(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Maar pandora hoe bleef jou makeup mooi zitten dan in bed? ;)
    Nog tips?? O en deed je dat elke avond..ik zou vol met pukkels komen te staan.
    Maar hier ook geen vk aan de foon voor ik mn mascara etc bijgewerkt hebt..en een.kleurtje op mn gezicht.. en die reacties van sommige daar over hun wildgroei. jeetje zeg arme mannen..ziepoesnooitnie.. bah!

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik was meestal na een uur weer uit.bed om over te geven...sliep maar een uur of 3 en had geen wilde nachten meer....dus dat bleef wel zitten :D

idd bah...zo'n "ziepoesnooitnie":$

het zag er 's-morgens net zo goed niet meer uit :p ach het was maar voor mn eigen idee:D

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw21: lijkt me echt heel vreemd als de kleine in een stuit ligt. Heb ik nog geen 1x gevoeld...Mijn schoonzus had t ook en das toen uitwendig gedraaid. Maar hoop voor jou dat dat niet hoeft!

wendy: ja we schelen qua grootte niet echt. Ik heb nu een foto gemaakt net! Dan kan je het zien. Ook van mijn blote buik. Dan zie je echt die streep zitten (hardstikke scheef is ie maar dat maakt niet uit;)
    Bij jou ook druk in je buik? Hier ook wel al moet ik zeggen dat t gister zo rustig was dat ik me zorgen ging maken. Gelukkig heeft ze t vandaag ingehaald...pfff
    Ik lees veel dat mensen zeggen dat het kind komt wanneer het er klaar voor is. Ook als ik zeg voor mij mag het eerder zijn de reacties verschillend. Ik hoor dan ook van: geniet nog maar van je rust en blijkbaar is t kind er niet aan toe bla bla. Ja hoor en als je 2 weken overtijd loopt zeg je dan ook: oh het is er nog niet dus is het er niet klaar voor.laat maar zitten...kan me er een beetje over opwinden. Maar goed ik denk ook dat de reden dat ik het zo graag wil is, dat ik al zo lang thuis zit...te wachten. Hierbij weet ik hoe leuk een baby is en sta ik te trappelen. Daar nog bij weet ik uit ervaring dat de laatste 2 weken het zwaarst zijn...als ik die nou zou kunnen skippen haha.
    Ben blij dat de kleine ingedaald is van je. Een 7 ponder hmmm best pittig meis haha. Ik denk dat ik weer een 5,5 ponder krijg. Kom nu precies net zoveel aan en zie er ook precies hetzelfde uit...

Pandora: ah balen meis. Nou geniet van je laatste dagen!! Hoeveel uur werk je precies nu?

Ik ga effe kijken hoe ik een foto ook al weer moet uploaden...ben nu 34 weken en heb net effe een foto gemaakt....wendy dan kan je effe vergelijken ;)

4. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook wat foto's van de babykamer in mijn fotoalbum. Ik wilde voor deze kleine ook een pip achtige kamer maar niet te...
    Heb zelf een lamp gekocht en bekleed met pip stof en heb mijn moeder gevraagd een lakentje te maken met dezelfde stof. Ik had zelf al een blauw rolgordijn en heb deze beplakt met geruit stof die er ook wel bij paste.
    We hadden natuurlijk net dit huis gekocht en met alle verbouwingen tja dat hakte erin. Nu op deze manier kon ik een beetje de kosten drukken ;)

Kunnen jullie kijken of het gelukt is?

gr

6. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh en had een witte klamboe liggen en heb toen wat roosjes bij de action gekocht en deze erin genaaid .....creabea of niet hihi

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @Pandora

Hahaha ik ga morgen mn nagels weer lakken hoor, handen en voeten.. Ben net zo erg als jij hoor! :)
    @Alexanne

Heb je een vriendschap verzoek gestuurd want kan niet in je fotoalbum.. Ben benieuwd naar je creativiteit!! Klinkt goed in ieder geval!
    En jeetje onze buiken lijken echt op elkaar, mijne hangt nu wat lager maar verder.. Jij vewacht een kleintje toch? Tsja bij mij zou er een 7/7.5 ponder ingepropt moeten zitten haha.. Ach ja t zijn schattingen he..
    Snap best wel dat je je kleintje graag snel bij je hebt hier nog 1 haha.. Wachten duurt lang he..Tsja ik hou me nog wel ff vast aan de gedachten t komt wanneer het komt, ga mn eigen alleen maar gek maken als ik van eerder uitga (hoe graag ik 38wkn wel leuk zou vinden haha) en dan zien dat ik 2 weken overtijd ga en ingeleid wordt.. pff nee dan nu maar ff van t "ergste" uitgaan.
    Ben goed in struisvogel politiek ;) Dan valt t hopelijk allemaal wel mee.. We zullen zien meid, we moeten toch wachten al gaan we op ons kop staan..
    Kreeg jij nog een liggingsecho trouwens?
    Fijn dat beebje nu weer bewegelijk is, lijkt me inderdaad erg onzeker als het een dagje "stiller" is. Hier veel bewegingen en heel de dag, wordt er soms gek van.. Zelfs bij de bakker zie je mn buik heen en weer gaan.. Beeb is erg sterk vind ik..
    Dus ik zou m toch ook knijpen als het ineens rustiger is..
    Hou t maar goed in de gaten hoor!

Hoe is het met de rest? 3xdaan??

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wat een uber schattig kamertje alexanne......voor een meisje wilde ik ook pip studio :) nu hebben we hollands glorie....voor een jongen vond ik het echt moeilijk een kamertje ;)

wen....succes met lakken....ik deed er met 35 weken ongeveer 20 min.over :D

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en wat een mooi buikje...........jaloersssssssss *mist mooie buik*

ik ben ook goed in struisvogel politiek.......het zou mn sterfdag worden...
    maaaaaaaaaar..........

ik leef nog :D:D:D

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Ligt hier wederom dubbel:

*het zou mn sterfdag worden maar ik leef nog*

Maarre stiekem denk ik ook soms dat ik dood zal gaan haha..

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Dat riep ik ook in de laatste 5 minuten...." WTF.......nou ga ik ECHT dood hoor" :D De vk en verpleegkundige lachen....kon er toen nog heel bitcherig uit brengen...." ja lachen jullie maar...dat word geen beschuit met muisjes, maar een koffietafel" :):D
    en tadaaaaaaaaaaaaaaa daar was ons ventje :D:D

12. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai allemaal,
    Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Ella en schreef hier ook ooit mee.... Hahah! ;)
    Sorrrrrryyy!

Nooit geweten dat een baby zo'n inpact heeft op je leven.
    Langzaam ontwaak ik een een beetje uit mijn baby-bubbel! (moet ook wel want ik ben weer aan het werk, valt me wel behoorlijk zwaar)

Ik zag dat het voor een paar meiden spannend begint te worden! en al lekker thuis met verlof zijn! Genieten!!!!
    (alexanne (mooie buik zeg!), wendy)

Mw21: vervelend al die klachten met je rug. doe maar voorzichtig inderdaad!

Pandora: heb je je eerste werkdagen overleefd? Heb jij nog last van je bekken nu je bevallen bent?

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Morgen is mn eerste dag

in wat voor opzicht valt het jou zwaar? De combinatie werken/ baby/huishouden....of nog de vermoeidheid.....want ik heb daar nig wel last van

14. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy:J hebt gelijk je moet van het ergste uitgaan ;(
    Mijn zus is nu 2 dgn overtijd arme meid! Ze is het helemaal zat. Vandaag is ze gestript...pijnlijk. Maar er gebeurt nog niets helaas. Wat eens spanning he!

Pandora: leuk hollandse glorie! Ik dacht zelf dat dit een jongen zou worden en had al tegen mezelf gezegd: dan wordt het een safarikamer met apen en leeuwen etc ;)
    Maar dit is ook leuk. Zal morgen meteen wat foto's van mijn andere dochter haar kamer plaatsten. Kom je dan ook effies kijken? Dat vind ik zelf de leukste kamer geworden. Mijn dochter is er ook helemaal gek mee. Ik wilde voor haar een kamer die ze over een aantal jaar nog leuk vind. Dat ie zeg maar later niet te kinderachtig is...

ellala: leuk dat je er weer bent...wat je zegt nu wordt t spannend voor ons haha. Een beetje je draai kunnen vinden met die kleine? Ja balen dat je weer aan het werk moet. Aan de andere kant geniet je des te meer als je de kleine weer ziet. toch? Als ik van mijn werk afkom sta ik echt te trappelen om naar huis te gaan naar mijn dochter. Ik had dat helemaal in het begin. Wat een heerlijk gevoel is dat...

Nou ga effe een filmpie kijken. Hier vanavond veel harde buiken. Het begint elke avond rond 7 uur. Gek idee dat de kleine al over 3 weken gezond en wel kan komen!
    Mijn zus moet ook binnen nu en een week....
    Ik heb voor haar een leuk kraamcadeau gemaakt! Een hoge faketaart van folie en daar allemaal cadeautjes aan vast gemaakt. Zet er morgen een foto van op binnen mijn album
    Checken jullie morgen eind van de middag ook effies?

Gr d

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Goodmorning meiden!

@Pandora

Succes meis vandaag met je 1ste werkdagje alweer! Waar is Mats nu? Hoop dat het meevalt voor je!

@Alexanne

Arme zus van je, is er inmiddels al wat aan de gang?
    Ben benieuwd naar je foto'tjes, heb je me al vriendjes gemaakt?
    Jij bent lekker crea he? Ik mis dat gen haha.. Ga vd week wel aan de slag met de houten letters, die wil ik bekleden met het behang vd andere muur.. Maar of dat gaat lukken haha..

Harde buiken hier ook steeds meer en sinds gister een soort ongi gevoel af en toe. Buik lijkt ook echt weer een heel stuk lager te hangen, lijk wel een kangaroe.. Zelfs mn man zag het vanmorgen.. Ach t zal er allemaal wel bijhoren, t valt er niet zomaar uit (helaas).

@Ellalala

Leuk dat je weer ff komt babbelen hier! Ook al weer aan het werk, tijd vliegt!! Verder alles oke met jou en je kleintje?
    Hier wordt het nu spannend voor mij en Alexanne ja, schelen precies een weekje dus dat loopt aardig gelijk.

@Deesje

Alles goed meis??

Ik ga zo maar eens douchen en hond uitlaten.. Ga straks lunchen met mn ook zwangere vriendinnetje en alvast wat kerstcadeautjes kopen in de stad. T kan maar klaarliggen..
    Gister alle enveloppen voor de kaartjes geschreven, pff wat had ik een lamme hand erna.. Wilde eerst etiketten maken via pc maar printer doet raar en aangezien ik geen geduld heb tot het gemaakt is haha..

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Dankjewel meis

Ik ga 'm zo naar oma brengen ;)

ik zie er zooooooo tegenop
    heb vanmorgen na de eerste fles dus ff lekker wat traantjes gelaten :)

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh Pandora ik denk aan je hoor!!

Ella Welkom haha wat vind je vooral wennen met een kleintje erbij in je leven?

Alexanne leuk kamertje! Voordeel als je weet van het wordt.
    Gelukkig naar heeeeeel lang zoeken ook behang gevonden voor jongen en meisje, limegroen roze en blauw

Zie hier

18. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw 21: ah wat schattig! Zoiets hadden wij vroeger ook thuis. Dat was in de jaren begin 80 helemaal in! Ik had roze behang met vlinders en keek later foto's terug van mijn vriend zijn babykamer en die was precies hetzelfde alleen geel met vlinders! Heb je je meubels ook al binnen?

Wendy: ja hier ook veel harde buiken! Weet niet waar ik het soms zoeken moet. Mijn zus is helaas nog steeds niet bevallen. Het rommelt wel maar ja dat zegt niks...
    Ik voel het ook rommelen...denk gewoon de zenuwen voor haar haha.
    En ja ik had je al toegevoegd. Ik heb net ook al de andere foto's toegevoegd. Ze zijn niet echt goed gelukt vind ik...ik moet echt een ander toestel hebben.
    Ik ben niet zo heel crea hoor ;) Zou willen dat ik het wat meer was. Maar mag niet klagen. Ik zit wel altijd vol ideeen!

Ellala: het lakentje heeft mijn moeder gemaakt! Ik had nog een oud lakentje liggen en die heeft zij toen bekleed enzo. Heb nu ook foto's van fay haar kamer. Daar heeft mijn moeder van een dekbedovertrek een sprei gemaakt en de kussensloop gebruikt om het poppenped te bekleden. Wel blij met een ma die goed kan naaien hoor!

Nou meiden de foto's zijn geupload.
    Ik zag later pas dat t poppenbedje verkeerdom staat op de foto. Aan de voorkant zitten 2 deurtjes en daarin zitten luiers en kleding. Mijn dochter was ook zoooo blij met het bedje echt schattig!
    Hoop dat mijn zus gauw bevalt. Heb een luiertaart gemaakt. Bovenaan kun je op de foto zien dat zijn timberland schoentjes die ik gekocht heb ook zoooo schattig!

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Pandora;

en hoe was je 1e dagje? Traantjes weer onder co nu? *knuf*

Alexanne;

o spannend die zus van jou! Hoop dat je snel tante wordt!!
    Leuk die luiertaart,altijd leuk om te maken en te krijgen!!
    Mooi joh de kamertjes,fay ook zo'n mooie muur met die boom en dat vogelhuisje! En je klamboe voor de beeb is erg mooi meis..toch wel crea hoor!
    Handig dat je ma goed met stof is,nu matcht alles mooi!

M21;

Ook mooi en lief behangetje meis..ben benieuwd naar de rest!!

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wen.....ik ben KAPOT.....gewoon echt een conditie van 0,0 ( tja en werken in de zorg is aanpoten )

Alexanne...ook een SUPER leuk kamertje van je dochtertje
    en wat heeft ze een mooie naam

ga ff bankhangen....moet heel het weekend werken:(

Deel Deze Pagina