Intake van de kraam viel tegen. Kvond dat ze nogal zat te zeuren en niet naar me luisterde. Hier nog telefonisch contact over gehad en toen kreeg ik een hele lieve meid gelukkig Verder voel ik me eigenlijk topfit haha! Ja voel wel vaak mijn onderrug en bekken maar wordt er niet door geremt eigenlijk. ff foto'tje
m21 Mooi buikie hoor meis! Kan me nu al niet zo goed voorstellen dat ik dat 1.5 week geleden ook nog had (alle cliche's zijn waar hoor,geniet er dus nog maar van!!Hoe blij ik ook ben dat ik enigzins mezelf begin terug te zien in spiegel, toch mis ik die bolle toeter en het geschop af en toe nog best!) Kan me nog steeds niet voorstellen dat mijn mannetje daar al die tijd in heeft gezeten haha.. Lekker joh dat je je nu zo goed voelt, hoop dat dat tot aan de bevalling zo mag blijven dan houd je het ook makkelijker vol! Intake kraam stelde hier ook niet veel voor, t belangrijkste is uiteindelijk dat je kraamverzorgster thuis je wel begrijpt en naar je luisterd! Hier alles weer rustig. Gister een totaal overstuur mannetje van de darmkramp zooo zielig! Vandaag weer een poepbroek dus hoop dat dat de opluchting was voor hem. Ook sliep hij na al die onrust van half1 tot half6 en dat is nog niet eerder gebeurd..Hoop dat die het slapen zo blijft doen (duim duim). Verder CB op huisbezoek gehad (kots kots) wat een enge vent zeg (hij leek op die Benno L kwa uitstraling/type) had ook een vrouw verwacht eerlijk gezegd.. Afspraken staan al, ook voor de 1e prikken (bah!) Vraagje; gaan jullie altijd alleen naar CB of ook (soms) met zn 2? Wij hebben best wat afspraken op maandag staan en dan is manlief ook vrij vandaar.. Ik verder erg dizzy vandaag, vloeide ook ineens weer meer vanmorgen wilde bijna de vk bellen maar t stopte daarna weer gelukkig.. Erg fijn met dat lage hb van mij.. Verder rustig weekend voor de boeg en vind het wel best, lekker thuis met ons mannetje en wat kleine stukjes wandelen. Verder ik met de beentjes omhoog als ukkie slaapt. Volgende week weer meer kraamvisite heb er dan hoop ik ook weer meer zin in.. Enne al bevallen dames; Hoe snel waren (of niet) jullie weer vriendjes met de weegschaal? Of paste je je broeken weer? Weet dat dat per vrouw verschilt maar toch.. Ik ben nu van 68,5 naar 59kilo gegaan in 1.5wk tijd is dit normaal/weinig? Ik ga er weer van tussen, zo even eten en daarna weer luier/fles/knuffeltijd haha.. Fijne avond allemaal!!
Ellala: ze was 3090 gram en 47 cm lang. Niet echt een groot kindje dus...gelukkig... mw21: nu wordt het voor jou aftellen meid! Goh wat is dat snel gegaan... Wendy: wordt niks verwijderd van die hechtingen? Balen joh! Kan je wel goed zitten? deesje: heb de kleine vannacht strak in een doek gedaan- ala puckababy- nou wat was dat geweldig zeg! Ze sliep nu 3 uur achter elkaar door!!! Mijn nicht heeft nog zo'n ding liggen dus krijg em morgen van haar te leen Geniet jij ook minder van de tweede? Ik weet nog dat ik van de eerste meer genoot. Ik had ook meer tijd en energie... Hier eff kort: het gaat al iets beter hier... Maandag catheter eruit en kon meteen weer plassen gelukkig!! Ook mazzel was dat de vk terplekke was dus ook meteen mijn hechtingen eruit kon halen. Kon dus weer zitten en plassen heerlijk!! Was wel weer een tegenvaller: had een zware blaasontsteking maar dokter zei dat ik het moest aankijken. 2 dagen geleden heel veel pijn en ben naar de dokterspost gegaan. Ik trok het niet meer. WIlde hij inwendig onderzoek doen! Dat was balen want alles was nog zo beurs. Hij was niet zachtzinnig kan ik wel zeggen dus heb nu meer last van mijn baarmoeder dan van mijn blaas. Hij kon (natuurlijk) niets vinden in mijn baarmoeder dus kreeg antibiotica mee. Nou heb nu nog last...alsof er een bus overheen is gereden...rotvent. Zegt ie: eigenlijk wil ik je katheteriseren om zeker te weten dat t je blaas is. Nou toen zei ik: echt niet, er komt niks meer in! Gelukkig begreep hij dat wel... Ook borstvoeding loopt terug. Voel me zo rot. Echt een falingsgevoel. Ik weet wel dat flesvoeding ook goed is maar ja bij mijn eerste ging het wel goed waarom nu niet? Ik weet wel dat ze gewoon te kort drinkt en te weinig dat dat de reden is. Ik zie het niet zo zitten om elke keer te kolven. Ach gewoon accepteren denk ik Nou meide ga naar mijn meisie effe knuffelen..
Nou Pandora zal ik ook zo snel mijn 22 kilo kwijt zijn? haha! Moet morgenaaf weer wegen bij de vk en vind t echt niet eerlijk want dan heb ik veel meer vocht dan 's morgens Iedereen hier natuurlijk druk met de kindjes bezig.... kmag over 3 nachtjes thuis bevallen... kijk er naar uit!! Nu maar ff nog wat laatste dingen kopen. Duur geintje dat verlof haha en ff zalf halen want voel koortslip op komen en als ik iets niet wil als die kleine geboren wordt is dat t wel!
@Mw21, mooie buik meid! En nog ff 3 nachtjes volhouden om thuis te bevallen hoor! Vond ik heerlijk He bah, een koortslip, not nice ... hopelijk ist snel over, want das niet zo handy met een babytje ... en ja, verlof is een duur geintje, I know ... strax als de baby er is, dan blijf je nog kopen hoor, haha! @kilo's, nou, hier zitten er nog steeds 4 teveel aan. Wil er eigenlijk 5 of 6 kwijt, dus heb nog ff te gaan. Was er 16 aangekomen, dus de eerste kilo's gingen rap, maar blijf nu een beetje steken. Maar ik had dit ook bij mijn eerste dochter, dat duurde wel een jaar en toen bleef ik nog op +1.5 zitten, dus ja ... ben wel weer begonnen met sporten vorige week, wie weet helpt het! Hier gaat verder alles ok, erg druk, zeker met werken er nu bij. Moet soms echt denken waar ik de tijd vandaan haal voor dingen hoor, pfff. Hoe is het met de kersverse mama's Alexanne en Wendy??
@m21 O nog 2 nachtjes joh dan mag het al thuis gaan gebeuren! Ben zooo benieuwd wanneer jij gaat bevallen en wat het wordt (j/m)Koortslip onder co?Zo balen dat dat dan net nu komt! En idd shoppen wordt alleen maar erger, nu hij er is koop ik nog meer haha.. @Deesje Tsja ik zal dus ook geduld moeten hebben met mn kilo's..Ik moet er nu nog 8 van de 18/19 kilo. Buik gaat hard maar die heupen/bekken en bovenbenen..maar goed hij is er pas 2 weken dus blijf hoop houden.. Jij dus druk druk met werken en de beeb, ik denk idd dat dat pittig is. Je moet ook weer een ander ritme vinden dan ineens.. Hier verder alles goed, ons mannetje doet t ook goed. Huisarts stond vanmiddag ineens op de stoep,kwam even bij ons mannetje kijken en bij mij. Heeft meteen even zn hartje/heupjes etc nagekeken. Was allemaal goed. Ik moest me alleen meer als kraamvrouw gedragen haha..Moest niet onderschatten wat die ruptuur inhield . Vond t wel aardig van hem. O ik moet weer gaan meneertje is wakker!
Vannacht in het zh gelegen. VK dacht dat ik zw vergiftiging was. Bleek uiteindelijk niet zo na alle onderzoeken. Bah vond het helemaal niks daar! Vrijdag nog 1x controle. Als alles dan normaal is mag ik gewoon weer naar de vk en thuis bevallen
Haaai, ik zwaai even snel! Het is even nogal druk hier! Jeetje mw dat was vast even schrikken! Fijn dat het niet zo was! Ik kom snel weer uitgebreid reageren!! Xx
@mw21, wow meis, wat heftig! Hoe kwamen ze daar zo bij, werd je ineens niet goed, of? @ellalalaa, zwaai!!
M21 Jeetje dat was ff schrikken idd!! Gelukkig loos alarm.. had je hoge bloeddruk of werd je ineens ziek? Nu weer lekker thuis op naar je zoooo gewenste thuisbevalling! Hoe voel je je verder nu? Zwaai terug
Even kort; was gewone controle bij de vk. Daar bleek onderdruk stuk hoger en had eiwitten in mijn urine. Was soms ook duizelig hoogfpijn etc maar gooide dat zelf op t hoog zwanger zijn. Moest meteen vluchtkoffer halen en naar zh. Vooral vriendlief was hier behoorlijk van onder de indruk. Ik kende dee senario's natuurlijk wat beter. Daar savonds en volgende ochtend onderzoeken gehad. Kwamen geen bijz uit en bloeddruk daalde. Maar ach wat had mijn vent t slecht toen die me daar in zo'n kille zh kamer in moest stoppen en zelf naar huis moest gaan. Zo'n grote vent en toch zo'n klein hartje. Was geschrokken van zichzelf zei hij..ach goede voorbereiding voor de bevalling mag nu niks meer doen van m tot de volgende bloeddruk meting morgen hihi
Ohhh en wat heb ik de afgelopen nachten menstruatiepijn zeg! Trekt van mijn schaambot naar mijn onderrug. Soms puf ik t helemaal weg! Gooi t maar op mijn bi lig al ingebouwt met kussens etc en kindje is al volledig ingedaald. Maandag kon ze t hoofdje bijna niet meer voelen zo diep t ligt dus geloof ook nieg dat t met indalen te maken heeft
m21 Heb je geen weeen meis? Mijn bevalling begon achteraf gezien met die ongi klachten/rugpijn..Ben benieuwd!! Zo niet dan hoop ik dat morgen alles oke is! En ja voor die mannen ist ook heftig hoor, ze staan machteloos.. Mijn man vond de bevalling iig erg heftig! Ff ego Mijn mannetje heeft gewoon geslapen van 24.00u tot 6.45u!!! Heerlijk!
T is nu weer rustig nu morgen gewoon groen licht krijgen voor thuisbevalling en dan ben ik weer helemaal happy. Als ik in t zh moet bevallen dat onderhand ook wel prima maar heb echt geen zin om daar morgen te moeten blijven voor onderzoeken! Hopen dat ik btje relax blijf aan de ctg... Volgens de verpleegkundige heb ik een strenge gyn die met een btje hoge bloeddruk al wil dat je blijft blegh
ego: Alles goed in het ZH! Heb alleen ctg en bloeddruk gedaan niet bloedprikken. Onderdruk wisselde tussen 73 en 84 dus netjes! Alleen... als de VK me nog 1x doorstuurd naar de gyn blijf ik bij de gyn. Het ZH gaat niet met me 'jojo-en' zo gezegt. Dus nu vind ik het elke x spannend om naar de vk te gaan... Haar nog even gebelt; reageerde heel erg prettig! Had niet degene die mij dinsdag doorstuurde maar mijn vaste en die zei een soort sarcastisch van als je bloeddruk volgende week iets hoger is stuur ik je niet meteen door hoor haha die zal me bijv de volgende dag nog eens willen zien om het zelf in de gaten te houden.
@m21 Fijn meid dat alles goed was! O wat erg zo'n strenge gyn..nu zorgen dat je die niet meer ziet haha.. Ook fijn dat je volgende keer je eigen vk hebt (heeft jou praktijk er maar 1 trouwens? Ik had er 5.. En dan nog een nieuwe invalster krijgen bij mn bevalling! (ze deed t super hoor,en al had de groenteboer me geholpen ik vond alles best toen ) Hoe voel je je nu? Ben zoooo benieuwd wanneer jij mama bent en of t een j/m is en naar de naam!! Nog ff volhouden meis! Hoe ist met de rest? Ik druk druk en doodmoe..Dani slaapt de nacht redelijk door maar de avonden niet slapen en ligt dan bij mama tot 23u ik slaap dus niet veel.. (weet iemand een goede concealer??) maar goed hoort erbij gaat vast wel een keer over.. Vraagje; hoe lang vloeide jullie? Begin t hier al zat te worden,en denk je er vanaf te zijn begint t weer grrr.. Ik ga weer mannetje wil al heel de dag niet slapen helaas *geeuw*
@mw21, fijn dat alles goed was meis!! Hopelijk blijft dat ook zo en kan je gewoon bij de VK blijven, zou fijn zijn! Ik vind het ook superspannend wat het bij jou wordt, leuk hoor!! Je weet het toch ook niet, of wel? @Wendy, ah meis, balen he, dat je zo weinig slaapt ... maar het gaat over hoor! Lilli sliep overdag altijd wel goed, maar had toen ook altijd haar spookuurtjes s avonds (s nachts ging wel vanaf de laatste voeding om 22 u). Is Dani erg onrustig qua bewegingen, was Lilli wel en sindsdien ik haar in de puckababy legde, wast ineens over. Misschien tip? En vwb vloeien, ik vloeide bij mijn eerste wel 12 weken (niet erg, maar toch ...). Bij Lilli was het in 4 weken over, wist niet wat ik meemaakte, haha! Hier verder alles ok, ook erg drukjes met twee kids. Is aanpoten met daarnaast het werk! Moet nog echt int ritme komen, maar dat begint steeds meer te komen gelukkig. Verder gaat het prima, Lilli slaapt lekker door, al werd ze vannacht 2x wakker, maar had ze alles ondergepoept, tsja ... denk ook dat ze last heeft van d'r eerste tandjes, ze heeft veel poepluiers, rooie wangetjes en zit veel te poeren in d'r mondje met d'r handjes. We zullen zien! Binnenkort starten met n groentehapje, leuk! Hoe is het met de rest en de kleintjes, gaat alles voorspoedig?
Nee kheb echt geen idee wat t wordt! Begin erg gevoel meisje en mijn vriend ook maar dat is zo na de 30 weken totaal verdwenen en nu is het gewoon 50/50 En mijn vk deed het altijd alleen. Lekker zo'n echte dorpsvk haha Maar nu heeft ze er iemand bij. Hoop heeeeeel erg mijn eigen vk te hebben met de bv maarja denk dat t op dat moment niet zoveel meer uitmaakt hihi Dinsdag weer controle bij de vk en hoop heel erg dat mijn bloeddruk laag is. Is t raar om te vragen of ze wil kijken of je al verweekte bmm of ontsluiting hebt? Aangezien mijn rug en menstruatieklachten de laatste week denk ik dat er wel wat rommelt namelijk. Tegen vriendlief gezegt dat als mijn bloeddruk dinsdag goed is hij dinsdagavond wel weer even in actie mag komen om de boel een beetje te stimuleren hihi En zo te lezen moet ik genieten van mijn lange nachten haha... Stom hé dat je daar eigenlijk niet echt van 'geniet' omdat je liever hebt dat je kleintje gewoon komt. Mijn vent zegt ook elke avond; vannacht gaat het gebeuren ik voel t! mmm liefje je weet ook dat het nog een maand kan duren?!?! Nog ff buikfoto van 37 weken