(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ff een proud-mom-spamfoto:

2. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ik zal morgen (als het lukt tussen de bedrijven door) even uitgebreid reageren en mijn bevallingsverhaaltje posten ;)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113

*smelt* wat een scheetje!!!

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    hey dames,

ik lig hier wakker door die druktemaker in mn buik!
    die is al vanaf 13u wakker en heeft t omdraaien ontdekt..
    wordt er misselijk van! en sterk dat de kleine is!
    mn buik bewoog altijd al maar nu lijkt t alsof
    zij/hij erdoorheen probeert te komen!
    herkenbaar? hoop zo dat de kleine snel gaat slapen!
    ik best moe zeg maar..

5. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Tab wat onwijs mooi!!

Wendy kan niet wachten tot die van mij dat doet hihi! Vanmorgen we 2 duidelijke trapjes gevoelt
    Hopelijk heb je nog btje kunnen slapen X

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    mw21,

Nou die kleine is om 2u gaan "slapen" en was om 7u weer alive and kicking.. T voelt ook wel fijn hoor en is bijzonder maar hoop toch niet dat dit nu elke nacht zo gaat zijn..Lees overal dat de baby's in je buik 18/20u slapen per dag..Nou die van mij nu al niet haha..

Bijzonder he die eerste harde schopjes, let maar op die worden nog veeel harder!

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha dat hoop ik ook niet voor je!

En die schopjes soms denk je nog dat je jezelf voor de gek houd maar dit konden onmogelijk mijn darmen zijn! En 2e die daarop volgde wist ik t zekrr

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    m21
    Als je je hand even op die plek houd en dan zachtjes met je vingers tikt/trommelt op je buik heb je kans dat de kleine nog eens gaat schoppen! Die van ons speelt dat "spelletje" al goed mee vanaf het begin!

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hihi ga ik eens proberen want als ik mijn hand er gewoon opleg dat wordt die juist rustiger :)

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    je moet je warme hand er wel even ophouden hoor,en soms een klein beetje duwen (zachtjes!) dan gaat het er vanzelf naar toe zwemmen/schoppen. Maar kan ook nog iets te vroeg zijn hoor, 18 weekjes jij nu toch?
    Ik hoeft nu niet meer toe doen,kleine komt al naar mn hand als ik die gewoon zonder nadenken op mn buik heb liggen (of tegen de laptop,band van mn broek,gordel etc.)
    Komt vanzelf meis!!

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hihi...wacht maar:D over een paar weken is dat nog veel erger..kun je zo een voetje vastpakken:D ik zei steeds hij heeft echt grote voeten en ze zijn precies zo groot als ik door mn buik heen kon voelen
    en de laatste 2 weken deed het bewegen gewoon echt zeer:$ dan moest ik er soms bijna van huilen:)
    maar onze kleine was ook echt altijd mega druk in mijn buik:$ volgens mij sliep hij nooit

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Pandora..

Gelukkig,jij hebt er ook zo eentje dus..Die van mij is nu nog bezig!!Is denk alles bij elkaar 2u uurtjes "stil" geweest. Maar kan geen kwaad dus? Begon me al zorgen te maken, voor hetzelfde geld is er iets met de kleine waarom die zo druk doet..En dat draaien,wat een raar gevoel is dat,ik schrik er elke keer van!

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nee hoor is helemaal niks aan de hand met je beeb;)
    Soms werd ik een beetje simpel van dat getrap..ging echt dag en nacht door had aan het eind ook een gekneusde rib
    ..meneer was ook zooooooo sterk...en dat is hij nu nog trouwens;)
    je kon hem ook zien draaien en soms was ik ook bang dat hij dwars door mn vel heen trapte:$

ik schrik me hier net dood...volgens mij is mn blaas of baarmoeder verzakt...er zit iets voor de ingang van mn vagina ( was knip aan het bekijken ) een oaar dagen geleden kon ik nog gewoon een beetje in mn vagina kijken zeg maar...nu is het net of hij helemaal dicht zit:$
    maandag maar naar de dokter dus

14. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey hey meiden!
    Hier effe een teken van leven. Wat is het leven dan ineens hectisch na zo'n bevalling en twee kids, wow!!!
    Maar alles gaat heel erg goed hier, Lilli doet het supergoed, komt maar 1x s nachts en is een erg tevreden meisje.
    Boobs hier ook megagegroeid, zeker nu met de BV, hahaha! Weet niet wat me overkomt ;)
    De kraamhulp is nu weg, was vandaag voor het laatst tot half 2. Jammer, maar ook wel weer fijn, kan je je eigen ritme en leventje weer oppakken. Ik plaats zsm mijn bevallingsverhaal, zal nu wel wat meer tijd gaan krijgen hoop ik!

En ik las dat Tab ook bevallen is, JEEJ!! Gefeliciteerd meis!!! En mooie namen ook, én een schattig fotootje, smelt ....!!!!!!

Trouwens Alexanne, jouw dochtertje heet ook prachtig zeg, Faylinn. Had ik nog nooit van gehoord, wow!

Hier alles lichamelijk ok, alleen een aambei overgehouden van het persen, au au au. Nu zalf en tabletjes gehad, dan moet het wel overgaan. Heb 1 hechting die oplost, totaal geen last van, het is dat die aambei er zit, anders lijkt er of er niets is gebeurd, hahaha! Was wel anders als bij de eerste keer met al die hechtingen!
    De BV gaat ook super, komt goed op gang en Lilli plast/poept/drinkt goed, errug fijn!
    Afijn, we zitten nog op de roze wolk, yeah!!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Jeetje Pandora, klinkt inderdaad erg vreemd.. Hoop niet dat het een verzakking is want daar zit je ook niet op te wachten!
    Geen pijn/last van? Ik zou idd ook ff naar doc gaan maandag!

Gelukkig dat wakkere van de baby is dus normaal, ik vrees ook het ergste voor mij als de kleine nu al zo doet,laat staan als het nog groter en sterker is pfff.. Net ook, sta ik een was op te hangen zit de kleine gewoon bij bukken tegen te duwen!

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb er geen last van...heb alleen sinds de bevalling dat op hey moment dat ik moet plassen ik METEEN moet gaan...anders pies ik in mn broek...maar volgens de kraamhulp was dit normaal en ging weet over...weet dus niet of het daarmee te maken heeft

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Dat van dat plassen is inderdaad normaal, heeft met je bekkenbodemspier te maken (leer nog eens wat bij die peut!)
    Maar kan ook zijn dat je baarmoeder op je blaas drukt...
    Je kan het zelf niet goed zien he dat is de pest, je hebt geen idee wat wat is.. Ach mischien hoort het er gewoon bij?Is het dat alles ff op zn plekje terug moet "zakken"? Mischien dat de ervaren mama's hier je kunnen helpen??

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Heb al een topic geopend;) net nig ff gekeken...als ik lig is het gewoon normaal..bel anders maandag wel eerst de vk..kweet t anders ook nie:)

19. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Omdat ons prinsesje met haar lichaampje lekker plaats had genomen op mijn nier-circuit werd ik op 6 september om 1300 bij de gyneacoloog verwacht voor overleg.
    Omdat de pijn niet met paracetamol te verminderen is en de geboorte de enige oplossing werd besloten om in te leiden.
    Om 15.00 is het eerste tabletje ingebracht, om 21.00 de 2e en een infuus om de urineleider te versoepelen waardoor mijn nier eindelijk kon 'lozen'.
    De volgende ochtend om 8.00 nog een tabletje en om 10.00 2 cm ontsluiting, waarbij mijn vliezen zijn gebroken. Om 12 uur was er eindelijk uitsluitsel of ik een infuus mocht met een goedje die de weeen in goede banen zou leiden. Ik zei tegen de verloskundige dat ik een drukkend gevoel had beneden.
    Na de inspectie ging het heel snel! ik had al 9 cm ontsluiting en de persweeen waren al begonnen.
    Als eerste mocht ik even oefenen met een perswee, daarbij was het hoofdje al zichtbaar en mocht ik doorzetten. Na 4 keer persen was ze er!
    heb een scheurtje (7 oplosbare hechtingen) er aan over gehouden en een heel mooi meisje :D

20. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy: ken dat drukke hoor . Ik word er ook misselijk van.
    Alleen sinds 2 dagen onzettende last van bandenpijn...denk dat dat t is...ik ken t namelijk niet van de eerste.
    Weet niet hoe ik staan of liggen moet. Nu vandaag zulke steken gehad onderin mijn buik dat de tranen over mijn wangen liepen. Het stopte later weer. Als t aan was blijven houden was ik naar de dokter gegaan...
    Heel raar...

Pandora: eeeeh wacht effe ik herken je verhaal wel een beetje. Het kan het volgende zijn: na je bevalling kan alles een beetje opzwellen doordat het aan het genezen is.
    Ikzelf heb nu nog een bult bij mij vagina en mijn schoonzusje ook. Ik zie nu ook mijn plasbuis zitten terwijl ik dat vroeger nooit kon zien...? Hoe t komt weet ik niet maar op een 1 of andere manier is mijn doos heel erg veranderd bij de eerste bevalling. Die bult is gebleven maar heb er voor de rest geen last van. Zie je ook kleine ribbetjes in die bult of niet?
    (misschien gekke vraag) Mijn schoonzusje is toen naar de dokter geweest en die zei dat t heel normaal is kortom zolang je er geen last van hebt zullen ze er niets mee doen..

Tab: mooi verhaal en een prachtige naam zeg!

Nou ga er weer vandoor. Ik weet weeer niet hoe ik liggen moet. Heeft iemand hier bandenpijn gehad? Zo ja klopt t dat als je gaat liggen het niet weggaat? Hoe lang duurt het?

Deel Deze Pagina