(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Moet nog ff voelen Pandora haha.. Maar manlief voelde niets raars dus zal hier ook wel weg zijn dan ;)..

Hey Tab! Alles goed meis?

2. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    nou ja goed, goed, Elisa heeft de eerste kinderziekte te pakken: waterpokken! Arme kind is pas 5 en een halve maand. Maar ze heeft er geen last van gelukkig, maar het is voor het eerste jaar dus een 2e keer zit erin....

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ohh Tab, jullie kleine meid nu al de waterpokken! Dat is goed balen inderdaad, want nu is ze er nog niet gegarandeerd imuun voor.. Bah! Hoop dat ze er weinig last van blijft houden! Succes!

Hier ook de 1e prikken achter de rug, mannetje sliep gister bijna heel de dag en hing/jengelde wat meer maar verder niet ziek of zo.. Overmorgen ons mannetje alweer 2 maanden, pff tijd vliegt..

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    M. is al weer 6 maanden :$

mn menneke is ook stontverkouden...echt zielig

hoe is het met iedereen?

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hallo allemaal!

Sorry dat ik jullie zo verwaarloos, maar het is gewoon echt retedruk met twee kids, wow! En ben zelf helaas vanaf vrijdag ziek geworden, echt heftige griep, heb paar dagen met hoge koorts plat gelegen. Gelukkig was manlief thuis voor de kids, maar die werd zondag gevloerd door de griep, dus het was wel ff pittig afgelopen dagen. Gisteren konden ze naar het KDV en afgelopen ma hebben s-ouders opgepast gelukkig, konden wij terug naar bed, haha! Maar goed, nu weer boven jan gelukkig, dus we voelen ons weer wat menselijker. Mijn oudste dochter begon ermee, die was er net vanaf toen ik het kreeg, Lilli heeft nog niets gehad, ik hoop ook dat het zo blijft!! Tis maar nix, zo'n griep, bah! (één voordeel: wel goed voor de lijn! :))

@tab, aaaah, wat sneu dat ze de waterpokken heeft :( Heeft ze er veel last van denk je? Wat helpt is een badje met havermout, dan drogen de plekjes heel snel in en is het zo weg.
    Mijn oudste dochter had het ook met 6 maanden, heeft het tot nu toe nog niet gehad. En ze kunnen het dan idd nog een keertje krijgen, maar dat ligt in de mate hoe ze het de eerste keer hebben gehad. Zonde hoor!

@mw21, hoe is het met jou, heeft de borstontsteking echt doorgezet? Ik heb er wel eens tegenaan gezeten, was ook geen pretje, bah! Kon het gelukkig met wegdrinken en wegmasseren net voorkomen.

@Wendy, fijn dat je mannetje niet echt last had van de prikjes, jeej! En heerlijk dat hij al zo doorslaapt zeg, wow!! Lekker van genieten, kan zo ineens weer omslaan, haha!

@Pandora, gaat hard he, die van ons zijn bijna al een half jaar (Lilli a.s. zaterdag!). Vind je het ook allemaal zo snel gaan?

@Alexanne, en, hoe is het met jou?? Hopelijk al ongi geworden inmiddels???

@driekeerdaan, lees je nog mee?? Hoe is het met jou??

Hier dus weer aant opkrabbelen na een fikse griep. Ben twee weken geleden gestopt met de BV, was er ineens klaar mee. Vind het nu prima zo! Volgende week naar het CB met Lilli, ben benieuwd, want ze doet nog niet rollen. Net op d'r zij, maar nog niet door. Komt vanzelf wel, maar toch ff navragen. Wél krijgt ze d'r eerste tandje door, wow, weer een mijlpaal!

6. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    #3326 Tab, 1 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2012
    Elisa draait wel om van rug naar buik en af en toe per ongeluk van buik naar rug. Krijgt ze al tandjes Dees?! hier nog niet. Heeft ze er veel last van?

Van de waterpokken heeft ze niet zichtbaar last gelukkig. ik smeer de grotere wel in met een klein beetje sudocreme, daarvan drogen ze ook uit. Voordeel dat ze ook (nog) niet in haar gezicht zitten.

Die griep is nasty! heb er 3 dagen tegenaan geschuurd, miste alleen de koorts. spierpijn, keelpijn, verkouden, buikklachten. maar niet doorgezet gelukkig. Jullie weer aan de beterende hand.

Het wordt tijd voor zon en 24 graden! lekker er op uit met alle kleintjes, hebben jullie daar ook zo'n zin in?

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey Deesje,

Jullie weer op de been dus, ja t is een rotgriep! Die erg blijft hangen en lang duurt.. Hier ook al 2 weken niet lekker, net als Tab alleen de koorts niet.. Maar goed jullie zijn er weer vanaf! Maar zal erg aanpoten zijn ja met 2 kids en papa en mama gevloerd! Jee al tandjes tijd bij jullie, o wat gaat dat snel!! En dat omrollen, wanneer moeten ze dat "kunnen"? Ach ja t ene kind is het andere niet toch?

@Tab

O gelukkig heeft ze er niet veel last van van die plekjes. Hopenlijk blijven ze ook weg uit haar gezicht!
    En wat je zegt, tijd voor lente/zomer! Kan niet wachten!!

Hier alles rustig. D.ani slaapt tegenwoordig weer standaart tot 5u dus het echte doorslapen is ook weer over.. Ach ja als dat het is mopper ik nog steeds niet. Moet alleen wel op zoek naar een goede concealer voor mn wallen want mama zijn maakt je niet mooier ;). Mama zijn is hier wel goed voor de lijn, kilo's zijn eraf aan t vliegen, nog 3 te gaan, jippie!!

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Wendy, en, al een goeie concealer gevonden, hihi! Hier ook af en toe goeie wallen hoor, hoort erbij ... En doorslapen is weer ff van de baan, gaat soms toch met periodes, was bij L ook zo in het begin. Nu is het rond half 7 dat ze wakker is. En wat je zegt, dat rollen komt vanzelf, kan zoiets toch niet forceren! We wachten geduldig af, ze brabbelt wel ineens veel en is echt bezig met volgen/kijken e.d, dus wie weet doet ze dat eerst.

@Tab, hoe ist met je kleintje, zijn de pokjes al minder? En idd, laat de LENTE maar komen hoor, ben dat weer al wel beu nu hoor, pfff ...

Hier verder alles ok, vandaag weer voor het eerst aan het werk na die rotgriep. Bah, toch goed een weekje ziek geweest ... gelukkig heeft L het niet gehad, das wel fijn! Morgen weer naar het CB voor de 6 maanden controle, ben benieuwd!!

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Blegh Deesje de griep!

Borstonsteking heeft vorige week doorgezet en ben ook goed ziek geweest

Nu heeft L.ieke heel erge babyacne :(
    mooi is anders...
    Wendy dat had jou kleintje toch ook? Duurde t lang? Lijkt hier alleen maar ff erger te worden

goeist met de rest?

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, oh bah, heeft de borstontsteking dus nog doorgezet :( Heb je AB gehad ervoor? Gaat het nu weer beter?
    Hier had L.illi ook enorm veel babyacne, vond het ook heel erg. Maar dat trok op gegeven moment weer weg hoor! Gewoon niets aan doen, het hoort er nu eenmaal bij, en het ene kindje heeft het erger dan het andere. L.illi zat er ook helemaal onder, ging volgens mij zo rond week 9 weer weg (zij had het vanaf een week of 6). Ze had er ook geen last van, maar tis meer voor jezelf dat je het zo'n rotzicht vindt he ...

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou t is echt een rotgezicht ja...en ook irri dat andere alleen maar de puistjes zien en niet de mooie meid die erachter zit...
    En ja had al snel abkuur geregelt via de vk,zij heeft de huisartsenpost gebelt ging ff sneller dan zelf regelen hihi
    binnen 24u begonnen met de abkuur en dat scheelde want was er 2 dagen goed ziek van maar t ging al snel beter.

Snachts komt Lieke nog elke 3u maar slaapt dan snel. Zit te twijfelen om haar op haar eigen kamer te gaan leggen. Ze kan snachts zo 'keuvelen'. Dan is ze gewoon wakker maar dan wordt ik ook wakker haha
    Maar vind t ergens toch ook niks als ze al weg gaat...

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, ja, zo zonde om te zien he ... ik weet nog dat ik het ook heel erg vond bij L.illi, zeker als ze dan op kraamvisite kwamen of in de wagen keken bij het wandelen, ik moest het altijd van mezelf verdedigen ... maar het gaat over meis!! En je ziet er ook nix meer van erna.

Hier slaapt L.illi nog steeds bij ons ... dat vond ik wel makkelijk ivm de BV, wij slapen nl. beneden en de kids boven. Nu ben ik vorige week met de BV gestopt, dus nu kan ze naar boven verhuizen. Alleen waren we natuurlijk ziek, dus dat zagen we niet zitten, dus deze week verhuist ze naar boven. Wel lekker hoor, want ik hoor ook alles, soms is ze best vroeg wakker, maar ligt ze idd een beetje te kletsen/wakker te worden, als ze dan boven ligt, dan hoor je dat toch minder (wel door babyfoon, maar scheelt toch).
    Je moet gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt!

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    m21

Ahh t meiske babyacne..t is zo zonde omdat te zien bij die mooie ukkie's! D.ani had het niet hoor,heb er dus geen ervaring mee. D. krijgt nu wel een soort van eczeemplek boven z'n wenkbrauw. Ik vet het goed is maar als het volgende wk nog niet weg is ga ik er ff mee langs de huisarts..
    En jij toch kuurtje gehad voor de infectie, nou gelukkig maar dan ben je er in ieder geval wel sneller vanaf geweest! Maar lijkt me erg pijnlijk..
    Je twijfelt nu of je haar naar eigen bedje gaat doen op haar kamertje? Tsja hier sliep D al vanaf dag 1 daar. Ik slaap heeeel licht dus ik had dan echt weken niet geslapen en geef geen bv dus ik kan je niet adviseren..Doen wat goed voelt meis!

Pandora;
    Toi toi vandaag met het ophalen van het helmpje, enne hij zag er nog steeds erg schattig uit hoor met zn stekeltjes!!

Hier fysio ook geweest dus ivm voorkeurshouding. Tsja dat wordt nu volgens vele tips en tools mn mannetje verzorgen/eten geven/badderen etc. alles om dat koppie rond te krijgen en het nekje sterker.. Pff ik moet er nu zelfs bij gaan nadenken hoe ik hem oppak! Gelukkig wel fysio aan huis dat scheelt gelukkig weer gesjouw..
    Lees later even goed bij! Doei doei!!

ps m21 show je je meisje nog een keertje ;)

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kheb een album gemaakt! Eerst ff vriendjes worden hihi

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Het is rustig hier.... Alles goed met iedereen?

Hier rustig, ben mega stront verkouden voor de 3de keer maar buiten dat niets aan t handje.. D doet het ook goed en groeit echt als kool, gaat erg hard moet ik zeggen..
    vandaag de felicitatiekaarten opgeruimd en o wat voelt dat raar..Net of je een fase afsluit.. t is ook zo kaal nu hier..

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi hoi,
    Alles goed hier!
    Ik snap je heel goed Wen, is altijd moeilijk om iets af te sluiten :(
    Hier slaapt L.illi voor het eerst in d'r eigen kamertje boven (wij slapen beneden), vanmorgen alles verhuisd. Ook weer een nieuwe fase :( Mijn andere dochter moet vanavond dan voor het eerst in het grote bed slapen, ben benieuwd hoor ...!
    L.illi's tweede tandje is door, yeah! Is wel strontverkouden ook, heeft ook van die prutoogjes, al gaat dat vandaag gelukkig beter. Tissonde voor het meisje!

@Alexanne, hoe is het met jou?? Trek je het met beide kids??

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    O spannende Dees! Ben benieuwd wat de kleintjes gaan doen vanacht! Inderdaad ook weer een "fase" erg he??
    En 2de tandje alweer, jeej gaat hard! Zielig he als die ukkies verkouden zijn? D heeft het ook, loop de hele dag zn neus leeg te halen etc. en die oogjes ook al zo vies hier..

Toi toi vanavond!!!

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Al die nieuwe fases!!

Ik wou de kaarten nu al opruimen Wendy maar nu maak je me een beetje bang haha
    Heb een groot fotoboek gekocht om alle kaarten in te plakken dus dat is wel erg leuk.
    Ook foto's van de bevalling en kraamweek in een boek gedaan gewoon met van die inschuif hoesjes en plek voor tekst ernaast.
    Zit het tenminste ergens in :)

Meeste maat 50 past mijn kleine meid niet meer dus ga ik rustig aan opruimen maar over 15 weken weer opzoeken want dan is mijn zus uitgerekend! Al ben ik er van overtuigd dat ze een jongen krijgt haha!
    Ze wil heeeel graag een meisje...gezegt dat ze daar echt mee moet stoppen omdat het niet uitmaakt!
    Zeker na de bevalling niet, als t er maar uit is!
    'zal je zien dat ik een jongen krijg..'
    wat een onzin zeg

Lieke houdt steeds meer tijd tussen de voedingen erg fijn. Ik help daar zelf wel beetje aan mee want voed wel op verzoek maar na 4 weken ben ik beetje gaan helpen met rekken door speentje te geven. Als ze echt honger heeft werkt het niet hoor. Verder hou ik niet zo van speentjes dus geef hem niet met in slaap vallen alleen met eten rekken.
    Toevallig gistermiddag ff niet maar was denk ff regeldagje.

Wanneer moest vlinder bevallen?

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    m21

En kaarten al opgeruimd? Hier nu alles weer helemaal bij t oude hoor en nu ook wel weer aan gewent inmiddels..
    O je zus en de wens voor een meisje is wel erg groot dus? Komt het omdat jij een meid hebt of heet ze dat altijd al "gewilt"?
    Vind idd dat je je niet te veel vast moet klampen aan je wens. Een gezond kindje is al een wonder!
    Hoe gaat het nu met het eten van Lieke? Gunt ze jou ook nog wat meer slaap nu?
    Uhh Vlinder.. geen idee.. Iemand??
    En hoe is het verder met je m21? Jij ook weer de oude of jij ook nog wat last van ontzwangeren en hormonen?

En Dees hoe ging het slapen van de kleine op de nieuwe kamer en eigen kamer?

En Pandora hoe gaat het met M en zn helmpje? Vind hij het niet erg?

Ik hier nu toch maar weer meer aan de sport en de buikspier training haha.. Wil gewoon mn lijf terug.. De kilo's gaan redelijk snel maar de vorm/shape van voor de zwangerschap is nog niet terug te vinden.. En die heupen nog zo breed..
    Herkenbaar voor 1 van jullie?

Wij gaan over 1 week nog even lekker midweekje naar Landal met onze kleine man. Nog even er lekker tussenuit voor ik weer aan de slag mag eind april. Ben benieuwd hoe het gaat!

Hoe is het met de rest?

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    deesje....lily al 2 tandjes? hier nog geen tandjes te bekennen

Mw21...geslacht maakt idd niet uit

wen.....erg he die fases afsluiten....ik heb er nog steeds last van :D

helmpje......gaat super goed. M. vind het echt helemaaaaaaal niet erg
    er staan foto's met helm in mijn album voor de liefhebbers ;)

lichaam......ik heb me toch een hang pens :$ echt niet sexy ofzo
    tja verzakkingen, in je broek pissen, flubber buik, wallen tot je knieeen......
    en mijn vriend noemde me gisteren MILF..........hij liegt dat ie barst :D want da'k nu op dit moment echt zo uber sexy ben....nehhhh niet echt :D

Deel Deze Pagina