(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zie je:p mw21 voelt het ook aan dr water :D

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Whaha aan mijn liters overtollig vocht ;)

Iemand nog aan der water gevoeld of ik een jongen of meisje krijg?

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ook een jongen :D

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha hoor ik veel!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    Hahaha Pandora, ja over 16jr piepen we wel anders over onze schatige baby'tjes..Dan zeggen we; Weten jullie nog hoe lief en klein ze waren toen ze geboren werden..
    Mijn schoonmoeder zegt altijd;
    Kleine kindjes kleine zorgen, grote kinderen grote zorgen..
    En ik vrees dat dat waar is..
    En als je nou bijv. een dochter krijgt? Al die kerels op de stoep (hoe fouter hoe leuker) zo'n pukkelige jongen aan t ontbijt en bij de feestdagen.. Op dr 12de om een string vragen etc.
    Beide geslachten hebben hun voor en nadelen haha..

En m21 jou water geeft ook blauw aan? Hopenlijk kan en mag ik snel vertellen of jullie watergevoel klopt ja/nee..

Ik denk trouwens een meid bij m21, gewoon een gevoel niet gebaseerd op buik oid. Want betreft vorm buik is echt niet betrouwbaar..Ik ken zowel meisjes als jongensmama's met dezelfde buikvorm dus daar kon ik nooit wijs uit op basis van ervaring..
    Ach ja hoe cliche ook; Als ze maar gezond zijn!!

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
  7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, wow, wat gaaf om te zien, zucht! Dat mis ik toch wel hoor, das zoooo bijzonder! Al ist nu ook erg leuk om de kleine in real life te kunnen knuffelen ;) En qua voorgevoel/vorm buik, ik doe maar geen uitspraak, zou het niet weten! Mijn buik was deze keer qua vorm heel anders als bij mijn dochter, ook wel genoemd de jongensvorm, maar het was toch echt weer een meid hoor, haha!!

Idd, nog geen babynieuws bij Wen of Alexanne?? Hoe is het Alexanne, trek je het nog een beetje allemaal??

En hoe is het met de andere kersverse mama's?? Hier alles ok! Ben begonnen met afbouwen BV naar FV (deels), Lilli weigerde eerst de fles, maar dat gaat nu gelukkig wel beter. Ze drinkt ze nog niet leeg, maar ben allang blji dat ze wat drinkt! Met mijn borsten gaat het ook goed zeg maar, dus errug fijn! Vannacht kwam ze ineens om 2 uur weer en toen om half 6, pfffffffffff. Denk ook dat ze erg moet wennen aan de nieuwe voeding, dus zal misschien nog wel een tijdje zo blijven. We zullen zien.'
    Heb nog maar 2 weekjes verlof en dan kan ik weer aan de bak! Vandaag even geweest, was ook wel weer leuk, maar heb er aan de andere kant ook niet echt zin in .. tis een enorme chaos, dus zal wel pittig worden als ik er eenmaal weer zit!
    Zo lekker met een bakkie op de bank, despie kijken en op tijd naar bed (22 uur nog even Lilli voeden, maar dat doe ik liggend op bed, altijd handig!).
    Fijne avond meiden!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    Hey meiden!
    Hier nog geen baby hoor! Vanmorgen bij vk alles goed,bloeddruk zelf wat lager als de laatste weken..nu afspraak op de 28ste mits ik nog zwanger ben en dan mag ik gestript worden als t kan..
    Spannend nu iig! Harde buiken worden nu wel meer maar of dat wat zegt..
    Ik reageer morgen ff verder zit nu met mn gsm te tikken..

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Spannend Wen! Ging jij eigenlijk thuis bevallen?

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    Hey girls!

@Deesje

Over 2 weken alweer werken, ow bah! Nu extra hard genieten nog dus even! Hoeveel uur ga je werken? Nu dus aan het afbouwen van bv naar fv, zal idd even wennen zijn voor je meisje hopen dat de korte nachten maar even is en dat ze er snel aan went!

@m21

Leuk hoor je filmpje!
    Ik beval in het kraamhotel, dat is kwa omstandigheden hetzelfde als thuis. Ik beval onder begeleiding van mijn eigen vk en de kraamzorg en kan geen pijnbestrijding krijgen. T zit alleen wel in het ziekenhuis dus mocht ik complicaties krijgen dan ben ik met de lift zo op de verloskamers en kunnen ze me medische verder helpen.. Beste van beide vond ik zo haha..
    Geen rommel thuis,en mocht er iets mis gaan (bijv die placenta) dan hoef ik niet nog thuis weg met een ambulance.
    Verder mag mn man ook blijven slapen (heb nu voor 1 overnachting gereserveerd,afhankelijk tijd vd bevalling).
    Jij lekker thuis las ik?Als t kan en er geen complicaties zijn waarom niet!T is wat jullie zelf willen hoor meis!

11. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy: beetje geslapen vannacht??

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    Heb wel redelijk geslapen, heb nu een klein kussentje tussen mn benen gedaan ipv een groter en dat slaapt iets beter. Lief dat je het vraagt! Maar ja welke hoogzwangere slaapt er nog wel lekker haha die zijn zeldzaam denk ik..
    Hoe is het met jou meis?

13. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    M21: wat super leuk om te zien die filmpjes!!! het is toch iets magisch he zo'n baby in je buik!

Deesje: fijn dat ze nu de fles wel pakt! dat lijkt me best even lastig! Ik zit hier ook nog steeds op een combi. De avond en de ochtendvoedingen zijn nog borst. De andere 3 zijn fles en dat loopt best wel prima eigenlijk. Wat deed jij ook al weer voor werk?

HIer vandaag weer een dagje vrij. dan 2 dagen werken en dan.... 2 weken vrij Lekker genieten van man en kind!!

14. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy hoe is het meis? Het wordt nu wel heel spannend!!!

En met jou Alexanne???

Er komt nu vast snel een baby! Ik voel het....

;)

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Aaah, echt superspannend wordt het!!! We want babynieuws, hihi.

@Ellalalaa, fijn dat jij ook combi geeft! Op hoeveel voedingen zit jij dan nu en hoeveel geef jij per fles?
    Lilli krijgt nu een fles om 12 uur en 19 uur, vanaf begin volgende week ook die van 15 uur zeg maar. Helaas komt ze nu sinds ze FV krijgt s nachts weer, heftig vind ik dat wel! Deed de kleine dat bij jou ook? Ben dan bang dat mijn productie terug loopt, ze wilde ook eerst natuurlijk de fles niet pakken en dronk amper. Dat gaat nu goed, dus wie weet gaat ze wel weer doorslapen.
    Ik werk als secretaresse in een psychiatrisch ziekenhuis, op de afdeling dagbehandeling en kliniek. Heftig, maar erg leuk! En jij?

16. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    eb effe snel bijgelezen en ik houd t kort ;)

Wendy: zo nu gaat t echt snel bij jou zeg!! Alweer over de 39 weken pff. Nu wordt het spannnend voor ons beiden!
    Heb jij ook dat de kleine nu steeds rustiger wordt en meer slaapt?

mw21: alles goed met jou? Verveel je je niet thuis? Heb je veel last van je bekken?

ellala: nou nog steeds niets hoor. Echt afwachten pfff wat is dat vervelend zeg!

De kleine in mijn buik wordt steeds rustiger...herkennen jullie moeders dat?
    Had een paar dagen geleden nog sex en daarna meteen weeen! De hele nacht maar helaas niet doorgezet... dus wendy als je echt denkt nu wil ik dat t komt is dat nog een tip!

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.069
    113
    @Ellalala

Hier ook nog geen baby hoor (helaas).. Wordt nu idd erg spannend helemaal nu die kerstdagen voor de deur staan haha..

@Deesje

Hoop dat je meisje snel weer doorslaapt, ben je bv af aan het bouwen?

@Alexanne

Ja al dik over de 39wkn alweer, heb wel meer harde buiken (bij alles wat ik doe) maar kan niet echt zeggen dat beeb rustiger is, de bewegingen worden anders (minder ruimte denk) maar voel het nog even vaak..
    Sex, wat is dat?? Jeetje is hier (helaas) alweer even geleden, het voelde niet meer fijn (doet gewoon zeer) en manlief vind het nu ook niet meer je van het.. Maar mis het wel hoor :( hoop na de bevalling niet te lang te vloeien haha..

Gister loop ik ff naar de super hier, en zie ik dat 2 straten verder er weer een vrouwtje is bevallen. Ik kon het gewoon niet hebben, erg he?? Gewoon jaloezie hoor.. Ik dacht; jij hebt lekker je kindje al met kerst en ik loop/waggel waarschijnlijk nog steeds rond..grrr... Erg he? Was er gewoon schago van...
    Iedereen maakt je ook gek hoor, al dat gebel/sms/facebook/hyves/what's app en owee als ik niet binnen 10 min reageer.. Nou al was ik aan t bevallen dan had ik nog terug gestuurd; prima hier, ga toch echt niet mededelen als het wel zo ver is haha..

Hoe ist met de rest?

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jammer hoor nog geen babynieuws!!!

@Alexanne mijn bekken zijn nu stabiel, door goede oefeningen en houding heb ik het aardig in de hand. Je hoort toch wel vaker dat de kleine rustiger wordt tegen het end? En jammer dat je sexweeen niet doorhebben gezet haha

@Wendy dan toch een kerstkindje? En inderdaad heel irritant die smsjes enzo alsof je gaat terug sturenl ja ben nu bezig! Wat een onzin

Hier charmant met 33 weken. Mijn eerste positiebroek van de h en m was maat 36 en vandaag een 44 uit het rek moeten pakken..grrr...

19. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw21: wat een klein buikie zeg! Mijn buik was volgens mij groter met 33 weken... Maar goed ik groei nu niet meer das wel vreemd hoor! Heb nu mijn buik buikomvang opgemeten en die is 103cm. Ik ben nu in totaal 9 kg aangekomen dus dat valt ook wel mee. Misschien ook is leuk om te doen je buikomvang meten. Dan kan je goed meten of ie gegroeid is..

Wendy: merk nu dat ik echt elke dag effe kijk om te zien of er bij jou al wat gebeurt.
    Ik begrijp dat je zegt dat sex niet echt iets is waar je nu zin in hebt al moet ik zeggen dat nu ik weet dat er een kans is dat je weeen krijgt en deze door kunnen zetten ik meer zin heb, heel gek!
    De vk zegt t ook hoor: wil je bevallen zoek je vent op in bed haha. Dat is alleen een laatste zetje dan hoor want je kan je hele zwschap sex hebben natuurlijk zonder dat t gevaar er is dat je bevalt...
    Heb jij ook dat mensen aan je vragen: goh wat doe je nou op een dag verveel je je niet?
    Nou ik verveel me echt niet hoor! Elke keer heb ik weer wat. , Of de was wil ik weg hebben of moet nog een kruik kopen etc.
    Heb jij dat ook?

Nou hier rusig. Lig effe lang uit want mijn buik doet zeer...
    Heb op t moment last van mijn bekken echt een gek gevoel. Hoofdje drukt ook tegen mijn blaas. Ik was naar de dokter geweest omdat ik er zeker wist dat ik een blaasontsteking had. Nou niet dus. Van de dokter moest ik de vk om raad vragen die zei: het hartje klopt goed je bloeddruk is goed dus ja kiezen op elkaar en doorgaan tot t end pfff.
    Nou goed ik doe het nu rustiger aan.

20. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Oooh meiden, wat spannend voor jullie!! Wie weet wordt er wel een christmas baby geboren!!

@mw21, mooie buik hoor! En tsja, die maten ... bij de H&M vind ik die toch soms niet kloppen! En ik had op gegeven moment ook zo'n joekel van een maat daar, hahaha!

@Wendy, ik ben de BV aant afbouwen ivm werk. Gaat gelukkig goed, geen last van mijn borsten ofzo. Nog 1 borst te gaan (begin ik na de kerst mee) en dan zit ik nog op de ochtend en avondvoeding (en s nachts mocht ze nog komen). Ben er wel emo onder hoor, vind het toch wel moeilijk om afscheid ervan te nemen (al is het maar deels!). Ga jij BV proberen te geven?
    Trouwens, zo'n kraamhotel klinkt ook goed! heb je hier (helaas) niet in de buurt, maar thuis bevallen was ook erg fijn (tot 2x toe).

@Alexanne, wordt spannend ook voor je! Dus het beebje gaat nu lekker drukken op je blaas, heerlijk he! Ik moest op gegeven moment wel om het kwartier naar de wc, zo irri!
    Trek je het zelf nog wel allemaal?

Hier alles ok! Vannacht kwam Lilli maar 1x om 3.00 en toen pas weer half 8. Liever dat ze natuurlijk helemaal niet komt, maar dit is weer haar 'normale' ritme, dus daar ben ik wel aan gewend. Ze pakt de fles nu ook goed (vooral s avonds), dus wie weet gaat ze strax ineens doorslapen. Hoop het, zeker als ik moet werken, al trek ik 1x voeden ook nog wel. Ze zal het nodig hebben!
    Voor de rest allerlei voorbereidingen voor de kerst, krijgen eters 1e kerst, morgen nog wat laatste dingen halen.
    Verder ben ik een kaarsje aan het branden, het nichtje van mijn s-zusje (van haar broer) is afgelopen maandag met een keizersnee gehaald, er was al bekend dat ze een open ruggetje had. Ging allemaal goed, donderdag is ze er aan geopereerd en daar is ze ook goed uitgekomen. Tot s nachts, toen waren ze haar bijna kwijt en nu vandaag gaat het ook ineens slecht. Ze zijn er nu achter dat er een infectie is ergens. Hopelijk kunnen ze het bestrijden voordat het te laat is!! Het meisje vecht in ieder geval voor d'r leventje. Zooo erg allemaal, ik hoop zo dat ze het haalt ... vreselijk.

Nou, ga nu zo TVOH kijken, manlief zit nog aan de kerstborrel, die zal zo wel thuis komen denk ik.

Deel Deze Pagina