Hey Deesje Hier alles goed hoor! En met jou en de kleine? Al 2 tandjes joh en alleen dunne poep,waauw! Je hoort weleens dat ze er flink lastig van kunnen worden,mazzelaar! Hier de kleine man nu 3 maanden rond, wat is dat snel gegaan zeg..Maar wat een heerlijk kind is het,tot nu toe echt een lot uit de loterij.. Wilde vandaag alleen niet echt slapen overdag dus ligt nu in coma,manlief nu ff de deur uit dus ik ff voor mezelf nu *zucht* heerlijk!! Nog 3 weken vrij en dan mag ik weer aan de slag,zie er zooooo tegenop, ten eerste omdat ik t wel heerlijk vind zo bij mn mannetje en ten tweede er zijn nog maar 4collega;s van mn "oude" team en ze hebben 4 teams nu in 1 gang gepropt. Nou dat werkt dus niet,iedereen denkt t beter te weten etc. en al dat gekaakel zorgt voor heftige discussies hoorde ik.. Ondertussen loopt de zorg aan de mensjes ook niet goed hierdoor.. En tsja in die rotzooi moet ik mn draai gaan vinden.. pfff werken vind ik echt niet erg,maar t moet wel een beetje gezellig zijn vind ik! Maar goed,laat het over me heen komen en anders ben ik gewoon weg..werk zat in de zorg! Alexanne lees je nog mee?? M21 en jij?? Tab/Pandora ook alles oke? Ik ga ff snel nagelakje opdoen..
Hay! Nou Wendy echt werk zat in de zorg hoor! Maar jammer dat je er geen zin in hebt. Waarschijnlijk als het nogsteeds zo was als eerst dat je dan er wel meer zin in had... Maarja in de zorg verzinnen ze ook elke paar maanden wat nieuws! Vraag me af wat mij te wachten staat Laten we positief beginnen haha. Ons meisje heeft het lachen en praten ontdenkt! Kan echt een half uur met der lachen gieren brullen haha heerlijk! Dit zorgde ook voor een enorme 8 weken sprong (oei ik groei boek) Heeft vorige week elke avond uren lang aan mijn borst gehangen. Vrijdag was ik helemaal kapot, zat er echt door heen en dat heeft ze gemerkt want daarna werdt het beter haha Voor het 8 weken sprongetje had ik er vaak moeite mee dat ze totaal geen ritme had, voelde me nogal opgejaagt. Maar ze lijkt nu toch wel wat ritme te krijgen en dat geeft mij veel rust. Leer der nu gewoon echt kennen en je went aan elkaar. Dacht altijd dat dat onzin was maar het is echt zo Enige waar ik nu nog mee zit is dat ze nog veel voedingen heeft. Gister; 01:00, 05:00, 08:00, 10:00, 12:30, 15:00, 17:00, 19:00 tot 21:00 (nasleepje sprongetje) Iemand tips? zat misschien te denken aan haar om 23:00 wakker maken voor drinken... of zorg ik er dan zelf voor dat ze vaker komt? En die nachten vind ik denk niet zo erg maar overdag elke 3 uur zou gewoon fijn zijn. of forceer ik het? Ik wou toch voeden op verzoek? tja In de week van het sprongetje sliep ze van 22:00 tot 04:00 maarja toen hing ze ook wel van 17:00 tot 22:00 aan mijn borst. Maar ze kan het dus wel langer zonder voeding! Speentje rekt maar 5 min en hetgene wat wel werkt is auto rijden maar om dat nou de hele dag te doen haha! Oh ik hoor der weer, nou ze houdt zich tot nu toe aan hetzelfde schema als gisteren en eergisteren. Sorry voor mijn lange ego bericht maar hopelijk hebben jullie er een idee bij!
M21 Idd als ik.mn vertrouwde stekkie nog had dan was t stukken minder erg om weer aan de slag te gaan.. Maar goed we gaan t zien.. Fijn dat L.ieke zo'n vrolijke baby is,hier ook een lachebekkie gelukkig! Mbt bv kan ik je niet helpen.. maar knap dat je die tijden volhoud,wordt al moe sls ik er naar kijk .. Wanneer mag jij weergaan werken? Want dit schema en werk lijkt me geen combi die te doen is.. Hoe ist met de rest? Hier alles oke hoor! Uitsla vaginale kweek was goed.. is gewoon mn zuurgraad fue van slag is door bevalling en hormonen..
4 juni pas weer! Ga er toch wel van uit dat over 2 maanden t ritme wel anders is!! Toch? Haha Gister had ze opeens maar 7 voedingen maarja was ook veel met de auto weg en dat vind ze heerlijk straks prikjes
Fijne paasdagen allemaal! 1e dag zit er al weer op! M21 hoe waren de prikjes gegaan? L.ieke niet ziek geweest? D.ani mag deze wk. ook weer.. En voor 4juni zal t wel beteren (hoop ik) mbt nachtvoedingen. Hier gelukkig weing gebroken nachten gehad tot nu toe.. Hoe ist verder met je? En met de rest??
Hoi allemaal! We zitten idd alweer op 2e Paasdag, iedereen gisteren leuke dag gehad? Wij familie op bezoek gehad, vanmiddag komen mijn ouders nog. Zoals het er naar uitziet, zit het weer toch ook niet mee om lekker buiten te gaan en de woonboulevards of binnenspeeltuinen zullen wel overvol zitten. Dus lekker dagje thuis. De laatste dagen erg druk gehad met veel (extra) werken en thuis op het bedrijf ook (tis weer plant/zaai weer natuurlijk!), dus de regen is wel even lekker (dan is manlief weer wat thuis, haha). Van de week moeten de kids op de foto bij het KDV, ben benieuwd!! Verder gaat het hier allemaal prima, Lilli deed zaterdag een paar keer heen en weer rollen, maar sindsdien niet meer gedaan (wel pogingen tot). Ze wilt ook steeds meer gaan zitten en eet echt als een bouwvakker, heerlijk! Met mezelf ook alles goed, nog wel moe, en ben nu overgestapt naar mijn eigen pil weer (eerst Cerazette, ivm BV, maar die beviel echt niet). Heb nu alleen steeds tussendoor last van wat bloedverlies, dus ook niet fijn. Ik zit deze strip effe uit tot mijn ongi en dan kijk ik wel even of ik er nog mee verder ga. Al die hormonen wéér in mijn lijf ... maar condooms vind ik ook niet alles, maar ja, je zal toch iets moeten he hihi. Hoe doen jullie dat??? @prikjes: altijd zonde he ... gelukkig heeft Lilli er nooit last van (mijn oudste ook nooit gehad), maar het blijft zielig! Tis voor een goed doel he ... Ik ga gauw nog ff wat opruimen voordat Lilli weer wakker wordt en fruithapje mag geven. Fijne 2e Paasdag!
hallo allemaal!!!! Ben al heel lang niet in de lucht geweest en heb vaag effe bijgelezen. Zie dat de kindjes goed groeien en las iets over tandjes....haha Hier gaat ook alles goed. Rose groeit goed!Nog geen tandjes gelukkig... Ik heb t zo druk met alles - weer werken- huishouden- kindjes etc dat ik nu weer op de site kijk. En ik ga over 3 mnd trouwen! Vraagje aan degene die al getrouwd zijn...wat voor kleur jurk hadden jullie? ivoor of wit. Ik twijfel hierover. Ik heb een wat gelige huidskleur dus wat is dan mooire?
Deesje Hoe zijn de foto's van t kdv geworden? En nog steeds druk op t bedrijf? Alexanne Fijn dat t goed gaat! Wel druk dus! En trouwen,gefeliciteerd joh!! En over 3 mnd al? Da's vlot! Mijn jurk had levertijd van 4 mnd!! Ik ben in t ivoor wit getrouwd. Dus wel wit maar niet dat gelige ivoor. Je moet t aan zien en ook bedenken of je bijv onder de zonnebank gaat. Dit ivm met wel/geen kleur hebben.. Wanneer is de grote dag? Pandora trouwt in sep, 2 topic bruidjes dus! Mooi aanzoek gehad? Hier buiten snipverkouden alles goed. D.ani heeft zn slaapdag na de prikjes,verder geen last van gelukkig.. Nog 1wkje vrij hier en dan mag ik ook weer aan de slag.. Nog even niet aan denlen Fijn weekend allemaal!
ik kom ff zwaaien...heb het ook druk ( he wen....pffff drukke baan heb ik...en maar appen ) zal snel weer een keer uitgebreid reageren
Alexanne super leuk dat je gaat trouwen! Gefeliciteerd!! Enne ik ben voorstander van wit haha prikjes gingen goed hoor! Woog 11 pond pfff ze vroegen wat voor kunstvoeding ik bij gaf...uhh nou niet haha sinds toen gaat t steeds beter! Meer tijd tussen voedingen...wat een verademing! En sinds paar dagen belachelijk goed doorslapen. Kreeg zaterdag 19:00 afgekokfde fles (om gewent aan te blijven) heeft pas genoeg aan 180cc toen om 06:30 maar wakker gemaakt want vond t beetje eng zo lang zonder voeding! Slaapt daarna ook nog paar uur. Ga donderdag weer even laten wegen kijken of ze goed groeit zonder avondvoeding want dan laat ik het lekker zo hihi alleen kolfde ik pas voor het slapen...gevolg eind van de dag weinig productie dus toch maar nog een x kolven hoeist verder met iedereen?
Hoi hoi, Tis wel rustig hier he! Maar als we af en toe wat blijven schrijven, blijven we toch up to date hiero. Hier alles ok! Lilli wel ziekjes geweest, had ineens 3 dagen 40 koorts, wow! Net op tijd weer beter, want we hadden geen oppas voorhanden, dus dat was fijn. Op het KDV heerst de 5e ziekte, dus dacht dat dat het wel was, maar ze heeft tot nu toe nog geen vlekjes gehad, dus het zal gewoon een virusje zijn geweest. Nu gaat alles weer ok gelukkig!! Moet pas 15 mei naar het CB, ben wel benieuwd hoeveel ze nu weegt en gegroeid is! T wordt al een hele meid, de maxi-cosi gaat ook echt wegen nu ... @Alexanne, wat leuk je te lezen! Druk ineens met twee kids he!! Alles gaat ook wel weer in de flow mee, maar toch ... en je gaat trouwen, leuk!!! Ik had zelf ivoorwit (net niet spierwit), vind ik zelf het mooist. Maar je moet gewoon van alles aantrekken en dan zie je vanzelf wat je mooi staat. Dan mag je wel opschieten voor een jurk zekers, ik weet dat die van mij ook een levertijd had van 3-4 maanden (kwam uit Italie ...). Leuk hoor!! En dan twee meiden als bruidsmeisje, hoe schattig!! @Wendy, en en en, heb je nu al gewerkt je eerste dag??? Hoe was het, heb je je kleintje niet erg gemist?? De fotootjes zijn echt erg leuk geworden van het KDV, zo schattig!! Het waren net twee fotomodelletjes, hihi. @mw21, goeie voeding heb je dan, lekker toch?? En heerlijk dat er nu meer ritme in zit en ze zo lekker slaapt! Ik zou ze ook wakker maken hoor. Verder alles ok?? En met de rest??
Hoi hoi, ik waai ook weer even aan! @Alexanne En al een jurk gevonden? Welke kleur?? En hoe is het met de kleintjes? @M21 Flinke meid alweer! Fijn ook dat ze beter slaapt nu, heerlijk he! Hoe is het verder? Lekker aan t genieten nog van je verlof! @Pandora Jij je jurk al besteld eigenlijk? @Deesje Jij weer leuke foto's rijker vd kids dus! Ah bah 40 graden koorts, da's altijd eng lijkt me.. Maar weer beter gelukkig! Ik hier gister weer 1e dag gewerktt, had avonddienst en was erg rustig (met 3 op 9 clienten) dus heb me zelfs verveeld.. Had echt zoiets van; wat doe ik hier,ga liever naar D.ani haha.. Moet de 15de starten op andere afd op andere locatie. Dat zal wel tegen gaan vallen..ben ik mn collega's kwijt en t werk is ook heel anders.. Ga me dan wel even heeel alleen voelen denk.. Maar goed t moet..is het niets ga ik wel solliciteren, zorg geen last van crisis gelukkig.. D.ani groeit als kool, en is nog steeds zo'n makkelijk kind.. Je baby om 8u wakker moeten maken voor eten is de omgekeerde wereld he haha.. Dus tsja hier het normale leventje nu weer aan de gang. Weegschaal gaf weer 1 kilo'tje lichter aan, en ben best tevreden over mn lijf nu op de wat bredere heupen na dan. Dus tsja, buiten mn ontzwanger kwaaltjes na hier alles goed. Hoe is het met de rest? Al vakantie plannen gemaakt dames?
Hoi Dames! Fijn weekend gehad? Deesje hoe is het nu met je meisje? Niet meer ziek? Wendy Spannend op een nieuwe afdeling werken! Vind ik altijd in ieder geval. En tuurlijk ben je dan liever bij je kleintje dan je vervelen haha Jij al vakantie plannen? Hier niks uitgebreids dit jaar. Wat weekendjes weg eigenlijk en in het najaar een week met zijn 3e. Ik heb nu nog 5 weken verlof hihi Ik ben totaal nog niet tevreden met mijn lijf. Heb echt nog een enorme pudding buik... moet nog 7 kilo eraf. Was er ook 26 aangekomen. Krijg geen normale broek aan als ik zit steekt er echt een puntbuik uit. Ik maak Lieke niet meer wakker. Ze laat snachts 12 uur tussen de voedingen en ik geniet ervan hihi Meestal ziet onze dag er zo uit; 08:00 drinken 08:30 tot 11:30 slapen (maak haar wakker) 11:45 drinken 12:15 aankleden en spelen 13:00 slapen 14:00 drinken 14:30 spelen 15:00 slapen 16:30 drinken 17:00 spelen 17:30 slapen 18:30 tot 20:00 wakker en drinkt in die tijd afgekolfde melk uit flesje 1x 160 cc en 1x 60cc Wat een voorbeeld kind hé! x
still alive and kickin' here! lekker druk, nu ff ziek. kleine doet het goed, eet lekker mee en nog steeds bv en nog steeds geen tandjes, bijna 8 maanden alweer....pffff time flies, vinden jullie ook niet? Gelukkig gaan alle kindjes goed, hoe gaat het met het helmpje? Hoofdje al een beetje ronder?
Hoi hoi, m21 Fijn dat je meisje het zo goed doet! Lekker he van die lange nachten.. Kwa figuur nog niet tevreden lees ik, geef het de tijd! En ja we zijn mama geworden en helaas zullen we niet precies meer in vorm schieten maar met een beetje opletten en sport kun je een heel eind komen. En zo niet dan heb je je best toch gedaan? Ik kom er steeds meer achter dat het echt 9mnd op en 9mnd af is, hoe vervelend ook.. Hier kwa gewicht op 2 kilo na weer terug, maar je figuur is gewoon anders.. lukken die 2 kilo nog dan is het fijn zo niet jammer hoor. Liever wat strakke buik en iets meer kilo's als slap en minder.. @Tab Jaaa tijd vliegt zeker! Jeej nog steeds bv, je houd het goed vol! En nog geen tandjes (lijkt me dan wel weer fijn als je bv geeft haha) En wat een lekker meiske om te zien, lekker hollands toetje net als mijn knul.. Beterschap meis! Hoe is het met de andere meiden? Hier nu D 4 maanden, en alles gaat super! Nu flesjes aan t afbouwen naar 4 ipv 5 dus nu even afwachten wat hij gaat doen.. Verder eerste lepeltjes groentehap gegeven, nog niet echt favo bij meneertje maar we blijven oefenen haha.. Verder lacht en brabbeld hij erop los. Kortom genieten hier! Werk nog ff rommelig maar ga per 19de over naar andere afd en ik vind het ook wel best. Mn huidige afd is rommelig/vies en niet mijn doelgroep (knetter dement). Parttime werken bevalt me goed en geniet lekker van de daagjes met mn mannetje(s). Alexanne; En al een jurk????? @Vakantieplannen Wij heerlijk naar ibiza eind aug. Kan niet wachten!!!!
hier is alles goed....lekker druk M. is inmiddels al weer 8 mnd....kruipt en loopt ( aan de hand ) en heeft 2 tandjes met het helmpje gaat het super goed, je ziet al erg veel verschil volgende week weer een meting....ben benieuwd wat het in percentages verbeterd is en kilo's............hier 4 teveel, helaas. ben sinds gisteren aan het lijnen ben ze nu echt beu
met 4 maanden al groentehap? is dat niet veel te vroeg? in ieder geval zijn buikgedrag goed in de gaten houden, hier mocht fruit pas na 6 maanden (waren de nieuwe voorschriften)
Daarom ook groente tab en bij bv wordt zoiezo later geadviseerd. Mannetje keek eten uit mn mond! En tuurlijk hou ik hem in de gaten.. t gaat om lepeltjes niet om hele potten..