@Wendy, ja, blijven poetsen meid, of bezig zijn, dat geeft afleiding! @Pandora, die laatste cm waren echt heftig he. Ik kon ze alleen opvangen op handen en knieen op het bed, moest toen voor het toucheren op mijn rug liggen, JA DAAAAAAAAAAAAAAAG, dat ging echt niet!! Maar moest wel. Dan kun je alles wel bij elkaar vloeken, hahahahaha Ik had ook maar 150-200 cc bloedverlies (bij mijn eerste ook), erg weinig! Fijn hoor! Tenminste, dat denk ik
Haha gekke Pandora.. Nou vk is net geweest, vanbinnen voelde alles goed en kleintje ligt er helemaal klaar voor.. Was ook inderdaad mn slijmprop die ik aan het verliezen ben (bah bah wat een nasty ding zeg,en t s er nog niet allemaal uit). Daarna stripte ze me dus, maar voelde er nu bijna niets van en eergister deed het zooo zeer dat ik me afvraag of ze het wel goed heeft gedaan haha.. Ga zo eerst hond maar uitlaten en dan even wat eten en dan zien we wel wat de dag gaat brengen.. Houd jullie op de hoogte!
Als we straks lezen op nu.nl "vrouw bevalt tijdens uitlaten van de hond" dan weten wij wie het is!! )
hihi nou Wen juist in beweging blijven hoor! Zwaartekracht moet ook zijn werk doen!!! En anders nog ff proberen te slapen? Want dit wordt een nachtje doortrekken
Ik weer terug van hond uitlaten dus helaas geen nieuws van een bevallende vrouw met een hond buiten..Maar wie weet manlief werkt tot 21u dus ze moet eind vd middag weer.. Ja Alexanne wat ben je stil?????? Je kruipt toch niet voor he??? Ga nu ff verder eten en wasje opruimen etc. en mssn als de harde buiken niet te erg zijn zo ff een haring halen bij de visboer.. (5min rijden)
Nou misschien dat die haring helpt haha! hier is de baby gedraaid ?!?!?! Ben er nog niet over uit of t in stuit is gedraait( lijkt me vreemd want was al aan t indalen) of ruggetje van links naar rechts want kan niet zeggen of ik handjes in mijn lies voel of voetjes. 'graait' een soort dus denk wel handjes. Maar voetjes rechts onder mijn ribben ben ik kwijt en duwt nu een bobbel. Hoofdje of kontje??
Nou meiden ik zie het inmiddels weer een stuk minder posi in.. Voel nu buiten een verdwaalde harde buik niets meer.. voel me eigenlijk beter als de afgelopen 2 dagen.. Grrr.. wordt er schago van.. Waarom solt je lijf zo met je net op een moment dat het heel erg fijn zou zijn om een beetje vastig/zekerheid te hebben..
m21 Ik denk dat het van links naar recht is gedraaid met het ruggetje.. Dat gegraai in je liezen zijn bij mij altijd handen geweest..Voetjes schoppen/duwen alleen die kriebelden nooit zo.. En ik geloof dat in een stuit draaien echt wel pijn had gedaan..
Vind het fijn dat jullie allemaal zo meeleven met mij en wendy. Merk ook dat jullie nu elke dag online zijn om te zien hoe wij het ervan afbrengen. Echt meiden bedankt voor jullie steun! Wendy: voorkruipen? hahaha nee hoor. Ik zei toch tegen je dat de tweede keer strippen niet zeer deed? Bij mijn zus ook zo en de volgende ochtend kreeg ze weeen. Dus bij deze theorie beginnen bij jou vannacht de weeen... Hier rustig haha en nee niet aan het bevallen ofzo. Accepteer nu het wachten maar. Elke dag denk ik: zal het vandaag zijn? Helemaal omdat ik ervan overtuigd was voor de bevallingsdatum te bevallen. Nu heb ik dat idee laten varen en het voelt goed dat ik het op zijn beloop laat. Geen verwachtingen, geen teleurstellingen!
Nou Wen t wordt je niet gegunt hê hoe moeilijk t ook is laat t allemaal maar over je heen komen en probeer wat rust te vinden. Baby komt wanneer t er aan toe is
En Alexanne tuurlijk leven we mee!! Ben zelfs btje nerveus voor jullie Dat is ook wat, op straat zou ik jullie zo voorbij lopen maar ben wel nerveus voor jullie bevalling haha
Ha daar is onze Alexanne!! Miste je al vandaag! Helaas niet stiekem aan de puf haha.. Ja lief he van de meiden dat ze elke dag ff komen spieken!! Ook namens mij; bedankt lieverds!! Nou dan ga ik nu de theorie van je zus maar ten harte nemen haha.. Ach ja Alexanne we wachten onze beurt wel af meis, ik wordt er nu inmiddels chago van maar weet ook diep van binnen dat ik er niets mee opschiet.. Dus smile erop en doorgaan..Voor mij dan een klein voordeel dat ik weet dat ik binnen nu en 10dgn hoe dan ook mama ben.. Wordt alleen niet goed van de telefoontjes en mn ma spant de kroon.. ze bedoeld t lief hoor en is gewoon zenuwachtig maar o elke dat dat gecontroleer en elke dag weer moeten zeggen; nee ma alles hetzelfde.. Houd al info achter want ze ziet alles als een teken dat het gaat beginnen..
Herkenbaar wen....ik werd er ook doodziek van ik was ze gewoon elke dag voor ik belde zelf dan was ik er de rest vd dag vanaf en info hield ik ook achter...want als ik het woord harde buik zei...dan ging ik die dag bevallen enne......de dag van de bevalling was mijn beste dag uit heel de zw.schap...ik was echt topfit en had nergens last van....onvoortselbaar wat ik die dag allemaal gedaan had...huis vlo vrij gemaakt...boodschappen gedaan.....hondenvoer gehaald en naar het centrum gelooen om een nieuwe stofzuiger te kopen en dat met 41 weken zw.schap en bekkeninstabiliteit dus ik hoop voor jou stilte voor de storm alexanne...jammer meid ook bij jou nog niks ben nu idd vaker online....maar heb dan ook wel 6 dagen vrij nu.....anders had ik tussendoor wel gespiekt maar had ik wat minder tijd om te reageren....meeleven doe.ik zeker
Ik vind het in ieder geval erg gezellie dat er weer mee gekletst wordt hier ondanks drukte van werk/kindjes/dec. Hier alles nog hetzelfde..pfff...
@Pandora, dan had je nog veel gedaan zeg, wow! Bij mij begon het vanaf 4 uur s ochtends te rommelen, maar had ook nog 9 man aan de tafel voor koffie (zaten in de uienoogst) en die hadden nix door! Daarnaast mijn dochtertje nog geentertaind totdat de weeen echt om de 3 minuten kwamen, toen heb ik maar gebeld, hihi. Hier was ik ook iedereen voor, had mijn moeder s ochtends nog gesmsd dat alles ok was, terwijl ik mijn slijmprop al verloor, maar wilde het nog even aanzien. En tsja, voordat ik het wist, was Lilli er al! Vind het ook gezellig om te kletsen hier! Strax kunnen we helemaal babytalk doen als alle beebjes er zijn!
Kzou ook niks zeggen hoor!! Denk dat ik ook nog een berichtje op facebook zet dat t stil is terwijl ik al weeen heb haha!
Lieve Wendy, sterkte vannacht! Hoop voor je dat de baby er zin in heeft vannacht en naar de bewoonde wereld komt!! En dat de bevalling een beetje meevalt natuurlijk. En natuurlijk ook lieve Alexanne, jij ook sterkte! Wie weet heeft jouw kindje wel zin om te komen vannacht!! Wat super spannend allemaal! Dat wachten lijkt me echt killing!! Bij mij is het opgewekt in het ziekenhuis bij 39.2 dus dat gevoel van een valse start en dat wachten ken ik niet echt. Ik blijf duimen!!! En steeds effe chekken! Ik duik belachelijk vroeg mijn bedje in maar ben heel moe!