(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Pandora ff vraagje; had jij nou ook na de bevalling dat je van onder wat voor je vagina ingang zag zitten? Ben bang dat ik een verzakking heb! Mssn vk ff bellen maar..

M21
    Hoe ist meis?

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    zie je echt wat zitten Wen of voel je wat? Misschien is t geen verzakking maar wat wild vlees van hechtingen?

Hier echt helemaal niets! Morgen weer mijn eigen vk dus ga vragen of ze me dan ECHT wil strippen ipv van NEP zoals haar vervangster grrr....

Had nog wat dingen op mijn 'lijstje staan' me 9 maanden dagboek bijtypen tot nu, adressen toevoegen voor geboortekaartje, vluchtkoffer nalopen, laatste dingen strijken
    Denk als ik dat soort dingen vandaag nou afmaak dan ben ik er echt klaar voor en dat komt t wel haha!!!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Nee m21 geen wild vlees,t is een soort balletje denk mn baarmoeder(mond) of zoiets.. moet vlgende week naar de gyn vraag t dan wel ff of hij erna kijkt.. doet geen pijn maar t is wel heel raar..wil ook nog gezellig met mn man kunnen doen ;)
    Jij er nu helemaal klaar voor dus! Kijk je uit naar de bevalling of zie je ertegenop? Ben benieuwd wanneer je mama gaat worden!

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja dat had ik......euhm zit er nog steeds wel. maar heb er geen last van, ook niet met de seks hoor ;)

ik weet niet wat het is....zal wel door de slappe bekkenspieren komen
    maar omdat ik er geen last van heb, heb ik er niet naar laten kijken :)

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Bij jou ook een soort balletje pandora? Durf nog niet verder te voelrn maar ik renk dus ook dat iets met die bekkenbodem is..
    Hier ook geen pijn maar als ik toch in de beugels moet voor co kan.hij meteen ff kijken toch?

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Tik via gsm vandaar spelfouten

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja ook een soort roze balletje, maar kan het gewoon zonder moeite opzij duwen

haha als je toch in de beugels moet zou ik ook ff laten kijken ;)

maar ik had je verteld van mn spiegeltjes verbod :D dus heb nooit meer gekeken, ik voel het alleen af en toe zelf :)

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ojee kwil me echt nog niet druk maken om die bijkomende probleempjes hihi!
    Ga nog maar ff wél t spiegeltje erbij pakken denk haha nog ff genieten van t aanzicht
    vriendlief ook nog maar een x laten genieten van t strakke boeltje ;)

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay dames!
    Kheb vanmiddag om 3 uur afspraak bij de gyn. Onderdruk is bijna 100 dus veels te hoog.
    Geen thuisbevalling meer voor mij maar maakt me niet meer uit, wil een gezond kindje!
    En ben nu btje nerveus over vanmiddag hoe en wat. Moet ik meteen blijven? Gaan we inleiden bespreken? Of laten ze me gewoon doorlopen?
    x

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    M21

O spannend meis! Inderdaad waar en hoe maakt niet uit als het maar gezond is! Ga er maar vanuit dat ze je aan de ctg hangen en als het dan nog te hoog is ze je houden en inleiden..Tas mee dus! O ik denk dat je nu snel mama gaat worden met beetje hulp van de gyn!!
    En idd over die probleempje down under nog niet druk maken..Doe ik in principe ook niet,maar wil wel weten wat "normaal" is haha..

Hou de je ons op de hoogte?En als we niets van je horen dan verwacht ik snel baby nieuws!!
    Zet m op meis en zet maar een gezond baby'tje op de wereld!

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Enne is maar goed dat je zelf aangedrongen hebt op extra co deze week want als je dat niet had gedaan had je vorige week pas co gehad!!

En Pandora ik geef mezelf na de co bij gyn ook een spiegeltjes verbod haha..Maar wilde nu wel ff checken hoe t eruit zag 1maand after..

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, succes meis!!!!!!!!!!!!! Spannend allemaal!!

@vwb onderkantje: hier had ik een mega-aambei van het persen, die is nu wel weg, maar er is nog wel een soort 'balletje' overgebleven ... hoort er ook bij schijnbaar.

Reacties verder komen later, moet naar de kapper!

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ego;
    Onderdruk was in het zh onder de 90 haha dus dan wordt je gwoon weer naar huis gestuurd. Kunnen vanaaf nog gebelt worden als er iets is met bloed/urine; geen bericht is goed bericht. Dinsdag pas alle onderzoeken opnieuw.
    Wel zh bevalling en daar ook uitleg over gehad; fijn!
    Onderrug komt door t hevige strippen volgens gyn

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    Jee m21 jij houd t ook spannend..ik dacht die horen we niet meer voor er een baby is..
    Maar goed nu dus di weer afwachten..Zie je op tegen een zh bevalling of vind je het nu wel oke? En hebben ze je een termijn gegeven,of laten ze het gewoon op zn beloop zolang jou bloeddruk dat toelaat? Lijkt me wel spannend hoor, zoiezo wanneer de beeb komt maar ook of je bloeddruk goed blijft..
    Duim voor je dat beebje snel uitzichzelf gewoon komt hoor!!
    Hoe voel je je verder?

Hier is mijn ukkie alweer meer als een maand..pff tijd vliegt echt als je een kleine hebt..

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    mw21 succes

hier alweer 5 maanden oud.....pffff zo gaat de tijd tot het eerste kaarsje uitblazen wel heel snel :$:)

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Pandora, gaat zeker snel he?
    En ik vind het met een tweede al helemaal snel gaan ... Lilil ook alweer 5 maandjes, fruithapje gaat er helemaal in, groente net mee begonnen ... voor je het weet lopen ze!! Maar extra van genieten dus!!

@mw21, hoe gaat het vandaag??

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    m21

Hoe is het vandaag meis? Geen telefoon gehad meer gister?

Deesje/Pandora

Ik vind het al snel gaan laat staan jullie! Ga mn ukkie maar gauw weer knuffelen, voor je het weet zijn ze baby af..
    Ga hem zo maar even inpakken als eskimo moet toch ff door de kou voor de boodschappen.. (Ik haat kou grr)

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jeetje wat gaat de tijd snel bij jullie kleintjes zeg!

Slaap afgelopen nachten enorm slecht.. Alles rondom bekken en baarmoeder doet pijn...ben nog niet eens 40w en echt ff helemaal klaar..
    Bewegingen van baby doen echt pijn en hoofdje zit volgens mij zo laag. Als ik wissel van houding en al helemaal als ik omhoog kom van t toilet moet alles weer op zijn plek vallen.
    Lag al om half 5 in bad t is in bed echt niet meer te doen verga van de pijn

tussen 8 en 9 uur wel 3 duidelijke echte voorweeen gehad die ik moest wegpuffen dus misschien dat t wel wat rommelt
    veel wit slijm ook

zh heeft niet meer gebelt. Wat ik wel vreemd vond heb gister dan wel ctg gehad maar gyn heeft niet baby of buik gevoelt? Lijkt me datdie dat komende x wel gaat doen aangezien ik geen vk controles meer heb??
    Wat is jullie ervaring met gyn daarin?

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.740
    1.061
    113
    O wat balen meis! Je bent er wel klaar mee lees ik tussen de regels door, begrijpelijk als alles zeer doet..Ja ja de bekende laatste loodjes meis,nog even doorbijten! Je weet waar je het voor doet! Tsja de ctg neemt natuurlijk de hartsslag en bewegingen van de beeb weer, dus denk dat een gyn daar meer info uithaalt als "voelen". Maar ervaring heb ik niet met dit soort co bij de gyn (heb pas voor t 1st van mn leven een gyn gezien na mn bevalling haha) Wellicht dat ze di wel voelen?
    Rust voor nu wat uit, rommel lekker wat aan, ga 3x per dag in bad met een boekje en geniet van de rust! Straks kan dat niet zo makkelijk meer haha..

20. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mw21 Effe volhouden nog! Het duurt vast niet lang meer nu!! Dikke knuf!

Deel Deze Pagina