(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Vind ik ook hoor, lekker klagen hier!!! Anders worden onze mannen daar ook maar gek van ;)

@Wendy, dus toch weer wat bloed verloren? Balen dat je nog nix gehoord hebt. Zou ook zeker niet het zo het weekend in gaan en meer duidelijkheid willen hebben! Voel je het beebje nog wel goed bewegen? Vind het wel spannend hoor, je klinkt er zelf zo goed onder, ik zou volgens mij helemaal stressy zijn ...

@striae, hier ook een mini-landkaartje hoor :( Was al een overblijfsel van mijn dochtertje, het ging tot twee weken terug helemaal goed (die strepen waren ook bijna weg, heb na de zwangerschap toen ook veel met Bio-oil gesmeerd), maar nu zitten er weer nieuwe bij, grrr. En ik smeer ook al vanaf dag 1 hier, maar ach, je kan het toch niet tegenhouden. Vraag me ook af of het helpt, maar in ieder geval is mijn buikje wel lekker soepel ;)

Net effe een mega voorwee gehad, soweeee ... toen dacht ik ook weer ff: oh ja, zo ging dat, hahaha! Nu alles weer rustig. Kan nog makkelijk 3 weken zo doorgaan natuurlijk!
    Ga zo maar es de etiketten alvast printen voor de vlopjes, liggen die ook maar klaar. Vanmiddag nog maar een afspraak gemaakt bij de kapper voor mijn dochter, is inmiddels een jaar geleden, oeps! Ze heeft al haar halverwege d'r rug (werd al geboren met mega-lang haar, kon meteen kuifje maken en vanaf 2 maanden speldjes in!), maar ff bijpunten is nooit weg. Ben benieuwd hoe dat gaat, want vorig jaar was één groot drama ... nou ja, we gaan het zien. Heb haar maar verteld dat ze d'r haartjes net zo mooi gaan maken als een prinsesje, tot nu toe werkt het ...

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @Deesje

Ai een flink oefenwee dus, hoop niet dat je net als pandora tot over de datum hoeft met dit gerommel al vooraf..
    Slim ja om nu de adressen etc al te printen, scheelt straks weer!
    En naar de kapper met dochterlief, succes! Weet van vriendinnen met meiden dat dat een DRAMA is..

Ik lijk er mischien rustig onder en zolang ik de kleine goed voel ben ik dat ook nog wel, maar als ik dan vanmorgen van toilet afkom en weeer dat bloederige gedoe zie slaat de angst me weer om het hart..En als die **** vk nu eens terug belde!! Zit er echt op te wachten (en het liefst gerust stellende woorden)

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ja, de kapper is echt DRAMA! Dus ben benieuwd vanmiddag, haha! Zelf durf ik het echt niet aan, strax knip ik er een hap uit ofzo ...

Jeetje, dat die ***VK nog niet gebeld heeft?!?!? Tis toch niet nix?! En wel fijn dat je het beebje nog voelt, dat is in ieder geval een geruststelling, toch?

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wen...sterkte met wachten....is dit trouwens niet iets om je door te sturen naar een gyn?

Deesje...suc6 bij de kapper met je kleine prinsesje:)

ik ga ff lekker een uurtje plat....heb me toch pijn in mn onderrug:(

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @Pandora

Dat dacht ik ook maar zolang de bloedingen nog niet heel groot/heftiger zijn en langdurig mag ik volgens mij tot het uitsluitsel van de 30wkn echo onder hun blijven..

Ga jij maar even plat meis, je hebt het nodig je mag/moet nog puffen op zeer korte termijn!

Ps hilarische jou reactie"s bij het bevallings topic; tips om bevalling op te wekken.. hahaha

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Whahaha ja ik word gewoon erg flauw en bijdehand van dat niet bevallen:p:p

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    helemaal mijn humor haha..Ach je blijft nog lachen iig!!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Janken heb ik deze zwangerschap al genoeg gedaan.....het is nu echt nig max. 9 dagen....kan me dan wel gaan lopen frustreren...maar daar duren ze alleen maar langer door
    en met een beetje geluk laat de gyn me dinsdag komen voor inleiden...ik ga er zelf namelijk niet vanuit dat er dit weekend nog actie komt:p

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @Pandora
    Ja ik snap goed dat je genoeg hebt gejankt, dat net jij overtijd moet lopen! Ik ga meeduimen voor een inleiding dinsdag!
    Leuk nog een beebje erbij hier!! vraagje; moest jij naar de arbo arts trouwens toen je ziekgemeld was?

Nou ik kreeg om 16u tel van de vk (ja toen al,snel he??)
    Maar goed ze vroeg wat er was dus ik verteld dat het bloedden niet helemaal wilt stoppen etc. Vraagt ze; wat wil je?
    Ikke; uh dat je me gerust stelt en verteld dat het geen kwaad kan.. Zij; Kan geen kwaad maar wil je een echo? Nou dat was natuurlijk helemaal super als dat kon.. Dus ze ging het regelen, kon mooi om 16.20 al terecht in etten leur, dus ik erheen gecrossed had ik toevallig 1 van onze eigen vk die ik nog niet had gehad,die was speciaal nog even gebleven (erg fijn!)
    Maar goed conclusie; Dat lieve kleine baby'tje van ons ligt al heerlijk dagen helemaal tegen de onderkant van mn buik te schoppen, dus tegen die placenta/blaas en baarmoedermond aan..Mn eigen kind schopt me dus tot bloedens toe nu..Niks aan te doen en aangezien dit al weken de houding is van de kleine vrees ik het ergste..Maar hoefde me geen zorgen te maken (pffff) wat een opluchting! Placenta lag redelijk,ze heeft goede hoop dat die lekker mee weg groeit dus ik helemaal happy! Kreeg mooie pics mee van de kleine dus dat was een geluk bij een ongeluk..
    Kortom ik ga helemaal relax mn werkweekend in! Ook voor het eerst therapeutische werken, ben benieuwd werken in mn eigen kleren etc..

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Toen ik me volledig ziek melde moest ik naar de arbo....stelde niks voor...moest gewoon omdat dit de regels zijn...ben 10 min. Binnen geweest na een kop thee kon ik vertrekken;)

fijn dat je gerustgesteld bent...enne rustig aan dat werkweekend!!!!!!

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zijn er alweer baby's onderweg?

12. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    nee, de ooievaar kan niet komen vanwege de regen......

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha denk t ook!

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik denk dat die fu**ing ooievaar niet weet waar ik woon
    misschien moet ik straks maar langs een moestuintje lopen en iets uit de bloemkolen plukken :D:D:D:D

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Pandora toch, geloof JIJ nog in de ooienvaar?? Zou ik toch niet zeggen na jou/onze reactie in dat andere topic..
    En dat kindje uit de bloemkool komen...nope ook niet..

Ik dacht vroeger altijd uit de navel (Ik zat iets te hoog maar in de buurt!)

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    whahahahahaha ik pis hier dus gewoon echt in mn tena lady :D:D:D:D:D

17. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    tijd voor de 24uurs-luiers!!!

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Pandora ik denk dat je in aanmerking komt vergoed en wel voor een doorslaap tena inderdaad haha..
    Mischien breken je vliezen als we je laten lachen??
    Heb je dat topic hilarische ... bevallingen al gelezen? Dan lig ik dus helemaal dubbel, krijg dan bijna zin in mijn bevalling..

19. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    heb je een link? heb wel zin in een beetje humor met dit zeikweer!

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    tab
    ben ff offline op laptop, maar hij staat onder
    het kopje bevalling: en dan was t t topic:
    meest grappige/hilarische bevallingsverhalen
    hoop dat je t gevonden krijgt!

Deel Deze Pagina