(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou echt bijzonder allemaal!!!
    En na dat jaar zijn we ook allemaal zwanger!

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    oh wow, idd!!! Toen zijn we idd met de pil gestopt allemaal (of er voor gegaan). Wat bijzonder en zeker dat we allemaal zwanger zijn geraakt in die tijd!!!
    Ik vroeg me trouwens af hoe het met Marleen zou zijn? Iemand daar nog wel eens iets van gehoord/gelezen?

Hier trouwens alles ok, wel erg drukjes. Lilli komt nog steeds maar 1x s nachts, dus erg fijn! Overdag gaat ze nu wel ietsje meer wakker zijn, ook weer leuk! Ze groeit erg goed, was in 1 week 320 gr aangekomen! Heb dus slagroomvoeding (volgens de wijkverpleegkundige), hahaha!
    Kom later ff verder reageren, hier gaat het ochtendritueel weer van start ...

Oh ja, @mw21, is echt een mooie echo hoor!! Ik had hier ook deze ronde wat onduidelijkere foto's, das wel jammer ... maar alles ziet er prachtig uit!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Tijd is inderdaad gevlogen meiden! En wat een "geluk" voor ons dat we allemaal of een kersverse beeb hebben of zwanger zijn! (al dachten we soms zelf dat het wel heeeeel lang duurde allemaal..) Morgen ben ik ook alweer 1 jaar getrouwd met mn ventje, o wat was ik toen slank,bruin en sexy en nu 1 jaar later?? Hahaha colosaal,wit,pukkelig en don't feel sexy at all..
    Hoop echt ooit nog in mn jurk te kunnen passen!!

Gister hier de baby kamer in elkaar gezet, zo mooi geworden!! Handen jeuken om het nu te gaan afstijlen maar dat wil ik per see in mn verlof doen.. Klamboe stok komt vandaag of morgen die hang ik al wel uit ivm de vouwen eruit laten hangen.
    Zou graag een foto'tje plaatsen maar ivm geslacht wordt dat toch echt na de bevalling!

4. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    He Wendy, wat flauw dat je geen fotootje plaatst :p Ben wel erg benieuwd!
    Hahaha, wat een verschil dan met vorig jaar!! Ik was in juli 5 jaar getrouwd, ieder jaar pas ik mijn trouwjurk, maar dat kon ik nu wel shaken!!! Toen was ik echt huge! Nu is er 10 kilo vanaf, nog 6 te gaan. Eigenlijk wil ik wel 7-8 kilo eraf, want die laatste twee kilo van mijn eerste zwangerschap bleven ook maar zitten ... Maar ben nu ook van plan om strax het sporten weer op te pakken, dus dat moet vast goed gaan komen!
    Tis gewoon 'wennen' in de douche dat je je benen weer fatsoenlijk kan scheren/je onderkantje weer kan bijhouden en dat ook weer kan zien, hahahaha!! Nu die buik nog ff wat strakker krijgen ;)

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Deesje

Ik wilde hem ook zo graag passen morgen haha maar ik ben echt in een super smalle/strakke jurk getrouwd dus dat wordt volgend jaar.. Heb ik meteen een goed voornemen voor oud&nieuw..
    Al 10 kilo weg meid,goed hoor!! En die laatste 6/7 gaan je ook lukken! Jij dus zo'n 16 totaal aangekomen, ik nu al 10 pfff en ben pas kleine 27 weken.. Hoop niet dat het nog veeeel meer gaat worden haha (staat hier al een schaaltje choco kikkers en muizen mij heeel verliefd aan te kijken voor bij de thee straks..) haha.. Hoe kom ik die december maand door zonder 30 kilo aan te komen.. (hoop stiekem t zuur te gaan krijgen van chocola of zo..)

6. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deesje: nou dan ben je wel al goed afgevallen. En logisch dat je je jurk nog niet past je bent net bevallen! Hoe gaat t verder al een beetje hersteld? Ook daar beneden :(

Wendy: ja leuk he de kinderkamer in orde maken? Ik hier ook hoor. Mijn vriend schildert alles nu en als t goed is is dat vandaag af. Dan zetten we de meubels op zijn plek- hebben alles nog van de eerste natuurlijk.
    Mijn vriend kan goed tekenen dus hij wil het wel proberen om een wand beschildering te maken...ik ben benieuwd.
    Oh en zal deze week wat foto's posten van de kamer van mijn dochter :)

Nou ga er weer vandoor. Ben niet helemaal top vandaag ben erg verkouden. Maar dan aan 1 kant!! Das echt gek hoor. Een loopneus aan 1 kant en ook hoofdpijn aan 1 kant...hormonen misschien?

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne, hihi, ik bedoelde niet nu in mijn trouwjurk, maar afgelopen juli. toen was ik natuurlijk tonnetje rond, hihi. We gaan er weer voor om strax weer in maatje 36 te kunnen (bovenkant gaat wel, maar de onderkant nog ;)).
    Enne, heb van onderen nergens last van! Had ik toch al amper, had maar 1 klein hechtinkje, voel ik niet eens en kon ook meteen plassen zonder dat het zeer deed. Het enige was een rottige aambei, maar die is met behulp van zalf ook wel, thank god! Nu is er alleen de vermoeidheid. En ik geloof dat mijn dochtertje niet veel zin heeft om te gaan slapen, dus dat wordt ff doorbikkelen vanmiddag ...

Ben echt benieuwd naar jullie kamertjes hoor! Is altijd zo leuk om t doen! Lilli slaapt nog bij ons, dus ik ga straxies weer los op haar kamertje, nu we natuurlijk weten dat het een meisje is, kan ik me daar weer op focussen!

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ego: meid uit t dorp die ik ken ( lees: is vriendin van vriendin zie der denk 6x per jaar en ben bij der eerste op kraamvisite geweest) is vannacht bevallen van een meisje met de naam die wij zonder discussie in ons hoofd hadden voor ons als we een dochter krijgen grrr!!! Ben echt kwaad!!

Pff alsnog die naam doen?

9. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @ mw21; als het nou je zus zou zijn of je beste vriendin, dan zou ik er nog even over nadenken of desnoods overleggen, maar een vriendin van een vriendin... Ik zou het gewoon doen als de naam goed voelt voor jullie kindje!
    Ik zie ook niks raars aan de echo hoor... geen zorgen maken, als er echt iets mis was hadden ze dat wel gezegd.

@ Alexanne; leuk, dat de babykamer nu vorm begint te krijgen! Is je dochtertje helemaal blij met haar kamer?

@ Wendy; ook alweer een jaar getrouwd... Pfff, wij ook al, een paar weekjes geleden. Hebben weinig aan onze trouwdag gedaan omdat we natuurlijk net de kleine hadden gekregen. Wel lekker eten gehaald ipv uit eten, zodat we er toch even bij stil hadden gestaan, en heb een hele mooie bos bloemen gekregen. Ze staan nu nog, al 3 weken! :)

Ik pas m'n trouwjurk ook echt niet meer nu. Ik ben altijd al wat zwaarder geweest, ook een beetje jo-jo-effect steeds, ben nogal een emotie-eter. Voor de bruiloft was ik wel heel veel afgevallen, maar tijdens de zwangerschap was er wel 20 kilo bij op het eind. Het was ook veel vocht, dus ik denk dat als ik nu weeg, er al best een groot gedeelte weer af is, sommige kleding pas ik ook alweer, maar nog lang niet alles. Wel 3 weken geleden een nieuwe spijkerbroek gekocht, omdat ik die echt ff nodig had, en die begint nu steeds losser te zitten, dus een goed teken! Ben nog niet echt aan het lijnen, maar dat komt wel. Volgende week wil ik weer beginnen met sporten, ga dan eerst ff hot-yoga doen, heb ik na de eerste ook gedaan en was een fijne manier om te ontspannen en je spieren rustig aan sterker te maken. Als alles hier thuis dan wat gestructureerder loopt over een maand of 2/3, wil ik ook weer naar de sportschool, en dan komt het allemaal wel weer goed.
    Mijn trouwjurk hangt trouwens ook nu bij een bruidswinkel die probeert hem voor me te verkopen, dus passen zou nu niet eens kunnen. ;)

@ Deesje; best pittig he, 2 kids ineens... Ik vind het ook wel heel leuk hoor, geniet van mijn meiden, maar soms... Ik had de afgelopen dagen echt ff een dipje, de muren kwamen hier ook behoorlijk op me af. Ik heb natuurlijk de laatste maanden van de zwangerschap al bijna niks kunnen doen, dus zit al zo lang thuis, dat het nu echt kriebelt. Gisteravond dus ff naar naailes geweest, gewoon even een uurtje daar gezeten en wat gekletst, lekker ff eruit. Volgende week dan maar weer "echt" naar les, hihi. Vanavond ff naar de verjaardag van een goede vriend van me, ook wel ff lekker, al mijn vrienden even weer zien.
    Verder morgenochtend nog peuterdansen met m'n dochtertje, daarna verjaardag van het dochtertje van een vriendin. En zondagmiddag heb ik voor mezelf gereserveerd, hihi, nog niet zeker wat ik ga doen, maar wel ff lekker weg. Manlief is meestal erg snel met ff weggaan etc, 's avonds en overdag zodra de kids slapen smeert ie hem. Dus nu mag ikke, ff weer een beetje onder de mensen komen.

Iris komt nu 's nachts 1 keer, meestal. Van de week heeft ze ook een keer de hele nacht doorgeslapen, toen was ik 's ochtends eerder wakker dan de meiden, dat was wel raar. Wel heb ik de pech dat ons andere dochtertje belachelijk vroeg wakker is elke keer, staat soms als om half 6 aan mijn bed. Vannacht was Iris wakker van half 4 tot half 6 (beetje krampjes na de voeding en toen een volle luier nadat ze er net in lag), en toen ik er net in lag kwam de volgende... Pfff, die wallen....
    Gelukkig is het bijna weer weekend, dan mag manlief ook ff bijspringen! ;)

Hoe gaat het met de andere baby-tjes en mama's? En idd, hoe zou het met Marleen zijn? Vlindertje, voel jij je al wat beter?

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21

Gewoon die naam doen hoor! Voor een vage kennis zou ik het toch ook echt niet laten als dat onze droom naam zou zijn.. Hier hetzelfde,via via gehoord dat een oude vriend van manlief zijn kindje als 2de naam "onze" naam heeft gegeven..Jammer dan!

@3xdaan

T is wat he die kilo's.. Maar je krijgt er heel wat moois voor terug dus daar doen we het dan maar voor..Handig joh je bruidsjurk zo door proberen te verkopen! Ik ga volgend jaar toch weer een poging wagen haha..Fijn dat je nieuwe jeans weer los gaat zitten,goed teken!! Jij ook alweer een jaartje getrouwd dus, wel lekker saampjes gegeten,ook fijn toch? Wij gaan morgen eerst ff met de hond naar zee (dat beest heeft ook niet veel aandacht gehad met een klussen en verbouwen hier) en gaan s"avonds lekker met zn 2tjes uit eten.. Uurtje rijden voor ons naar scheveningen dus dat vult de dag ook wel weer..
    2kindjes lijkt me idd een hele omschakeling,vooral als de 2de ook al zo vroeg klaarwakker is. Groot gelijk dat je zondag even ikke tijd neemt, heb jij ook nodig! Dan mag papa lekker thuis zijn voor de kids! Gaan wij hier ook zo doen hoor, om en om wat voor ons zelf of samen!

Ik ga nog ff snel boodschappies doen nu!

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Inderdaad fijn om je onderkantje weer fatsoenlijk bij te kunnen houden en zien:D de laatste week van mn zwangerschap moest mijn vriend me helpen met het afdrogen van mn benen en als hij dan aan de voorkant bij mn onderbenen bezig was zei hij "ik zie ik zie wat jij niet ziet" :D:D:D

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Tja dat onderkantje.. Ik heb er nu al moeite mee haha..Ik kan het nog net zien (om t hoekie kijken haha) maar hoe ik dat straks moet gaan doen?? Mn man zn scheerspiegeltje er maar bijhalen vrees ik..Hem het laten doen zie ik niet zo zitten (en een schaamlip armer vrees ik,en heb dan al hechtingen voor ik bevallen ben) Hoe deden jullie dat?

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha hier kan ik nog een soort door mijn knieen gezakt staan om t te zien. Maar denk dat ik t straks liggend in bad doe op gevoel haha dat scheelt als je klein bent :p

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik deed het op goed geluk...met gevaar voor schaamlip gewoon blind op gevoel:D zag toen ik het zelf weer kon bekijken dat t schots en scheef was:D:D:D had mn vriend wel ff kunnen zeggen;)

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hahaha, hier ook op geluk! En wilde het net weer doen, maar toen beviel ik al ;) Gelukkig had ik de avond ervoor wel mijn benen nog geschoren e.d. (daar zorgde ik wel voor!). Al zal het je een worst wezen tijdens de bevalling hoe je erbij ligt op dat moment hahaha!

@mw21, gewoon de naam doen hoor!! Is toch geen directe fam of vrienden? Al kan ik me goed voorstellen dat je er ontzettend van baalt, zou ik ook doen.

@driekeerdaan, hoe is de nacht gegaan? Nog steeds wallen?? En fijn dat Iris nu ook nog maar 1x komt, dan pak je toch nog wat uurtjes mee 's nachts.
    Ik herken het ook zo, dat de muren op je afkomen! En dan kon ik gewoon tot op het laatst nog overal heen ... nu is mijn wandelingetje niet verder dan het erf hier en weer terug. Van de week wel om de boodjes geweest toen mijn dochter naar het KDV was, dan had ik alleen Lilli, maar dan moet je ook weer racen tussen de voedingen, haha! Maandag is de vaste oppasdag van mijn ouders, dan ben ik ook weer alleen met Lilli en wil ik toch écht ff de stad in s middags. Kijk er nu al naar uit!! Als manlief het strax rustiger heeft, dan kan ik ook weer wat makkelijker weg, nu ist effe aanpassen.
    Gelukkig is het mooi weer, dus tussendoor ff buiten zitten is toch ook wel erg fijn ...
    Wat goed dat je al een kleinere jeans hebt gekocht!! hier beginnen de zwangerschapsbroeken ook te flubberen, maar mijn gewone pas ik nog niet. Dus hang er ook een beetje tussenin. Heb wel wat leuke (voedings)tuniekjes/jurkjes gekocht, dus die dan maar ff aan (ook wel praktisch natuurlijk).

Afijn, voor vandaag dus geen plannen. Wilde misschien eerst ff de stad in begin vd middag, maar gezien dat mijn dochtertje gisteren niet wilde slapen, zal ze dat vanmiddag wel doen, dus dan houdt het op. Maar wie weet. Mijn ouders komen ook nog ff langs, dus toch nog een beetje afleiding.
    En ach, tis alweer half 10 nu en ik zit nog steeds in mijn pyama ... Zo maar es aankleden denk ik, hahahaha!
    Jullie nog leuke plannen met dit mooie weer?

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik schoor alles elke dag:) denk namelijk wel dat de vk hier op zou letten;) en anders bij zichzelf zou denken" nou die had dr muts wel ff mogen scheren":D
    nee...net of dat de vk wat boeit :p maar je ligt er wel op je aller kwetsbaarst vind ik...dus vond het wel prettig er netjes bij te liggen;)

vanavond hebben we een paar uurtjes oppas...papa en mama gaan samen uiteten...ik heb er zin in:)

en morgen lekker bbq-en met wat vrienden

gisteren met mn moeder wezen shoppen...jezus wat deprimerend:) ben dan wel alle kilo's al kwijt...maar wat hangt die buik nog zeg;) zegt mn moeder opeens " je kunt beter wat wijds aantrekken :$ eerst moest het zo strak mogelijk want die buik moest gezien worden...en nu opmerkingen maken dat ik beter wat wojds aan kan trekken:$ misschien bedoelde ze het meer zo van " dan voel jij jezelf misschien wat prettiger" maar zo kwam het bij mij niet binnen

17. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    mw21: fijn dat de echo goed was, toch weer een geruststelling he! en met de foto is niks mis hoor. en ik zou gewoon de naam houden hoor, waarom zou je een andere naam uitzoeken?

wendy339: lekker spul he dat ferro?! ik deed 3 eetlepels in een glas met water een gooide het in 1 keer achterover. mijn fout was de combinatie met zuivel, is je dat ook verteld? anders doe je het alsnog voor de kat z'n pielemuis ;) en je rust nemen is een must hoor, harde buiken zijn een signaal dat je moet stoppen. en in die jurk kom je vast nog wel, na 2,5 week hoef ik nog maar 1,5 kilo kwijt te zijn voor ik op mijn startgewicht zit :Dzwart/wit-foto van het kamertje een optie? ben wel benieuwd hoor!

alexanne: valt het nog steeds zwaar of zat je even in een dipje? hopelijk doet dit mooie weer je goed om op krachten te komen.

pandora: inderdaad, een jaar alweer! ik ga binnenkort de minipil maar aanschaffen, condoom is geen optie hier, ondingen :D ik zie ik zie wat jij niet ziet hahahaha. en wat een charmante opmerking om wijdere kleding aan te trekken.... als dank heb je d'r getrakteerd op appeltaart met slagroom? hihi

deesje80: hier ook een meisje dat 1 keer in de nacht komt. om de 4 uur ongeveer, lekker is dat he?! En heerlijk dat we weer normaal kunnen bukken en de andere helft van ons lichaam kunnen zien :)

driekeerdaan: wat is dat hot-yoga? klinkt lekker :D ik ben allang blij als ik weer in ons bubbelbadje mag..... 6 weken, dus nog 3.5 te gaan. Wat lekker als ze doorslaapt zeg, jaloers!

Volgens mij heb ik iedereen afgewerkt? sorrie als ik iemand vergeten ben!!!!

Hier gaat alles lekker. meisje is veranderd in een persend monstertje. infacol gehaald en er zit inderdaad behoorlijk wat lucht in die darmen!!!!!! :$ ze evenaart d'r vader met geluid en stank! hihi.
    BV gaat ook super en ze komt om de 4 uur ongeveer, drinkt 2 kanten en gaat vervolgens weer in slaap. 's avonds rond een uurtje of 9 is ze echt wakker en lig ik naast 'r op de bank de dag bij te kletsen. zo grappig hoe ze je al herkent.
    Volgende week komt mijn schoonvader vanuit Italië hierheen op kraamvisite en neemt allerlei lekkers mee :D:D
    vandaag maar even lekker online geshopt voor mezelf. maandag krijg ik 2 tassen vol met kleding, daar ben ik voorlopig wel zoet mee!

Fijne avond en een mooie zondag allemaal.
    Ow en een mooie charmante blik van Elisa:

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay!

Nog niet helemaal bijgelezen. Ben net terug van scoutingweekend, kapot!!
    Ben natuurlijk veel te fanatiek met spellen haha soms vergeet je dan dat je zwanger bent. Ga je rennen denk je ojah buik!
    En vandaag met spel op t water in waterfiets dacht ik helemaal wow buik!!
    Ff wijdbeens 2u lang op waterfiets nu voel ik mijn liezen behoorlijk

en maar paar uur slapen... Maar was leuk!!
    Nu ff relax en morgen dagje vrij genomen want de lichamelijke klap zal morgen wel komen

manlief trouwens vrijdagavond voor t eerst de kleine gevoelt toen we de voice aant kijken waren hij schrok er helemaal van haha bijzonder

p.s. Tab wat een schatje!

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @mw21

leuk weekend gehad dus! jij bent lekker
    actief joh! ik heb heerlijk in t zonnetje
    gezeten gister en vandaag haha..
    maar knap hoor nog rennen etc met je buikje!
    bijzonder he als manlief de kleine voor t
    1st voelt!

ik morgen weer werken,pff en mn rug/bekken
    doen zo'n zeer! zie erg op tegen de laatste
    7wkn werken,en arbo is ook niet rap met
    nieuwe afspr. maken...grr..
    mischien dat ik morgen met leidinggevende
    al even ga babbelen om eea aan te passen..

ga nu nog ff tv kijken en dan poging tot slapen
    doen,trusten voor straks allemaal!

20. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw 21: hahaha sorry dat ik moet lachen maar vond t wel komisch dat verwacht je echt niet!!!!!! Tja wel moeilijk hoor...aan de ene kant moet je er maling aan hebben maar begrijp dat je nu twijfelt. Je wil toch speciaal zijn met de naam...maar goed vriendin van een vriendin das zo verweg

Deesje: oh dus t kamertje moet nog verder af?
    Begrijp wel dat je hebt gewacht! Ik knijp m wel een beetje hoor haha. Stel je voor dat t toch een jongen is bij mij. De muren zijn nou al roze...
    Bij mijn dochter ook zo gedaan. Alles roze en zelfs haar naam al op een armband laten graveren haha-hoe gek kan je zijn. Ik was er gewoon van overtuigd. Nu helemaal niet...misschien komt t omdat ik nu weer wat ouder ben en verhalen gehoord heb van een foute geslachtsbepaling. Netzoals ik nu veeel banger ben dat er iets mis is elke keer. Bij de eerste ging ik er gewoon vanuit dat alles goed was en maakte ik me nergens druk om...Ken jij dat gevoel ook?

driekeerdaan: ja mijn dochter is hemel te rijk met die kamer. Ze kan er uren alleen spelen
    Las dat je zware nachten hebt..ik zie daar ook wel tegen op hoor! Ik geniet des te meer van mijn nachten want weet dat t straks over is...

wendy: ja ik kan mijn onderkant ook nog net zien. Ik weet nog goed dat aan het eind van de eerste zwschap ik het op de gok deed en mijn vriend liet kijken of ik t goed deed. OP een gegeven moment zei hij een x: t lijkt wel of de ratten eraan gevreten hebben.......en bedankt;)

pandora: moest wel lachen bij je bericht. Wat je zegt eerst moet t strak en als t eruit is moet je maar wat los dragen want dan valt je buik niet zo op. Nou maak je aub niet druk. Ik heb borstvoeding gegeven omdat je er zo snel mee afviel- nou dat was bij mij niet zo! Ik heb maanden lang alleen mijn zwangerschapsbroeken aan gekund. Mijn buik flubberde ook. Mijn streven was dat bij de eerste verjaardag ik mijn oude broek weer in kon. Ik at gewoon gezond maar moest echt lijnen om t eraf te krijgen. Bij de eerste verjaardag had ik mijn oude broek aan!!!Mijn buik vormde ook pas na een jaar weer terug in de oude vorm. Dus meid 1 ding, zo snel heb je je figuur niet meer terug. Houd maar de tijd aan die jezwanger bent geweest. Die tijd moet je weer ontzwangeren. Maar je oude buik krijg je echt wel weer terug

Hier rustig. De kleine in mijn buik is ook superrustig. Maak me er soms wel zorgen over hoor...Maar goed hopen en bidden op t beste.
    Ik wou dat t er al was. Dat ik t gezond en wel kon vasthouden. Nu nog even wachten.
    Mensen zeggen tegen me: oh wat een bescheiden buikje heb jij. Nou ik voel me echt dik! Ook als ik een stuk heb gelopen dat lijkt ie wel 20 kilo te wegen. Mijn zusje daarentegen liep in week 40 nog doodleuk in centerparcs...ja verschillen hou je toch;)

Deel Deze Pagina