(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Vlinder
    Fijn om te lezen dat het beter met je gaat! En leuk joh de 20 weken echo al in zicht!! 3D bij dr. Papa, hoor je goede verhalen over! Ik woon er te ver vandaan maar ken t van t forum wel..
    En tsja aankomen en zwanger zijn haha vertel mij wat..Ach meid na de zwangerschap komt t wel weer goed!

@m21

Jij ook lekker wat eerder klaar met werken elke dag, lekker he! Ik morgen arbo ben benieuwd..T is raar maar toch zie je op tegen zo'n gesprek, heb t gevoel dat ik me moet verdedigen terwijl het waarschijnlijk gewoon procedure is maar goed..

Verder moregnavond 2de poging 3D echo ben benieuwd haha..

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hoe is het met iedereen?
    T mooie weer is nu echt voorbij helaas, hier nu regen bah!!
    Ik net terug van de ARBO, beetje zakelijke tante maar ze begreep me helemaal. Kindje en zwangerschap gaat voor alles dus rustig aan was de boodschap. Ze wil wel met mn werk overleggen omdat ik nu 100% ziekgemeld sta terwijl ik maar 1 dag echt volledig thuis heb gezeten. De rest heb ik 6 of 4 uur wel therapeutisch gewerkt dus ist van mn werkgever natuurlijk niet helemaal eerlijk om mij wel "productief"te laten zijn en 100% loon van mij te vangen via UWV. Maar kon ik niets aan doen dus ik mocht zo doorgaan en wordt het te veel kan ik in overleg met mn werk minder werken of geheel stoppen. Hoef ook niet meer terug te komen op controlle..
    Viel me erg mee dus, stond in 10 min weer buiten.

Vnvd weer pretecho kleine is goed druk nu dus ben bang dat de beeb vnvd weer voor pampus ligt tijdens de echo haha..
    Ik ga hond ff uitlaten en boodschappies halen, heb zin in lekkere warme broodjes uit de oven! mmmm

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy: mooi dat ze zo meendenken. Ik vind vrouwen altijd zo zakelijk. Mannen voelen meer met je mee vind ik zelf.
    Nog steeds erg last van je bekken?
    Voor de rest last van vermoeidheid enzo of valt t mee.
    Vandaag zelf een dagje gewerkt zo was gesloopt toen ik thuis kwam pfff haha. Heb jij dat ook na een dag werken?

mw21: hoe gaat t met jou meid? las iets over dat je schoonmoeder nu persee de dag wil weten voor op te passen. Ja ik herken dat zo! Kan ook niet zo tegen iemand die in mijn nek zit. Aan de andere kant, mijn ouders willen niet oppassen dus tja dan heb ik t eerste liever haha.
    Ik had bij de eerste heel veel irritaties van mijn schoonmoeder. Die bemoeide zich overal mee en maakte zich al druk wanneer ze op mocht passen. Nu is ze er en gaat alles vanzelf. Hierbij vind ik t heerlijk om ook mijn handen vrij te hebben...het loopt wel los echt waar

deesje: ik las dat t schema weer in de war is van lily? Ik heb nu echt zo van: ik weet echt niet meer hoe t moet hoor..
    als de kleine er is gaat alles dan vanzelf ofzo?
    Hoe gaat je dochter om met haar kleine zusje?
    Ik ben ook benieuwd hoor hoe dat bij mij gaat. Had vandaag wat voor de babykamer gekocht was mijn dochter helemaal gepikeerd! Ja ik kan niet elke x wat voor allebij meenemen!

nou rustig hier. de kleine is best wel druk en dat geeft niet...
    kan niet wachten tot t eruit is. Ik tel de dagen af...kennen jullie dat? deden/doen jullie dat ook?

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne

Herkenbaar hoor die vermoeidheid,al is het wel minder nu ik maar 4 p/d werk. Maar ik heb er natuurlijk ook niet al eentje rondlopen zoals jij, scheelt ook veel lijkt mij!
    Last van bekken wordt met de week erger, dus in dat opzicht tel ik ook wel de dagen af tot de geboorte, anderzijds kan ik nog heeeerlijk van mn buikje genieten hoor en dat de beeb en ik nog ff lekker "met 2 zijn". Dat getrappel en geduw,t blijft zo bijzonder!! En heb ook echt zin in mn verlof (heb met mezelf afgesproken dat ik dan pas de babykamer mag afstylen en kleertjes etc mag wassen/strijken) Nog 5 weekjes werken,jippie!!
    En tsja die decembermaand heeft ook altijd wel wat,lekker thuis dit jaar en als afsluiter hopenlijk een pracht van een gezonde beeb!
    Is je dochtertje weer bijgetrokken na het kopen van de babyspullen gister? Inderdaad je kunt niet steeds voor 2 kopen zou wat zijn haha..
    En wat betreft opvang, ik gelukkig wel een oppas opa en oma (die vinden het bijna jammer dat ik maar 24u ga werken haha) maar gelukkig vragen ze niet om vaste dagen, ook geen doen in de zorg. Heb wel 1 vaste vrije dag dus dat is 1 dag die ze nooit op hoeven te passen,dat vond ik zelf ook wel fijn en voor mn ma ook..Hoop dat jullie er ook "goed" aanuit komen met de opvang.

Hoeveel werken jullie andere meiden eigenlijk nu / straks als de beeb er is? En hoe doen jullie het met opvang?

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hey lady's....ben jullie niet vergeten hoor ;)
    maar hier is het een beetje druk met ons veel huilende manneke :)
    weet sinds vandaag waardoor het vele huilen komt

hier een stukje vanuit mijn andere topic ( hoef ik niet nog een keer alles te typen :p )

nou we zijn bij de osteopaat geweest....ben blij dat ik een afspraak heb gemaakt....en wat kan je als moeder toch goed inschatten of je kind echt iets heeft ;)
    Ons manneke heeft verborgen reflux...ik wist het gewoon ;)( enne dankjewel huisarts waar ik 2 weken geleden al geweest ben omdat ik verborgen reflux vermoedde...maar nee dat was het niet :x:x:x )
    maar er zit ook een beknelling in zijn nekje...wat behoorlijk wat spanning geeft op zijn lijfje en pijn veroorzaakt

voor de reflux moet ik dus de melk indikken met nutriton en zn bedje ophogen zodat hij niet plat ligt en dan eens bekijken hoe dat gaat voordat er eventueel maagbeschermers gegeven gaan worden
    nou was ik gisteren heel toevallig al begonnen met nutriton ( omdat ik zelfs namelijk al steeds bleef denken aan verborgen reflux en ons manneke steeds meer begon te speekselen en slikken )

nou ik heb maanden last gehad van maagzuur in de zwangerschap...als ik baby was geweest zou ik daar ook heel veel van van zijn gaan huilen en gillen ;)

vandaag heeft ze zn nekje behandeld....en wat lag hij er toch ontspannen bij te lachen ;) hij heeft wel een paar behandelingen nodig en het kan zijn dat hij nu een paar dagen uit zn doen is door de behandeling ( ach ja hij huilde toch al veel....dus dat maakt niet uit :p ) maar ik heb 'm net in zn bedje gelegd en hij slaapt al als een roosje ;)

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Pandora

Ah jullie arme manneke! Hopenlijk heeft hij snel baat bij de nieuwe behandelingen!!Eh tuurlijk voel jij als mama prima aan dat er meer loos is! Moeten die huisartsen eens meer naar luisteren naar die mama's!! Hopenlijk snel minder traantjes bij jullie kleine man!! Sterkte meis!! Jij zal ook wel moe zijn..

7. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hier ben ik ook weer even...! :) Ook ik ben jullie niet vergeten en lees mee op mijn telefoon, maar reageren wil daar niet goed mee, en veel tijd voor de laptop heb ik nog ff niet... ;)

Het gaat hier weer wat beter. Afgelopen week ben ik bij de huisarts geweest, en gisteren heb ik een gesprek gehad met de sociaal psych. verpleegkundige die zij in dienst hebben. Dat gesprek luchtte enorm op, en ze heeft me nu doorverwezen naar een psycholoog. Er zit zoveel woede in me, op een of andere manier, door dat gedoe op mijn werk en door meerdere dingen, en ik kan niet op de juiste manier met mijn emoties omgaan, waardoor ik soms zo onrustig ben. Ik zat er al heel lang tegen aan te hikken, maar ik zat er nu zo over in dat ik aankomende maand weer naar mijn werk zou moeten, en dat hoeft dus nu niet, dat vond ze nog niet verstandig.
    De kleine doet het goed, ze heeft nog wel haar huildagen, maar zo erg als die ene dag niet meer. Ook hier wat verborgen reflux-achtige klachten, en we hadden de melk al iets ingedikt, en sinds vorige week nog wat meer. Daardoor moet ze harder zuigen aan de speen, doet dus langer over de fles en is dus ook weer meer verzadigd. Na de voeding hou ik haar altijd min. 10 min. rechtop, en als ik even niet zoveel tijd heb of als ons andere dochtertje even aandacht vraagt dan zet ik haar in de wipstoel, dat gaat ook goed. Ze is verder een vrolijk meisje, erg bijdehand ook, volgt ons al als we door de kamer lopen en tilt continue haar hoofd op, wil alles zien. Lachen doet ze ook veel, en ze reageert met kleine geluidjes. Ze gaat erg snel, maar het is zooooo leuk! :)
    Ik vind het soms wel heel moeilijk om mijn aandacht te verdelen, voel me ook steeds schuldig tegenover ons andere dochtertje, daar moet ik echt nog even een weg in vinden.

@ Pandora; bij jullie dus verborgen reflux... Daar kunnen ze inderdaad zo'n last van hebben, zo zielig. Hopelijk helpt het indikken van de voeding en het bedje omhoog!

@ de rest; mijn tijd is ff op, maar ik reageer van de week nog even uitgebreider!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @3XDAAN

Goed van je meis dat je op tijd aan de bel hebt getrokken!! Erg vervelend dat je je zo voelt,t moet en hoort een mooie tijd te zijn nu! Gelukkig is werk nog even uitgesteld voor je,heb je wat dat betreft even meer rust.. Hoop dat de gesprekjes je gaan helpen om alles op de rails te krijgen!
    Rustig aan meis,en neem je tijd!!

Ik ga nu ook slapen,poging tot althans..

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay dames

ik reageer vanaaf ff uitgebreid! Heb btje haast moet naar ehbo cursus
    maar ff gauw:
    werk nu dan tot half 4 erg fijn!
    Als de kleine er is woensdag donderdag en om de week vrijdag...luxe he!
    ALS mijn collega de andere vrijdag wil heeeel spannend want ze is niet zo flexibel
    maar dit zou perfect zijn... Ook oppas is dan rond
    woensdag me zusje betaald bij ons thuis donderdag schoonmoeder en vrijdag om de week mijn moeder

ohhh hoop zo dat ze t doet!!!

Gister bij vk.... +8 kilo!!! 3 in 4 weken! Gingen maar gauw mijn bm meten bleek in 4 weken 6 cm gegroeid! En veel vruchtwater
    eindelijk verklaring voor mijn grote buik...

Tot gauw!

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    m21

Dat zou mooi zijn als je zo kan gaan werken, lekker hoor ene week 16 andere 24u, inderdaad luxe!!
    Jij ook al flink aangekomen, hier noh 1 hoor!! nu al 11 kilo rijker maar volgens vk net een spurt gehad dus ze heeft goede hoop dat ik nu ff stilval (hope so!!) Maar goed beebje doet het goed en ik zou best meer op mogen letten maar heb er zo geen zin in, stik van de etentjes etc en om dan geen toetje etc te nemen..Nee lijnen doen we in t nieuwe jaar weer! Nu genieten van kindje,buikje en alles eromheen!

Had ik al verteld dat 3D echo afgelopen woe weer niet was gelukt? Beeb lag nu links in mn bekken gedoken, heerlijk nu al eigenzinnig dat kind van ons! Mag nu WEER terug komen (3de poging!) vond ik zo lief van haar,want ze geven op de site aan dat je max 2x mag komen..Maar ze is er vanovertuigd dat onze beeb er mooi op KAN komen mits het het hoofdje draait op moment vd echo. Mag nu morgen weer dus,wel al vroeg 10u (pff) maar goed uitslapen lukt ook niet..Manlief moet werken dus mn ma ff blij gemaakt,die is al blij als ze het weer even mag zien..
    Verder net ff naar de gsm shop geweest en mezelf verwent met de samsung galaxy s2, super mooi strak telefoontje met super camera en navigatie. Handig voor nu en helemaal gaaf als ik straks overal mooie plaatjes van mn beebje kan maken. Mocht mn abbo verlengen dus vond dat ik na 2 jaar wel een mooi hip strak wit gsm'tje verdient had!

Verder hier zn gangetje,gister naar fysio geweest en ik heb me toch een pijn sindsdien,ze heeft het losgemaakt maar voel me nu gesloopt..pff.. Maar goed niet klagen maar dragen zullen we maar zeggen!
    Ik lees vnvd hier nog ff!Fijn weekend alvast!!

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi hoi!
    Hier ook weer ff een teken van leven van mij! Het is idd ineens een stuk drukker met twee kleintjes, ben blij dat ik zo af en toe ff de laptop kan aanzetten!
    Hier alles nog steeds ok! Lilli is alleen toch verkouden geworden, helaas, maar ze schijnt er nog niet superveel last van te hebben, dus hopelijk blijft dat ook zo ... met mijn eigen verkoudheid gaat het de goeie kant op, het komt allemaal goed los, dus hopelijk na het weekend helemaal snotvrij, haha!
    Voor de mama's: hebben jullie beebjes ook zoveel pukkeltjes? Lilli zit er ineens helemaal onder! Van de week bij het CB naar gevraagd, dit had mijn andere dochtertje ook, en dit is normaal rond deze tijd, verdwijnen vanzelf weer, maar ik vind het zo'n zielig gezicht ... :(

@driekeerdaan, fijn je te lezen meid! En wat goed dat je nu gesprekken hebt, hopelijk helpt het je allemaal op weg en alles een plekje te geven. Iris doet het dus allemaal goed, fijn hoor! Leuk als ze meer gaan ontdekken/kunnen he, maar dan komt het besef dat het ook allemaal zo snel gaat ...
    Dus nog moeilijk om je aandacht te verdelen? Hier af en toe ook hoor, de meeste zorg gaat toch in eerste instantie nu naar de baby, ik merk ook dat ik sneller de tv aanzet voor de grote zus ...

@alexanne, oh heerlijk, zo'n peutermeisje! En je kan idd niet altijd voor haar ook iets meenemen. Gelukkig was die van mij niet zo moeilijk, al vond ze wel als ik iets kocht voor Lilli, dat het dan van haar was (is van mij!! dat zinnetje heb ik vaak gehoord ...!).
    En qua schema, was gelukkig snel over, zit nu weer in d'r oude ritme. Don't worry, als de baby er eenmaal is, dan komt alles weer naar boven hoor, had ik namelijk ook! Dan denk je echt weer: oh ja, zo ging dat!
    Je bent ook echt aan het aftellen nu ... voel je je wel happy dan, of heb je toch veel angsten nu? Lijkt me wel heavy voor jezelf meis.
    Hoe ist in het huis eigenlijk, alles aan kant inmiddels?

@Wendy, balen dat die 3d echo weer niet lukte! Wel lief dat je nog een keer terug mag komen, dat hoor je niet vaak! Wanneer mag je nu dan, volgende week zekers?

@Mw21, wat fijn dat de oppassen geregeld zijn! En heerlijk dat je je uren zo kan indelen! Hoop dat je collega toch gaat meewerken ...
    En al wat kilo's aangekomen? Dat kan natuurlijk goed, ineens zo'n groeispurt. Dan kan het ineens wel stilliggen hoor, don't worry. En ach, de een komt maar 6 kilo aan, de ander 30, je kan er niet (altijd) wat aan doen (zolang je geen kilo's chocola/friet e.d. iedere dag naar binnen stouwt, hihi). Hier was mijn eindgewicht 16 kilo, nu nog 6 eraf, liefst nog iets meer. maar met BV wordt het afgeraden te lijnen, dus doe ik ook niet (ben toch niet zo'n lijner). Strax weer aan de sport, dus hopelijk helpt dat wel!

@Vlindertje, wat fijn dat alles goed gaat! Nog wel erg moe dus. Is je HB al eens geprikt, zou best kunnen dat die vermoeidheid daar ook mee samenhangt? Hopelijk is strax die misselijkheid ook helemaal weg en kan je optimaal gaan genieten!

12. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    hier ook een pukkelmeisje hihi, al is het nu wel aan het verdwijnen hoor. vanmorgen bij cb geweest voor de check, 1 kilo aangekomen en 2cm gegroeid dus nu 4 kilo en 52 cm :D
    bv gaat super hier dus nog geen flesvoeding in zicht zolang dit goed blijft gaan.

Nature calls (lees KAKBOEMluier)

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hihihi, Tab, KAKBOEMluier, heerlijk hoe je dat zegt, en zo herkenbaar! Goed gegroeid dus ook, fijn hoor! hier weegt ze nu 4185 gr bj 52 cm, dus vergelijkbaar! Bij jouw meisje verdwijnen ze dus alweer? Hoop bij de mijne ook snel ...Hier ook nog steeds BV, gaat als een tierelier! Op hoeveel voedingen zit jij nu per dag? En geef je steeds twee borsten, of heeft ze aan 1 voldoende?

14. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    vaak heeft ze aan 1 kant genoeg, of ze is gewoon in slaap gevallen :D om de 3/4 uur komt ze voor voeding. In de late avond is het tijd voor krampjes en stembandentest tot een uurtje of 1 en dan tukt ze tot een uur of 4.
    Bij jou gelukkig ook nog lekker verse melk, 't is verdomd makkelijk moet ik zeggen. Ff doorbijten met de eerste weken (kloven/stuwing) maar nu blootleggen en tanken maar hihi.

ff nog een foto spammen die oma net heeft gemaakt:

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Aaaaah, wat een schatje!! Zal ook es een fotootje spammen binnenkort!Maar bij jou komt ze dus ook om de 3/4 uur, is dus ook nog niet echt vast steeds? Lilli komt 's avonds wel wat vaker, dan kan er wel es 2.5 uur tussen zitten. Ze is dan ook wel wat wakkerder. Ik heb wel es geprobeerd om na de voeding van 7 uur/8 uur haar na 3 uur te wekken voor de volgende voeding (dus zo rond 22 uur), maar dan drinkt ze echt niet! Is ze gewoon te moe denk ik? Dus dan komt ze wel om 2 uur ofzo. Maar drinkt ze wel rond 22 uur, dan slaapt ze weer tot 4 uur ... ach ja, we gaan het wel zien, maar het is idd verdomde makkelijk zo BV geven, haha! Ik heb (gelukkig!) geen last gehad van kloven o.i.d!Heb wel dat als ze de eerste borst pakt, ik in de andere echt het toeschietreflex voel en het gaat lopen, jij ook?

16. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    dan lekt de andere ja, 's nacht vergeet ik het nog wel 's en dan heb je ineens een koude natte plek hhahaha
    mijn borsten waren te vol om goed aan te kunnen happen, met een tepelhoedje is het helemaal goed gekomen gelukkig.

hopelijk gaat het binnenkort ook wat beter met jouw emoties, geen kraamtranen gehad? ik niet iig. al heb ik gisteren in de auto wel een traantje gelaten hoor. was even grote boodschappen gaan doen, alleen, in mijn eigen auto en heb mezelf even uitgelaten. een cd van defqon1 erin en ff voluit geknalt, heerlijk was dat!

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hahaha, ik ken het qua lekken! Had een nacht dat Lilli van 22 tot 6 sliep, toen plofte ik zowat!!!Maarre, tepelhoedjes, helpt dat voor dat? Wist ik niet?Met de emo's gaat het wel goed, af en toe nog ff een traantje als ik naar mijn twee meiden kijk en besef dat het toch wel een hele rijkdom is, twee gezonde kids! Maar ik krijg alles wel steeds meer op de rit zeg maar.Heerlijk he, om je dan ff zo te kunnen laten gaan!!

18. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Die waren een uitkomst! Die verlengen je tepel zeg maar, daardoor heb ik het vol kunnen houden. En de witte kool niet vergeten! Wat een verademing was dat!

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @ Alexanne hoop wel dat mijn schoonmoeder niet teveel gaat bemoeien haha

@Pandora wat heerlijk dat jullie een 'oplossing' hebben gevonden zeg!!

@3xdaan ben blij dat je hulp bent gaan zoeken! Zijn zoveel die het niet doen en totaal in de put raken, knap hoor!

@Wendy, weer 3d echo? Lekker eigenwijs kind hahaha

@Deesje zielig hé zo'n kleintje verkouden!

@Tab wat een heerlijke meid en wat fijn dat de bv goed gaat! Ik hoop dat dat bij mij ook lukt!!

Hier veels te druk geweest en nu zere buik, dan houd de baby zich dus ook een beetje stil... jammer!

haha kreeg meteen een trap!!!! Top!! mama ik ben er wel!!!

Maar merk wel dat hij of zij ook vaker tussendoor beweegt en niet alleen als ik rustig zit, vind ik ook wel leuk!

Kzet ff buikfoto in het buikfoto deel 3 topic

20. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pandora: heb gehoord dat een reflux bij een kindje vreselijk is. Het kindje huilt dan ook heel veel. Goed dat jullie er nu achter zijn!

wendy: oh lekker he over 5 weken al met verlof. Ik kan ook niet wachten hoor!!! Ik wil eigenlijk van te voren wel de kinderkamer een beetje af hebben omdat ik gewoonweg niet kan wachten...Hierbij kan t misschien zijn dat de kleine eerder komt... je weet t niet he. Van mij mag het wel met 38 of 39 weken komen hoor. Ik heb al zoveel kwaaltjes.
    Eerst over 2 weken de 30 weken echo- nog maar effe kijken of het echt een meid is want alles is nu roze en blijf dromen over een jongen echt heel raar...
    Maar goed tel echt de dagen af ik wil haar zoooo graag zien.

deesje: ja dat bedoelde ik eigenlijk ook. ALs ik wat voor de baby koop zegt mijn andere dochter is voor mij he?
    En nee alles is nog niet aan kant maar doen elke dag weer wat. Morgen de kindermeubels van de babykamer afschilderen en dan is het alleen de aankleding nog. Daar heb ik ook zin in. Hoor veel van anderen dat die t meeste doen in verloftijd maar ik kan niet zo lang wachten hoor...
    Ik doe elke x weer wat.
    Tja over het niet kunnen wachten is best frustrerend hoor. Al ben ik maar die 30 weken over. Dan gaat t al sneller denk ik.
    Hierbij moet ik mezelf inpraten dat t allemaal wel goed komt. Toch laat die kleine gewoon gezond en wel in mijn armen liggen dan ben ik pas gerust

tab: mooie foto! wat een pracht meid

nou meiden hier gaat t wel zijn gangetje. Onzettend last van mijn onderbuik. Met plassen enzo en eergisteren zo'n last dat ik niet meer recht op kon lopen. effe mijn urine weggebracht maar geen blaasontsteking...viel zowat van mijn stoel..want wat is t dan?
    de kleine schopt ook heel veel tegen mijn blaas aan misschien dat dat t is ik weet t niet hoor. Nou goed straks weer werken en morgen de meubels afschilderen.

Deel Deze Pagina