@linaatje mmmm... lastig inderdaad..je moet toch echt met zn 2 zijn..en als ik echt heel boos ben heb ik ook geen "zin" in hem.. Dus je doet het of tegen je zin of je praat het toch uit geen andere optie mogelijk lijkt mij.. of je laat deze poging gaan.. weet natuurlijk niet wat de ernst van de ruzie is... succes meid,ruzie nooit leuk!!Maar soms...
Haai, @linaatje: Lastig! even een statement zetten is soms wel heel nuttig! Misschien voelt hij het wel na een avondje en kunnen jullie dan rustig praten??? @mw21: Wat spannend voor jou zeg! Wat is ons lichaam toch een verraderlijk ding af en toe! die onzekerheid lijkt me vreselijk! Heel veel sterkte ermee! enne... hou ons wel op de hoogte he! @driekeerdaan: niet zoveel leuks op de tv vanavond! donderdag wel, volg je ook expeditie robinson? @ tab: over de wintersport dat is wel een goede van je! Ik wist niet van dat sporten boven de 2000 meter. Wij gaan ook vaak in het voorjaar een weekje skieeen. Elk jaar met vrienden. Maarja nu weet je nog niks! pfffff. moeilijk. Goed punt om ook over na te denken! Zo dat was nog geen reactie op iedereen geloof ik maar ik ga even koken! Hier trouwens weinig nieuws. Vrolijk aan het klussen elke dag! Heb ook dat pre-seed spul besteld! Ben benieuwd. (gebruiken vaak massage olie enz en las dat dat helemaal niet zo goed was voor de celletjes!
@Linaatje; lastig... als ik heel erg boos ben, dan heb ik inderdaad ook geen zin om dan in bed wel gezellig te doen, maar ja, als je net in je vruchtbare dagen zit... Misschien toch 's nachts maar even, en dan de volgende dag weer negeren? Dan denkt ie dat het weer goed is, en dan heeft ie mooi pech... Of ben ik dan heel erg...???Sterkte! @Ellalalaa; dinsdagavond is inderdaad weinig leuks op tv... daarom nu nog maar even doorwerken, en dan straks bij uitzending gemist even GTST ofzo kijken. Doe ik ook vaak, bij rtl gemist ofzo, of ff as the world turns kijken, wil ik ook altijd wel graag zien. Donderdagavond ben ik altijd naar mijn wekelijkse avond naailes, of eigenlijk "klets-les"... Heel gezellig! En nu dus maar even werken... Erg tegen mijn zin in trouwens, want mijn baas heeft me wat geflikt, lang verhaal, maar ben helemaal klaar met die man. Ben ook al aan het rondkijken naar ander werk, maar ja, mijn man heeft ook geen vaste baan op het moment, en als ik dat dan ook niet heb... Wie weet word ik wel snel zwanger, dan kan ik mooi mijn verlof nog door deze eikel laten betalen, en dan ga ik daarna gewoon weg.
Hey meiden! Beetje drukke dag gehad, net lekker gedouched en zit nu voor GTST! Ik kijk op di-avond altijd desperate housewives, vind ik altijd wel tof. En idd, op donderdag Expeditie Robinson, heerlijk!! Van mij mag Sebastiaan wel winnen En mijn nieuwe verslaving: the voice ... had ik nooit gedacht, haha! Effe kort: @Linaatje, wat vervelend dat jullie ruzie hebben. Ik ben ook een ster in negeren, maar ik heb zo'n hekel aan ruzie dat ik dat nooit langer dan 1 dag volhoudt. Gelukkig hebben we het amper ... Maar wel balen dat dit nu net in je vruchtbare dagen gebeurt! Misschien toch maar uitpraten ...? Weet natuurlijk niet wat er is voorgevallen en hoe erg het is. @Ellalalaaa, hahaha, pre-seed spul!?!? @vakantie: ja, das wel lastig plannen eigenlijk ... wij zitten met een bedrijf thuis, kunnen eigenlijk alleen in de winter weg. Maar nu met ons dochtertje hebben we al even ook niet gevlogen, in de winter moet je voor het warme zonnetje toch al gauw wat langer vliegen. Zien we nog niet echt zitten. Eind november weekje Limburg geboekt, ook altijd leuk! @Marleen, hoe is het vandaag gegaan? @Mw21, knap datje het volhoudt hoor! Ik was vandaag bij twee vriendinnen, zijn allebei zwanger, en eentje testte ook pas een week later posi! En wat ik altijd al zeg, geen (echt) bloed geeft moed, toch ...? En als je het vervelend vindt, gewoon de HA bellen hoor, daar is ie voor! @M80, nu lekker een paar daagjes vrij dus, heerlijk hoor! Lekker van genieten! Ehm, ben de rest alweer kwijt! HIer qua klussen ook niet echt mega-getimed, moet wel leuk blijven toch!? Al doen we het rond de eisprong (wanneer we denken dat ie i ongeveer is) wel ietsje vaker, hihi. Ben er voor de rest nog niet zoveel mee bezig nu, komt wel hoe dichterbij de NOD weer komt denk ik ... Nou, ga ff mijn theetje drinken, hopelijk is mijn mannetje beetje op tijd thuis, is nog aant werk. Morgen nog een dagje werken en dan weer weekend, lekker!
Even kort over vandaag (deesje, lief dat je informeert hoe het was vandaag) Het was een hele heftige, emotionele dag. Ben heel blij dat ik geweest ben, niet alleen voor mezelf maar ook voor mijn beste vriendin. Toen wij weggingen werd ze even heel emotioneel en bedankte me voor alles wat ik nu voor haar doe. Zelf vind ik het niet zo bijzonder, vind het normaal om te toen. Maar daarna zei ze ook nog, hoe blij ze met onze vriendschap is. Het lijkt wel steeds sterker te worden. We hebben nl op de basisschool bij elkaar in de groep gezeten. Middelbaar niet, toen ook minder contact, MBO wel op dezelfde school en HBO ook. De laatste jaren wordt het contact weer steeds beter en dat voelt heel goed! Morgen komen haar kinderen (van 4 en 16 mnd) hier eten, dan breng ik ze daarna thuis naar bed. Morgen is nl. de avondwake van haar neefje. En donderdag begrafenis, dan heb ik de oppas op haar zoon van 16 mnd. Ga morgen proberen te reageren, nu lekker naar bed, bijkomen van een heftige dag...
Hallo lieve dames, Bedankt voor jullie reacties.Ik denk dat ik het even zo laat.Ik ga in ieder geval niet doen of alles koek en ei is,in bed ook niet.Heb er goed over nagedacht.Houd ook niet van ruzie,houd het nooit langer vol dan een paar dagen.Maar hij is nu echt tever gegaan.Soms moet je gewoon hard zijn,anders denken ze dat ze maar kunnen doen wat ze willen. Denk dat ik deze maand lekker oversla en leuke dingen ga doen met de kids en lekker in het weekend naar mijn moeder ga,die in een andere stad woont. Ik wens de andere dames heel veel klusplezier!En blijf natuurlijk meelezen..
@ Marleen; kan het me voorstellen dat het een lange en emotionele dag voor je was, het sloopt je dan wel he. Voor je vriendin is het heel fijn om te merken dat je er echt voor haar bent, mooi is dat he, zo'n hechte vriendschap! Sterkte nog de komende dagen! @Linaatje; oei, dan heeft ie wel echt iets gedaan wat echt niet kan... Dan is het inderdaad misschien beter om even afstand te nemen en het deze maand maar even te laten... Jij ook sterkte, en geniet inderdaad maar wel met de kids. Ik heb dat hier altijd, als er iets is, of ik me me rot ofzo, en als dan mijn dochtertje naar me lacht of iets geks doet, voel ik me weer een stuk beter. @Deesje; ik heb net GTST gekeken, nog even ontspannen na mijn werk. Nu nog ATWT en dan lekker naar bed! Morgenochtend ga ik met mijn dochtertje naar een vriendin, zij is jarig geweest en de kleine meid wilde nog een cadeautje brengen. En nu mag ze daar nog cakejes bakken ook, leuk he. Heb mijn vriendin al wel gewaarschuwd, of ze wel weet waar ze aan begint, cakejes bakken met een 2-jarige...
Linaatje ( mn apenstaartje doet het niet de kat heeft net over het toetsenbord gelopen ) Ik ben ook een ster in negeren...moest wel even lachen om driekeerdaan,´s nachts toch maar even en dan de rest van de dag weer negeren, dan denkt ´ie dat het weer goed is en heeft ´ie vette pech...ik kreeg even een flashback Nee meid, ik hou ook niet van ruzie, en ik hou het meestal ook niet langer dan een paar uur vol...en gelukkig hebben wij ook bijna nooit ruzie maar ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is meid, en als ´ie het echt bont heeft gemaakt, dan mag ´ie dat voelen ook....het kunnen soms zo´n eikels zijn die kerels :x Je kunt hier altijd even je hart luchten he!!!! Marleen heftig allemaal, het lijkt voor jou misschien heel normaal en vanzelfsprekend dat je er gewoon bent voor je vriendin, maar ik weet uit ervaring dat je op dit soort momenten je echte vrienden wel leert kennen...dus super dat je er voor haar bent en de steun geeft die ze nodig heeft! wens jullie nog heel veel sterkte ik ga nog even een lekker bakje koffie pakken en zal zo eens een rondje gaan poetsen door ons huisje, er wacht ook nog een fijne stapel was...bah ...morgen nog een dagje vrij en ga ik lekker lunchen met een vriendin en de rest van de dag heerlijk niks doen denk ik 8) vrijdag een paar uurtjes werken en dan heb ik sinds een paar weken eens lekker een heel weekend vrij...ik heb nogal wat weekenden gewerkt de afgelopen weken zaterdagavond gaan we op stap ...misschien voorlopig wel de laatste keer borrelen...mn NOD zit er aan te komen...maar heb besloten dat het zaterdag best nog mag
Goodmorning! @ Marleen. Heftige tijd voor jou nu! en voor je vriendin al helemaal natuurlijk! Fijn om er zo te kunnen zijn voor haar! Goede vriendinnen zijn goud waard! @driekeerdaan: Wat naar dat je baas zo'n eikel is! Ik zal met je mee hopen dat je daarom nog sneller zwanger bent! Hoeveel dagen per week werk je? @linaatje: En heb je het volgehouden vannacht?? Fijn dat je dan lekker een weekendje naar je moeder kunt! Wat zijn moeders toch geweldig he! @m80: Ik moet aan de poets vandaag! Kan niet echt zeggen dat ik er zin in heb! (hoewel het wel echt nodig is ! Het is wel flut weer vandaag dat scheelt! poetsze he! en tot later op het forum vandaag! liefs Ellalalaa
ik heb ook helemaaaaaaaaaaal geen zin om te poetsen...dus zit hier alweer met mn volgende bak koffie...doe het lekker in etappe's ...het hoeft niet in een uur klaar te zijn, het is inderdaad flut weer, dus weg ga ik vandaag toch niet @ ( jaaaaa hij doet het weer ) driekeerdaan: Hmmmmm cakjes bakken met een 2 jarige...dat klinkt als heeeeeel veel rotzooi als ze klaar zijn
goedemorgen meiden! @Marleen, Lief dat je vriendinnetje zo reageerde!tuurlijk doe jij het vanzelfsprekend maar toch lief dat ze het op zo'n emo moment even tegen je verteld! En dan morgen die uitvaard van dat jongetje *kippenvel*..Sterkte meis! @driekeerdaan Zo vervelend als je bij een baas moet blijven omdat je dan financiele zekerheid hebt. Ach hopen dat je inderdaad snel je verlof mag aankondigen kan hij daar nog mooi even voor dokken!! Ik wil ook graag naar 32uur ipv 36 maar heb toch ook besloten dat nu niet te doen,ga mooi voor 36u mn verlof in lekker meer centjes haha.. @Linaatje Jou mannetje heeft het wel heel erg bont gemaakt denk ik..Die mannen toch af en toe (grrr). Geniet lekker van je weekend bij je moeder en het spelen met de kids en hopelijk kun je dan daarna het even goed uitpraten om weer vol liefde door te gaan naar de volgende ronde!! Hier nog iemand die exp. rob volgt (althans poging tot) veel late op donderdag tegenwoordig,maar ideaal dat uitz. gemist!!! En heel erg maar dat oo cherso kijk ik ook altijd ff..hersenloze tv maar goed lach me rot om die lui.. Ik mag vanmiddag de late gaan draaien tot elf vanavond en morgen weer om 7u beginnen (hoezo ik woon op mn werk..) mag wettelijk niet maar staat toch echt op mn rooster.. Morgen mijn ontwikkelgesprek,zal er eens wat van gaan zeggen. Ik ook aan de poets nu,totaal geen zin maar ja de was en de vaatwasser gaan niet vanzel aan helaas.. Meiden werkse en poetse vor vandaag!Ik spiek straks nog even hier!
bij mij op het werk hebben we doordeweek gelukkig nooit een vroege, maar op de terreinwoningen werken ze ook tot 22.30 en dan weer een vroege om 7.00...moet er niet aan denken Ik begin doordeweek in principe op zn vroegst om 13.30...in de weekenden om 9.00 ( hoezo luxe ) Qua tijden die ik moet beginnen ben ik echt verwend...maar we draaien wel vaak lange diensten...soms ga ik om 15.00 van huis en ben dan de volgende dag om 11.00 pas weer terug ik volg dus nauwelijks programma's op tv...schiet met die wisselende diensten echt niet op, zo kan ik het 2 keer wel zien en dan moet ik weer 4 afleveringen missen :x....en zoek het nooit om op uitzending gemist te kijken het enige wat ik wel gevolgd heb is Lost...maar die had ik gedownload en kon ik dus kijken wanneer het uitkwam
Heey nog een mede-poetser! Wat gezellig! enne... ik volg ook oh oh chersooo hoor! Na een dag werken vind ik dat echt gewoon lekker! op de bank, fleece dekentje, kopje thee, kat erbij, vriendlief die lekker met de computer aan het rommelen is, en dan laat ik me graag vermaken door de tv! Succes met je ontwikkelgesprek morgen. (alvast!) Wat werken jullie allemaal veel uren achterelkaar zeg! Respect!
@m80 waar werk jij?denk dat ik ook maar ff soliciteer!!heerlijke tijden joh! ik nu laat-vroeg-vroeg-vroeg-vroeg pff....wat doe jij precies? @ellalala ja poging tot de poets haha,nu ff bakkie doen, wasje draait!Zo hond uitlaten in dit *** weer! En heerlijk dat ik niet de enige burgelijke ben hier,ik ook heerlijk op de bank met dekentje (heel belangrijk!) en snaai goed voor de buis! en ja voor oo cherso hoef je ook niet na te denken dus heerlijk na een dag hard werken! hoorde dat er in de winter een ooo tirol komt haha.. en dit forum wordt een verslaving,jullie ook last van? en tsja dat ontwikkel gesprek..maak me er niet druk om heb zoiets van als ik het niet goed zou doen hadden ze dat allang gezegd! In de zorg is t altijd feedback hier en daar etc. ga alleen wel ff mn hart luchten,heb management gedaan betaald door de baas bijna 2 jr geleden met oog op leidinggevende functie. Nu krijg ik allerlei extra taken/bevoegdeheden en nop salaris meer. Gaan we mooi dus niet doen zo! Maar salarisverhoging en zorg werkt niet zo goed,dus ben benieuwd wat ze tegen me gaat zeggen! leidinggevende funtie zal m niet gaan worden binnen de instelling waar ik nu werk,ze zijn in aan het korten dus steeds minder leidinggevende. Maar ach straks met een kleintje is het ook lekker om gewoon mn werk te doen en zonder extra verantwoordelijkheid te werken..
ben begeleidster wonen in de gehandicaptenzorg...werk in een woning in de wijk...clienten zijn overdag naar de dagbesteding...vandaar dat de late om 14.00 kan beginnen inderdaad salarisverhoging in de zorg werkt niet zo :x ik kan een functie hoger gaan werken, heb dan meer verantwoordelijkheden en papierwerk...heb dat eens uitgerekend, en dat ga ik voor 75 euro meer in de maand niet doen...ik werk niet in de zorg voor het papierwerk....echt tijd voor cliënten hebben we toch al te weinig (iets wat me toch al tegen staat, dus dat gaat 'm hier ook niet worden
Hey hallo, zijn er al dames die getest hebben? Het lijkt erop dat we allemaal rond dezelfde tijd de NOD moeten krijgen... Wat spannend allemaal heh! Af en toe ben ik wel heel bang dat het misschien nog jaren zou kunnen duren Spookt dat bij jullie niet? Vooral de dames die voor hun eerste gaan?
@M80 vandaar! ik dacht al dat is vast niet de ouderen zorg of ziekenhuis! Je hebt over pb'er worden dan of niet?Ik werk op een afdeling pg orthopedie in een woon/zorg centrum (bejaardehuis in de volksmond) Dus met ouderen die bijv een nieuwe heup hebben gekregen maar die cognitief niet helemaal in orde zijn,dus aan ons om uit te zoeken of ze een delier hebben of dementerend zijn en waar ze dan uiteindelijk het beste kunnen gaan wonen/zorg kunnen krijgen. Ben breed opgeleid dus kan ook de gehandicapte zorg in,zal t eens overwegen met die werktijden van jou in mijn achterhoofd! En ja dat papier werk,om gek van te worden!!Bij ons is denk ik 30% van de tijd voor de clienten,de rest is papier/gesprekken/trainingen etc. belachelijk gewoon en zo sneu voor de mensjes! Ik contactverzorgende IG dus heb ook al die gesprekken met fam. en artsen en nog bij. Ook belangrijk,maar kost zo veel tijd.. Ach ja we doen ons best meer kunnen we niet toch? @slimpie Ik moet nog ff wachten met testen (als ik uberhaupt weet wanneer ik KAN testen) nog geen idee van mn cycles dus hou mn banner maar ff aan.. wanneer kun je bij een normale cycles eigenlijk al testen?op welke dag (hoeveelste)? Tsja tuurlijk denk je weleens stel dat het niet lukt,maar zit in ronde 1 dus ga nog niet doemdenken. Heb veel vriendinnetjes is de med. molen zitten dus zie ook om me heen dat het niet zo vanzelf sprekend is om 123 zwanger te raken. Maar voor nu,vol goede moed vooruit!!
Hier nogsteeds niets... bruin is ook weg!! Vrijdag (weer) testen maar zal wel negatief zijn en ontpillen zijn denk. Begin nu een beetje bang te worden dat ik dus helemaal geen eisprong heb gehad, en of het daar beneden dan wel allemaal goed zit bij mij?!
@mw21 Balen meis dat je er geen pijl op kunt trekken.. Las net bij de vragen aan de verloskundige op dit forum ook zo'n verhaal alleen dan met een cycles van heel veel dagen. De verloskundige zij daar dat je wel een ei hebt en dat je dan het bruine verlies als een menstruatie moet zien. Dat het nog niet rood rood is komt volgens haar dat je lichaam het nu over moet nemen en zich opnieuw in aan het stellen is. Weet niet of het voor jou opgaat,maar mocht je nega testen en niet door gaan bloeden dan kun je wellicht hier van uit gaan.. Lees het ook maar hoor,dus weet t niet zeker.. Ik nu weer die rug pijn grr wordt er gek van!!:x Gaan we die gekkigheid nu de hele maand krijgen ipv alleen tijdens je ongi?
Hoi! Wij zijn weer terug van het cakejes bakken, was heel gezellig, en de zooi viel reuze mee! Mijn dochtertje vond het heel leuk, mijn vriendin had ook allemaal dingetjes gehaald om ze te versieren. Gekleurde marsepein, glazuur, mini-smarties, etc. Echt geweldig, vond het zelf ook helemaal leuk. Nu de kleine nog maar ff in bed gelegd, was in de auto al in slaap gevallen, en hoooooop dat ze nog even doorslaapt... @MW21; misschien was dit inderdaad wel gewoon je menstruatie? Ik herken het ook wel een beetje van wat ik had, ook eerst wat bloedverlies met stukjes (sorry... bah...) en gisteren was het bruin, vannacht weer even niets, nu weer heel licht, en ook nog steeds soms wat vage klachten. Mijn testen waren ook allemaal spierwit. Mijn gevoel zei ook dat ik zwanger was, maar mijn lichaam heeft me volgens mij lekker voor de gek gehouden... Hopelijk heb je snel zekerheid! @ werk: ik werk momenteel 26 uur, verdeeld over 3 dagen. (ik dacht altijd 24, maar op mijn loonstrook staat 26, door de koopavond natuurlijk ). Gelukkig meestal maar 1 dag met mijn baas samen, en dat gaat vanaf januari ook veranderen, dus dan zie ik hem ws. bijna helemaal niet meer. Dus wat dat betreft is het misschien nog wel vol te houden, en dan maar even voor financiele zekerheid kiezen... Ik doe alleen ook nog wat administratie voor hem, al jaren, en dat doe ik dan thuis tussendoor en die uren schrijf ik, dus gewoon wat extra's. Nu blijkt, dat hij de administratie wil laten doen door zijn nieuwe vriendin waar ie sinds kort mee samen woont. En al mijn collega's weten dat dus al... behalve ik!! Hij vroeg me van de week met een stomme rotsmoes de mappen, maar die krijgt hij dus mooi niet, eerst eens gewoon eerlijk zijn, want zo ga je niet met mensen om!! Of zie ik dat verkeerd? Nou, nu maar eens wat in huis doen (haha, ja, ik moet ook...)...