(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
  2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    dat was hem idd die ik bedoelde!
    ben heeel benieuwd naar jou verhaal straks!
    en bij jou nu ontwikkelingen dus,
    oooooo spannend duim mee dat t doorzet!!

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    verlies nu steeds meer roze afscheiding...buikkrampen trekken steeds door naar mn rug en verdwijnen weer een kwartier ofzo :D word er zenuwachtig van :D:D:D zal zo eens gaan timen :D

4. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Spannend, succes meid!

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Spannend pandora!

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Spannend Pandora!! Ik hoop en duim voor je dat het heeft doorgezet en dat je jullie kleine mannetje al of vandaag in je handen mag hebben!!!

Hier druk dagje gisteren gehad, 's nachts weer lekker wakker gelegen van krampen en toen kreeg ik meteen paniekaanvallen dat ik dit en dat nog moest klaarzetten/halen, haha! Dus gisteren écht alles in huis gehaald, geeft wel rustig gevoel. Vannacht ook wat krampjes (maar zouden goed ook mijn darmen kunnen zijn geweest, ik weet niet zo goed), dus ben nu wel gaar.
    Vanmiddag op kraamvisite bij mijn vriendin, is 2 weekjes terug bevallen van een meisje, leuk hoor! Weer ff babytje kijken.

@Wendy, hoe ist inmiddels met je bloedverlies??

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Denk dat Pandora toch echt aan t puffen is, is sinds gisteravond niet meer op ZP geweest!!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik was idd aan het puffen:D
    heb een sneltreinbevalling gehad:$
    Om 4.45 waren we in het ziekenhuis en om 8.00 is onze verschrikkelijk mooie man geboren...jeeeeeeeee wat ben ik trots:)
    Hij doet het super goed...moeten wel samen 1 nachtje blijven
    vertel de rest als we lekker thuis zijn

9. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Wow, ontzettend gefeliciteerd Pandora, eindelijk!

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    JEEEEEEEEEEEEJ! PANDORA! GEFELICITEERD MET JULLIE MOOIE MANNETJE!!!

Nog ff een nachtje blijven en dan naar huis en genieten!! Ben wel benieuwd naar de naam van jullie mannetje ;) én naar de bevalling natuurlijk!!!!

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Yeehhh!!! Gefeliciteerd!! Wat heerlijk zeg! En super snel voor de eerste!!
    Haha vrijdag typte je nog dat t dit weekend echt niet meer ging gebeuren hihi

12. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Hopelijk morgen lekker samen naar huis!

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Pandora,

Gefeliciteerd meid met jullie knappe knulletje!!
    En wat een snelle bevalling voor de 1e, hoop t ook in dat tijdsbestek te mogen doen (zonder overtijd dan)
    Nu lekker genieten van jullie kleintje en elkaar en morgen lekker naar huis!

Hier bloedverlies vandaag voor t eerst helemaal weg, nog wel wat rare afscheiding maar that's all..
    Werken gaat lekker zo van 8.30-15.30 en goed vol te houden, rugklachten ook stuk minder al meteen en wat een rust voor mezelf!

14. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    gefeliciteerd pandora!!!!! morgen lekker naar huis en daar heerlijk genieten (wat ben ik jaloers!!! ik wil ooook)

enjoy! ben ook benieuwd naar de naam :)

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @pandora hopelijk ga je vandaag lekker naar huis!

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wij zijn net thuis...ga nu ff slapen...dan wederom genieten en plaats vanaaf of morgen ff een verslagje:D

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heerlijk!!! Geniet van je nieuwe leven!!

(kan me nog even niet voorstellen dat ik dat straks ook heb, komt dit bekend voor?)

18. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Pandora, heerlijk, lekker thuis meis!! Gaan genieten nu! We wachten met zijn allen hier met smart je verhaal af :)

@mw21, heb ik ook hoor! En ik heb er zelfs al eentje rondlopen, hihi. Het blijft iets bijzonders en onwerkelijk. Ik heb nu ook zoiets van, wow, nog maar max 4 weken en dan is ons tweede kindje er ... zo spannend!!

Hier alles ok, af en toe een krampje, maar nix bijzonders. Woensdag weer naar de VK, leuk weer!! Begint wel spannender te worden, het kan nu natuurlijk ieder moment gebeuren!
    Heb vandaag een ondersteek gehaald voor de thuisbevalling (wil ik graag, maar loopt het anders of trek ik het niet, rijden we net zo makkelijk naar het z'huis, is hier maar 5 minuutjes vandaan). En nu heb ik écht alles!
    Hoe is het met de rest, alles ok??

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @pandora;
    Heerlijk meis, lekker thuis! Ben ook erg benieuwd naar jou verhaal van "de sneltrein bevalling". Ik weet nu al dat je het heerlijk in geuren en kleuren kan en gaat vertellen!! Kan niet wachten!!
    En natuurlijk erg benieuwd naar de naam!

@m21
    Heb ik ook hoor dat ik het me nog totaal niet voor kan stellen, sta soms ook op de nog lege babykamer en probeer het dan voor me te zien,maar lukt niet erg haha..Vraag me ook weleens af wat voor mama ik ga zijn..En hoe dat dan voelt als je haar/hem voor het eerst ziet en de 1e nacht thuis hebt..

@Deesje
    WAUW jij even mazzel, eigen po :p.. Nu helemaal rust in je lijf kwa voorbereidingen. Lijkt me inderdaad erg raar als je weet dat het nu elk moment mag en kan komen.. Spannend weer hoor, de 4de beeb alweer onderweg!

Weet iemand trouwens al hoe de beeb van ellalala heet?

Hier alles goed, morgen dag 4 werk en dan 1tje vrij..
    Heb er nu al zin in! Voel me verder goed..Mag niet klagen..Ook geen bloed meer gezien al blijf ik panische telkens als ik naar de wc ga (zal wel ff duren)

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Gelukkig ben ik niet de enige haha!
    Hoop dat t gevoel wel sterker wordt als ik de baby ga voelen en meer spullen ga kopen :)

Fijn dat je geen bloed meer hebt gezien Wendy!! Maar snap dat je bang bent om wat te gaan zien, hou je nu die aangepaste tijden?

Hier alles goed hoor veel meer energie. Niet zoals voor me zwangerschap maar voldoende :)
    Buikje groeit goed en over 3 weken alweer 20 weken echo!! mag nu toch wel gaan zeggen dat het 'snel' gaat. Ookal tel ik de weken af haha

Deel Deze Pagina