ik weet niet of het bij mij heeft geholpen, maar ik doe elke dag een pittige bindweefselmassage. en gewoon de buikbalsem van de etos. alleen smeren zal zowieso niet voldoende zijn aangezien de onderste laag van je huid scheurt, niet de bovenste. Nu mijn bil een scheurtje heeft en mijn buik niet vermoed ik dat die massage wel enig nut heeft gehad voor mij (met nadruk op voor mij, want het is geen garantie helaas)
Ik smeer ook al vanaf een week of 10 met zwitsal buikbalsam, en heb nog een tube van de etos staan ook.. Domme vraag misschien; maar bindweefselmassage is dat dat je dan stevig knijpt/plukt aan de huid en met kracht masseert? Want dan heb ik de juiste techniek voor me..
Hay! Ik smeer ook al 6 weken op hoop van zegen! Maar Tab echt het perfecte buikje hoor! Ben je bang dat je de laatste weken nog erg groeit? Dat zie je vaak hé Hier mijn nieuwste aankoop helemaal happy Alles erop en eraan 800 euro en ik had hem 2e hands voor 100! Maar met 1 kindje gebruikt. Was zonder adapters en deze toevallig voor dit type vanmorgen op Marktplaats gevonden!
@m21 Da's pas een koopje! Ziet er goed uit! Niet helemaal mijn kleur maar buiten dat; mooie wagen!Hoop centjes weer bespaard weer vandaag..
Haha zal wel meer mensen horen over de kleur! Maarja ben altijd van de kleuren. Huisje is ook veel paars, en deze groene kleur is nog iets lichter dan op de foto en is leuk voor meisje en jongen. En al helemaal voor in t voorjaar Oh heb ook nog buikfoto! Zoek de verschillen Was dit weekend met de bierbuik van me oom haha
leuke foto! mooie kinderwagen, voor mij persoonlijk is de bak veel te laag (ben bijna 1.80) bindweefselmassage is je huid tussen je vingers rollen ja, in het begin pijnlijk. maar als het eenmaal 'los' is voelt het heel normaal aan. ik denk niet dat mijn buik nog veel groeit. vermoedelijk is dit omdat er veel vrouwen zijn die tijdens hun verlof niet heel veel meer kunnen en hetzelfde blijven eten. daarentegen ben ik nog goed mobiel en kan nog heel veel zelf. als je daarin de balans kunt vinden moet het goedkomen!
Dat is een goed vooruitzicht Tab!! Ga die massage ook maar eens proberen. Kan nooit teveel doen denk ik Mijn vriend vond de bak ook laag maar ik ben maar 1.58 dus voor mij heel erg fijn Hebben jullie wel eens gehoord van een maxi taxi? En gebruiken jullie dat?
maxi taxi... nooit van gehoord hoor trouwens ook niks van de andere dames die op springen staan, zou het????
Hoi allemaal, even een update; Vanmiddag weer CTG en controle bij de gyn gehad. CTG was goed, bloeddruk etc. ook prima, alleen de hoeveelheid vruchtwater is wel echt aan het afnemen nu. Morgenochtend om 8 uur word ik opgenomen, en dan gaan ze me proberen in te leiden d.m.v. een ballonkatheter. Deze wordt in de baarmoederhals gebracht en met water opgepompt, en zo kweken ze zo'n 3 cm ontsluiting. De baarmoeder gaat dan als 't goed is werken, en als het ballonnetje eruit valt, heb ik dus echt ontsluiting en kunnen de weeen uit zichzelf beginnen. Mochten deze niet binnen een bepaalde tijd uit zichzelf beginnen, dan krijg ik een infuus. Ze kunnen niet zeggen hoe lang het duurt, kan een dag zijn maar ook twee. De gyn hoopt dat het aanslaat, ze hebben er goede ervaringen mee. Vind het heel spannend, ook wel heel gek, om morgen mijn tas te pakken zo van "ik ga bevallen"... Gelukkig haalt mijn moeder ons dochtertje op morgen, ze is nog steeds ziekjes en heeft nu anti biotica gekregen van de huisarts. Bij mijn moeder is ze het meest vertrouwd, en dat geeft mij dan ook weer rust... Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte...!
Jeetje 3keer dan wat spannend zeg!!!!!!! Ga je onwijs veel succes wensen!! Jeetje nu gaat het echt gebeuren! Weet niet of je anders thuis had willen bevallen? Maar hoe jij het omschrijft lijkt me ook wel soort prettig, redelijk voorbereid, manlief er bij, dochtertje al opgevangen, tasje mee... of zie ik het verkeerd? (Maxi taxi is volgens mij klein inklapbaar, en dat er alleen maxi cosi op kan)
@Driekeerdaan, wow spannend meis!! Had nog nooit van die methode gehoord, met een ballonnetje, hoop dat het werkt! Nu weet je in ieder geval dat je morgen óf overmorgen jullie kleintje in je armen mag houden! Lijkt me ook gek om je tas enzo te moeten pakken voor morgen, ik zou volgens mij ook geen oog dichtdoen vannacht, haha! Wat sneu dat je dochtertje nog ziek is, gelukkig kan ze met oma morgen mee. Zal voor haar ook spannend worden. HEEEEEEEEEL VEEEEEEEL SUCCES!!! we houden het forum in de gaten!!!!! @Tab, wow, prachtige buik meid! Die van mij is wel 2x zo groot ...! En ook geen striae te bekennen, heerlijk! Bij mij zijn er helaas nog de restverschijnselen van mijn dochter, al waren die met het smeren van Bio-oil achteraf ook bijna weg. Tsja, hoort erbij ... Ik smeer nu ook al vanaf het begin met MAMA Zwitsal, maar of dat idd helpt?? Vind het iig wel lekker om te doen. @Mw21, wow, mooi buikje ook! Die van je oom is nog steeds dikker hoor, hahahaha! En leuke kinderwagen, wat is het er nu precies voor eentje? Ook gewaagde kleur, kan idd voor allebei! Ik heb gewoon neutraal zwart gekozen toen. Enne, ook een koopje, lekker hoor! Die dingen zijn al zo duur en je hebt al zoveel nodig ... Hier alles ok, niet zo heel fit, eten is niet zo lekker gevallen. Lekker nu op de bank zitten, zag dat Legally Blonde 2 kwam (heb deel 1 gisteren toevallig gezien), dus ga heerlijk kijken en niet te laat naar bed (proberen dan, haha!).
3xdaan toi toi meis, je bent bijna mama!! lijkt me wel raar inderdaad om nu heel gericht tas te pakken etc. dochtertje vertrouwd bij oma dus dat is goed geregeld! zet m op meis,denk aan je! @m21 maxi taxi is idd onderstel om maxi cosi op te zette, zit op mijn wagen standaard (ff adapter wisselen) ideaal voor korte afstanden of ff snel een boodschap..
Hier nog eentje die met d'r gedachten bij driekeerdaan zit (en pandora ook uiteraard!!)!! Erg spannend!! Hier vannacht echt wel voorweeen gehad, wow ... echte menstruatiekrampen zeg maar. Nu ook af en toe venijnige steekjes onderin, heb gelezen dat dit dus de indalingsweeen echt zijn. Wordt ook wel spannender nu hoor, zeker nu ik dit steeds voel, wil ik helemaal alles klaar hebben!!! Vandaag rustig aan gedaan, vanmorgen boodjes gehaald en vanmiddag lekker thuis rommelen. De geboortekaartjes zijn ook klaar, kreeg vandaag de proefdrukken binnen (hebben natuurlijk twee varianten). Weet niet meer wie het vroeg, maar we hebben het dit keer via internet gedaan. Ging hartstikke goed tot nu toe eigenlijk! Had ook tig boeken gehaald, maar daar zat niet echt iets in naar onze smaak dit keer ... Nu de opdracht nog definitief bevestigen en dan hoeven we alleen maar als de baby geboren is even contact op te nemen. De enveloppen worden al een dezer dagen bezorgd, dus hebben we die tenminste ook in huis Nu nog ff etiketten zelf printen (konden hun ook doen, maar dat kostte megaveel extra, dus doe ik het lekker zelf). Ga gauw ff eten klaarmaken, ik krijg trek!
Hier nog een benieuwd iemand die even kwam spieken.. Ben zooo benieuwd of ze nu aan het bevallen is!! @Deesje Jij ook aan het rommelen dus, spannend!!!Tja ze kunnen ook iets eerder komen natuurlijk..Dat van je kaartjes was ik, ik had op internet ook zulke leuke kaartjes gezien..Fijn om te horen dat het betrouwbaar is! Ik dood moe, last van mn bekken/rug en morgen weer vroege dienst pffff..Stond vanmorgen echt met mn gsm klaar om me ziek te melden, maar kon het niet..Erg toch? Ik heb over 3 weken vakantie en wil eigenlijk tot die tijd "gewoon" uitwerken..Daarna zie ik wel hoe ik me voel.. Ga in ieder geval niet hele dagen therapeutische werken,als ik ergens pijn van krijg is het godganse dag zitten..Niets voor mij! Ach ja,we zien wel.. Aankomend weekend mooi weer, eindelijk!! Lekker even in t zonnetje bijkomen,hebben zat. een verjaardag,zondag een doop en sávonds even over de kermis hier..Druk maar gezellie weekend voor de boeg! Ik blijf kijken hier hoe het met 3xdaan is!
@Wendy, oh ja, dat was jij Heb er nu besteld bij www.studiokoekepeer.nl daar hebben ze echt wel leuke (als je daar van houdt natuurlijk!). Dus niet helemaal fit en moe, bah. En morgen dan een vroege dienst. Hoe laat begin je dan en ben je dan klaar? Nog drie weekjes en dan vakantie dus, heerlijk om naar uit te kijken! Nog plannen om weg te gaan? Een gezellig weekendje voor de boeg én idd met mooi weer, EINDELIJK! Al hoeft het voor mij niet zo warm te zijn, want heb al redelijk wat vocht bij me merk ik. Is toch anders dan in de winter zwanger zijn!! Hier nog niet echt plannen eigenlijk, zaterdag is het kinderstad hier, das wel leuk voor mijn dochtertje. En zondag de box e.d. allemaal klaarzetten, ook leuk om te doen natuurlijk! Hoe is het met de rest?
@Deesje Inderdaad te warm is ook niets voor ons nu maar ik klaag niet voor 1 dagje haha.. Thanx voor de tip vd kaartjes,zal eens even kijken daar! Ik moet 7u beginnen en 15.30 klaar, dus wekkertje gaat 5.50u pfff.. Jij lekker huisje op orde maken,lijkt me ook wel leuk straks om alles klaar te zetten etc voor de kleine..Hier nog even geduld dus haha..
Wel voorzichtig doen hoor Wendy straks heb je amper wat aan je vakantie! Kheb vanaaf pretecho om 21:15 pas! Ben niet zenuwachtig meer nieuwsgierig. Moeder en schoonmoeder gaan mee dus btje hard maar hoef t dus denk ook niet te betalen haha! Wil niet weten wat t wordt maar ben bang dat me moeder gaat zoeken of hints gaat zitten doen om erachter te komen grrr