(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik heb er weer 2 dagen werken op zitten, de kleine meid ligt in bed, en ikke lekker even met mijn laptopje op de bank. :)

Helaas vanochtend een negatieve test, witter kon echt niet, dus ik denk dat ik nu maar even wacht tot maandag. Ik dacht vanochtend dat ik ongesteld werd, had weer wat hoofdpijn en zeurende buikpijn, maar ik ben het niet, en die klachten zijn ook weer verdwenen. Nu is het af en toe misselijke gevoel er weer, soms wat steekjes en gevoelige borsten. Zou mijn lichaam me echt zo enorm voor de gek aan het houden zijn in deze eerste ronde? Het blijft spannend, ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar nu in deze dagen kom ik er echt niet onderuit... ;)

@MW21 & appelsnoetje; voor jullie zal het al net zo spannend zijn he...!

@Wendy; bij ons is ook echt iedereen er op aan het letten, omdat ze weten wat een 2e kindje erg welkom is, en omdat we nu getrouwd zijn, en ja, dan hoeven ze alleen maar 1 en 1 bij elkaar op te tellen... Morgen hebben wij zo'n verjaardag waar ook vast van die vragen komen... ;)

Fijn weekend allemaal!

2. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Hoi allemaal,

Kleine update, gisteren ineens een enorme temperatuurdaling en bruin/roze slijm. Nu weer niets, temp nog wel laag... spannend!

3. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ driekeerdaan en appelsnoetje: spannend! Ik hoop voor jullie dat het raak is!!!
    Gek dat je lichaam van die mixed signals kan afgeven hoor! Ben wel blij dat ik nu weet dat dat ook kan! Ik zou meteen gedacht hebben dat ik zwanger was. Heel nuttig zo'n forum!

Volgens de App op mijn iphone zijn mijn vruchtbare dagen begonnen! Vanmorgen dus maar even lekker geklust!
    Fijne zondag allemaal!

4. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Veel succes ellalalaa!

5. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Appelsnoetje; het blijft spannend dus... Hier ook, vanmorgen toch nog maar een test gedaan, maar weer helemaal wit... Misschien vraag ik wel of mijn man de test die ik nog in huis heb even verstopt, zodat ik gewoon een paar dagen niet ga testen... ;)

De klachten die ik heb blijven, en daar komt bij dat ik gisteren en vandaag nog veel meer heel erg emotioneel en snel aangebrand ben. Kan nog steeds van een menstruatie of zwangerschap komen, maar dat er iets gaande is in mijn lichaam dat is zeker...

Meiden die hun klusweekend hadden: goed geklust? ;)

6. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Helaas.... vanmiddag ingesteld geworden. Had het al wel verwacht, maar toch hou je stiekem een beetje hoop he.;) Op naar de volgende ronde dan maar!

7. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Driekeerdaan: He wat balen zeg! Pfffff! (dan eerst de teleurstelling van het ongesteld zijn en dan ook nog de ellende van het ongesteld zijn! Sterkte knuffel! ;)

8. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Dankje, lief!

Ik baal er ook wel van, maar ja... Ik had er wel rekening mee gehouden, door de verhalen die ik hier bij jullie al had gelezen, en de eerste week zonder de nuvaring had ik ook al allerlei kwaaltjes, dus daar kwam het gewoon van. Ik ben wel echt heeeeeeeeeeeeeel chagerijnig nu, heb gisteren een rotdag op mijn werk gehad en ben er nog boos van (misschien wel extra boos door de hormonen, dat zou ook kunnen... ;)) en mijn man is ook nog eens aan het werk, dus ik heb me gestort op een zak chocoladepepernoten... ;)

9. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chocopeperrnoten zijn altijd goed!!!
    Lekker op tijd naar bed! dan is deze dag snel weer voorbij!

10. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    @ driekeerdaan Wat een teleurstelling is het dan he, als je uiteindelijk toch ongesteld wordt... Was dit de 1e ronde? Nu in ieder geval moed bij elkaar rapen en op naar de volgende ronde.

Hier denk ik steeds dat ik wat voel... weinig trek, soms wat misselijk... maar goed, we blijven reeël, het hoeft helemaal niets te betekenen...
    Net te condoleren geweest bij de tante van mijn vriendin. Wat een verdriet daar, kan het me zo voorstellen. Ze was nl van dezelfde leeftijd als mijn moeder... Moet er niet aan denken om mijn eigen moeder te verliezen...
    Nu nog even lekker tv kijken, op tijd naar bed, morgen weer vroeg op om weer te gaan werken na een week herfstvakantie...

11. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Vroeg naar bed ga ik denk ik inderdaad maar doen, vannacht wilde slapen niet echt lukken dus dat ga ik nu maar eens goed inhalen.

Marleen, wat een verdriet he, je wil het liefst iedereen voor altijd bij je houden, maar vooral als iemand nog zo jong is, zo oneerlijk dan!! Sterkte!

12. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marleen. Zoiets drukt je altijd weer even met je neus op de feiten he! Naar is dat! Sterkte met werken ook weer morgen! Id eerste maandag is altijd weer even slikken!

13. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    @driekeerdaan:
    Ik begrijp goed hoe je je voelt, hier een invasie van duivels vanmorgen. Toch probeer ik het van de zonnige zijde te bekijken, ik weet nu wel hoe lang mijn cyclus ongeveer is :).

@marleen:
    heel veel sterkte met het verdriet, rustig aan op je werk.

14. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Morning meiden!
    Gisteren effe geen tijd gehad voor het forum, nu zit ik inmiddels al op mijn werk, ben de enige die om 8 uur begint, dus heb nu ff tijd om te lezen.

@driekeerdaan, balen dat je ongi bent geworden. Je had nog zo'n hoop he :( Als je weer wat daagjes verder bent, dan ben je dat rotgevoel ook wel weer kwijt.
    Waren de chocopepernoten nog lekker? En beetje kunnen slapen?

@appelsnoetje, bij jou dus ook de duivels gearriveerd :( Maar wel fijn om te weten hoelang je cyclus nu is en dat alles gewoon werkt.
    Op naar de volgende ronde!

@marleen, jeetje, heftig allemaal he ... ik moet er ook niet aan denken om mijn moeder (of vader) nu al te verliezen, vreselijk gewoon ... werk ze ook weer!
    en spannend hoor ...!!!

@ellalalaaa, lekker geklust dus gisteren, wij ook, hihi. Vruchtbare dagen zijn nu tot woensdag geloof ik. Maar ik denk dat dit vandaag/morgen en wo niet gaat lukken, mannetje is erg druk en veel weg (s avonds ook pas laat thuis). Dus gister maar ff. Wie weet ist genoeg! We wachten maar af.

Zitten jullie trouwens ook al aant foliumzuur? Ik wel hoor, maar moest in het begin er echt aan denken om het trouw in te nemen, hihi.
    Nou, ga ff gauw opstarten!

15. Mimi29

Mimi29 Lid

26 okt 2010
    43
    0
    0
    Amsterdam
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november
    Wendy339 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
    Marleen83 - 27 jaar - 2e ronde - NOD 8 november
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november
    mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 13 november
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 30 oktober
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november

En ik ben nu ook toegevoegd. Leuk om van iedereen te zien hoe of wat.

16. Mimi29

Mimi29 Lid

26 okt 2010
    43
    0
    0
    Amsterdam
    @deesje80 ik begin ook om 8 uur, lekker is dat hè? Dat gebruik ik nu ook om weer bij te lezen.

Foliumzuur slik ik al wel een tijdje, ben ik meteen mee begonnen toen ik stopte met de pil.

@alle meiden Vraagje: gisteren had ik opeens veel heel helder slijm (sorry), terwijl mijn eisprong volgens berekening nog niet is (zie banner). We hebben wel geklust gisteren en dat slijm kwam daarna. Maar dit heb ik nog nooit eerder gehad. Hebben jullie hier ervaring mee??

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hey!

Ik nu al 24 uur oud bloed verlies met 'stukjes' (bah) Maar heel licht.

Maar geen pijn? En ik ben juist ooit aan de pil begonnen omdat ik zoveel pijn had, dus nu ik stopte was ik op t ergste voorbereid.

Maar denk gewoon dat mijn ongi komt eraan denk!

x

18. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD ca. 30 oktober
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november
    Wendy339 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
    Marleen83 - 27 jaar - 2e ronde - NOD 8 november
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november
    mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 13 november
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 28 november
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november

19. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @MW21; ik heb het ook met stukjes, en anders dan anders. Eerder begon het altijd met bruinverlies, maar dat was nu niet. Ik ben ook nog steeds misselijk trouwens, ook dat ken ik niet, maar ja, het blijft vloeien dus het zal vast een ongesteldheid zijn.

@Deesje; ik had inderdaad wel wat hoop, maar wist ook dat het nog maar de eerste ronde was, en dus te mooi om waar te zijn. Ben wel nog steeds misselijk, en de klachten ken ik allemaal niet van het ongesteld zijn voordat ik aan de nuvaring ging, dus denk dat het daar dan gewoon van komt. Ik ben vandaag al iets minder chagerijnig, merk ik aan mezelf, voel me minder opgefokt zeg maar. ;)

@Mimi; dat heldere slijm herken ik van een eisprong, rond die tijd heb ik dat altijd. Wie weet was ie eerder dit keer?

Foliumzuur ben ik ook mee begonnen, heb het potje in mijn handtas zitten, want ik vergeet het anders ook echt steeds. Zelfs toen ie naast mijn tandenborstel stond presteerde ik het om het toch nog te vergeten. (Altijd haast haast haast 's ochtends... als ik moet werken dan...;))

20. Mimi29

Mimi29 Lid

26 okt 2010
    43
    0
    0
    Amsterdam
    @mw21: vorige maand had ik dat ook, oud bloed. Uiteindelijk kwam ongi door (na paar dagen oud bloed en buikpijn). Maar ja, jij hebt geen buikpijn....

Dit is je eerste ongi na de pil of...?

Deel Deze Pagina