(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik kreeg van seks geen weeen hoor......wendy herinnerd zich vast het topic nog waar ik daar een verhaaltje over schreef hahaha
    ik kreeg nergens weeen van...niet van bitter lemon...niet van over drempels rijden....niet van traplopen
    kindje komt gewoon wanneer het klaar is......en als je dan toevallig net daarvoor seks hebt gehad is het makkelijk om te denken dat het daardoor kwam ;)
    ( god wat kan ik toch nuchter denken zonder hormonen in mn lijf :D)

Vannacht super nacht gehad....slapen van 23.00-7.30
    Na de fles van 7.30 terug in bed gelegt...om 9.30 werd hij wakker en nog even lekker tussen ons in gelegd...weer in slaap gevallen...om 11.30 schrokken we alle 3 wakker :D
    het gaat hier super....manneke wil ook al veel ( rollen, optrekken, staan ) :)
    met kerst krijgt hij zn eerste fruithapje :D
    ben zooooooo verliefd en zo trots op ons kleine ventje....

Meiden.......fijne dagen allemaal!!!!!!

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.062
    113
    @m21

Ik vind je buik ook niet zo mega hoor, hangt al wel laag zie ik!

@Alexanne

Ja dat van die sex heb ik vaker gehoord, maar geloof zelf niet dat het het middel is haha.. Ik vermaak me ook nog prima maar gedraag me ook niet hoogzwanger..Ik sjok nog door de stad,eet bij vrienden,doe kleine boodschappen, het huishouden etc. Dus hier ook geen verveling (al was ik daar wel bang voor haha)
    Enne die harde buiken en die steken van het draaien van het hoofdje heb ik ook, doet best zeer soms he?
    Lekker op t gemakje nu meid, ga ik nu ook meer doen met de feestdagen..

@Deesje

Ja ik vond zo'n kraamhotel ook wel ideaal klinken en het zag er goed en verzorgd uit met de rondleiding..Ben benieuwd!
    O spannend en akelig zeg van dat kleintje van je sz haar nichtje,hoop dat t ukkie hard doorvecht! Idd kaarsje aan! Fijn dat de bv soepel afgebouwd kan worden, lijkt me toch iets waar je ook aan went idd.. Ik ga meteen fv geven dus ga dat stukje niet meemaken (bewust hoor, dus is eigen keuze)

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.062
    113
    @Pandora

Ja dat topic ken ik nog hahaha..
    Heerlijk joh zulke nachten met jullie mannetje, doet hij goed!
    O en de 1e fruithap komt er al aan, weer een stapje verder!!
    Geniet lekker van jullie 1e kerst saampies!

En natuurlijk wens ook ik jullie allemaal fijne kerstdagen!
    En we zullen zien of onze beebs kerstkindjes worden ja/nee..

4. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het zouden nu toch gewoon echt bijna kerstbaby's kunnen worden.... ;)

Wendy: zou je het leuk vinden een kerstkindje?

Pandora: Hier morgen ook het eerste fruithapje! waar ga jij mee beginnen??

Deesje: eline krijgt s morgens rond 7.00 borstvoeding, dan rond 11.00 - 15.00 en 19.00 de fles en dan om 23.30 nog een keer borst.
    Wel kolf ik tussen de middag steeds een keer mijn borsten extra te stimuleren (hoewel ik daar nu ook mee ga stoppen)
    In het begin kolfde ik ook steeds na bij de ochtend en de avond voeding. Dit heeft wel geholpen denk ik.
    Flesje was hier geen probleem. Hadden al eerder ook flesjes gegeven maar dan met moedermelk.
    Ik sta voor de klas in het basisonderwijs! Ben juf dus! ;)

Alexanne: Ik herken dat rustig worden niet echt. mijn kindje was altijd rustig. Hou het wel goed in de gaten dat je beweging blijft voelen he!

Lieve allemaal, Hele fijne, gezellige en liefdevolle kerstdagen! Met buikbaby's en de al geboren baby's!!!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.062
    113
    @Ellalala

Tsja als ik me aan mn uitgerekende datum ga houden dan wordt het een kerstkindje.. Om eerlijk te zijn heb ik liever dat het dan na de kerst wordt geboren,hoe ongeduldig ik ook ben.. Gun mn beebje een eigen bijzondere verjaardag, maar ist zo dan ist zo en dan ist net zo welkom!!
    Jij ook vandaag de fruithap gegegeven, en hoe ging het?

@Pandora

Hoe ging jou fruithap avontuur met de kleine knul?
    Stomme vraag maar geef je hem nu eerst een paar hapjes en bouw je dat op elke dag of 'hoort' dat anders?

Vanavond gezellig naar mn hippe opa en oma met de hele familie..Lekker koffie leuten,snoepen en kado'tjes (loodjes) uitpakken! Jullie nog plannen?

Fijne dagen en ik spiek hier natuurlijk of Alexanne niet stiekem voor is gekropen op mijn datum..

6. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Effe elke dag checken hoor! Wendy we gaan ervoor he? haha

Deesje: gelukkig heeft de kleine een beetje der ritme terug! En 1x op een nacht is te doen toch? Lekker als ze wel door slaapt natuurlijk!

pandora: heerlijk he zo'n kindje. Wat een geschenk uit de hemel! en wat lekker dat hij doorslaapt zeg!

Ik ben echt bek af hier pfff. Veel gedaan vandaag.
    Nesteldrang denk ik weer. Alle wassen draaien beneden opruimen de slaapkamer van mijn dochter uitmesten.
    Ik had veel was want ze is ziek geweest en heeft 3x de boel ondergekotst..bleeeee

Nou mijn idee van kerst was: lekker rustig aan doen en geen verplichtingen. Mijn man wilde perse kerst met zijn familie vieren bij ons thuis. Want hij vond dat we altijd bij hun gingen en t nu tijd werd dat ze bij ons kwamen. Hij zei dat hij alles op zou ruimen....
    Nou mijn zusje is alleen met kerst dus die begon al met: wat gaan we doen met kerst? en hoe laat begint t feestje :(
    Toen kwam mijn schoonzusje met: ik kom ook effe in de middag hoor met mijn twee jongens...Kortom heeeel druk op 1e kerstdag. Vind het niet erg als ik vannacht spontaan weeën krijg haha
    Mijn vriend maakt zich nergens druk om. Nou dat ga ik dan ook maar niet doen. Als ik me niet goed voel zeg ik het ook tegen de familie hoor. Kom op zeg ik loop ook op mijn end...

Nou meide morge kom ik weer effe buurte...

fijne kerstdagen

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Iedereen een hele fijne kerst gewenst!!
    Misschien wel met twee kerstbaby's!!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.062
    113
    @alexanne

idd steeds ff spieken hier haha..
    Jij nog drukke bedoeling bij jou thuis! Hier komen alleen schoonmams en zwager eten vnvd en morgen eten we makkelijk met mn ouders en broertjes (chinese rijsttafel!) Gister met de fam kerstavond gevierd was erg gezellig en beeb is weer eens goed verwent haha..

Hier iets meer harde buiken weer maar verder geen teken van naderende bevalling..

Fijne kerst allemaal!

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb de hele dag gewerkt...morgen ook de hele dag werken ;) dus niet echt een spannende kerst hier. Vandaag lekker gegourmet.met de bewoners op het werk Morgen als ik afgewerkt ben kan ik bij schoonouders meteen aan tafel aanschuiven :D sla ik het kerstdiner op het werk over, ben er nog wel met etenstijd....maar bij schoonouders eten ze pas laat.....er moeten er meer eerst werken;)

morgen fruithapje......gewoon een paar lepeltjes...nog niet echt opbouwen per dag ;)
    ellalalaaa....hier word het peer :D

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Voor jullie;

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.062
    113
    Hey meiden,

Ik meld me weer even met beeb in buik..
    Het is vandaag mn uitgerekende datum en dus geen baby..hoe goed ik ook weet dat de meeste baby's komen rond de 41wkn baal ik toch een beetje..Had zo'n mooi plaatje al die maanden van onze kleine bij ons met de kerst dat t gewoon ff rot voelt dat ukkie er nog niet is..
    Nu allang blij als het nog 2011 mag worden..

Gister toch nog even gestoeid met manlief maar idd daar krijg je verekte harde buiken van,je slaapt niet van de pijn en t leverd niks op.. Geen succes dus..
    En ik vond het ook niet echt prettig voelen zeg maar, dus ik schaf het nu toch echt af tot na de bevalling..

Hoe is het met jou Alexanne? Nog gerommel? En drukte overleefd gister?

En Pandora, jij werken met kerst..Wilde je dat graag zelf of was de planning al zo? Ik werkte altijd het liefst met kerst ook, weet alleen niet wat ik straks leuker vind met de kleine..Kerst of oud&nieuw.. Wordt dilemma volgend jaar haha.. Vond van met kerst werken altijd wel het voordeel dat ik de ene dag kon lunchen/dineren bij mn ouders en de andere bij schoonmama..Geen boodschappen en kerststress gewoon werken en aanschuiven en kado's uitpakken haha..
    Hoe beviel Mats de peer?

@m21

Hetzelfde voor jou meid! Leuke buikband!

Ik ga nog ff een broodje eten en wat lamballen hier, heb net schoongemaakt etc. en om 15u staan mn ouders en broertjes voor de deur,gaan we lekker chinese rijsttafel eten en kado'tjes uitpakken..Nu hopen dat mn mannetje ook optijd weg kan op t werk..

Fijne dag meiden!!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Snap dat je er van baalt zeg! Kan t me enorm goed voorstellen!
    Hoop dat je btje van de kerst kan genieten!
    Groeit je buik nog stug door?

13. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy: je mag best balen hoor! Zou ik ook gedaan hebben in jouw plaats! Geduld is echt iets moeilijks!! Pfff. Hoop dat er leuke cadeautjes voor je onder de boom liggen!

Leuke foto mw!! Ook leuk voor later!!!

Hier even momentje rust en zo naar s-ouders.

Gisteren voor het eerst peer gegeven. Haha was leuk! Ze wist niet goed wat ze er van moest vinden!!

14. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw21: hahaha gave buikband!

wendy: bij mij ook geen kerstbaby. Was ervan overtuigd dat de kleine zou komen in week 38 gek he? Zo zie je maar dat t altijd anders loopt. Ik heb wel dat bij elke pijntje ik denk: oh jee zal t beginnen? Heb jij dat ook?
    Heb jij ook stelen onderin?
    Ik lees dat je t toch geprobeerd hebt met je man haha. Als t niet goed voelt heb je er ook geen plezier meer aan en begrijp dat je nu denkt: dat was de laatste keer.. Daarbij zijn er altijd andere leuke dingen om te doen toch haha
    Nou ik voel me opeens lichamelijk zo goed de laatste dagen heel vreemd eigenlijk. Toevallig net ook mijn mannetje opgezocht in bed en moet zeggen dat ik t top vond gaan. Terwijl ik nog goed weet bij de eerste dat ik het niet meer wilde omdat alles zeer deed en ben toen bevallen in week 39 en zie mijzelf niet deze week bevallen...maar ja je weet t niet he

Nou ga er weer vandoor...ik kijk morgen weer effe voor wendy want nu is het spannend! Het kan zo bvs over een minuut beginnen bij je wendy...
    Voor mij ook wel spannend helemaal omdat ik ervan zeker was dat t een 2011 kind zou worden. Aan de andere kant mijn moeder komt van vakantie de eerste van januari. Ik zou haar der graag bij willen hebben...dus wie zal t zeggen

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik wilde graag met kerst werken......en ook al word oud en nieuw geen heftig stappen meer, ben dan toch echt het liefste vrij ;)
    ( al ontkom ik eens in de zoveel jaar niet aan de nacht met oud en nieuw...maar ben in principe pas weer over 4 jaar aan de beurt voor de nacht met oud en nieuw )

De peer vond hij maar raar :D en toch ook lekker maar wat een knoeizooi :D

16. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    *leeft nog*

kwam even spieken voor babynieuws hihi. zullen ze 2011 nog even uit willen zingen en in 2012 er pas uit komen?

Spannend meiden, hang in there!!

Hier alles ok btw ;)

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.062
    113
    Ik meld me weer voor vandaag met beeb nog steeds in buik ..

@m21

Buik groeit nog wel maar heel langzaam, beeb wordt nu alleen maar dikker dus hoop dat beeb snel besluit te komen haha..

@Ellalala

Peer was dus even wennen voor jou dametje, valt ook niet mee naar maanden melk haha..
    Onder de kerstboom lagen wat dingetjes voor de kleine oa een speelgoedzak voor aan de box (had doorgegeven welke haha) en van mn ouders een fashion cheque om na de zw lekker even te gaan shoppen met mn ma voor nieuwe kleren.. En nog wat kleine spul.. Erg leuk dus!

@Alexanne

Bij jou ook nog rustig dus! Fijn dat je je nu wat beter voelt, wie weet extra energie voor je naderende bevalling! Enne fijn dat jij nog "lekker" stoeit met manlief ik kan niet wachten tot het bij ons weer voelt/gaat zoals voorheen.. Mis het ook dat ik niks sexy's aan kan trekken, voel me zo lelijk in mn nakie.. (ja ja voor goed doel bla bla maar ik vind het niet sexy oid haha)
    Inderdaad mssn beter als jou beebje nog paar daagjes wacht, dan kan je moeder erbij zijn..
    Ik wil ik hier alleen met mn mannetje en vk etc. bevallen. (weet hoe mn moeder is,uhh nee bedankt haha lief mens hoor maar hoef ze er niet bij haha)

@Pandora

Ja ik snap je wel, heb ik ook altijd zo gedaan.. Oud en nieuw is 1 avond en kerst kun je toch wel vieren is met kerstavond erbij 3 avonden dat je weg kunt oid..
    Bij jou was de peer dus ook even wennen voor jullie kleine man, lijkt me erg grappig om die bekkies dan te zien bij de eerste hapjes.. Foto waardig denk ik haha..

@Tab

Hey ben jij er ook nog! ;)
    Hier dus nog geen baby, over de datum lopen oke, geen kerstkind oke maar wel graag als het even kan in 2011.. heb me zo niet ingesteld op 2012 haha..

Hier een rare dag, slaap al dagen slecht en heb vanacht met 3 plaspauzes van 00.00 tot bijna 10u geslapen, dacht dat mn wekker stuk was maar t was echt waar..
    Verder verrek ik van de pijn in mn bekken nu maar heb wel ff boven en beneden gestofzuigd en gedweild. Badkamer wat bijgepoetst en bed afgehaald en beddengoed gewassen (manlief dekt altijd op). Verder even boodschappen gedaan, eten voor 3 dgn en wat soep en broodjes etc gehaald..
    Zit net te bedenken of dit geen nestelgedrag is haha..

Duimen jullie mee voor morgen? Mag om 16u naar vk, manlief gaat mee en heb besloten dat ze even mogen gaan kijken of ik te strippen ben en zo niet dan mag ze de boel los masseren zoals ze dat hier noemen..
    Heb er wel een beetje de zenuwen voor.. Kan het uberhaupt, en zo ja doet het wel/niet iets..Zou zomaar kunnen dat ik dan op t randje van 2011 nog mama ben haha..

Ik spiek straks weer even hier..even eten klaarzetten..

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Aahh vind echt zo spannend voor jullie!! Ben zo nieuwsgierig naar jillie bevallingen en baby's!!!

19. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy: doe je een beetje rustig aan!! Stofzuigen, dweilen!! Klinkt wel als nesteldrang!! haha alles netjes voor als de baby komt!
    Ik zal voor je duimen morgen! Spannend hoor. Je zit nu echt te wachten wachten!! (en wij ook ;))

20. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    was effe checken voor wendy...veel succes morgen meid met strippen! Bij mijn zus werkte het de eerste x niet maar wel de tweede keer!! Succes hopelijk bij jou wel in 1 keer.
    Hier ook niks helaas. Ik denk al maanden de 28e....waarom weet ik niet. Nou ja de woensdag is nog niet eens begonnen toch? De babe is nu wel zover ingedaald dat ik echt last heb van mijn bekken. Als ik opsta loop ik eerst even krom en duurt het even voordat ik recht op kan lopen. Dat had mijn zus ook en een week later beviel ze. Dus wie weet wel op mijn uitgerekende dag!

Nou kom morgen effe kijken hoor!

Deel Deze Pagina