(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    @Pandora

Hoop zooooo dat je ongelijk hebt! :) Zou zo fijn zijn om ons ukkie met kerst al te hebben maar ergens zegt mn gevoel dat dat niet zo gaat zijn..Maar ja mn gevoel en ik zijn al 9 maanden niet meer te peilen haha..
    Da's waar jou uk heeft je ook lang laten wachten dus waarschijnlijk zegt het allemaal helemaal niks..
    En jaloers, jij? Ik juist op iedereen die zn baby al heeft haha, jij hebt ook al kriebels voor een 2de toch? Denkt manlief er ook zo over?
    Fijn dat alles nu op rolletjes loopt meis,lijkt me heerlijk! Inderdaad lastig lijkt me om straks weer een nieuw ritme met ukkie te creeeren,maar komt goed!
    Alexanne en ik moeten ze er nog eerst even uit zien te werken haha..

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    het eruit werken was hier echt appeltje eitje....zo'n bevalling wil ik nog wel 100x doen :D als ik maar niet meer dezelfde zwangerschap heb ( jammer he dat je dat beide niet voor het zeggen hebt ;) )

bij mij kriebeld het al weer ja....bij mijn vriend minder :p en aangezien mn bekkentherapeut adviseerd er een jaar tussen te laten doen we dat ook ;)
    nu ik weer werk, weer meer last mn bekken :x dus nog niet voldoende hersteld
    voor een volgende zw.schap is het daarom ook beter als M. loopt zodat ik niet zoveel hoef te tillen
    enne...eerst trouwen :D

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pandora: toch niet jaloers op de bevalling ?! Wat zie ik daar tegen op zeg. Sowieso vind ik zwanger zijn maar niks hoor sommige denken anders hierover. Ik zie het als een middel om mijn doel te behalen- klinkt wel heel hard zo bedoel ik t niet. Bij de eerste vond ik het nog wel leuk maar met een peuter erbij vind ik het best zwaar hoor.
    Hoe gaat t voor de rest met je? Helemaal gewend met je baan weer?
    ps Ik hoop dat je gelijk hebt over dat t niet persee zwaar hoeft te zijn voordat de baby zich aandient. we zien t wel!

Mw21: jij gaat ook snel zeg! Zag ook die foto met kleertjes leuk hoor! Die box ook vet gaaf

Wendy: ja hier ook niets rustiger hoor. De kleine is best wel druk...alleen na gisteren wel wat minder. Misschien voorbode? Ik hoop het

Hier toch wel een rare nacht gehad...
    De hele nacht had ik kramp in mijn buik en onderrug. Het kwam en het ging het voelde wel als weeen. Eerst dacht ik gewoon voorweeen. Maar ik kon er niet van slapen! Ook zat er een ritme in. Om de 4 minuten en elke kramp duurde ongeveer een minuut,
    Om 7 uur toch in slaap gevallen en om 9 uur wakker. Toen niks aan de hand. Heb de hele dag door wel ongi gevoel maar dat is het ook!
    Aan de ene kant wel teleurgesteld aan de andere kant is mijn kindje er blijkbaar nog niet aan toe

ik houd jullie opde hoogte!

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben nog niet gewend aan het werken nu na 2 weken.....ik vind het ECHT 10x niks :)

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alexanne: Ojeeee... spannend!!! wie weet wie weet.. mocht het wel zo zijn: Heel veel sterkte en kracht gewenst! zeker omdat je er zo tegenop ziet! Zou wel fijn zijn zo nog voor de kerst toch?
    Kijkt je dochtertje er naar uit?

@mw21: wat leuk dat filmpje! Lijkt me zo bizar om dat te kunnen zien! (heb dat nooit gehad om dat placenta aan de voorkant lag en heel dik was!)
    Tot wanneer blijf jij werken?

@Wendy: 39 weken... durf je nog de deur uit of ben je lekker thuis? Zit je lekker naast de kerstboom? het is er wel steeds weer voor he! Boompje aan, kaarsjes aan. Is wel echt heel anders dan toen ik thuis zat van de zomer! Grappig verschil!

Pandora: Ik ook niet! en ik werk al weer 5 weken. Zal het ooit wennen?? mijn collega;s zeggen van wel.
    Ik vind het zwaar tegenvallen. Thuis zijn met de kleine is zo heerlijk. Het grappige is dat ik dit NOOIT van mezelf had verwacht! (het is me wat die mamagevoelens!)

Hier alles goed. Het gaat heel goed met ons meisje. Ze is heel vrolijk, eet goed en draait sinds vorige week op haar buik. Alleen dan is het brullen want ze kan nog niet terug! hahaha.
    Nog 1 weekje werken en dan lekker 2 weken vrij! Kortom genieten!!!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    Hey meiden,

Gezellie er wordt weer gebbabeld hier!

@Pandora

Hoop ook op appeltje/eitje bevalling maar knijp hem nu toch wel een beetje haha..Is meer het feit dat ik totaal geen idee heb wat me boven het hoofd hangt.. Maar goed ontspannen en doorademen en t zal vast wel goed komen..
    Jullie dus nog jaartje wachten op zn minst, zou ik ook wel doen gezien je bekken echt te lijden hebben gehad en nog niet de oude zijn.. Kun je met sporten of oefeningen je bekkken aankomend jaar niet extra sterk maken om een 2de zwangerschap beter te kunnen uitlopen? Ik weet het niet hoor,denk alleen maar mee..
    Hier zijn mn bekken stabiel gebleven na de 28wkn, oke ik waggel als een eend en bukken etc ziet er niet uit maar ik kom vooruit en da's heel wat waard als ik jou ter vergelijk neem..Alleen die nachten grrr..Je kan gewoon niet lang op 1 heup liggen en doet er een eeuwigheid over om om te rollen, pijn dat dat doet..Maar goed da's van de laatste weken dus ik mag niet mopperen..
    En werk, pfff ik moet er nu al niet aan denken..kan me heel goed voorstellen dat je met zo'n lief kleintje thuis je interesse meer thuis hebt als op je werk.. Ze leren en ontwikkelen nu zooo veel dat ik ook bang zou zijn dat ik zoveel mis,maar ja geld moet ook verdiend worden dus ook ik sluit na mn verlof weer aan bij de werkende mama's..

@Alexanne'

O spannend! Klinkt als flink wat gerommel of dat ellendige voorwerk..Hoop voor jou dat het doorzet! Je hebt het gehad he meid? Kan me ook wel voorstellen dat met een rondlopende peuter een zwangerschap heel anders aanvoelt,en zwaarder is..
    Hoe is het nu?Vanacht nog last gehad? En rustige beeb kan een teken zijn, ik duim voor je meis!!

@Ellalala

Jij ook nog niet in het werk ritme dus, zoals ik al aangaf bij Pandora kan ik dat helemaal begrijpen..Ooit zal het wel weer een beetje gaan wennen (hoop ik).
    Met je meisje gaat het lekker dus, fijn hoor! Lijkt me grappig om te zien zo'n ukkie dat wel rolt maar niet terug kan en dan lekker gaat mopperen (hoop dat ze t snachts niet doet?)
    Ik hou het nog wel vol hoor lichamelijk gezien,ik waggel nog wat in de stad/doe boodschappen en durf er nog prima op uit. Ik ga alleen vanaf deze week niet te ver meer alleen en hou me eigen wat meer thuis. Maar da's meer omdat ik de afgelopen week niet echt de rust heb gepakt en ik nu van mezelf meer rust MOET nemen. Manlief vind het ook niet fijn als ik nu met mn auto hele stukken van huis ga crossen.. Dus nu idd wat meer bij de kerstboom en met boekje/laptop op de bank..

Verder hier weer lekker dikke tintelvingers, dat komt en gaat bij mij maar voelt zo irritant..Trouwring kan ik ook niet meer aan :(
    Vandaag 39 weken, jeetje nu mag en kan het elk moment gebeuren.. Maar hoe graag ik ook voor de kerst wil bevallen ik geloof steeds meer dat januari ook toch echt nog een reeele kanshebber is..Hoop t niet hoor! Komt ook omdat ik me nog geen voorstelling kan maken van de bevalling..ik voel me prima en kan me niet voorstellen dat ik bijv. vnvd of morgen me ineens anders voel en beval haha..Weet dat dat onzin is want het kan zomaar opkomen maar toch..

O en Pandora wanneer ga je trouwen eigenlijk?Heb je al een jurk op het oog of trouwen jullie klein en knus?

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik MOET idd sporten en oefeningen doen voor een volgende zw.schap...anders trekt mijn lichaam dat niet
    mijn vriend staat nog niet echt te springen bij het idee van een 2e hoor
    eerst was het zeker....nu misschien :( eerst wil hij afwachten hoe het allemaal gaat met deze uk.....tja gaat van een leien dakje dus ik zie het probleem niet :D
    maar ik kan er echt behoorlijk verdrietig worden als ik er aan denk dit alles niet nog een keer mee mag maken :) ( jaaaaa ik heb 5 maanden geleden geroepen NOOIT meer :) )

wij trouwen in sept. :D heb wel een jurk op het oog.....natuurlijk weer een die veeeeeeeeeeeeel te duur is :D

@ellalaaa.....ik had ook nooit van mezelf verwacht dat het werken me zo tegen zou staan :) ik vond mezelf niet zo'n thuisblijfmoeder type....maar mn gevoel bewijst het tegendeel

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
  9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wauw....mooie buik :)

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    en als ik naar je buik kijk, komt er nog ff geen kindje....je buik zit nog zo hoog ( was bij mij ook...pas net voor de bevalling zakte mn buik )

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wendy en Alexanne, vind het zo spannend voor jullie!!! Gevoel dat het elk moment kan gebeuren maar kan ook zo nog 3 weken duren pfff!!

Wendy wat ben jij nog hard gegaan op het einde zeg!! Jeetje!!!

Ella bij mij ligt de placenta ook voor hoor, maar heb zo'n drukke baby die trapt er gewoon doorheen!

Pandora door jou geniet ike extra van mijn zw. Ookal heb ik de bekkeninstabiliteit weet ik dat het bijzonder is wat ik meemaak en geniet ik dan ook van elk trapje en beweging.
    Oh en mijn buik zakt wel al! Weet niet of t weer omhoog komt zo? haha!

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    @Pandora

Haha grappig jij zegt dat mn buik nog hoog zit en hoor net in de winkel; Ohhh wat is jou buik gezakt,duur vast niet lang meer..
    Maar vd zijkant gezien lijkt mn buik ook nog relatief hoog te zitten maar van voor heb ik zo'n verzakte bal hangen, zo'n tuitje zeg maar heel raar gezicht.. Ach ja we zullen zien..

@m21

Inderdaad spannend, alleen die marge van 3 weken vind ik erg ruim haha.. En ja die buik heeft nog ff een spurt gemaakt maar staat nu al weer ff stil gelukkig!

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    Pandora deze is van 6 weken geleden (33wkn) en toen had ik dat "tuitje" al hangen, is nu nog veeeel lager..Snap je nu beetje wat ik bedoel? Raar gezicht he? Maar vd zijkant zie je dat dus helemaal niet..

Bekijk bijlage 208085

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hoe bedoel je dat?

wen.....jij ik zie het...maar van opzij lijkt hij echt nog hoog te zitten....en nog een gokje.....je krijgt een jongen :D met oud en nieuw :D

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    Hahahaha gekke Pandora,

Waarop baseer jij trouwens oud&nieuw en dat t een jongen wordt? Zolang t niet om 00.00 is vind ik het prima, niet zo veel zin in sbs6 aan mn bed omdat ik de eerste baby van 2012 gebaard heb hahaha.. Doe dan maar nieuwjaarsdag aan de rommel en 2 jan bevallen..

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik voel het gewoon aan mn water :D
    en oud en nieuw gok ik omdat de meeste baby's rond 40.5 geboren worden
    en jongen.....je draagt hetzelfde als ik :D
    ik basseer het nergens op....vind het leuk om te raden :D

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nu ik t terug lees niet echt duidelijk nee haha maar jou zw was zo zwaar en dan vind ik t zo bijzonder dat je t zo weer over zou doen! Dat laat toch zien hoe mooi t is!

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113

Hahaha ben jij niet al je water verloren tijdens de bevalling?;)
    En we zullen zien of het roze of blauwe muisjes worden, nog even geduld Pandora!:p

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    het aller mooiste wat je ooit in je leven kunt krijgen :)

vragen jullie het me over 16 jaar nog eens....als ik een puber heb die me het leven zuur maakt, nachten van huis weg is, liever met een kater in bed ligt dan werkt, en meisjes ziet als gebruiksvoorwerp :$

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ik denk blauw Wen!

Deel Deze Pagina