(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Wendy, klinkt idd als je slijmprop hoor! Spannend! Toen bij mij beviel ik een paar uur later, dus je weet nooit ;)
    Succes vannacht!!!

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.744
    1.061
    113
    Hoop t Deesje.. duim duim duim..

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wendy!!!! Alle 3 de bevallingen van mijn mams begonnen met veel ontlasting zelfs diarreee en net zelfs bij de pufcursus over gehad dat de darmen zich vaak acuut legen voor de bevalling.....

Denk dat t wel gaat gebeuren hoor!!!!!

4. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojeeeee Wendy.... Het klinkt als....
    Super spannend! Enne leuk dat je ons zo op de hoogt houdt!! Kwam effe snel kijken. Morgen weer meer!

En Alexanne misschien jij ook wel morgen. Zou leuk zijn als jullie precies gelijk zijn!!!
    X Ella

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Als.er bloed bij zit denk ik dat je gaat bevallen :D ik verloor al weken deeltjes...toen er ineens bloed bij zat was ik 4 uur later mama

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wendy ik gok zomaar da jij vannacht begonnen bent met puffen en nu met de laatste loodjes bezig bent :)

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.744
    1.061
    113
    Helaas lady's...

Ik heb wel veel harde buiken gehad vanacht en net weer heel veel taai slijm verloren met wat bloed maar nog geen puf puf hier.. Verlokundige komt in de loop vd ochtend aan huis me weer strippen.. hoop zooo dat dat het laatste zetje gaat geven! Hoop ook dat die voorweeen me weer een cm of 1/2 opgeleverd hebben want dan zou ik op bijna 4 zitten en kunnen ze mn vliezen breken zo nodig..
    Dussss Pandora denk en hoop dat jullie aardig goed zitten met je oudjaarsdag..Of t kleintje moet vnvd meteen komen..

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jij gaat vanavond naar het ziekenhuis hahahaha
    Succes met strippen ;)

9. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je houdt de spanning er wel in Wendy!!! Ik zal heel hard duimen voor vandaag!!!!!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Arrrgghh! Dacht echt gelijk te hebben. Balen Wen! Maaaarrr hopen dat al dat voorwerk niet voor niets is geweest!

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.744
    1.061
    113
    Dank je dames...
    Hoop het ook zo....

En Pandora laat t dan idd vnvd zijn dan ben ik hoop ik morgenmiddag gewoon thuis.. Ach ja eerst maar eens zien want ik weet nu inmiddels dat je lichaam je goed vor de gek kan houden...

Houd jullie op de hoogte meiden!!Lief dat jullie zo mee zenuwen met mij haha

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #3032 Pandora, 30 dec 2011
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
    Ik vind het net zo spannend :D vanmorgen was het eerste wat ik deed..facebook checken :D
    je lichaam kan je idd goed voor de gek houden...ik had al weken voorpret...en dacht steefs ja en nu zet het door....niet dus.
    Maaaaaar toen ineens ook bloed bij het slijm had toen ook nog geen weeen :D
    denk dat je morgenochtend bevalt....als je tenminste niet 20 uur weeen hebt, maar het gewoon een vlotte bevalling is

succes meid...nog heeeeeel ff :D lekker rustig aan doen
    ik denk aan je

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.744
    1.061
    113
    Lief Pandora.. O nee geen 20 uur weeen aub..
    Het erge is dat mn ma geen echte weeen heeft gekend bij ons 3..Ja wel pers weeen maar de ontsluitingsweeen waren niet meer als heftige ongi pijn.. Nu zit ik mezelf wijs te maken dat ik dat mssn ook heb (lees; hopen dat ik dat ook heb ;) )
    En aangezien ik die 2 cm die ik al had ook niet gemerkt heb..

Maar goed ik ga uit van een citaat van Pandora;

Het is net alsof je doodgaat, en als je dat denkt...Dan is het er..

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Jij hebt ook veel voorwerk gehad toch? Ik ben in 4 uur bevallen...toen ik in het ziekenhuis kwam had ik al 6 cm ontsluiting :D ( 3 kwartier daarvoor 3 cm toen de vk bij mij was )
    Volgens hen ook te danken aan alle voorpret

en idd als je denkt dat je dood gaat....dan is hij/zij er

ik zei en nou ga ik doooooooooood....de vk " nee hoor pers nog maar 1x dan ben je moeder" :D

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.744
    1.061
    113
    Kijk die citaten van jou blijven zelfs hangen haha...
    Hoop stiekem dus dat ik zo alweer wat gesmokkeld heb haha..
    Maar goed zit nu de klok weg te kijken tot de vk komt.. Hoop niet dat ze een bevalling heeft want dan kan t nog wel eens vanmiddag/vnvd worden.. En heb nu inmiddels een bijna chronische harde buik.. pfff.. De baby kruipt dan ook helemaal naar 1 kant, net of t vacuum zuigt in mn buik..ziet er erg raar uit..

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #3036 Pandora, 30 dec 2011
    Laatst bewerkt: 30 dec 2011
    Ik hoop dat er bij de vk niks tussen komt.......anders een andere tip
    FLINK POETSEN :D
    onze honden en kat besloten de ochtend voor mijn bevalling ons te verassen met een vlooienplaag.....ben op handen en knieeen het huis aan het ontsmetten geweest....alles in de was...kleden...kussens...hoezen van de bank
    3x gestofzuigd..vloer gedaan met stoomreinger etc

kan zo maar zijn dat de ontsluiting nu een cm of 4 is zonder at je het gemerkt hebt....alleen maar fijn....mijn vk zei ook alle buikpijn die je in de weken voor de bevalling hebt, heb je straks niet meer
    dit zorgt al voor een hoop voorwerk en dat kan maar gedaan zijn
    bij mijn vriendin was dit ook en zij had net als ik een hele vlotte bevalling

maar goed dat is bij iedereen anders.....hoop alleen voor je dat het vlot verloopt zonder al teveel bloed verlies ivm je placenta

Las dat het bij mij maar 200 cc was.....super weinig volgens mij

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Aaaaaaaargh Wen, nog nix?!?! Ik dacht ook écht dat je al aant bevallen was en je beebje er nu zou zijn!? Hoe stressy dit!! Voor jou, je mannetje, maar ook voor ons, hihihihihi.
    Ik hoop dat als je VK je nu opnieuw hebt gestript, het helemaal op gang komt en je vandaag nog je beebje mag vasthouden.
    Is het wel te doen verder voor je?

En je moeder niet echt weeen gekend, wow?! lijkt me heerlijk, haha! Al vond ik die van mij ook goed te doen, alleen de laatsten vond ik erg heftig (bij 9-10 cm) en die persweeen waren ook niet alles, maar goed, wat Pandora zegt, voor je het weet heb je je kleintje dan vast, dus je zet gewoon door!
    Ooooh, zo spannend!!!!!

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.744
    1.061
    113
    Hahaha Pandora ik weet van gekkigheid niet meer wat te poetsen..Keuken heb ik vanmorgen weer helemaal gedaan, ben gaan douchen uitgebreid incl haarmaskers en wel en heb net gestofzuigd en gedweild.. Nu moet eigenlijk de hond nog uit maar ik kan nu dus niet weg want die vk komt gewoon aanzetten,die belt niet eerst..

@Deesje

Helaas nog geen beeb hier..
    Ik houd het nog wel vol maar ga nu ook zenuwen.. Komt ook omdat oudjaar eraankomt en ik dan NIET in het kraamhotel of zh wil liggen..Dus beebje moet ff haast maken haha..
    En die slapeloze nachten zijn gewoon killing..vanacht ook van elke harde buik wordt je wakker grr..

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ja die 9-10 cm :$ fucking hell :D die duurde bij mij fftjes omdat het randje niet weg wilde
    moest op mn zij gaan liggen, dan zou het sneller gaan...maar dan kon ik de rugweeen niet opvangen...ik zei ja daaag ga lekker zelf op je zij liggen..ik ga nu persen :) toen draaide mn vriend me gewoon op mn zij ;)

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Doe die keuken gewoon nog een x of de badkamer :D

Deel Deze Pagina