(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.071
    113
    @Ellalala

Pff inderdaad gelukkig niets erg aan de hand! ASnap dat je je 10 kilo lichter voelt na deze uitslag!

@m21

Hier weegt de vk niet hoor, nooit op een weegschaal hoeven staan..Hun zien er hier de meerwaarde niet van in, ze kijken naar je gehele situatie niet alleen op basis van gewicht. Maar da's wel balen voor jou want nu blijf je er elke keer mee bezig..
    En manlief al druk met de de beebkamer? Wanneer hoop je hem af te hebben? En ga jij ook met 34 wkn met verlof? Ik denk het wel he ivm je ziekmelding..heerlijk hoor ik vermaak me prima!!
    En ja ik hoop ook zooo dat beebje er voor kerst is.. Voel me nu nog zo goed dat ik me nog niet voor kan stellen dat de baby ooit gaat komen haha..

@Alexanne

Lekker uitrusten meis als je het nodig hebt! En nesteldrang haha ik heb de poetsziekte al zolang ik verlof heb, en ben ik met alles klaar dan begin in weer van voor af aan..Wasmand moet ook ver leeg elke dag, wil als ik plots ga bevallen niet een hele was en strijk berg hebben liggen.. Voordeel is wel dat ik alles nu zo goed bijhoud dat ik nooit veel ineens hoef te doen..

Ik gister bruiloft gehad, heb het tot half 11 volgehouden, kleine reageerde zo heftig op de muziek! Was helemaal onrustig in mn buik, arm kind.. Toen nog even langs de mac geweest met manlief,wat gedronken thuis en toen lekker naar bed..En ik schrok om 10u wakker!! Da's mijn record,zo lang eb ik niet meer geslapen sinds maanden.. Mischien dat bruiloft toch vermoeiender was als ik zel voelde.. Vanmiddag weer kinderverjaardag (ga maar ff hoor) en vnvd etentje van mn man zn werk maar da"s gelukkig hier om de hoek dus ik ga mee happen en weer lekker naar huis..

Hoe is het met de rest?

2. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wendy: toch geen 11-12-11 geworden??? Is inderdaad wel een leuke datum! Ik las dat je naar de mac was geweest, heb je daar nu ook extra zin in? ik houd er normaal niet zo van maar toen ik zwanger was... vooral die allergoedkoopste! hahah!
    Je zit nu op 38 weken... Spannend!!! kan zomaar.......

@mw21: Hoe is het met je? griepje alweer te boven?? En hoe is het met het kamertje?? Zit alles in elkaar? Leuk is dat he! lekker rommelen! Ik vond dat echt super leuk. (en nog eigenlijk..!)

@Alexanne: Geeft niks hoor, ik zag wel dat je mij bedoelde!
    (wacht maar tot je bevallen bent, dan heb je helemaal geen geheugen meer.. haahaha, hier begint het nu gelukkig weer wat terug te komen)
    Trek je het nog een beetje? Jij hebt al een meisje rondlopen toch? je kan niet gewoon de hele dag een beetje op de bankhangen...

De rust is hier weer wedergekeerd. Wat een gedoe was dat vorige week. Uiteindelijk heeft ze zeer waarschijnlijk "marcus gunn jaw winking" maar dan zonder een hangend ooglid.
    Het komt er in het kort op neer dat als ze bijvoorbeeld kauwt, haar oogje meebeweegt. Het hoeft niet haar zicht te belemmeren. Charmant is anders maargoed. We zijn allang blij dat het niet iets ernstigers is.
    Ik vind het ook achteraf niet heel handig van de huisarts om zoveel paniek te zaaien!

Vandaag lekker dagje vrij. Samen met Eline lekker even de stad in. (moet eigenlijk nodig wat in huis doen maar heb geeeeeen zin!)
    fijne dag allemaal

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.071
    113
    Hey meiden, rustig hier!!

@Ellalala

Nee helaas nog niet bevallen haha, nou ja vandaag zou ook nog mooie datum zijn.. Maar aangezien ik me nog zo goed voel geloof ik er voor de komende dagen niet erg in..
    Mac zo af en toe best lekker, maar dat had ik voor zwangerschap ook (alleen dan kon ik er gewoon voorbij rijden, nu moet ik gewoon ff iets snacken haha) Hoop dat die eeuwige ellendige honger na de bevalling wel weg gaat..

Jeetje die aandoening van je dochtertje is wel appart..Nog nooit van gehoord.. Gelukkig niets erg en da's het belangrijkst! Blijft dat oogje nu altijd mee trekken met het kauwen of zakt dat nog weg later? Maar wat je zegt, zo'n huisarts maakt je wel al helemaal gek bij voorbaat.. Zeg dan gewoon; ik weet het niet kan vanalles zijn laat maar even nakijken..
    Lekker shoppen, je leeft maar 1x en schoonmaken kan altijd nog!
    En jou meisje alweer 4 maanden..Tijd vliegt!

Ik hier 38 weken en ben nu toch echt in de "wacht" stand aangekomen.. Wil ons kleintje zoooooo graag zien en knuffelen nu, en gewoon 100% zeker weten dat het gezond en wel is.. Ben het zwangeren nog niet beu hoor,hou dit nog wel ff weekjes vol maar heb zo de kriebels om ons ukkie te willen zien..
    Iedereen gaat je nu ook in de gaten houden en als je ergens weg gaat; Succes en we horen het wel he ;)
    O zoooo spannend.. En tsja die bevalling, daar ben ik ook heel nieuwsgierig naar..
    Ik ga straks lekker ff douchen, haren stylen en mn nagels weer eens lakken.. Daarna ff boodschappen doen en op co bij vk.. Manlief is thuis dus da's wel fijn.. Kan hij en keertje ff stofzuigen etc.

4. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy: ja alweer 38 weken gaat snel hoor. Vraag me af wie er eerder is jij of ik?haha
    Ik begrijp dat je benieuwd bent naar die kleine en de bevalling.
    Ik ben ook benieuwd naar die kleine...niet naar de bevalling want ik weet wel hoe dat gaat :(
    Ik heb het ook dat ik elke keer wassen draai enzo. Ook begin ik elke keer weer van voor af aan. Elke maandag doe ik nu het hele huis en doordeweeks houd ik t bij. Gister alleen teveel gedaan. OP gestaan, gordijnen in gekort, bezoek zusje, boodschappen en naar huis. Ik was gebroken. Vannacht kwam mijn dochter die tot half 6 wakker was. Ze had dorst zei ze maar ik was te moe om drinken te pakken. Om half 6 toch maar gepakt en toen sliep ze als een roos tot een uur of tien dus heb lekker langer kunnen slapen

Ellala: blij dat t niets ernstig is meid! En wat je dokter betreft heb je gelijk in. Die had helemaal niet zoiets moeten zeggen..Als je iets niet zeker weet houd dan je mond

Hier vrij rustig. Kleine was vandaag in rust stand gezet dus voelde vrij weinig...ook wel eens lekker rustig. Wle steeds meer moeite met eten aan tafel omdat die buik in de weg zit en bij elke hap er maagzuur naar boven komt bah! Ook het aan en uitkleden van een kind van 3 is niet makkelijk. Helemaal als ze t vertikt om der schoenen rits dicht te maken grrr.
    De bevalling komt steeds dcihter bij en als ik eerlijk ben krijg ik ongeveer 1x per dag even een paniekaanval. Het gevoel van machteloosheid en het gewoon over je heen laten komen beangstigt me soms. Ergens geen vat op hebben terwijl ik dat wel altijd wil. Ik houd me rustig en zie wel hoe t zal gaan daarom hoop ik nu zo gauw mogelijk dan heb ik het gehad. Ik heb wel het gevoel eind week 38 begin 39...we zullen zien

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai,

Wat is het stil hier?
    Stiekem aan het bevallen?? Wendy? Alexanne???
    Ik ben benieuwd!

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi hoi!Idd stil hier?!?! Iemand met nieuws!?! Hier kreeg ik ineens geen meldingen meer?!?! Afijn, moet dus nogal wat teruglezen.Hebben hier ook flink de buikgriep gehad, dus tijdje offline geweest, was al blij dat ik voor beide kids wat kon zorgen ...Hopelijk kan ik weer bijkletsen hoor!!

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.071
    113
    Hey meiden..

Idd rustig hier..
    Bij mij nog geen beeb nieuws in ieder geval haha
    Al ben ik nu wel heeel nieuwsgierig hoor!!
    Voel me buiten de vermoeidheid en harde buiken ook nog super dus mopper niet!
    Jij weer helemaal beter deesje? En ellala bij jou ook alles oke?

Alexanne
    Idd spannend wie van ons als eerste gaat bevallen..denk jij is mijn 1e dus meestal later zeggen ze.. we gaan t zien haha..

M21
    Druk met kamertje bezig? Nog even en dan verlof meis!!

8. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niets hoor hihi.
    Wel is de kleine 180 graden gedraaid. Ik dacht al: wat is ze druk en wat doet dat zeer nou en toen waren ineens de voetjes links ipv rechts. Ik merk dat ze de hele middag probeert terug te draaien maar zonder resultaat. Nu voel ik der voetjes zo iets boven mijn navel. Hmmm als t maar niet zo is bij de bevalling dan hebben we een sterrekijker...

Wendy:het hoeft niet hoor dat de eerste later komt. Mijn zus was op dag 40 bevallen van de eerste en dag 49 bij de tweede.
    Ik vroeg het vandaag nog aan de vk en die zei ook dat t een fabel is. Het komt wanneer het wil. Eerst dacht ik dat deze eerder zou komen maar twijfel nu. Nu mijn blaasontsteking weg is voel ik me echt best wel goed. En hoe beter je je voelt hoe langer het blijft zitten denk ik...

Deesje: alles goed met jou daar? Kan je mij vertellen hoe je tweede bevalling zich aandiende eigenlijk? Had je t al verwacht in week 38? Hoe voelde je je daarvoor? En de eerste met hoeveel dagen ben je toen bevallen?

Nou ik ga er weer vandoor

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne, een sterrekijkertje nu dus? Hopelijk draait het nog, maar dat zal vast nog wel :) Posi blijven meis!
    Bij mijn eerste bevalling beviel ik bij 40+4, toen braken mijn vliezen en kwamen de weeen op gang. Bij de tweede beviel ik met 38+5 en had ik al weeeeken oefenweeen zeg maar. Pas toen de weeen wat vaker (al was het nog onregelmatig) kwamen en ik toen mijn slijmprop verloor, toen wist ik dat het begonnen was. Maar ik had een aantal keren daarvoor al een 'valse start' gehad zeg maar, toen stopte het steeds. Toen ik mijn slijmprop verloor, toen wist het ik het gewoon.
    Zelf had ik toch al het gevoel dat ik eerder zou bevallen, dit omdat ik vrij zwaar was en het kindje al een tijdje was ingedaald. Ik weet ook niet waarom, had gewoon het voorgevoel.
    Het blijft toch iets onvoorspelbaars he!

Voor de rest alles redelijk hier, van het buikvirus zijn we opgeknapt, maar nu zijn we snipverkouden. Rollen van het ene in het andere! Gelukkig is Lilli alleen maar verkouden (wat ook heel zielig is voor zo'n kleintje!!), maar liever dit dan dat buikvirus hoor ... enig voordeel is dat de kilo's er nu wel afvliegen, yeah!!

Vandaag es kerstkaarten e.d. schrijven en mijn huis eens versieren. Heb ook nog bergen strijkgoed liggen vh weekendje weg (was natuurlijk niet in staat om te strijken als je zo ziek bent, dan ben je al blij dat je voor de kids kan zorgen!!), dus heb wel mijn dingen te doen ...

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    #2930 mw21, 16 dec 2011
    Laatst bewerkt: 16 dec 2011
    Deesje erg he al die virusjes.
    Hier weer van de buikgriep af hoor... afvallen doe ik alleen niet haha

Wendy of Alexanne al nieuws? Spannend hoor!!

Hier is kamertje af, bed staat zelfs omhoog haha vriend is timmerman en vond die klossen lelijk dus is zelf een ombouw gaan maken. Wat een verademing voor mijn bekken zeg!!

Box staat beneden zal zo ff foto spammen hihi
    Kleertjes zijn gewassen en gestreken en in de kast

Ik zou zeggen ben er klaar voor!
    Nee hoor nog niet helemaal moet me vluchttas nog klaarzetten hihi

Alleen heeft vriendlief weer een nieuw project bedacht. Onze badkamer is gewoon netjes wit maar nu moet er opeens een nieuwe douchcabine, hangend toilet en kranen komen.
    Nou kvind het best als die de rommel maar weer opruimt!

Vandaag huishoudelijk dagje waar ik stiekem nog niet aan begonnen ben ;) ach heb het hele weekend nog!

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.071
    113
    @Alexanne

Ja dat denk ik dus ook, he beter je je voelt hoe langer het duurt haha.. En aangezien ik me nog best oke voel.. Af en toe rommelt het eventjes (meestal sávonds) en dan zakt t weer totaal weg dus tja meer als afwachten kunnen we niet..
    Wel is beeb nog erg actief, lees overal dat ze het krap gaan krijgen en je ze minder gaat voelen, nou die van mij niet hoor!!

@Deesje

Kerstkaarten weer de deur uit? En mama's kunnen niet ziek zijn he...Zooo oneerlijk..

@m21

Leuk joh je box! Ik heb een zwarte en hetzelfde nijntje mobiel als jou.. Vind alleen de grijze lijn leuk van Nijntje haha..
    En wat een berg kleertjes! Dacht dat ik veel had.. Leuk dat ene setje roze en blauw ertussen..Welke zou het toch gaan worden..
    En actief mannetje heb jij, ach als hij t zelf opknapt en jij er geen last van hebt..Kun je straks weer in stijl douchen haha..

En je bent al ver op orde dan idd als je alleen je tas nog in moet pakken.. Wordt luieren in je verlof dan ;)

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha Wen wat wil ik nou nog meer in stijl mijn weeen opvangen onder de nieuwe douche!

En kwou graag alles klaar hebben voor mijn verlof zodat ik lekker kan gaan luierrn!
    Bedenk me net dat ik nog wel de geboortekaartjes moet bestellen. Weet wel welke en moet jongen en meisje bestellen alleen tekst ben ik nog niet uit...

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hoi hoi....ben jullie niet vergeten hoor...lees mee maar heb het druk druk druk ;)

xxxx

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ooooohhh ik wordt altijd zo bang van die druk druk druk berichten! Dan denk ik alleen maar genieten van de rust nu t nog kan!!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.071
    113
    m21

Inderdaad tekst is lastig he..Wij hebben links een paar regels uit een song tekst en rechts de standaart info zeg maar met een mooie one liner erboven.. Hoop dat manlief snel mag bellen dat ze gedrukt kunnen worden haha..

@Pandora

Drukjes dus, hoop ook met beetje leuke dingen of alleen met werk,luiers en flessen? ;)

Hier alles nog rustig, wel wat gerommel zo nu en dan maar niets bijzonders..Wordt steeds banger dat het toch echt een kerstkindje gaat worden..
    Wat wel grappig is, omdat beeb nu echt groot is steekt er met regelmaat een flinke bobbel omhoog, denk billetjes of rug/heup. Geen gezicht haha..

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh dat is wel echt geinig Wen! Kheb vandaag ook weer ff gefilmt en we hadden visite en die konden mijn buik zien bewegen en mijn mams kon t heel goed voelen. Super leuk! Want meestal is de beeb rustig als er mensen zijn

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
  18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.071
    113
    grappig mw21

Wacht maar tot je bijna 39wkn bent dan zijn het hele heuvels die gewoon blijven uitsteken, geen gebobbel meer haha..

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    druk met ook leuke dingen hoor ;) hier loopt gewoon alles lekker op het moment...heb niet het gevoel alleen met luiers en flessen bezig te zijn ;)
    maaaaaaar Mw21......druk gaat het zeker worden :D zeker de eerste weken als je het ritme nog niet hebt gevonden, en je wallen ongeveer op de grond hangen:D

wen en allexanne...het is niet zo hoor...hoe beter je je voelt, hoe langer de baby blijft zitten......
    jullie weten hoe ziek ik was, tot aan de bevalling....en die kleine eigenwijze vond het wel prima en liet me gewoon tot 41.1 half dood in bed liggen

word spannend alexanne en wendy.....en ik ben stiekum f#&&ing jaloers :)
    ik wil zoooooooo graag nog een keertje :) hahaha

oh en wendy....hier had meneertje het ook niet krap...ik had na 41.1 nog zoveel vruchtwater dat hij het nog wel tot 42 weken vol had kunnen houden

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    oh en wen....geen kerstkindje voor jou....ik gok op oud en nieuw :D

Deel Deze Pagina