(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    @deesje

jeetje 12wkn vloeien..hoop t niet hier haha!
    Dani is laatste dagen wat meer acfief met zn armpjes maar hij houd zich er niet wskker door denk ik.. maar zal de tip onthouden!
    Idd nachten zijn kort en moet nog echt ff een fijn ritme zoeken mbt huishouden/zorg voor Dani etc. Tijd voor jezelf is er nu bijna niet bij,moet daar best aan wennen hoor.
    Kan me dus helemaal voorstellen dat jij met 2kids en werk t helemaal druk hebt!! Nu zal het bij mij ook de nieuwigheid wel zijn hoor..

M21

O lekker zo'n kleine praktijk! Hoop dat je je favo vk krijgt meis bij je bevalling!
    Tsja je kunt t vragen mbt verweking down under maar ik rommelde ook al met jou termijn en er werdt echt pas met 40wkn 'gevoeld'. Maar dat ligt denk ook aan instelling vd verloskundigen.. Vragen staat vrij toch?
    Erg he hoe we die mannen 'misbruiken' om de bevalling op te wekken..
    Pff hier zal t helaas nog wel even duren..baal er wel van! Maar goed t kan gewoon echt niet en volgens mij zou ik dood gaan vd pijn!
    En idd lekker genieten van je nachten,ik verlang echt naar 1nachtje van minimaal 6of7 uur dan zou ik al blij zijn!!
    Enne ik zeg nog steeds meisje bij jou..geen idee waarom maar dat denk ik al maanden..

Nog even en we zijn allemaal mama!!!! Go m21!!!
    Hoe is t met de andere dames?

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Mw21...gelukkig geen zw.schapvergiftiging en kun je gewoon thuis bevallen zoals het er nu voor staat ;)

Wendy.....ik heb maar krap 4 weken gevloeid ;)
    enne 7 uur slaap...wij hebben hier een enorme uitslaper...om 7.30 eerste fles en dan slaapt hij nog tot 10.00 ( en mama dus ook :D )

ff ego.....ons menneke gaat waarschijnlijk toch echt een redressiehelmpje nodig hebben ivm de afplatting van zijn hoofdje. Morgen weer een meting ( fysio was afgelopen week hier, en ze was nog alles behalve tevreden ) en dan een doorverwijzing naar het bernhoven ziekenhuis in veghel ;)

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb al een tijd niet meer van me laten horen! Zooo druk en zooo moe..herkennen jullie die vermoeidheid?

Wendy: hoe gaat t met jou? Nog erg last van je littekens? Neem aan dat de hechtingen eruit zijn? Hoe gaat t met de kleine? Slaapt het ook nu meerdere nachten door?
    Rose sliep gister van 12 tot half 5! Heerlijk! Mijn andere dochter sliep met 6 weken door...denk en hoop dat t nu ook wel weer lukt.
    Is die kleine ook zoveel wakker van jou? Die kleine van mij was vanmiddag van 1 tot 5 wakker! Heb haar toen maar boven op bed gedaan. Mijn moeder zegt dan: ah wat zielig..Nou ik vind t pas zielig dat ze eigenlijk te moe is om wakker te zijn maar te graag erbij wil blijven zitten. Dat heeft ze dus ze wil graag bij je zitten maar daardoor slaapt ze niet! Het is echt een kaatjekip wat dat betreft!

Deesje: ik weet nu wat je bedoeld met druk! Ik kom nergens meer aan toe. Ben alleen maar aan het voeden, schoonmaken, opruimen, wassen, en hoop nog wat uurtjes slaap te krijgen. Wanneer vind je nou echt je draai? Heb jij al helemaal je draai gevonden?

Hier nu eindelijk effe tijd om hier effe te kijken. Met twee kids is het superdruk. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt kan genieten. Ben zo moe ik wil eigenlijk alleen maar slapen! Die kleine gaat ook als een trein!! Zit nu al echt een kop op! Ze wil niet op der zij liggen alleen op der rug. Als ik haar toch op der zij leg wordt ze driftig en draait dan zelf op haar rug. Ook al zet ik er een handdoek achter. Door haar driftbui rolt de handdoek naar achter en als ze dan op der rug ligt is ze stil. Ze staat al op mijn schoot en ze lacht al! Dat kan toch niet? kind van 2,5 weken oud? Gister lachte ze breeduit in mijn gezicht en was net te laat met t fototoestel. Ze is ook heel veel wakker! Is dat normaal?Ik doe haar nu op vaste tijden naar bed anders slaapt ze niet. Ze heeft t wel nodig want wordt jengelig!Zegt mijn ma: das zielig. Waarom? vind ik niet leuk hoor als ze dat zegt...
    Nou goed kom gauw weer buurte hier want wil weten hoe t met mw21 vergaat!!

4. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pandora: wat vervelend joh! Aan de andere kant gelukkig dat er zoiets is als een helmpje om het probleem aan te pakken.
    Ik merk echt dat ik wat gemist heb hier. Heeft t te maken dat hij te veel op 1 kant ligt of is het iets genetisch?

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    allexanne die vermoeidheid blijft nog wel ff hoor.....ik heb er nog verschrikkelijk veel last van :)

de afplatting komt door de voorkeurshouding die hij gehad heeft

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ff gauw update;
    ben gisterochtend gestript maar heeft totaal geen effect gehad :(
    bloeddruk was erg hoog maar geen eiwitten in urine dus gaf ze me nog 1 'kans'
    komt vrijdagochtend thuis meten in de hoop dat dat verschil maakt...
    Hoop ook echt dat ze me dan nog een x stript!

En nu...? Rust rust rust en ananas eten. En zat zelf te denken aan sex hebben haha

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Hey Alexanne

Jij ook druk druk dus en erg vermoeid,nou ik ook hoor kom gewoom chronisch slaaptekort. Onze kleine man begint nu zo af en toe een doorhaal te maken van 24u tot 6uur , vanmorgen was t zelfs half7. Alleen ook af en toe en nachtje doorhalen voor mama dus hoop dat die snel wat structureler doorslaapt. Maar goed mogen niet mopperen..
    O jou kleine heeft al echt een eigen willetje zo te lezen, dat ze dat al zo jong kunnen hebben.. Onze kleine man wil alleen tussen 18 en 24 niet naar bed en het liefst bij ons (lees bij mama op de buik) liggen en slapen. Ach ja zal wel een fase zijn en hij is nog zo klein..Verder slaapt hij ovedag goed,na elke fles even wakker en knuffelen en dan tukt meneer lekker verder. Ik leg hem hier zoiezo zo vaak mogelijk in bed om te slapen, heel af en toe een dutje in de box (bijv na het wandelen) of als ik ergens op bezoek ben slaapt hij even op de bank/kinderwagenbak. Elk kind is anders he kwa slaap ritme. Kwa lachen, mijn mannetje lacht wel en ook echt met zn mond open etc. maar nog niet gericht naar mij of papa. Ben ook telkens te laat voor de foto haha..

@Pandora

O meis las het idd dat je toch doorgestuurd wordt voor M.ats zn hoofdje. Ik duim met je mee hoor meis! Is echt niet fijn zo'n helm en dan net straks met het voorjaar/zomer..

@m21

O spannend meis, bloeddruk dus te hoog? Mmm da's niet goed he meissie..
    En nu laten ze de kleine eerder komen lees ik tussen de regels door of is het strippen "op goed geluk" gedaan? Je bent immers nog geen 38wkn dus doen ze niet zomaar lijkt me..
    Heeft t strippen helemaal geen effect?Geen menstruatiekrampen/slijmprop aan t verliezen? Nou je houd t iig wel spannend! Hoop voor jou dat het geen inleiding wordt want dan moet je in t zh bevallen..Maar goed ik zal je 1 ding vertellen;
    Je bevalling verloopt nooit zoals jij die in gedachten had,ik heb het zelf ondervonden en hoor het van de meeste om me heen..Denk maar aan dat mooie wondertje dat er nu snel aan gaat komen,en waar/hoe dat gebeurd moet je mischien even loslaten..
    Succes meid,enne ik ga het hier weer even goed in de gaten houden!!

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ja vanwege de hoge bloeddruk wil ze dat de baby eerder komt en omdat t kindje stug doorgroeit en ze t erg groot vind worden
    strippen had niet gekunt als ik t niet verweekt zou zijn, had ook al dik 1cm ontsluiting dus bmm stond gelijk aan die van 40w

had wel wat krampjes maar is overgegaan

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ps toch slijmprop aan t verliezen... :)
    niet in 1 geheel maar t is t zkr wel

10. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    spannend meis! hopelijk verloopt alles goed, heel veel succes!

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Spannend m21, ik verloor hem na t strippen ook in delen dus dat maakt niks uit, als ie er maar uit komt haha..
    Grote kans dus dat jij deze week ook mama bent of hebben ze nog geen termijn gegeven? Ben je er klaar voor?
    O vind het zooo leuk, de laatste forum baby is in aantocht!!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha nou mijn vk hoopt toch wel voor 39weken
    slijm blijft idd komen en komen! :)

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Nou dan heb je nog max 1weekje te gaan.. En moet je nu al naar de gyn of is bloeddruk nog niet zorgelijk omdat ze vrijdag pas weer meten? En hoe zwaar schatten ze je beebje nu? (niet dat ik daar heel erg meer in geloof,mijn mooie 6,5 a 7 ponder was een 8ponder) maar omdat je aangeeft dat t te veel groeit anders.. groeit je buik nu ook nog zo hard? En de weegschaal is die nog aardig voor je?
    O ben echt benieuwd naar hoe jij t gaat ervaren etc.!!

Ik hier mezelf voor t 1st van mn leven aan de lijn gezet..niet dat ik veel honger heb maar er blijven kilo's plakken die weg moeten.. ik oog al wel slank in mn kleren maar zolang ik mn broeken nog niet aan kan ben ik niet tevreden,mag van vriendinnen niet klagen want die zijn 'normaal' al dikker/zwaarder als ik nu maar hallo ik wil de oude ik weer worden.. zo raar is dat toch niet??

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Als mijn bloeddruk vrijdag hoger is dan afgelopen dinsdag hoop ik dat ze me nog een x stript en me van t weekend nog een 'kans' geeft. En moeten geen eiwitten in urine zitten he
    dit komt ze thuis doen

anders wordt t wel gyn
    kindje wordt nu al 7,5 pond geschat...maarja geschat idd :)

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    spannend mw21 :D

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou hé! hihi

Vanmorgen weer super veel slijm van mijn slijmprop, je zou nu toch wel denken dat het bijna 'op' is haha
    Me ontbijt niet op...snap ik niks van heb smorgens altijd super veel honger. Nu misselijk, moe blegh ook niks voor mij

Hopen dat t niet te maken heeft met een evt. hoge bloeddruk.
    Mijn mams zal wel zeggen... oh ben je niet lekker? Dan begint je bevalling! haha
    Daarom laat ik niks aan haar weten in detail want anders pfff! Weet ze bij elk kwaaltje wel te zeggen dat de bevalling begint

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Hoop t ook m21 dat t niets met de bloeddruk te maken heeft.. En ja die moeders haha.. Ik zat met weeen ij de hele fam,heb toen ook niet 1 sec laten merken dat ik ergens last van had want anders... Enne ik heb nog heerlijk toastjes/olliebollen etc. op de middag voor de bevalling, en mn ma was kotsmisselijk net voordat ik in aantocht was..Dus tsja..
    O en die slijmprop, ik weet nog dat ik ook dacht; hoe groot is dat ding in jezusnaam..Verlies je alleen slijm of ook al van die taaie rommel? O ben echt benieuwd meis!!!
    Toi tot alvast voor de co morgen, hoe laat komt de vk?

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee wisseld ook taai slijm
    maar duidelijk van slijmprop. Net opeens weer met lichtroze erbij dus dat is een goed teken lijkt me

Als ik niet met mijn bloeddruk zat had ik wel wat meer afleiding gezocht :)

ze komt om 10u dus kheb t al helemaal bedacht. 8 uur uit bed. Douchen, aankleden, bed opmaken, ontbijten en dan vanaf 9u stil zitten met voetjes omhoog haha
    en moet in potje piesen. Ff opletten dat ik dan helemaal schoon ben van onder hihi in slijm kan eiwitten zitten

of gwoon naar mijn vriend luisteren die zegt de hele week al dat t aankomende nacht gaat beginnen

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    O nou wie weet heeft je vriend gelijk m21.. Ik verloor na de 1e keer strippen al bloed dus ik kan niet meepraten of roze verlies goed teken is, maar volgens mij had Pandora dat wel en beviel die de dag daarna of zoiets..
    Hou ons op de hoogte!!

20. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    je kunt ook eerst een klein beetje plassen, dan afvegen en dan de rest in een potje/kannetje doen? spannend hoor, ik lees lekker mee :D

Deel Deze Pagina