. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marleen: Jeetje wat naar allemaal heel veel sterkte!

Voor de rest even een kort berichtje ga zo naar een feestje. Vandaag mag een wijntje nog. Dit weekend gaat het klussen weer beginnen en dan stop ik weer braaf met drinken. Moet zeggen dat ik het wel lastig vind. Ook om steeds weer smoesjes te bedenken! pfff.
    Man lief roept dus ik ben weg! tot morgen!

13. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Lastig is dat he... Smoesje verzinnen waarom je bv. niet drinkt, als je altijd wel een wijntje drinkt. Mijn man rijdt eigenlijk altijd, hij drinkt nooit, alleen heeeeeeeeeeel soms. Dus ja, daar moeten we dan tzt nog ff over nadenken. En anders moet hij maar verplicht wel aan de alcohol, hihi.;)

Hier nu wel hoofdpijn, dus misschien komt mijn ongesteldheid toch door... :(
    Maar, zoals Deesje al zei: geen bloed geeft moed!;)

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay!

Vanmorgen ook weer zo brutaal geweest om te testen. Nou negatiever als dat kon bijna niet er is totaal geen 2e streepje te bekennen!

Nieuw symptoon; opvliegers ?!

En wat valt er bij jullie onder buikpijn?!

Had gisteravond heel vreemd schuin van me navel naar mij lies als ik draaide in bed, soort spierpijn achtig?

En nu heb ik soms 3 cm onder mijn navel steek. Niet echt mijn ongi plek. En dit kan ook weer zo een uur stoppen. En als ik echt ongi moet worden heb ik continu paar dagen steek bij mijn schaamstreek

Verder totaal geen afscheiding ( sorry ) maar komt t jullie bekend voor?

@driekeerdaan getest vanmorgen?
    x

p.s. vanmorgen trek in kiwi met chocolade haha!

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @driekeerdaan, en, heb je al een testje gewaagd of ben je toch al ongi geworden?? Spannend, ben benieuwd!!

@ellalalaaa, smaakte het wijntje ;) Van het weekend dus ook weer aan de klus, wij ook, errug vervelend (al zegt mijn ei half volgende week te zijn, maar goed, je weet nooit he!).

@Mw21, balen dat de test negatief was. Maar zegt nog allemaal nix hoor! En qua symptomen, ik herken ze ook wel, ze kunnen ook goed op een zwangerschap wijzen! Maar ik weet helaas uit ervaring dat ik die klachten ook had en ik werd gewoon ongi een dag later :(
    Wie weet heb je gewoon een lange cyclus nou? En wat ik al eerder zei, geen bloed geeft moed he ...
    Kiwi met chocolade?!?! BAH! hahahahaha!

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    haha heb het nu gehouden op stukjes kiwi en daarna een beschuitje met hagelslag haha

Maarja kan idd makkelijk ook ongi worden... dan ga ik niet lang treuren hoor want dan mag ik me ook gelukkig prijzen met een redelijk makkelijk en normale cyclus na 10 jaar pil en dat alles gezond werkt!

Bij mij is het glas altijd half vol in combinatie met geen gedult hebben dus dit vult elkaar goed aan haha:)

Maar heb altijd beetje hoop, hoor ook veel verhalen over paar dagen vloeien en dat toch ook zwanger zijn. Meerdere mensen in mijn omgeving al.

Dus tja, hoeist met jou?

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Die hoop blijf je toch wel houden hoor, je hoort ook wel es verhalen van zelfs door de pil heen zwanger zijn en toch ongi worden?! Maar aan de andere kan, je kan jezelf zo ook wel helemaal gek maken. Soms zou het handig wezen als je in de toekomst kon kijken he!

Oh, zo'n combi kiwi/chocolade, hahaha! Moest er wel ff om lachen. Net als de combi augurk met slagroom, brrrr. Tijdens mijn zwangerschap had ik niet echt gekke dingen, al was ik wel gek van saucijzenbroodjes, haha!

Hier alles ok, lief dat je het vraagt! Zit weer tegen mijn ei aan, dus we kunnen weer aan de klus. Wel balen dat mijn man nu net superdruk heeft, dus hopelijk lukt het dit weekend nog wel, maar daar gaan we maar vanuit. Mijn ei is pas rond woensdag (alst goed is!), dus heb nog ff. En lukt het niet, dan niet hoor, ga me er dan ook niet megadruk om maken.
    Nu lekker weekend, mijn kleintje ligt net te slapen, dus ff tijd voor mezelf, heeeeeeeeeerlijk!!

Hadden we hier eigenlijk al lijst van alle namen, welke ronde enzo?? Effe zoeken hoor ... wel leuk misschien om bij te houden?

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee moeten ons ook niet gek maken maar je kan er natuurlijk ook op een leuke manier veel mee bezig zijn toch?

En volgens mij is er nog geen lijst!

Je moet trouwens niet denken dat ik hier de hele dag een beetje zit te computeren hoor haha. Maar werk altijd onregelmatige diensten en ook in het weekend en thuis.

Vandaar nu even een dagje vrij, straks weer 6 werken.

Maar ga nu weer lekker in ons huisje poetsen!

x

p.s. na vanmorgen geen krampen/steken of buikpijn meer gehad

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Hey meiden,

Wij ook aan de klus dit weekend (niet dat we het al echt inplannen maar t ei zou rond deze tijd kunnen zijn) en ja dan ben je er toch een beetje meer mee bezig..En nooit geschoten altijd mis! Maar als ik zo lees wordt er veel geklust dit weekend!!Spannend!

Ik ook steekjes in mn onderbuik,zo maar heel even telkens en dan weer ff niet. En dat misselijk zijn,bah! zo'n wéeig gevoel de hele dag (vermoed dus dat als ik echt zwanger ben dat ik zo misselijk als een kat wordt)

@mw21 en anderen.

Inderdaad je hoort zoveel verhalen! Mijn vraag sluit daar wel bij aan.
    Kan je bij je eigen zwangerschap kijken naar die van je eigen moeder mbt verloop hiervan?Mijn moeder menstrueerde dus inderdaad gewoon 3 maanden door eer ze wist dat ze zwanger was! En ze kent geen voor weeén alleen pers (dit zou een zegen zij haha)

En wie zijn de 1e die weer mogen gaan testen buiten mw21 als ze niet ongi wordt?Want volgens mij gaan er een paar aardig gelijk op..

Ik zit ook niet heel de dag achter pc maar werk ook onregelmatig dus op de gekste tijden on-line (en stiekem ook telkens benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat!)
    En ja mbt tot dat onregmatige,ff is inderdaad genoeg maar we willen nog ff wachten met echt dat op uur en tijd klussen. Gewoon omdat we het fijn vinden moet toch nog wel op nr. 1 blijven staan. Maar vluggertje kan ook fijn zijn hoor daar niet van!

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    vraagje: Hoe komen jullie aan die banners onderaan je berichtje? stomme vraag mischien?

Deel Deze Pagina