Hihi tab klopt!! Had dat de eerste x nie gedaan toen zaten er eiwitten in 2e x wel gedaan en toen schoon! Slijm wordt minder Hele lichte menstruatiekrampjes maar dat heb ik al paar dagen dus niet bijzonder hou jullie gwoon lekker op de hoogte hoor!
Haha! Nou slijm is weer slijmpropkleur en niet meer roze, jammer! Vriendlief is verse ananas halen die vind die bakerpraatjes veels te leuk! Straks weer lekker voetmassage hihi
Ik zie je al zitten m21 met je ananashart (want dat gedeelte vd ananas zou helpen) en je vriend die je voeten masseert haha.. Voor die mannen ook spannend allemaal! Ach ja je hebt wat te doen met die bakerpraatjes..baat t niet dan schaad t niet toch? Mmm roze verlies weer weg maar wel ongi krampjes nog..je houd t wederom spannend weer.. ongi kramp heeft mij 4cm gegeven dus hoop dat t jou ook wat cm geeft meis! Succes mocht je vanacht aan de gang gaan en anders horen we wel wat de vk gaat doen!
Niks hoor dames. Ja slecht geslapen...ben denk stiekem toch btje zenuwappig voor de bloeddruk controle
Jammer nog geen beebje dus.. snap je zenuwen meis!! Hoop dat de waarde acceptabel is en dat ze je nog eens stript.. en mssn dat ze het nu wat 'hardhandiger' kan doen..Dat doet ff pijn maar kan t zetje geven.. Hoor zo wel hoe t gegaan is! Vriend zenuwen nog onder co?
Bloeddruk wat gezakt vergeleken met dinsdag en geen suiker of eiwitten in urine dus goedgekeurd! Rust nemen heeft dus zkr gewerkt. Maandagavond doen we t weer opnieuw. Kindje laat nog rustig op zich wachten, vind t nog lkkr warm binnen! En nu mijn waardes goed zijn vind ik dat ook niet zo erg En afgesproken dat als t maandagavond hoger is, ik woensdagochtend opnieuw mag omdat t eigenlijk niet echt reeel is de ene x smorgens en andere x savonds oja en ze stript me maandagavond weer! Tenminste haar collega haha
effe weer bijgelezen! Mw21: ik wens je heel veel succes meis! Ik hoop voor je dat t gauw begint... Wat bij mij de doorslag gaf was nog 1 zware grote schoonmaak. Ik had gehoord dat als je druk bezig bent dat de bevalling een zetje kan geven en dat was ook zo! Ik kijk hier gauw weer want ben erg benieuwd!
Kga vanmiddag taart maken en stukje wandelen Heb net vriendlief gesmst datdie vanavond in actie moet komen hihi
Fijn dat de bloeddr nu oke was! Enne ik ook nog heel mn huis gedaan en kerstzooi opgeruimd dag van bevalling..dus hup poetsen meis!
hmm, mijn abo op het forum was ineens weer weg?! Heb heel wat gemist zie ik, wow mw21!! HOE SPANNEND!!! Het zal nu niet lang meer duren hoor! Heb je stress of valt het mee??
Heey Spannend MW!!!! wie weet dit weekend....... Nog net een januari baby'tje!! Heel veel sterkte met wachten!!!!
En hoe ist nu m21?? taart gelukt? Mssn dat 'klussen' t zetje geeft.. we zullen t wel lezen als t geholpen heeft
Ellalala jou meisje alweer 6mnden joh.. tijd vliegt!!! Vakantievraagje aan alle mama's: Wat doen jullie mbt vakantie? Wel/niet, auto/vliegen, waarheen? En mssn al ervaringen van degene met 2 kids nu?