Niks... Waterige afscheiding. Morgen ff opvangbakjes halen zodat ik mee kan nemen naar de gyn dinsdag want wil zkr weten dar t echt geen vruchwater is. Heb namelijk dat als ik geplast heb, ik opsta van de wc t er alsnog uitkomt. Enorm veel pijn met liggen, slaap amper. Zie topic wat ik heb geopend http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/334300-laatste-loodjes-zwaar-vind-t-pijnlijke-hel.html#post12010783 Tzit allemaal ff niet mee! Vriendlief heeft heftige herprs virus reactie. Dat betekend bij hem blaasjes/korsten van lip naar wang/voorhoofd kan die de kleine straks niet eens kussen of knuffelen! En de foto's...grrr... Voor die reden mag de kleine iets langer blijven zitten.
Ah meis toch, wat een ellende dat je je zo voelt! En dan je mannetje ook nog met een herpes virus net nu de kleine elk moment kan/mag komen.. Tsja ik kan je nu wel gaan zeggen dat je vol moet houden bla bla bla maar je zult gewoon je tijd uit moeten zitten meis.. Neem een paracetamolletje tegen de pijn en laat inderdaad dat vocht verlies nakijken..Maar zoals er al eerder is gezegd; op het laatst is je afscheiding ook heel waterig hoor,had ik ook laatste paar dagen.. Dus denk dat dat t is maar liever zeker weten natuurlijk.. Nou nog ff doorbijten meid en hoop dat je mannetje snel van t virus af is zodat hij en de kleine kan knuffelen en je mooie foto's hebt! (is manlief ziek of is hij zo zenuwachtig dat t virus is losgekomen?)
Bij spanning en vermoeidheid is hij altijd extra gevoelig... Hij baalt er ook enorm van arrggh! Ben nu al bang voor aankomende nacht denk echt dat de baby op zenuwen of spieren ligt. Daardoor hoe zachter ik lig hoe pijnlijker want op een bijv zacgt matras kan de baby alleen maar dieper zakken Zijn nu aan t bedenken hoe en wat vannacht. Matje op de grond? Keihard luchtbed? Vriendlief is vrij vanwege de kou en hoop dan morgen wat met m te kunnen lopen buiten durf alleen niet met die gladheid hihi
@mw21, en en en en??? Ben je de nacht een beetje doorgekomen? De laatste loodjes zijn altijd het zwaarst, dan ben je het ook gewoon vaak beu, al die ongemakken ...
Nee echt drama vannacht! Vk stiekem nog ff gebelt die zegt dat t kindje alles verdrukt. Ga om 12u als spoedje naar de bekkentherapeut maarrr sinds 6u onregelmatige weeen in bad 5-10 min 9u uit bad gekomen en nu af en toe 1. Dus weet niet of t met regelmaat door gaat zetten maar ik weet zkr dat t weeen zijn; het is echt waar dat j t meteen herkent vraagje; de vorm van mijn buik veranderd opeens enorm! Rond navel helemaal ingevallen echt eng! Hoort dit erbij?
Weeen zijn btje over...jammer! Fysio heeft me net ff goed geholpen en klig nu weer in bad hopen dat ik ff kan slapen.
M21 En hoe is het nu meis? Fysio wat geholpen en wat kunnen slapen nog? En weeen weer weg dus..balen he die voorweeen hoop dat ze je wat extra cm geven dan ist in ieder geval niet voor niks allemaal! Morgen weer naar de gyn toch? Succes alvast,ben benieuwd naar je bloeddruk en verdere actie plan..
Pandora: hier ook een mannetje met al afgeplat hoofdje en oortje dat naar achter staat...grrr die verrekte rugligging ook! mag nog ff zelf proberen t te herstellen en anders ook fysio.. jij nog tips naast t gebruikelijke advies? Al bericht trouwens of jou mannetje helm op moet ja/nee?
Smiddags toch weer btje weeen 16:10 thuis opeens gebroken vliezen 16:30 in de auto 17:10 in verloskamer 17:30 8cm 17:40 in bad 17:55 persweeen in bad 18:10 (!!!!!!) onze dochter Lieke er 'even' uitgeperst Placenta in OK gehaald vond ik niet zo'n ramp Papa ondertussen lekker met Lieke keuvelen alleen katheter is zwaar irri met slapen
GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LIEKE!!! dat heb je snel gedaan meis,super hoor! en zoals ik dacht een dochter haha! Hoe voel je je nu? En hoe doet Lieke het? Genieten nu meis!!!
Enne was ze echt aan de "grote" kant of viel het mee? Ja ja nu zijn we allemaal mama's hier op t topic!!
WHAAAAAAAAAAAAAH!! Mw21!! Het is gelukt!!!!! Gefeliciteerd met jullie dochter Lieke!!! Na een heel voortraject is de bevalling voorspoedig verlopen! Waarom moest je placenta in de OK eruit, kwam hij niet los? En een catheter is irri ja, gelukkig had ik hem bij mijn eerste bevalling 2x los zeg maar, ff erin en eruit ... Wat goed!! Geef je BV? En hoeveel woog ze bij de geboorte?? Nu zijn we idd allemaal mama!!! JEEEEJ!!
Mw21 GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE wow...ik dacht dat ik snel was in 4 uur....maar jij spant de kroon hoe gaat het?????? ooohhh vind het zo leuk.....allemaal mama nu wendy...ik heb nog wel tips voor je...als straks de verjaardags visite weg is zal ik ze wel opschrijven de eerste geef ik vast.....bij kruidvat is nu een buikspeelmatje ( echt een leuk ding ) in de aanbieding voor 15 euro ik heb deze net ook gekocht......buikligging moet je echt goed oefenen de rest komt nog wij moeten morgen naar het ziekenhuis ivm het helmpje
gefeliciteerd met je dochtertje mw21!!!! wat goed dat alles op de ok-hulp na helemaal goed is verlopen. nu zijn we allemaal zwanger-af. Iemand al voor de 2e of 3e aan de gang? hihi
@Pandora jij nogmaals gefeliciteerd met je 3de verjaardag gezellige dag gehad? En heeft M.ats mama goed verwent? Thanx voor de tip,had t matje ook gezien in de folder,ga morgen meteen ff kijken of ze m nog hebben! Heb vanmiddag ook lampje met muziekje gekocht,hij is gefixeert op licht nml,die hang ik nu aan de andere jant. Ben benieuwd naar je verdere tips! O morgen weg voor de helm,ben benieuwd hoe t gaat! Succes alvast! Laat je ff weten hoe t was? Ja nu geen zwangere meer hier! Enne tab ik moet er nog niet aan denken een 2de maar mssn iemand van jullie wel?? En M21 heerlijk aan t genieten op je roze wolk! Meiden in de meerderheid hier haha..
vandaag trouwens de primeur dat ons meisje (op haar 5 maanden-verjaardag) zelfstandig van rug naar buik is gedraait. wil ook gelijk vooruit maar dat lukt natuurlijk niet hahaha
ff ego.....wen ik ben de tips niet vergeten...ze.komen er aan...maar ben nu ff helemaal gaar we zijn net terug uit het ziekenhuis als eerste een afspraak bij de kinderfysio daar voor een nieuwe meting van het hoofdje met de meting van onze kinderfysio konden ze niks omdat deze verkeerd om neergelgd was en dus verkeerd berekend....ze heeft ons dus niet alleen de verkeerde waarde doorgegeven...maar ook verkeerd berekend meting in het ziekenhuis kwam uit op ODDI 111.3 en CPI 98.6 ( even voor vergelijking ODDI moet tussen 100-104 zijn en CPI moet 90 zijn ) conclussie........ZEKER EEN HELMPJE waren we ook al vanuit gegaan...dus viel niet tegen daarna door naar de kinderarts....en meteen door naar de helmenmaker waar het helmpje al is aangemeten heb ik foto'tjes van zet ik straks ff op facebook over 4 weken is het helmpje klaar en moeten we terug komen...die afspraak duurt 2 uur, helmpje passen en eventueel aanpassen, dan na een week terug over 3 maanden weer naar het ziekenhuis voor een tussentijdse meting manneke ligt nu dood op in bed.....en ik plof op de bank met een kop koffie
Hay meiden, ben ff off topic hoor maar dat snappen jullie wel! Babylove en Dommel ook gefeliciteerd!! Hier alles goed! Borstvoeding gaat goed! Alleen slaapt ze overdag duidelijk meer dan snachts haha kvoel me goed maar zie eruit alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden haha je kijkt bijna door me heen zo weinig kleur ik heb van t bloedverlies verder nog geen traan gelaten dus denk dat t besef bij mij nog moet komen