Yep! We wachten in spanning af, hihi. @Alexanne, hoe is het met jou?!??! @mw21, en met jou?? Krijg je ook al zin in je beebje??
Haai, Wen: ik hoop dat jullie al lekker naar huis zijn inmiddels! Hoe gaat het?? Al beetje bijgekomen van de bevalling! Het klinkt als een zware!! Alexanne: nu is het jouw beurt!!! Spannend!! Voel je je nog steeds oké? Mw21 geniet je al van je verlof?? Ga je leuke dingen doen?? Hier Zijn we vandaag gaan wennen op een nieuw kdv. Het voelde gelukkig goed! Was wel weer even spannend! Nu maar eens mijn huisje opruimen!
ellala: haha ja nu is het mijn beurt. Ik voel me nog steeds prima eigenlijk. Tegen de avond wel wat moe en last van bekken maar das echt alles. Ik zou hiermee zo nog een aantal weken kunnen lopen. Ik ben alleen het wachten zat...van mij mag het dus wel komen! Gelukkig voel ik me voor de rest goed. Anders is wachten veel erger... Je zegt dat je op een nieuw kdv zit. Heb effe wat gemist...beviel de eerste niet? Wendy: geniet ervan meis. Ben jaloers haha! Je hebt t maar weer geflikt Nou meide houd jullie op de hoogte. Wat het vervelendste is, is dat als je effe een pijntje voelt je meteen denkt: zal het beginnen? Elke avond denk ik: zal het deze nacht beginnen? Ik probeer er niet aan te denken en niet te 'wachten'. Gelukkig heb ik er nog 1 rondlopen die mij heel erg bezig houdt. Zij kijkt er ook zo naar uit! Elke dag zegt ze tegen de baby: kom er nou uit want dan kan ik je knuffelen. Mijn man dacht dat ik hierachter zat maar das echt niet waar! Dan zit ik op de bank tv te kijken en dan rent ze naar mijn buik, trekt mijn shirt omhoog en praat dan tegen de baby....zo leuk
Alexanne: ik zie dat je ook al echt over tijd bent nu!! Spannend! Wat super schattig van je dochtertje!! Lijkt me heel vertederend!! Wel fijn dat je je nog goed voelt. Maardat je graag wil dat het snel gebeurt kan ik me ook heel goed voortellen. Al dat gewacht!! Pfff. Misschien is vandaag wel jouw dag!! Het eerste kdv beviel niet echt nee. Al op eerste gezicht niet maarhadden nergens anders een plekje. Nu wel! Niet echt handig om nu al weer te wisselen maar voelt wel een stuk beter nu. Moet toch wel mijn meisje daar 2 dagen achterlaten! Hoe doen de andere mama's dat? Ook naar kdv of opa'a en oma's? Hoop dat je aan het genieten bent Wendy!!
Oh alexanne...het word spannend meid ellalalaaaa....op woe. middag is mijn vriend vrij ( dan heb ik een late of slaapdienst ) als ik op donderdag moet werken past oma op en als ik op vrijdag moet werken schoonzus en in het weekend is papa thuis op ma en di ben ik altijd vrij geen kdv dus mocht dat nodig gaan worden dan ga ik nog minder werken ik ga namelijk niet werken om het kdv te betalen
Hey meiden, Even een teken van leven van mij tussen de flessen en pampers door!! Alexanne; Oh meid, je loopt ook al over inmiddels.. Spannend nu dus!! Hoop dat je snel je beebje mag hebben.. En wat lief van je dochtertjes *smelt* Duim hard mee voor baby nieuws!! M21; Hoe gaat het met jou meis?? Ik gisterochtend uit zh gekomen. Met onze uk gaat alles super, de 1e nacht was erg spannend en onwennig. Flinke knul eet goed en slaapt graag.. Zo verliefd!! Bevalling was heftig (wat een natuurgeweld haha) en de totaalruptuur was zo heftig dat hechten op de o.k door plastische chirurg is gedaan. (zegt genoeg dus..) Maar t is het allemaal waard. Nu wel gammel nog van de narcose in combi met bloedverlies maar verder gaat t prima met me.. Foto volgt nog want heb nog niet geupload op de pc, heb ze nog op gsm en camera staan.. Hier gaan trouwens opa en oma oppassen (maar daar wil ik nu even niet aan denken haha..voorlopig blijft ons heerlijke mannetje lekker bij papa en mama) Ik ga nu weer, etenstijd voor D.ani..
wendy: lief dat je al zo snel van je laat horen! We zaten vol spanning. Misschien rare vraag maar wat is dat totaal ruptuur? Kan je wat meer vertellen over je bevalling? Ik ben zo benieuwd hoe lang alles geduurd heft, wat je dacht etc... ellala: blij voor je dat deze kdv wel bevalt! Das echt belangrijk hoor. Mijn dochtertje gaat nu naar school en de baby naar het kdv achter mijn huis. Zo makkelijk... Nou hier kort over mij hihi: Gek gevoel hoor overtijd lopen! Mijn andere dochter had ik om deze tijd alweer een paar dgn in mijn armen! Vandaag bij de vk geweest. De kleine is nog niet ingedaald helaas- en dat voel ik, heel vervelend is dat! Voel elke keer t hoofdje bewegen. Als nu de vliezen breken moet ik gaan liggen. Het voelen aan de buitenkant van mijn buik doet nu ook al zeer omdat de kleine bijna geen ruimte meer heeft. Hartje was onregelmatig maar dat was normaal zei de vk... Enige waar ik last van heb is mijn bekken pfff. Soms zak ik door mijn knieeen heen echt raar gevoel is dat! Herkennen jullie dat? Laat gauw weer wat van me horen Tot morgen! mw21: met jou alles ook goed? Houd je t een beetje vol?
Herkenbaar Alexanne!! Voel t hoofdje vaak boven mijn bekken draaien duwt soms t elastiek van mijn pyjamabroek omhoog. Ligt bij mij ook nog 'los' maar is aan t indalen en dat is te voelen! Wel vaak harde buiken terwijl ik voor mijn gevoel amper wat doe... Lijkt me erg frustrerend overtijd lopen al lijk jij er erg rustig onder? Totaal ruptuur... Tja even hard en kort gezegt doorgescheurd. Vaak van vagina tot anus. Mijn mams had zelfs tot plasgat, ze hebben bij haar manueel en hardhandig de placenta verwijderd Wendy hopelijk herstel je goed en kan je genieten! Wel heerlijk om thuis te zijn denk!
Hoi allemaal!! Even een teken van leven van mij. Deze week weer begonnen met werken, wow, wat heftig!!! Het werken op zich weer heel erg leuk, maar er is veel veranderd en totally chaos, dus ik moet er echt nog in komen ... ook het wegbrengen en halen van twee kids is ff wennen, wat een drukte! Eer ik om 8 uur op het werk zit, heb ik voor mijn gevoel er al een hele werkdag op zitten ... Hier gaan de kids vast de woe naar het KDV en de maandag om de week. In de ene week gaan ze naar mijn ouders en de andere week dus 2x KDV. Bevalt prima zo! Meer werken zou ik niet willen, ik vind 2 daagjes zo prima ... @Ellalalaa, dus al geswitched van KDV? Tsja, als het niet bevalt, zou ik het ook doen hoor!! Fijn dat je wel meteen terecht kon bij de andere (of moest je daar toch op wachten)? @Mw21, prachtig buikje meis!!! Kan me niet meer voorstellen dat het bij mij ook zo was?!? Alweer over de 35 weken, nog ff voor jou!! Ben je zeker de laatste van dit topic (of misschien Vlindertje dan nog, maar die schrijft niet echt mee natuurlijk). @Wendy, wat leuk om je te lezen!! Lekker aant genieten van jullie ventje dus, super!!! Wow, klinkt als een heftige bevalling en dan nog een totaal ruptuur (Alexanne, dat is van voor naar achteren helemaal uitgescheurd zijn ..) en ook nog eens door een plastisch chirurg netjes gemaakt ... lijkt me niet nix hoor. Maar als je dan naar zo'n wondertje kijkt, dan maakt dat toch wel veel goed. Kun je wel een beetje zitten enzo? @Alexanne, voor jou spannend nu!!!!! Hoop zo dat je niet als te lang hoeft te wachten meer! Babytje dus niet ingedaald nog? Dat kan bij een 2e he, das wel vaker. Spannend hoor meis.Wel heel erg lief hoe je dochtertje reageert, de mijne is helemaal gek op d'r zusje, zo lief om te zien! Hier trouwens ook begonnen met een peerhapje, hihi. Eerste keer vond ze het raar, maar vandaag heeft ze toch redelijk wat hapjes met smaak op! Fijn hoor! Doe nu ook wat rijstebloem door de avondfles van 19 uur, even wat meer voeding. Ik geef nu dus nog ochtend en avond BV, werkt nog prima, dus mooi zo! Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud (plus mijn borsten ook natuurlijk). Ik moet nu nog een enorme berg strijk doen, dus dat ga ik maar ff doen ... weer om naar buiten te gaan ist in ieder geval niet. Ben ook aardig moe nog van het werken, wow, tis echt je ritme nog even vinden zeg.
Mw21...mooi buikje meid Alexanne....wat ben je stil kwam ff kijken of er al nieuws was..... *gaatweeraanhetwerk*
Alexanne??? Hoe is het meisje?? Hopelijk gaat alles goed! En ben je al bevallen en ben je heerlijk aan het genieten van je beide kindjes!! Ik hoop het zo voor je!!!
Hey meiden, Kreeg geen meldingen meer maar wil natuurlijk tussen de pampers,kado'tjes en beschuiten door wel ff weten hoe het hier gaat! Alexanne is er al een baby? M21 mooi buikie hoor,jij nog heel even geduld maar ook dan heb jij je ukkie vast!! Hier alles goed, D.ani doet t super, heeft spookuurtje tussen 1u en 2u s'nachts dus dat zet de vermoeidheid wel aan maar we mopperen echt niet!! Verder ik nog wel moe en dizzy en sinds vandaag stuwing (ben net pamela) en natuurlijk die **** hechtingen.. Maar nog steeds niet van mn wolk af te krijgen hoor, ben zo gelukkig met mn mannen! Ik zal ff een foto'tje spammen!!
Wat een droppie Wendy!!! Wouw!!! Alexanne t wordt nu wel echt spannend... Hier laatste spulletjes gehaald en alvast vluchtkoffer klaargezet haha en stiekem weer kleertjes gekocht. Wou graag een jomgens en een meisjes setje hebben voor als t net geboren is. Verder hoop ik dat t wat eerder komt maar ga er vanuit dat t later wordt dan 40w
Aaaaaaaaaah Wen!! Wat een scheetje, zo heerlijk!! Dat Lilli ook zo klein was?! Wat gaat het hard dan zeg, wowie ... Ondanx alle ongemakken heerlijk genieten! @mw21, hihi, toch nog twee setjes gekocht! Had ik ook hoor! En je koffertje staat klaar, tsja, je weet nooit! Wordt spannend! @Alexanne, hoe is het?!?!?!?
Alexanne: We denken aan je! Hoop dat alles goed is! het is al een tijdje stil... mw21: Mooie buik! Geniet je nog van je buik?? Ben je er verder helemaal klaar voor? Zie je tegen de bevalling op? Vriendlief er ook klaar voor en zin om papa te worden?? Deesje: het is jou ook gelukt dus met 2 bv dus. dat is best te doen he. Ik merk dat het hier nu gaat terug lopen. jammergenoeg. Maargoed gaan nu al naar de 6 maanden. Ben je ook al begonnen met iets anders dan peer? Wat doe je hierna? Wel fijn dat het werken ook weer bevalt. En ik kan me goed voorstellen dat het een geregel is smorgens met 2 kindjes! Wendy: Wat een heerlijk manneke! Zo lief met die vingertjes!! Heb je al veel leuke cadeautjes gehad? leuke kraamzorg? Pandora: heb jij je draai alweer gevonden op je werk?? Ik nog steeds niet. Ik vind thuis zijn zoooo fijn. Hoop wel echt dat dit nog verandert! Hier hebben we weer een mijlpaal: Het eerste tandje!!
Wendy...wat een lekker menneke alexanne....hoe gaat het meis? Ons manneke is niet helemaal fit....kan er ff niet van maken of er tandjes in aantochtzijn, of dat hij grieperig is in ieder geval vuurrode wangen, jengelig en verhoging elallalaa.....hier ook nog mn draai nog niet gevonden op het werk....ik blijf ook liever thuis