Hoi! Had net al even snel een berichtje getypt, maar zie hem niet staan, dus nog maar even heel snel (ben nog op mijn werk, hihi... ): vanochtend een test gedaan, maar weer negatief... Wel steeds gevoeligere borsten, voel ze nu ook als ik gewoon stil zit, en hoofdpijn is weer weg, dus kan nog alle kanten op... Spannend...!
@Driekeerdaan, balen dat ie negatief was, maar goed, kan idd nog alle kanten op. Spannend hoor! @wendy, wat driekeerdaan al zegt, bovenin bij banners, daar kan je er eentje maken en die link moet je dan kopieren bij je handtekening (die kan je vinden onder gebruikersinstellingen). En ook weer aan de klus dus, hihi, wordt een productief weekendje voor de meesten! En hier ook hoor: het moet wel leuk blijven, en niet dat gevoel krijgen van: we moeten! Misschien als je al heel wat langer bezig bent dat je dan ook wat meer gefocussed bent, das ook logisch, maar nu ist nog wel lang leve de lol. Hier ineens enorme pijn aan de zijkant in mijn onderbuik. Volgens mij is dat mijn ei! Helaas is mannetje tot vannacht aant werk, dus morgenochtend of in ieder geval morgenavond er maar effe werk van maken, hihi! Zou wel wat vroeg wezen volgens mij (volgens banner pas wo/do), maar goed, wie weet zijn het ook alleen maar voortekenen? Afijn, we kunnen aan de bak dus, hihi! En qua veel hier zitten, valt errug mee hoor, kan veel en veel erger! Ik zit best vaak achter de lappie, al is het maar om kleertjes te shoppen voor de kleine, haha! Dus niemand hoeft zich te verontschuldigen hoor!
Oh wacht! Ik zal es een beginnetje maken met de lijst, kunnen we even wat bijhouden! Gewoon kopieren en je eigen gegevens aanvullen! Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november
Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober
Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Wendy339 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Sta ik er ook alvast bij,hoop dat ik mn NOD goed berekend heb.. Klusse allemaal dit weekend!!En GENIET!!!
Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november
Wendy, heb je er even bijgezet anders viel je er af. Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november Wendy339 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 14 november Nieuwe poging..en ff mn banner testen..
hoi hoi ben ik ook weer...zit nu eindelijk eens lekker een avondje met mn laptoppie op de bank Ik werk ook onregelmatig...werk in de gehandicaptenzorg, werk dus ook weekenden en nachten Vanmiddag gezellig bezoek gehad van een vriendin met haar dochtertje van 8 maand...heerlijk zo'n kleine meid tja, ze kon aan mij "iets anders zien" ben benieuwd wat dat dan wel niet is behalve dat ik het idee heb dat mn borsten groter worden, zie ik zelf niks maar mn schatje dacht ook al iets "anders" aan me te zien ben benieuwd...vanmorgen weer misselijk...en de hele dag een rommelend gevoel in buik en darmen...heb nog steeds steekjes bij mn baarmoedermond...kweenie of dit is van de eisprong, of van een eventuele innesteling...normaal voel ik een eisprong meer bovenin mn buik @ mimi...wij zijn nu iets meer dan 1,5 jaar samen...daarvoor hebben we wel iets meer dan een jaar om elkaar heen lopen draaien...tijdens de eerste kennismaking was eigenlijk de vonk al overgeslagen, en wisten wij dat we echt voor elkaar gemaakt zijn...maar het lag allemaal een beetje ingewikkeld, dus heeft het even geduurd voordat ik er echt niet meer omheen kon...en gekozen heb voor iets mooiers dan ik ooit had durven dromen ( maar het alleraller mooiste moet nog komen )
hallo allemaal Afgelopen woensdag getest, maar helaas nega... maar nog geen sporen van een ongi... Zal wel weer een lange cycles hebben zoals bij mijn eerste x dat ik met de pil stopte balen!!
hey meiden, inmiddels weer een beetje bijgekomen van de vreselijke dag van gisteren. Vandaag had ik de 2 kids van mijn vriendin van half 10 tot 3 uur in huis. Kon zij even naar haar tante (en oom) en nog naar haar neefje van 10 (met zijn familie) Was dus even flink aanpoten zo, met 3 kids (onze kanjer is ruim 2 jaar, die van mijn vriendin zijn net 4 en 16 maanden) Maar wel heel erg leuk om te zien hoe ons mannetje met die kleinste omgaat. Zodra hij ook maar even huilde werd er iets te drinken door onze kanjer gebracht/een knuffel gegeven/of zijn favoriete konijn gebracht. Mijn NOD is in principe de 8e november. Ben heel benieuwd... Weet ook niet zo goed meer wanneer mijn symptomen van zwangerschap begonnen bij de 1e. Wist nl voor de test al dat ik zwanger was, voelde het aan mijn hele lijf. Nu al wel minder trek in eten, heel moe, maar ja lijkt me sterk dat ik daar nu al last van zou hebben... Zie dat het bij driekeerdaan heel spannend even is... ben benieuwd hoor.... @jeannet balen joh, nu al even overtijd maar nog geen spoor van ongi en negatieve testen... Net lekker naar The Voice gekeken, samen met mijn ouders. Ze hadden even behoefte aan afleiding. De tante van mijn beste vriendin is nl. ook een vriendin van mijn ouders. (en de ouders van mijn beste vriendin zijn weer de beste vrienden van mijn ouders...)Nu lekker naar bedje toe, tegen vriendlief aan kruipen...
Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november Wendy339 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Marleen83 - 27 jaar - 2e ronde - NOD 8 november
Vandaag getest, maar helaas negatief! Nog geen duiveltjes, dus nog even afwachten en temp in de gaten houden . @driekeerdaan, zie dat je vandaag ook kunt testen ga je het doen?
Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november Wendy339 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Marleen83 - 27 jaar - 2e ronde - NOD 8 november Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 nov.
Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november Wendy339 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Marleen83 - 27 jaar - 2e ronde - NOD 8 november Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober Heb ik echt zo'n lange cyclus? Ben ik echt aan het ontpillen? Geen ongi gevoel (meer) en vanmorgen negatieve test.
mw 21 balen dat we nog geen idee hebben van onze cyclussen he? ik zou ook erg graag weten of ik mijn ei sprong voel of niet.. zit de hele dag bij elke steek te denken; zou dit het kunnen zijn? voelde jij het nou wel of niet?en lijkt t op ongi worden?gister wel de hele dag zenuw pijn in mn onderrug gehad en vandaag ook een beetje,of toch weer dat ontpillen?gelukkig gister 'geklust' dus maakt ook weer niet echt uit.. balen dat de test nega was maar wie weet..hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt,of posi test of ongi dan weet je weer dat het oke zit! net terug van werk nu,kreeg wederom de vraag; en nu zo na het trouwen aan kindjes aan het denken? beetje rood maar wat gestameld in de trant van we wachten nog ff.. vnvd verjaardag van opa (die zit ook al een eeuwigheid op een achterkleinkind te wachten,dus die zal ook wel weer gaan vissen) hij doet niet anders sinds het trouwen.. maar hoop in ieder geval dat ik zijn wens snel kan laten uitkomen!!
Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november Wendy339 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Marleen83 - 27 jaar - 2e ronde - NOD 8 november Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 13 november
Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november Wendy339 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Marleen83 - 27 jaar - 2e ronde - NOD 8 november Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 13 november Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 30 oktober