Deesje jij vroeg nog om schema toch? Hier ongeveer zo: 7.00 bv 9.00 paar hapjes peer 11.00 fles 15.00 fles 19.00 fles (19.30 naar bed ) 23.30 bv ( wakker maken) Dit is niet een heel vast en strak schema hoor. Kan ook gerust een uur of half uur verschillen!
ik ben 's-morgens om 8.00 bevallen....dus ik belde om 9.30 mijn ouders ( zo vroeg belde ik ze elke dag om te zeggen dat alles oke was en ik de rest van de dag van het gezeur af was ) en mn vader tsssss nog niks zeker....euh nog niks? ik lig net gewassen en gehecht naar jullie super knappe kleinzoon te kijken
@Deesje Nou dan heb jij ze ook nog lang om de tuin geleid hoor met je volle koffietafel en wachten tot het om de 3min kwam! @Ellalala Lief van je,ik hoop ook vanacht mama te worden haha.. @Bellen O zo ben ik ook, al lig ik krom ik sms gewoon ff terug alles oke hier en speel nog een woordfeutje/facebook opmerking..Lang leve smartphones haha.. Mijn ma neemt helaas geen genoegen meer met 1xpd een teken van leven..die smst tussendoor nog 2/3x.. Maar ja dan laat ik mn man we ff reageren haha.. Hier nog hetzelfde,blijf nog steeds stukken prop verliezen (dacht dat dat niet zo groot was maar wat ik in de wc zie verdwijnen..jak..) Hoop ook echt dat ik vanacht wakker wordt van de weeen.. heb wel zo nu en dan een steek in mn vagina,da's ook iets nieuws.. Ga nog ff lezen en dan maar eens mn bedje in..Meld me morgen weer.. trusten!!
ellala: een stukje peer haha wat gaat dat snel joh! Ongelooflijk! Wendy: kon t niet laten effe te checken...misschien ben je nu al bezig? Ik weet t zeker! Nou hier niets. Heb het idee dat ze heerlijk zit... Iedereen hier voor morgen alvast een geweldige oud en nieuw. Als ik het red kom ik wel effe kijke hoe het met wendy vergaat!
Hey meiden... Ik meld me weer met nog steeds beeb in buik grrrrrr... Maar 3uurtjes geslapen,was te onrustig en lag te woelen. Af en toe een harde buik maar verder lijkt de rust wedergekeert, vrees dat we 2012 nog zonder baby in onze armen in gaan. En o wat wordt ik er chago van..vind dit normaal een hele leuke dag maar dit jaar mag t voorbij vliegen.. En bijna geen slaap gehad en met dat geknal zit een middagtukkie er ook niet in vrees ik.. Alexanne hoe is jou nachtje gegaan?
Nou dames dat wordt inderdaad wel 2012.... Laat t dan gewoon nog 24 uur duren Wen en niet dat je vannacht aan het persen bent blegh! Nog een filmpje tegen de verveling? http://youtu.be/OFXJQXUaE0U
Dank je ellalala! Idd m21 ik zou nu niet de energie hebben om te puffen denk *geeuw*.. Nu gaan we maar voor 02-01-2012 staat ook wel leuk vind ik.. En jou filmpje,zoooo herkenbaar had mn eigen buik kunnen zijn! heb het alleen helaas nooit zo duidelijk op de video gekregen.. Goed bewaren hoor!
Balen meis...maar de dag duurt nog ff en anders denk maar zo, voor jou is het nu niet fijn...maar oudjaar ( of nieuwhaarsdag ) is geen leuke dag om jarig te zijn...niemand heeft tijd om te komen lieve meiden...ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling xxx
@Wen, aah meis, nog steeds niet doorgezet Zal het dan toch 2012 zijn, net als bij Alexanne en mw21 (dat sowieso natuurlijk!)? We duimen hier met zijn allen voor je meis!!! Hoe gaat het nu inmiddels? @Ellalalaaa, thanks nog voor je schema! Hier dus hetzelfde ongeveer nu, al kan er dus ook een (half) uurtje verschil in zitten. Ligt er maar net aan hoe laat Lilli 's ochtends komt. Hier lekker veel geknal! Al wonen we buitenaf, het is toch goed te horen en aan de andere kant van de dijk zijn ze met zo'n megakanon bezig, dus dat geeft goeie knallen. Gelukkig hebben de meiden er geen last van, alleen één van de hondjes wel. Zometeen komen vrienden met hun twee kids, gezellig! Gaan we gezellig oudjaar mee vieren. En dan morgen mijn verjaardag, dus druktes genoeg! Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en een knallend 2012 met heeele lieve beebjes!
@Pandora Da's waar, voor t kleintje is t beter als t de 2de wordt haha..Kan ik nog 1 nachtje goed slapen haha.. @Deesje Was jij nou jarig vandaag/morgen? Zo ja van harte gefeliciteerd (alvast). @Allemaal; EEN HELE FIJNE JAARWISSELING, EN VEEL LIEFDE,GEZONDHEID,GELUK EN RIJKDOM TOEGWENST VOOR JULLIE EN JE GEZINNETJE!!
Zooo.. Bijna 2012!!! Ik wens voor de nog zwangere onder ons: een niet al te heftige bevalling en een gezonde baby! En voor alle andere ( en natuurlijk ook voor de nu nog zwangere, haha) een heel liefdevol, gezellig, gezond 2012 met heel veel geniet momenten met onze nieuwe gezinnen!!! Dikke knuffel
Gelukkig nieuwjaar! Tot mijn grote verbazing ben ik nog steeds op! Nou zo maar eens naar huis en mijn bed opzoeken want dit kan niet goed zijn voor mijn slaapritme (als je dat zo kan noemen)
Goedemorgen! Zoo mw wat dapper zo lang nog wakker!!! En nu heel lang uitslapen!! Hoe is het met onze Wendy en Alexanne?? 2 oud en nieuw baby's???
Gelukkig nieuwjaar!!! Dat 2012 een fantastisch jaar mag worden!! @mw21, wow, jij hebt het lang volgehouden!! Ik lag allang op een oor, hahaha! Nu geen last van? @Wendy en Alexanne, hoe is het?????? Fijne dag allemaal, hier zitten we te wachten op de visite, wordt een druk dagje today ... alweer 32 jaar, wow!!
Deesje gefeliciteerd!! En ben pas net echt wakker met paar x plassen tussendoor... vriendlief had een lekker biertje op dus die slaapt nog wel even door denk ik zomaar haha kom vandaag paar x spieken voor babynieuws!
Hey meiden, Meld me weer met beeb nog steeds in buik! Iedereen de Beste wensen voor 2012 nogmaals! Deesje gefeliciteerd met je verjaardag meis!! Hier gister met de ouders en mn broertje gezellie met zn 6en oud en nieuw gevierd, lag er om half 3 op.. geen tijd voor een hoogzwangere en had al niet geslapen dus was zoooo gaar..maar uitslapen? Tuurlijk niet was half 9 wakker grrr.. Maar goed, nu weer verder afwachten wanneer beeb komt.. Voel wel wat buikpijn maar niets bijzonders of anders als anders.. m21; jij wel uitgeslapen?? Ik ga mn huis ff opruimen, kerstboom eruit en vanmiddag even opa en oma een nieuwjaarswensje brengen..
Deesje: gefeliciteerd!!! Welkom in de wereld van 32! Krijg je een vol huis vandaag?? Je blijft nog wel steeds heel actief Wendy!! en Alexanne.... Beschuit met oliebollen??