Nou dat dacht ik ook nog ff!! Maar dat hadden ze met de 20 weken echo wel moeten zien haha... toch?? mmm t zal wel niks ernstigs zijn
@tab Ahhhh *smelt* wat een scheetje!! @m21 O da's inderdaad even schrikken, en wat gaan jou cm snel inderdaad! Ik zei het vd week al dat onze buiken wat gelijk op gaan,alleen ben ik natuurlijk al 31 wkn jij 24.. Hebben ze je al op suiker geprikt? Kilo's zeggen niet zo heel veel begreep ik altijd want dat kan erg wisselend zijn. Maar idd 12 met 24wkn is wel royaal. Ik nu 31wkn en 14 kilo erbij en dat in volgens vk "normaal" gezien mijn bmi bij start zwangerschap. (en ik vond dat al "veel" ) Hopenlijk niets ergs meis! Duim met je mee! @Vlinder Inderdaad wel een buikfoto maken hoor, is zo zonde als je er geen 1 hebt straks..En ik vind het leuk om te vergelijken want zelf zie je het verschil vaak niet zo goed meer..
Yeeeh! Alles goed! Perfect op groei! Bovenbeentje loopt zelfs 2d achter haha ook vruchtwater gemiddeld dus mijn bm heeft gewoon ff groeispeurt gehad en draag t naar voren Ligt wel bij elke echo in stuit maar ga er vanuit dat dat nog wel goed komt Alleen beetje rare profiel foto, de vorige keer ook al. Maar t was moeilijk mooi profiel te krijgen zei ze...
@mw21, wat fijn dat alles goed is!Mooie foto hoor!@Tab, aaaah, wat een schatje toch!!Sorry, ff tijdje niet geweest hier, wel af en toe bijgelezen, maar tis best druk met twee kids ineens! Ook als de ene ineens niet meer wil slapen, dan is je dag zo om ...!Maar geen klagen, want het gaat wel prima hier, Lilli doet het nog steeds goed! Komt nog wel 1x vroeg in de ochtend, maar goed, ik ga er maar vanuit dat ze bij 3 maanden misschien wel doorslaapt. Voor de rest is ze erg zoetjes en tevreden, heerlijk! Ze had wel enorm veel last van pukkeltjes, maar die zijn nu allemaal verdwenen, jeej! Wel een droog hoofdhuidje, zijn allemaal schilfertjes, maar ik kan daar ook niet teveel op smeren tussen al die haartjes. Komt vanzelf wel goed.Nu nog 2 maanden verlof, het gaat wel hard allemaal hoor ...!Ik probeer vanaf nu weer bij te lezen!Zag nog wel een berichtje van Marleen dat ze een zoon hebben gekregen, GEFELICITEERD!!!!
@m21 Fijn meis dat alles oke is! Je bent gewoon net als ik iemand die erg naar voren draagt! Beentjes lopen hier ook telkens wat dagen achter, terwijl ze eerst zeiden dat het beebje lange benen heeft.. Ach t blijft een moment opname! Niks aan het handje gelukkig! @Deesje Fijn dat jullie meis het zo goed doet, zou lekker zijn als ze straks al lekker doorslaapt. Nu nog ff van je verlof genieten hoor! Hier ga ik met de dag voelen dat ik "zwaarder en logger" wordt. Steken in mn zij etc, rugpijn.. ach ja t zal er allemaal wel bij horen.. Reageer snel weer ff wat uitgebreider!
Marleen: te vroeg geboren en toch nog zo zwaar? Dan ben je wel blij dat t vroeger komt Voel je je voor de rest goed? wendy: nee ik herken het niet. Wel veel last van maagzuur ieuw! mw21: gelukkig was alles goed!! Wel lekker effe extra echo. Vind dat zelf zo leuk. (natuurlijk uitgaande dat alles goed is!) Tab: wat een prachtmeid zeg!! Nog meer kiekjes?... Hier 30 wkn echo gehad. Kleine loopt een week achter met groei. Maar goed mijn dochter was ook niet groot. Kleine beweegt goed en ligt al met der hoofd naar beneden. Heb ontzettende nesteldrang het is echt vervelend gewoon! Babykamer is bijna af. ALle kleren al ingeruimd alles opgehangen. Nu alleen de klamboe nog en t lakentje. Pfff dan is het af. kan niet wachten!Denk volgende week dat t af is. Nou dan ben ik 31 weken. Als echt alles af is laat ik een foto zien
Oh en der kamer is roze. Kneep em wel effe omdat mijn vriend me zo peste. Hij zei dan: wedde dat er toch een piemel tussen zit haha. Nou ik aan de gyn gevraagd zegt hij: laat em maar roze hoor das zeker een meid Pfff niet dat ik een jongen niet leuk vind maar goed de kamer is helemaal roze!
@Wendy, oooh, al bijna met verlof, heerlijk!!! En het wordt nu dus ook zwaarder? Straxies lekker genieten met je vrije dagen!@mw21, voor jou nog 9 weekjes werken dus, aftellen!!!@alexanne, hihi, dus toch nog ff die extra bevestiging dat het een meisje wordt! Ben erg benieuwd naar de foto's!!Hier had ik ook alles al vroeg klaar, tsja, je weet maar nooit he ...!Oh, ook zo'n last van maagzuur, gatsie ... had ik ook een tijdje, erg vervelend. Gelukkig was dat maar van korte duur, toen Lilli eenmaal 'zakte' zeg maar was het over.En dus een kleintje! Maakt toch niet uit? Mijn eerste dochter is nu nog steeds een kleintje, al viel het met de bevalling mee (3380 gr). Wij zijn zelf ook niet groot, dus ja.Hoe gaat het voor de rest met je, trek je het verder nog wel?Zal zo es ff een fotootje spammen van mijn trots!
Thanks Tab!! Hier had ze nogal last van die fijne hormoonpukkeltjes, die zijn nu ineens helemaal weg. GELUKKIG!!
Ja, erg he? Vond het zo zielig eruit zien. Nu is het ook weer heerlijk zacht en roze, heeeeeeerlijk om tegenaan te knuffelen!Hoe gaat het met jouw BV, hoeveel voedingen geef jij nog per dag? En komt Elise ook nog 's nachts??
@deesje wat een dotje!!!! @m21 Nog 9 weekjes meis dan mag je ook met verlof, nu lijkt het alsof de tijd kruipt maar o wat gaat de tijd straks opeens snel!! Ik maandag al weer 32 weken, brr bevalling komt dichterbij haha.. Weet niet of ik de tijd in mn verlof zo snel vind gaan maar nu vliegt het iig voorbij! Ik nog 2 weekjes "werken" nou ja werken,aanwezig zijn van 8.30-12.00u. Gaat me prima af alleen dat elke dag om half 9 beginnen, ben ik niet gewent die regelmaat mis mn "late" (lees uitslapen) dienst. Slapen wordt hier ook steeds slechter, of last van mn rug/bekken, dan weer plassen, dan weer dromen heb t er gewoon druk mee s'nachts haha.. Ik nu heerlijk weekend, komt zo een oud vriendinnetje ff op de thee en vnvd ga ik bij hubbie zn nicht eten (haar man werkt ook altijd vr avond) heerlijk dat vertroeteld worden overal!! Verder is mn naamgenootje en collega eergister bevallen, ikke zoooo jaloers (erg toch?) Ik wil mn kindje ook zooooo graag zien haha en zij heeft het al in dr armen! Ze heeft een jongen gekregen en nu speculeren de collega's dus druk over wat het bij mij gaat worden.. Huid/buik/figuur alles halen ze erbij om tot een conclusie te komen..Lach me dood! @3xdaan/pandora hoe ist met jullie?
Nou Deesje dat is wel echt een heerlijk ding zeg!!! Ja Tab nu al dwars.... haha hou me hart vast hoe druk t in mijn buik is! Straks ook? Wendy mis soms mijn avonddiensten ook wel hoor begon pas om half 3 had ik lekker tijd om uit te slapen, in huis te rommelen, boodschapjes doen etc. Bij mij speculeren zo ook heel erg over het geslacht alleen weet ik zelf ook niet wat het is haha!
Bv gaat nog steeds super! Ga nu wel af en toe tussendoor kolven om een voorradje aan te leggen. En ze slaapt al redelijk door, vannacht ging ze om 1 uur slapen tot iets voor 8 vanmorgen helemaal super! Bij jou ook, of nog een snack in de nacht?
@Tab Wat goed, ff wat voorraadjes hebben! Ik ben hier helaas geen kolver, het lukt gewoon niet goed Maar ik wil toch in januari stoppen (tenminste, dan nog ochtend/avond) ivm werk. Op het werk zie ik het al helemaal niet zitten om te kolven, dus vandaar .. heb dit ook zo bij mijn eerste dochtertje gedaan, ging prima!Maarre, hier drinkt ze zo tussen half 10/half 11 de laatste voeding en dan om 4 uur weer. Soms half 4, soms 5 uur. Maar vannacht dus van half 11 tot 6 uur, wow! Das ook wel nice! Maar jij geeft de laatste voeding dan echt pas eind vd avond? @Wendy, hihi, nog ff geduld!! En zo grappig dat mensen dan gaan speculeren! Deden ze bij mij ook, enne ikzelf ook trouwens, want wist het ook niet natuurlijk! Blijft dan ook echt leuk tot het einde! Hier nu een ziek kindje Mijn dochtertje heeft 38.7, zo zielig. Ligt als een dood vogeltje op de bank nu. Hopelijk krijgt Lilli het niet!!