(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #3381 Pandora, 2 mei 2012
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
    bullshit die nieuwe voorschriften, het is maar dat ze wat te doen hebben, verzinnen steeds wat anders ;).....je mag starten met bijvoeden als je merkt dat je kind daar aantoe is
    ik ben met 4 mnd begonnen met fruit...hij heeft er niks aan over gehouden hoor
    hij ging slechter slapen, had meer honger en dat was na het starten met bijvoeden over
    en M. kreeg al heel snel na het starten wel hele potjes....vond ie lekker :D

ik kreeg vroeger al liga met sinaasappelsap al ruim voor de 4 mnd....zo deden ze dat toen
    en ik ben gewoon gezond groot geworden :p

2. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ow maar het was ook absoluut niet als aanval bedoeld hoor, ze zijn voorzichtiger ivm allergien enzo. tegenwoordig hebben die kindjes al zoveel dat ze zelf niet meer weten hoe of wat.
    hier krijgt ze rapley, dus mag ze het voor een deel zelf doen. daarnaast maak ik een klein prakje, ene keer gaat het op de andere keer niet.

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Fijne moederdag allemaal!!!!
    Ps Alexanne jij was toch aan t hopen op een menstruatie? Hoe is dat afgelopen?

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Hoe is het hier? Inderdaad Alexanne hoe is je testje verlopen?

Fijne moederdag gehad dames? Kindjes jullie goed verwend?
    Ik wel leuke dag gehad, maar merendeel bij mn eigen en mn schoonmoeder gezeten haha..

Hoe is met de kids? Hier loopt alles lekker dus kan niet beter..
    Werk hoop gerommel maar ga zaterdag op mn nieuwe plekkie beginnen en hoop na een tijdje daar ook mn draai te vinden en dan zal er wel een baksteen van mn rug vallen..

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @tab
    Voelde me niet aangevallen hoor. Ieder moet doen wat hij/zij goed vind en als ik naar mijn zoon kijk doe ik hem gewoon tekort als ik tot 6maanden ga wachten.
    Rapley klinkt leuk, zie er wel iets in (buiten hoop was en vieze vloer/stoel ;) )

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

T is al heeeel lang stil hier! Iedereen oke? En hoe is het met onze kleine ukkies? Groeien en ontwikkelen ze goed?
    Alexanne al druk met de grote dag?
    m21 zag dat je weer aan de slag mag morgen?
    En de andere hoe vergaat het jullie?

Hier alles op rolletjes, kleine doet het super en mama gaat lekker 20u werken. Het blijft bij ons bij 1 kleine dus ik wil van alles genieten! Hij is alweer 5 maanden, jeej tijd vliegt.. En hij is zo leuk nu met zn brabbelen en heerlijke eten dat hij kan. Kortom hier is het genieten!
    Hoop dat het jullie ook allemaal goed vergaat!

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey!
    Idd stilletjes hier, iedereen druk met de kleintjes ofcourse.

Hier gaat ook alles goed! Lilli alweer 9 maanden, dus ben gisteren dan officieel ontzwangerd, haha! Moet helaas nog steeds wel een kilo of 2/3 eraf, maar goed, ben goed op weg. Lilli doet het ook goed, alles volgens het boekje. Is niet één van de supersnelsten, maar dat was mijn andere dochter ook niet, en ik merk dat je bij een tweede er toch makkelijker mee om gaat.

Zit nu helaas 'ziek' thuis met 1 dik ontstoken oog, de andere begint nu ook, grrrr. Virusje dat meekwam met de kids van het KDV. Lang leve het KDV dus, maar goed. Ben nog nooit zo vaak ziek geweest sinds de kids daar zitten, haha!

Nog een paar weekjes en dan gaan we een weekje op vakantie, blijven in Zeeland, hopelijk is het dan mooi strandweer, kunnen we lekker genieten. Het weer is nu verre van mooi, zit gewoon met de kachel aan, brrr!

@Wen, wat fijn dat bij jou ook alles goed gaat! Maar ik begrijp dat jullie het bij eentje laten? Een bewuste keuze?

@Alexanne, hoe is het met jou?????? Vragen we ons allemaal af op het moment (je testje, je trouwdag ...!).

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Deesje

Fijn dat het met je kleine meid super gaat! Snel hoeven ze niet te zijn als ze er maar komen! Jij met een ontstoken ook, bah.. Lijkt me pijnlijk en erg vervelend..
    Al weer 9 maanden, jeej tijd vliegt.. En voel je je ook al ontzwangert? Nog 2/3 kilo dat komt wel goed! Ik nog 2 als ik naar mn start gewicht kijk maar vind het prima zo.. Ik was een latje..
    Lekker op vakantie, hoop dat het weer dan beter is als nu!
    Alvast veel plezier!!
    Hier idd maar 1 uk, en ja bewuste keuze.. Wij zijn compleet zo..

Hoop snel van de anderen te horen!

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay!!

Idd Alexanne hoe is t?

Dees heerlijk zeg weekje vakantie!!! En 9 maanden alweer. Tijd gaat echt snel. En ik geloof wel dat t met de 2e makkelijker gaat.
    L draaide met 14 weken om en ik vond t niks! 2x met gezicht in bed gevonden. Doen nu onderkant van slaapzak in matras nu draait ze niet en slaapt ze een stuk rustiger

Wen ach die paar kiko. Buik wel strakker? Dat is hier echt een probleem. Die paar extra kilo's mis staan me niet maar die hangbuik pfff..
    Jeetje dat je nu al weet dat t er 1 blijft?? Denk je niet dat t over een paar jaar enorm gaat kriebelen??

Hier gaat t top. Op dit moment erg tevreden meisje die max 1,5 wakker is en zo'n 18 uur per dag slaapt. Heeft dan wel rust nodig dus moet wel apart in een bedje liggen. Dat maakt t voor mij soms lastig
    Heb nog 5 voedingen en ga rustig aan afbouwen, kolven op t werk is echt drama en heb met voeding geen 'verliefd' gevoel meer. En ze vind de fles ecgt heerlijk. T is goed zo. Ga wel lang over t afbouwen doen.

X

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    M21
    Fijn dat t goed gaat met jou en je meisje!
    Afbouwen bv nu dus,prima toch je hebt het gedaan zolang t lukte..
    Buik hier nu wel redelijk strak,en die 2/3 kilo maken me ook nietd uit ben meer als tevreden nu.. mn benen vond ik nooit super en nu dus ook niet haha..
    D draait gelukkig nog niet,die zit al wel bijna los.. gaat veel te snel!!

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    En ja 1 kleine blijft het bij.. en nee dat verranderd echt niet.
    Wij zijn gelukkig compleet zo! Niet lullig bedoeld maar zooo veel mensen reageren zo.. is t nou zo raar? MOET je meer kinderen? Ik vind die opmerkingen zo irritant..

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee snap ik zeker! Twijfelde ook om het te vragen haha

Iedereen heeft zijn eigen mening, ideeen en gevoelens.
    Je MOET zeker niet meer kinderen!
    En verklaar me voor gek dat ik dit zeg, je moet er niet aan denken maar tante van me had er maar 1. Die is ziek geworden en toen had ze 'niets' meer.
    Nu klinkt het net of mensen reserve kinderen nemen dat is natuurlijk ook de grootste onzin en je moet ook niet altijd van het ergste uit gaan want dan hou je het nooit vol.
    Lekker doen wat goed voelt!!
    Dat hebben we nou als moeders wel geleerd :)

Mijn zus is bevallen val een meisje en heb nog niet eens behoefte gehad om der vast te houden want zou er echt even niet aan moeten denken weer zo'n klein onschuldig hummetje! Die slapenloze nachten, huilen en onzekerheid.
    Nee hoor hou maar lekker bij je haha

Ze had trouwens acute HELLP syndroom. Perfecte vlekkenloze zwangerschap, opeens met extreme buikpijn naar ziekenhuis. Lever opgezwollen en bloeddruk torenhoog.
    Bevalling begon toen uit zichzelf en binnen 4 uur was ze er dus helemaal top.
    Nog wel even spannend want je kan dan binnen 48 uur ernstig ziek worden.
    Dit is gelukkig niet gebeurd!!

x

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, wow wat heftig van je zus! Gefeliciteerd met je nichtje, fijn dat alles nu goed gaat! En nog geen behoefte dus, hahaha! Had ik toen de eerste tijd ook niet hoor, sommige van mijn vriendinnen hadden dat gevoel ook meteen alweer, maar ik ook niet hoor.

@Wendy, kan me goed voorstellen dat je moe wordt van al die opmerkingen. Nix MOET en het is toch ook jullie eigen keuze, of niet?! Soms kunnen mensen zich zo bemoeien met van alles.
    De een krijgt/neemt/heeft/wilt nu eenmaal tig kindertjes en de ander houdt het bij eentje, prima toch?! Als je maar gelukkig bent met je gezinnetje, das het belangrijkste!!

Verder alles ok met iedereen? Ben gisteravond naar Marco Borsato geweest, was echt geweldig! Was helemaal niet van plan om te gaan, maar mijn vriendin had een kaartje gewonnen. Ben erg blij dat ik geweest ben, was ontzettend tof en wat een sfeertje!
    Met de kids alles ok, Lilli groeit ook door. Ze gaat nu steeds beter zelfstandig zitten, wel makkelijk ;) Verder doet ze alles volgens het boekje, niet te snel en niet te langzaam, ze doet preceis wat ze moet doen bij 9 maanden, hahaha! Ze is niet een van de snelsten, maar loopt eigenlijk ook wel gelijk op met mijn andere dochter op die leeftijd.
    Zijn afgelopen weekend in Drenthe geweest (land v Bartje van Landal, een aanrader!), was errug leuk en gezellig. Over twee weekjes een weekje naar het strand in een huisje, hopelijk is het dan beter weer dan vandaag ... maar goed, we vermaken ons wel ;)

Wat zijn jullie vakantieplannen allemaal?

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heerlijk zeg een weekend weg!
    Wij hebben voor van de zomer nog niks geboekt. In november gaan we wel een week.
    Maar denk dat Lieke haar eerste vakantie met mijn vriendinnen naar Ameland wordt haha.
    In augustus
    Vind dat enorm spannend. L. heeft veel slaap nodig en wil dan ook rust. Dus al ff met de meiden besproken dat het echt anders wordt als 'vroeger' maar ze willen L. erg graag mee.
    En het is over 2 maanden, misschien is ze dan al meer wakker overdag!

Hoeveel slapen jullie kindjes?

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    M21
    Gefeliciteerd met je nichtje!
    Tja tuurlijk kan er iets met je kleine gebeuren maar t gemis zal niet minder zijn als ik er bijv 2 heb. D is D en onvervangbaar.. En ik heb een oud klasgenootje die samen met haar broer is verongelukt.. tsja reservekinderen slaat dus idd compleet nergens op!
    1 is genoeg hier,we hebben nu een heerlijk,gezond,mega makkelijk en super lief kind een 2de kan alleen maar tegenvallen ;)
    Maar ff serieus,ik ben dankbaar voor wat ik heb,heb mn epilepsie deze zw schap niet terug gekregen en kan dus gezond voor D zorgen.. Durfde vroeger niet eens van 1 kindje te dromen.. D heeft recht op zorg en ik zou het zooo erg vinden als ik een 2de zou krijgen en ik krijg weer aanvallen.. Dus buiten het gevoel compleet te zijn speelt er echt wel meer mee.

Maar jij nog geen knuffelgevoel bij je nichtje dus? Komt mssn wel weer..
    Fijn dat L t zo goed doet! Ben benieuwd hoe ze t op vakantie gaat vinden met je vriendinnen..

Deesje
    Gaaf joh Marco! Klinkt gezellig!
    L doet t ook goed zo te lezen,heerlijk alles op eigen tempo!
    Ook lekker weggeweest lees ik,leuk hoor!

Hier eind aug naar Ibiza! Vliegen dus met ons kleine mannetje!
    Ben zo benieuwd! Vliegen vanaf Eindhoven dus hoeven geen ruime tijd eerder te vertrekken etc.
    Verder alles goed hier.. zoals ik al eerder aangaf ,een heerlijke baby die niets liever doet als schaterlachen.. ik ben verliefd haha..

Deel Deze Pagina