(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    WAT:$!!!al 9 kilo eraf???? Pff ik zit nu al op 9 erbij....
    Jeetje knap hoor!!Ik nu al jaloers!!:p

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @mw 21

Fijn dat alles weer goed was, en ach die kilo's..Ik ken het gevoel..

Ellalala

Hele mooie naam hoor meid!!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Enne Pandora,

Snap dat je nu weer 'zin' hebt, die bekken van jou zullen het ook geen vuurwerk hebben laten zijn op het laatst buiten die harde buiken om..Maar idd die hechtingen eerst maar eens even laten weggaan anders blijft het wel een heel groot "gat" vrees ik..
    Ik vind de sex zoiezo gewoon anders nu ik zwanger ben, was normaal wel van iets sexy's aandoen en leuke spannende babydolls etc. Maar als ik mezelf nu al in een gewone string zie denk ik al ; wat moet mn mannetje hier wel niet van denken,lijk wel een olifantje.. Is niks van te maken in mijn beleving. Ben blij dat de natuur mn boobs heeft opgepompt dan heeft manlief nog iets leuks haha..

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou ik heb niet eens dat ik me niet sexy voel wat me vent is op me gevallen toen ik 17 kilo zwaarder was maar heb toch de hele tijd de baby in mijn hoofd.
    Niet dat ik bang ben dat die er iets van merkt maar vind het zo aseksueel een baby in je buik...

Doe me vent behoorlijk te kort haha en dat deed ik anders nooit laat dat duidelijk zijn :) gelukkig wacht hij nu gewoon tot ik zin heb aandringen werkt tegenovergesteld

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21

Mijn man heeft dat ook hoor dat hij het "raar" vind dat de kleine erbij is.. En de kleine is zoveel wakker dat die soms letterlijk ons schopt "tijdens" ja sorry dan kan zowel ik als manlief de kleine echt niet meer negeren.. Ik doe manlief ook wel wat te kort, maar hij zegt zelf dat dat er nu eenmaal bijhoort en dat hij er iets heel moois voor terug krijgt.. En ach ja t is allemaal wat minder vaak maar als t gebeurt is t nog steeds erg fijn en da's t belangrijkste!

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    je hoort die van mij er ook echt niet over hoor, als ik me maar fijn voel! Hij vind het zo bijzonder allemaal!
    Weet ook zeker dat hij het niet bij een ander gaat zoeken dus dat scheelt haha

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    M21

Da's t belangrijkste toch? En mannen die het buiten de deur gaan zoeken met een zwangere vrouw thuis, zooo kansloos vind ik dat.. Onze mannen willen gelukkig even graag een kindje en vinden het net zo bijzonder en speciaal als wij! Ben ook heel blij met mn ventje hoor!

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nou...tot de laatste 2 maanden was de sex gewoon prima:D en mijn libido zelfs nog meer dan normaal:) maar de laatste 2 maanden zat buik gewoon echt in de weg en was de variatie in standjes ver te zoeken;) en de laatste 3 weken vonden we het gewoon niet meer fijn eigenlijk:)
    en die boobs...heb vriend ook vaak met een enorme grijns zien kijken en voelen:D
    haha en na de bevalling als.je stuwing krijgt zijn het helemaal kanonnen :D qua formaat echt WAUW alleen mocht mn vriend toen wel kijken maar aankomen niet ( auw auw auw ) was gewoon bang dat ze.zouden klappen :D
    Ik hoop toch wel dat er iets aan die boobs blijft zitten...van een a cup naar een flinke c cup gegaan :D
    zat net foto's te kijken...heb gewoon echt een decolete waar ik al 15 jaar van droom:D

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
  10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wen dat was dan ook alleen een poging haha

Pandora hoop ook dat mijn libido nog terug komt en had ook een a cupje is nu al grote b dus laat die c maar komen haha!

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
  12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    En inderdaad ik ben er ook voor dat mn boobs blijven! Van een kleine b naar nu al een kleine d, dat wordt nog wat als ik stuwing krijg na de bevalling hahaha..

Foto's nu wel gelukt??

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ja gelukt en erg mooi!

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mooi buikje hoor ;););)

15. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy: van de voorkant lijkt t groter dan van de zijkant...
    Mijn boobs zijn bijnan niet gegroeid raar he. heb gewoon mijn oude bh aan...
    Bij de eerste groeide ze wel meer. Zo zie je maar elke x verschillend..
    Hebben jullie al een naam bedacht? We zijn er nu uit gelukkig. Vond het wel heeel moeilijk hoor, Mijn eerste dochter heet faylinn en we wilden wel iets wat erbij paste. Das niet makkelijk hoor. Helemaal omdat we de naam faylinn nog steeds zo leuk vinden...
    Ben jij ook al begonnen met de babykamer. ZO ja wat heb je allemaal al?

Nou goed vandaag druk opgeruimd in huis en nu vet een harde buik. Ik word er gewoon schijtziek van dat ik zo snel terug geroepen word door mijn eigen lichaam grrrr
    Morgen wil ik een beginnetje maken met het opruimen van de toekomstige babykamer.

gr

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    alexanne:

ja raar he dat die van voren groter lijkt?
    ik draag wel echt naar voor dus mssn dat
    t daardoor komt? vind jij m groot? mnmoeder
    was er net en die vond van wel..dacht
    dat t nog wel mee viel..
    mooie naam jou dochter!wij zijn er ook zo
    goed als aan uit,zoo moeilijk!
    jou boobs nog niet gegroeid?zal nog wel
    komen denk,zoiezo aan t end anders..
    die van mij wel hoor,heb eindelijk eens
    echte "tieten".
    wij zijn nu met de kamer bezig,meubels
    komen over 2wkn,behang zit erop en ben nu
    aan t kijken/shoppen voor lamp/gordijnen/
    accesoires etc. zo leuk om te doen!
    jij al idee wat je wilt voor de kamer?

17. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier boobs pas echt gegroeid na de bevalling! Manlief mag er nog niet eens naar wijzen!haha! Ze doen behoorlijk pijn! Vooral mijn tepels blijven maar pijnlijk! Vrees dat het pas na de borstvoeding over gaat.

Wendy en Alexanne: LEUK! inrichten van de babykamer!!! Lekker snuffelen en shoppen. Uren heb ik online rondgekeken wat er allemaal te koop is!Heerlijk!

18. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn trouwens al bijna een jaar aan het schrijven!
    Toch wel bijzonder!
    Wel echt super leuk dat het bij iedereen die hier nu nog is gelukt is om zwanger te raken en dat er ook al meerdere baby's geboren zijn!

19. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli - bevallen 24 juli van een dochtertje
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 11 augustus
    Pandora - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus
    Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 12 september
    Tab - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 13 september
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 31 oktober
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - uitgerekend 27 november 2011
    Wendy339 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 4 - uitgerekend 26 december 2011
    Alexanne-26 jaar-ronde 5- uitgerekend 7 januari
    MW21 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 - Zwanger - 9 februari
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 10 -zwanger - 22 maart

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Ellalala

Leuk dat lijstje weer even opgehaald!
    Ja ik vind het ook zo leuk dat shoppen voor de babykamer!!
    Jij nu pas mega boobs,raar he dat dat per zwangerschap kan verschillen! Tsja meis en die stuwing zal je nog wel even hebben, dus mannetje mag wel kijken maar aankomen niet haha..

Ik nu vakantie dames, heerlijk!! Net nog ff snel bloed laten prikken zodat ik dat achter de rug heb en dan nu heerlijk uitrusten,relaxen en leuke dingen doen! Manlief heeft net gehoord dat hij een gloedjenieuwe leaseauto krijgt vd zaak, dus mijn dag kan niet stuk! Heel fijn idee dat we nu straks een goede,ruime en nieuwe 5deurs hebben als de kleine komt! De auto van mn man nu had ook wel gekunt maar die kreeg kuren dus ook kosten..En nu geen kosten (bijna niet) en toch een nieuwe! As maandag tot donderdag lekker even paar daagjes weg dus hier gaat t allemaal erg goed!
    Hoe ist met de rest?

Deel Deze Pagina