@Pandora Heerlijk joh dat doorslapen!! En ach gossie t arme manneke en de prikjes..zo zielig altijd!! @m21 Geniet er lekker van meis! En i phone niet mee? Knap hoor ik zou t niet kunnen haha.. @Alexanne Dochterlief wilt niet graag bedje slapen dus, hoor je zo vaak dat kids zo'n periode hebben! Maar wel erg irritant! En gelukkig heeft je ventje ook veel posi kanten meis was ik ook niet bang voor hoor!! @3xdaan Alles wel goed meis???
Dit is foto'tje van 31,5 wkjes, wat vinden jullie? Groot/klein/normaal? Ik nu 2daagjes vrij,dan woe-don-vr nog de ochtendjes werken en dan eindelijk mn VERLOF!!! Iemand nog leuke tips om de weken leuk door te komen? Verveel me nogal snel namelijk.. Bekijk bijlage 196999
Haha Iphone gaat vanmiddag wel mee hoor maar wil m zo min mogelijk gebruiken en denk dat je buik perfect is voor jou termijn! Hoop dat die van mij ook zoiets is tegen die tijd!
@Wendy, prachtig mooie buik hoor!! Enne, gewoon normaal, die van mij was ook net zo. Heerlijk, je verlof is in zicht, yeah!! Tsja, tips om de tijd door te komen ..? Eh ... veel shoppen (deed ik dan, hahaha!) en koffieleuten bij iedereen, altijd gezellig @mw21, lekker joh, ff weg! Waar gaan jullie naartoe? En ff offline dus. Veel plezier meis, geniet ervan!! @pandora, ooh, wat heerlijk dat doorslapen!! Hier nog niet hoor. Af en toe een nachtje tot 6 uur, maar meestal komt ze nog wel 1x. Het gekke is wel, dat als ik kan doorslapen, er meer last van heb dan dat ze 1x komt s nachts!! Als ze om 6 uur wilt drinken, dan is ze meteen ook wakker voor de dag zeg maar, dan is half 7 wel erg vroeg hoor .. als ze rond 3/4 uur drinkt, dan is ze tegen 7 of 8 weer wakker en is dat toch minder vroeg, haha! Zielig he, die prikjes ... ik mag zometeen @Alexanne, en, had het CB nog tips? Hier ook een meissie die niet naar bed wilt, pfffff. Ze begint nu ook te dromen s nachts, dus krijg je dat ook erbij (alhoewel het nu een tijdje goed gaat, ff afkloppen!). Ze wilt nu ook altijd met het licht aan slapen op de gang, prima. Zal denk ik bij de leeftijd horen ... Enne, bij jou dus ook eentje die achter de deur stond!! HOE IRRI!! Ik kon wel gewoon thuisblijven, dus das wel fijn. Mijn VK kwam twee x de catheter doen (kwam per keer 1 liter uit!!). Hoe gaat het verder nu met je? Hier alles ok! Lilli is weer gewend aan het nieuwe ritme gelukkig. De ene nacht komt ze nog voor een voeding, de andere niet, dus we zullen wel zien hoe het loopt. Ik mag zometeen naar het CB voor controle én de eerste prikjes, ZIELIG Ben wel benieuwd hoeveel ze gegroeid is. Ook kan ik dan even aankaarten dat ik over een paar weekjes wil gaan afbouwen met de BV, kolven lukt me gewoon niet en dat zag/zie ik sowieso niet zitten op het werk. Wil het tot 3 maanden volledig geven, en dan ochtend/avondvoeding, deed ik bij mijn andere dochter ook. Afijn, ik laat wel ff weten hoe het was!
mw 21: heerlijk er effe tussenuit! Ik ben jaloers op je... wendy: Volgens mij is mijn buik even dik hoor. Ik hoor eigenlijk hele verschillende dingen. De 1 zegt: wat een klein buikje heb jij zeg en de ander zegt: je moet zeker al bijna? Heel vervelend mag ik wel zeggen dat laatste dan... deesje: lees dat Lili weer een beetje gewend is aan de tijden? Lekker hoor. Hoe was het bij t cb? Hier alles wel ok. Ben doodop. Moest vandaag en gisteren weer werken. DOordat ik als inval werk kom je helemaal niet in een ritme. Das vervelend. Kleine beweegt ook heel goed! Zo druk mijn buik lijkt wel een wave haha. Blijf dat zeurende gevoel houden in mijn onderbuik. Best naar...als ze maar blijft zitten tot de 37 weken dan vind ik t goed!
Hey meiden.. Ik even snel; tada nog 1 halve dag werken en dan morgen verlof!!!! Jippie!! Verder as zondag nog een nachtje weg geboekt samen met manlieg.. Kortom: hier gaat t buiten de benauwdheid en pijntjes voor nu super! Lees morgen ff goed bij (tijd zat )
Hey meiden, Rustig hier! @m21 Nog niet gespiekt hier??Fijn weekje weg gehad? @Alexanne Gelukkig mn buik "wijkt" niet af dus.. Hier idd hetzelfde, de ene vind dit en de andere dat.. Hoe is het met je pijntjes?Hier zo af en toe wat ongi steekjes en harde buiken maar verder geen bijz. Wanneer ga jij met verlof meis? Doe jij het ook een beetje rustig aan!! @3xdaan Meis hoe is het met je?? @Deesje Hoe zijn de prikjes gegaan? Niet huilen/ziekjes? En was ze goed gegroeid? Inderdaad ik ga maar koffieleuten en shoppen, dure bedoening dat verlof haha.. @ alle andere dames; Hoe is het met jullie?Iedereen druk druk?En sommige ook druk met de sint vandaag denk? Ik nu dus verlof, zo raar maar ook heerlijk!! Morgen gaan manlief en ik nog ff nachtje weg, had nog een bon van vak veiling. Nu kan het nog haha.. Aankomende week lekker alle kleertjes wassen etc. zo'n zin in haha..Verder komt de nesteldrang ook opzetten..Alles moet schoon en netjes heb alleen niet altijd de puf om alles te doen wat in mn hoofd zit.. ach ja tijd zat Verder regelmatig harde buiken of de kleine zelf die zich helemaal opbolt tegen mn buik, dan komt heel dat kontje/ruggetje omhoog en dan slaapt het zo gerust even , geen pretje! Slapen wordt ook steeds lastiger, val goed in slaap maar ben zoooo vroeg wakker grr.. Ach ja voor t goede doel he? Ik ga er weer van tussen, vnvd lekker bankhangen en filmpje kijken met t mannetje..En te veel lekkers in huis gehaald
Jaaa dit weekend wel.ff gespiekt namelijk omdat me zus zwanger is! Ze vertelde t met een dubbel gevoel omdat ze met der positieve test bloed verloor, met 7 w kloppend hartje maar nu met 8w weer 2 dagen met afvegen bloed. Probeer der gerust te stellen... Hoop zo dat t goed gaat anders is t een erg nare situatie!!
@mw21, gefeliciteerd met je zus meis! Maar wel spannend met het bloed nu ... gelukkig heeft ze al wel een kloppend hartje gezien, maar toch ... hopelijk blijft alles goed gaan! @wendy, yeah, verlof! Heerlijk meis! En vannacht een nachtje weg, toch? Waar gaan jullie naartoe? @ego ff, alles op het CB vorige week was goed! Lilli was goed gegroeid en doet alles prima. De prikjes deden wel zeer, maar ze heeft er verder geen last van gehad, gelukkig.Helaas deze week wel slecht nieuws gehad, een collega/vriendin van me is met 33 weken bevallen van een doodgeboren meisje. Zo erg ... afgelopen vrijdag is het meisje in besloten kring begraven. Echt vreselij gewoon, onze andere kids zijn bijna net zou oud en ik had haar drie dagen voor het gebeurde nog gezien, gezellig gekletst en in de Prenatal ff geneusd en dan ineens dit?! Ze hebben autopsie op het kindje gedaan, ik heb haar sindsdien nog niet gesproken, dus weet niet wat eruit is gekomen.Lijkt me zo vreselijk om mee te maken, bah ...Was dus ff van slag deze week ...
Jeetje deesje wat erg van je vriendin! Wordt toch altijd beetje bang als je dit soort berichten hoort,brr.. Kippenvel..ben benieuwd of de autopsie wat opleverd. Maar wat een verdriet moet je vriendin hebben.. snap goed dat jij ook ff van slag bent! Sterkte.. M21 Hoe ist met je zus meid? Wij nu lekker ff weg, zitten in enschede nu dus ff van huis haha.. Gaan straks hapje eten en daarna naar bios en hebben morgen lekker ontbijt op bed besteld.. Tot morgen dus weer!
Nou vrijdagochtend had ze dus echt een sliert bloed in het toilet en gisteren en vandaag bruin bij het afvegen... 28 november pas weer echo Jeetje voel me bijna zo zenuwappig als bij mijn eerste 12 weken! Ik knijp hem echt een beetje hoor.... Jeetje Dees wat een verschrikkelijk verhaal...! De kans is zo klein en je gaat er nooit vanuit dat het bij jezelf of iemand dicht bij je gebeurt maar zo zie je het maar weer brrr krijg er de bibbers van Wendy, geniet ervan! Ben ook zo blij dat wij dit weekje nog ff gedaan hebben. Enorm relax! Zo min mogelijk gedaan en denk 10 kilo aangekomen... pff krijg echt een dikke kop!! Maar ff iets gezonder gaan leven...
deesje: wat vreselijk zeg! Het blijft mijn grootste angst. Ik bid elke avond en vraag hierbij voor bescherming. Ik hoop dat god mij hiervoor kan/wil behoeden...echt vreselijk! Een collega van mij ook 4 jaar geleden. Die was zwanger van een jongetje. Met 34 weken voelde ze niets meer toen naar de vk. Kindje was overleden. Ze kon pas na 3 dgn terecht in het zkhuis! Lijkt me heel raar om 3 dgn lang een kindje mee te dragen dat niet meer leeft. Zij vond het zelf beter omdat ze nog even het kindje bij haar kon dragen... wendy 399: ontbijt op bed he? oh ben jaloers! Ik denk dat ik t nu ook rustiger aan ga doen. Dat zeurende gevoel in mijn buik en rug heb ik steeds meer op een dag. Het wordt niet pijnlijker dus ga ook niet naar de vk. Weet toch al wat ze zeggen: zijn voorweeen of bandenpijn etc. Wel vervelend hoor want ben nog niet eens 33 weken en ze moet nog echt eff blijven zitten! Ook doe ik te veel en te druk op een dag. Ga het vanaf morgen rustiger aandoen! Ik moet wel anders wordt ze straks eerder geboren ;( Heb jij er ook al last van dat de kleine bijna geen ruimte meer heeft? Mijn zusje is alweer 39 weken dus das aftellen! Ik voelde vandaag aan haar buik...die voelt echt anders dan die van mij! Die van haar is heel zacht en kan het kindje echt voelen zitten. Mijn buik staat nu echt al op spanning en je kan bijna het lichaampje niet voelen zitten. Zelfs mijn vriend zegt: wat is je buik hard, die kleine heeft nu al geen ruimte meer., Dat klopt want heb nu al last van mijn ribben! Ook heb ik het snel benauwd! Effe doorbijten denk ik dan maar!
Alexanne Ja geen berichten voor ons nu om te horen.. Sta je toch weer even stil bij het feit dat elk gezond geboren kindje een wonder is en blijft! We duimen maar dat ons het geluk wel gegunt is.. Hier ook een volle buik, beebje heeft niet veel ruimte en er steken geregeld lichaamsdelen uit mn buik omdat het kleintje zit te duwen. Voel ook precies hoe het ligt/beweegt.. Wordt er zelfs wakker van haha.. Goed dat je nu rustig aan doet, je lichaam zegt nu dat het genoeg is en nu kun je nog wat op je gemakje doen,straks niet meer hoor!! Wij weer terug van ons weekendje, was heerlijk!! Doet goed nog zo even lekker met zn 2tjes te zijn! Nu dus echt verlof, morgen geen wekker en geen bomvolle agenda meer.. Niks voor mij maar heb me voorgenomen echt wat te rusten etc. hoor van iedereen dat ze achteraf spijt hadden dat ze het niet genoeg hebben gedaan.. Vanavond heb ik een make-up party bij een vriendin, dus ook weer gezellie.. Hoop dat ik me in kan houden met kopen haha..
Hey Dames, Na mijn ontkenningsfase van de afgelopen weken ben ik sinds vandaag dan toch ziekgemeld... grr. voelt nog helemaal niet goed! Maar had zo'n pijn vandaag in mijn onderrug en gister had de fysio al gezegt dat ik echt halve dagen moest gaan werken. Vandaag kwamen al 4 collega's aan mijn vragen of ik het nog wel volhield en schrokken van mijn dikke buik. Die hebben me nog net aan niet letterlijk naar mijn locatiemanager getrapt en toen ik binnen kwam zei ze meteen klaar is klaar hé....! Ben meteen naar huis gestuurd, hoe moeilijk ik het ook vond. Even een traantje gelaten waarbij zelfs mijn manager het niet droog hield haha. Ook moeder en 2e zwangerschap was erg zwaar. Ga wel therapeutisch werken, dus ben altijd extra en maar een paar uurtjes per dag die ik zelf mag indelen. Want ik ga niet tot de kleine er is de hele dag thuis zitten hoor! Zo zijn jullie weer op de hoogte @Alexanne echt rustig aan doen he klinkt niet prettig zo'n strakke buik
Goed zo m21!!! Zo heb ik t ook lekker vol kunnen houden tot mn verlof! Hoop dat jou t ook zo lukt! Ben wel benieuwd naar je 'grote' buik hoor! Foto?? Ik zal morgen er weer 1posten.. Hoe ist met je zus? Bloedden gestopt?
Dit truitje kleed nog een soort af haha Me zus is het bloeden gestopt! Hoop zo dat het zo blijft! Ze is moe en misselijk gelukkig Ze heeft ff urine weggebracht pfff maar tel de dagen af tot der echo! Jij bent toch ook rond mijn termijn therpeutisch gaan werken? Het voelt zo als falen zeg :x
Hoi meiden, Even een berichtje van mij, hoewel ik niet meer zo vaak op deze site kom vond ik het toch wel even netjes om jullie te laten weten dat ik op 5 november bevallen ben van een prachtige dochter! Ik wens de zwangeren veel succes met de laatste loodjes en de mama's veel geluk met de kleintjes. Groetjes!