Hahaha Pandora! Zei mijn man ook pas, maar vind dat zelf ook nog niet zo hoor. Idd wallen tot op de grond, flubberbuik en er moeten bij mij ook nog kilo's af. Ach ja ... Heeft iemand van jullie ook zo'n last van haaruitval?! Niet dat het met bosjes uitvalt, maar toch wel meer als anders. Lang leve de hormonen nog ... @Wen, hoe was het in Landal?? Waar ben je nog geweest? Ging het goed met de kleine man?? @Pandora, nog geen tandjes dus? L.illi's 3e komt volgens mij ook al, maar zij rolt nog niet hoor. Tis ook het een of het ander. Fijn dat het met het helmpje goed gaat en hij er geen last van heeft! Ik zal eens in je album spieken vanavond als ik thuis ben. Verder alles ok met iedereen? Mijn oudste dochter hebben we dus overgelegd in een groot bed, ging zonder kick!! Fijn hoor! Slapen jullie kindjes trouwens lang s ochtends? L.illi is altijd wakker tussen 6.00 - 6.15, errug vroeg hoor .... ben s avonds ook niet veel meer waard en kan rustig om half 10 al gaan slapen. Lekker gezellig (NOT!)! Herkenbaar??
pandora; jij ook al zo'n ooo wat ben ik NIET sexy gevoel.. en dan die kerels met hun milf gedoe..hier nog zo eentje hoor! fijn dat m t zo goed doet met de helm,superrrr! en kruipt hij al bijna? jee da's vlot! @Deesje slapen in t grote bed ging dus goed! fijn hoor! en nog meer tandjes in aantocht dus..heeft ze er veel last van? en dat rollen komt wel hoor! ik ga volgende wk pas naar landal dus nog ff wachten haha.. en ik moet dus in zwemkleding HELP!!! alexanne/m21/etc. hoe is het met jullie?
Ik mag misschien nog niet zeuren 6w na bevalling maar ik lijk gewoon 6 maanden zwanger! Ziet er niet uit alles is verzakt ook bovenbenen slap. Lijk wel iemand van t programma Obese die heel veel is afgevallen en die nu gaat bekijken waar ze overtollig vel gaan wegsnijden... Moeilijk met kleding zeg!! Ben wel al 14 kilo kwijt dus nog 10 te gaan... Wen jij vroeg naar ontzwangeren ik dacht er geen last van te hebben maar dit weekend was ik opeens Jantje lacht Jantje huilt blegh!!! Toch wel hormonen denk Fijn dat t helmpje goed gaat Pandora! En Deesje mijn meisje draait nu al op der zij haha doodeng vind ik t in t wiegje! Slaapt dus ook nog veilig bij ons op de kamer haha ik vind der smorgens helemaal boven in de wieg echt zo grappig
m21 Een deelnemer van obese?? Ik begrijp je helemaal maar denk dat dat wel mee zal vallen haha.. Hier ook de bovenbenen hoor, mn buik is ver weg inmiddels (gaat na 8/9 weken ineens hard) alleen nog wat slap en een klein bobbeltje. Maar die benen zijn gewoon uit verhouding.. Wie o wie weet hoe je dat snel weggesport krijgt haha.. Ik lijn/sport/wandel etc en die verrekte kilo's (4) willen gewoon niet..vrees in mijn geval stoppen met roken kilo's.. En mn broeken gister weer geprobeerd te passen, nou resultaat; geen koekje bij de koffie en zwaar chago..die broeken komen uit een ander leven dat ik daar ooit ingepast heb L.ieke nou al rollen? Jee die is vlot! D.ani nog niet hoor, ja een beetje half/half maar niet door. D is heel sterk in zn benen al vanaf geboorte,lag met 3 dagen ook al boven zn dekentje in bed, meneer ligt dus inmiddels al in zn 2de maat slaapzak.. En toch je hormonsters aan t kwallen nu? Erg he.. Nou ik ga ff wandelen met D en ff bij cb meten en wegen want had afspr verzet ivm weekje weg alleen nu is dat veel later en ben nu wel benieuwd wat ons mini reusje weegt etc haha.. Geniet van de LENTE iedereen!!
Pandora Verschrikkelijk he die hormonsters..grrr... Hebben gister meting gehad, als het zo doorgaat geen helm!! Afplatting viel mee alleen de scheefstand van zn oren en een beetje die bobbel bovenop zijn nog "opvallend". exacte uitslag krijgen we nog hoor,maar t zag er goed uit! Duim je mee?
wat waren de waardes? zooooo heb net weer een stel aanvragen voor offertes weggedaan.....we zouden eigenlijk in het gemeentehuis trouwen en feest in een zaal hier in de buurt alleen heb ik gisteren bedacht dat ik in een kasteel wil trouwen en feesten had gisteren 1 offerte binnen en vriendlief zei voordat hij ging rekeken...als het onder de ...... blijft doen we het hihi en het bleef er 10 euro onder wel iets duurder als de plannen zoals we het eerder hadden....maar het scheelde 500 euro ofzo....tja dan vind ik een kasteel leuker als hier dat saaie gemeentehuis hij wist trouwens niet dat ik een offerte aan gad gevraagd....die heb ik gewoon onder zn neus geschoven....kijk schatje VET he
Haha nou Wen niet zo dik als in Obese maar voor me gevoel wel zoveel extra vel! Fijn om te horen dat t na 9w sneller gaat en die oude broeken tja... Kben wel eens eerder zo zwaar geweest (3j terug) maar t gaat niet echt om gewicht maar hoe t verdeelt is denk t is niet meer in verhouding! Ff vraagje zijn jullie door t cb doorgestuurd naar fysio? Denk niet dat t hier nodig is hoor. L gaat snel op links liggen maar ik draai soms der hoofdje om. Toch wordt ze altijd op links wakker.
Hey meiden! Ineens weer ff veel geschreven, leuk! En ja, dat ontzwangeren, is echt not nice af en toe! Hier dus echt haaruitval als een gek (maar kan ook bijwerking zijn van die Cerazette pil, die ik toch wel stoppen als mijn stripjes op zijn) en die kilo's ook, GRRR. hier ook nog steeds standaard 3-4 kilo te zwaar en die willen er NIET af. Maar bij mijn eerste dochter duurde dat ook 1.5 jaar, dus ik zie het wel. Ben nu wel eerder begonnen met sporten, dus merk wel dat het nu harder gaat. En minder chippies e.d. eten he (maar das zoooo lekker!!). En dat buikje komt nooit meer goed volgens mij, ik ga echt NOOIT meer in een bikini!! Wordt dus een tankini voortaan. @Wen, hihi, obese! Ik kan soms ook echt wel iets krijgen van mensen die zeggen na de bevalling gewoon weer het oude lichaam te hebben. GRRRR! Enne, ik duim voor je mee hoor!!! Heb geen ervaring met doorsturen, alleen naar de KA, dat ging meestal via de HA eerst. @Pandora, oh ja, je gaat trouwen dit jaar he! En een kasteeltje is erg gaaf, heeft mijn zus ook gedaan, was super!! Je doet het als het goed is maar 1x he, dus het moet wel bijzonder zijn! Hier vond ik toen L.illi net zou oud was als jullie kleintjes vaak overdwars in het bedje, haha! En L draait nu ook op d'r zij, dus kwestie van ff doorrollen. Wat een heerlijk weer he, LENTE!! Moet wel werken vandaag, maar morgen maar ff van genieten dan (en strax in de pauze).
@Deesje Je beantwoorde m21 denk ik, die voelt zich een deelnemer van obese Stoppen met de pil om de bijwerkingen of komt er een nummer 3?? Haaruitval hier (nog) niet maar t is nog veel dikker als voorheen dus zal nog wel komen.. Durf je echt niet meer in bikini? Ik durf nog wel, maar vind t niet meer je van het. Maar ik bedenk me altijd dat er "beroerdere" figuren rondlopen in sauna en zwembad haha.. Alleen als ik dan zo'n strakke meid voorbij zie lopen moet ik ook wel ff slikken.. Heb thuis zo'n zumba dvd. voor buikspieren, die probeer ik nu naast mn les 1x per week om de dag ook thuis te doen. 20 min duurt dat dus gaat mooi tussen een slaapje door. Maar spierpijn dat ik heb auwwww... En wat je zegt dees, t is zo lekker een chipie/kaasje/paaseitje ik kan er ook slecht vanaf blijven. Probeer het te matigen in ieder geval haha.. m21 Het is de verdeling van vet inderdaad, hier dus een bijna platte buik maar bollie bovenbenen (bah!) echt een moederlijf haha..(vrouw holle) O en duimen jullie mee? Ik gister naar ha omdat ik last had down under weer, niet echt t litteken maar binnenin. Ze vond t wat onrustig dus uitrijkje gehad (brr) ben het zoooooo zat dat poesgevroet.. Maar nu dus uitslag afwachten, en daar heb ik het nooit zo op.. T kon vanalles zijn, kon ook gewoon bij ontzwangeren horen in combi met die verzakking. Daar moet ik ook nog voor naar de bekkenpoli (weer een poesvroet date) oooo ik ben er zoooooooo klaar mee!! m21 je kan zelf fysio bellen hoor als je het niet vertrouwd, ik had nummer wel van cb gehad maar geen officiele verwijzing oid. Ik ga de zon in dames, lekker wandelen met D.ani!
poesvroeten whuahaha die vellen kunnen weer goed terugkomen hoor. ze hebben er 9 maanden over gedaan om zover te komen hihi. helaas ben ik 1 van de weinigen die na 6 weken d'r eigen kleding aan kon, gestopt ben met roken en nu 3 kilo onder startgewicht zit en kan vreten als een bouwvakker..... maar ik geef ook nog steeds volledig borstvoeding moet ik erbij zeggen. nu wel ook begonnen met bijvoeding a la Rapley, geweldig is dat! Elisa was bij de 6maanden-date op het cb 65 cm en 6600 gram. Hoe doen jullie kindjes het verder? Gelukkig valt het helmpje mee, lijkt me helemaal niks voor zo'n kleintje! maar er zelfs mee omrollen WOW! Elisa draait zich ook suf en komt redelijk goed vooruit, ze zal vrij snel gaan kruipen. Nog geen tandjes in aantocht, heb de chamodent wel al klaar staan voor het geval dat En die hormonsters..... still here, en echt niet op een positieve manier hoor. ben echt een heks af en toe brrrr Waterpokken zijn ook al langsgewaaid en hebben geen schade achter gelaten gelukkig haaruitval ook gehad, heb er ook nog eens 25cm af laten knippen :O netjes gedoneerd aan stichting haarwensen. maar noooooooit weer zulk kort haar! jullie hebben veel gekletst, reageer later ff verder, dit wordt een ego-post hihi
@Wen, oh sorry, ik was dus ff verkeerd met de obese, oeps! whahahaha, poesvroeten! Vreselijk ja, bah! Maar wel ff spannend vwb de uitslag, wanneer krijg je die dan, vandaag? Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent!!! Vwb stoppen, ik heb gewoon teveel bijwerkingen bij die pil volgens mij. Plus ook geen stopweek, dus heb nu sinds ik met BV ben gestopt tussendoor wat bloedverlies, word ik ook gek van. Enne, een 3e, ik denk zomaar dat die er wel komt, maar nog ff niet hoor ... als L.illi 2 is ofzo? Maar je weet nooit. En durf op zich wel hoor, maar na 2 kids is die buik ook niet zo mooi meer (plus had wat striae erop). Ach ja. Er lopen idd wel ergere figuren rond, das waar .... @Tab, fijn dat het zo goed gaat! En heerlijk man, al die kilo's kwijt en gewoon kunnen blijven (vr)eten! WIL IK OOK!! En wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje!!! Hier was L.illi bij 6 maanden 64 cm bij 7335. Tis een redelijk mollig meisje, al zit ze gewoon op het gemiddelde. Nog geen tandjes bij jou dus? L.illi dus twee, maar die had er niet echt last van, gelukkig! Alleen beetje tandjespoep had ik het idee. Wow, 25 cm eraf?! Dus toch spijt van gehad?? Heb ik ook ooit eens gehad, doe ik ook nooit meer! Houd het nu gewoon bij lang (of halflang). L.illi doet het trouwens verder ook heel goed, alleen rolt ze dus nog niet echt, alleen op zij. Ze is wel verstandelijk ver zeg maar, dus ja, tis het een of het ander. Ook is ze net zo'n vullisvatje, eet alles wat d'r wordt voorgeschoteld, hihi. Hoe gaat het met rapley, goed??
het helmpje heeft juist het voordeel dat ze er niks van voelen als ze hun hoofd stoten in de ik leer kruipen fase ze hebben echt geen last van de helm....dat bedenken wij zelf het boeit M. ook echt niks dat hij 'm op moet...hij weet niet beter baby's worden ook niet met een pamper aan geboren...ken ook geen een baby die daar een drama van maakt poeswroeten Deesje.....M. is met 6 maanden 70 cm....en bijna 9 kilo
@Tab Fijn hoor dat je alles kan (vr)eten, kon ik ook altijd maar nu.. Maar jij geeft nog wel volledig borst dus dan heb je ook meer nodig kwa eten toch? Enne dat rapley hoe werkt dat precies? Lees er her en der weleens wat over.. is toch een methode om over te gaan op vast voedsel zonder te forceren? En wat een stuk van je haar joh! Dat je het durft.. Ik spaar mn hele leven al maar ben gezegend met een kop dun,slierterig pluis haar. Geen land mee te bezeilen.. D.ani weegt nu 5500gr en is 60cm bij 11 weken. In vergelijk met jou meisje is hij best flink.. @Deesje Fijn dat de tandjes rustig doorkomen! Uitslag poesvroeten kan ik maandag voor bellen, ben benieuwd.. Enne al kriebels voor een 3de dus, ben benieuwd hoor!! Hier blijft het bij 1 zoals we er nu over denken,mijn man is daar ook stellig in. Maar wie weet.. Voor nu geen kriebels iig.. Vraagje; Wanneer begon jullie uk te zeveren/kwijlen want D.ani zevert echt alles al onder. Ook flinke bobbels op zn tandvlees.. Hoop dat de tandjes nog even wegblijven hoor, hij is nog zo klein.. Verder hoest hij zich gek, kijk het even aan en anders toch maar ff voor we naar Landal gaan maandag langs de ha. m21/alexanne hoe ist?
m. zeverd al vanaf de 3 maanden flin...volgens alle betweters kreeg hij vroeg tandjes....nou hij heeft er met zn 7 mnd nog geen hoor
Dat roept iedereen hier dus ook; Tanden komen eraan.. maar t zullen wel gewoon zn speekselklieren zijn die gaan werken..
@Wen, hoeft idd niet dat er tandjes komen. L. heeft er nu al 2, maar kwijlde daar eigenlijk ook niet echt van. Alleen wat dunne tandjespoep. Wat een weertje he! Helaas wel werken vandaag, maar ach, na vandaag (op morgenavond een paar uurtjes na) heerlijk weekje vrij! Genieten!