@ wendy met een een gevoelige test kan je 4 dagen voor je NOD al testen, maar is wel een kleine kans dat ie gelijk positief wordt als je zwanger bent. Meestel is je HCG hormoon nog niet genoeg waarom je test toch nog negatief kan uitslaan.
Hi, Hoe is het met iedereen? @Mw21: Al iets van ongi gespot? (of nog veel leuker een positieve test?) @Linaatje: Is de rust al weer een beetje wedergekeerd thuis? @Slimpie: Ik herken dat wel hoor. Het is nergens op gebaseerd en toch floept het ook vaker dan me lief is door mijn hoofd, het zal toch wel lukken. terwijl ik pas bij ronde 2 ben. Ik moet van mezelf ook positief denken! @driekeerdaan: Gelijk heb je! wat een slappe zak, die baas van jou! Werkze meiden voor degene die aan de slag moeten vandaag! Ik ga aan mijn ontbijtje!
Hay! Ga morgen testen! Dacht ongi te worden maar toch niet. Gisteren enorme pijn in mijn onderrug, borsten steekjes en darmen rommelen. misschien dan toch positief morgen...? Ik werkt trouwens ook op een woning voor mensen met een beperking, veel onregelmatig werken! x
@mw21...ik denk toch gezien het bruin verlies, dat je ongi gewoon al geweest is Niet panieken of dat het daar beneden allemaal wel goed zal zijn...na de pil geslikt te hebben heeft je lichaam gewoon even nodig om weer op gang te komen...dat kan wel maanden duren ( zegt zei verstandig )
Hoi allemaal, vandaag werd ik (voor de verandering) wéér wakker met enorme keelpijn en heesheid... :x dus toch de huisarts maar gebeld, en morgenochtend even na laten kijken, want het duurt nu te lang. heb er ook hoofdpijn bij, maar dat zal wel komen door het gedoe op mijn werk. Heb wel met mezelf afgesproken dat ik, als ik me morgen nog zo voel, gewoon thuisblijf, nu maar even voor mezelf kiezen! @mw21; spannend he, nog 1 dagje wachten... Het kan nog alle kanten op, maar misschien is dit toch wel je ongi geweest. Wel vaag dat je er nog wat klachten bij hebt, het is wat met die lichamen van ons... Ook ik heb vaak het gevoel gehad, en de angst, dat ik misschien wel geen kinderen zou kunnen krijgen. Waarom dat toen was, weet ik niet, misschien ook wel doordat je zoveel verhalen hoort. En toen was ik dus zwanger, onverwacht, maar zoooo blij! Maar een eerste is geen garantie dat er ook een tweede komt, dus die angst is er nu ook nog wel een beetje. Alleen denk ik dan maar weer bij mezelf, dat ik in ieder geval een pracht van een dochter heb, en dat we zo ook gelukkig zijn. Als je nog helemaal geen kinderen hebt zal dat vast anders zijn.
@mw21 wederom spannend dus weer morgen..maar ga maar van niets uit zou ik zeggen (klinkt makkelijk) want ws ben je dus al ongi geweest.. En t is wat he met die diensten van ons,net laat-vroeg gehad nu total loss thuis pff.. @driekeerdaan Balen meis!Beterschap!En inderdaad kies maar eens voor jezelf!Je werk loopt niet weg hoor!Hoop dat je je morgen beter voelt! @Linaatje Boosheid al wat gezakt?Geniet lekker van je weekendje bij moeders! Ik nu maar eens aan de kook,voel me raar de laatste dagen. Heb vaak zo'n flauw gevoel,net of ik niet gegeten heb.Wordt er akelig van! En mn darmen rommelen zo erg dat je ze gewoon hoort!Geen problemen met toiletgang,echt alleen rommelen. Zo raar.. Vnvd exp. rob. kijken en o o o cherso,heerlijk!!! Meiden fijne avond en voor de testers morgen good luck!!!
Hoi allemaal, Zo ik was even van de radar omdat ik me zo beroerd voelde. Mijn eerste menstruatie was echt een regelrechte ramp . Hoofdpijn, een hele vervelende 'holle' pijn die ook in mijn oogkas ging zitten. Daarbij had ik diaree en heb ik me steeds supermisselijk gevoeld (terwijl ik een hele sterke maag heb), tot het punt dat ik daadwerkelijk overgegeven heb (sorry voor de details). Maar vandaag gaat het eindelijk beter, en is er geen bloed meer te bekennen dus het was een mooie 3-dagen die ik gewend ben . Wel gewoon doorgewerkt, en ik ben verbaasd dat ik die dagen heb overleefd. Het bloed hield ook niet op, zoveel. Eerst dacht ik dat er na een spiraal niet zoveel verschil zou zijn omdat ik ook gewoon menstrueerde tijdens de spiraal. Ook is er niet zoveel over te vinden op internet, maar dat komt misschien omdat er relatief meer mensen de pil slikken. Pas op een aantal Amerikaanse sites kwam ik 'Mirena crash' tegen en dit past wel bij wat ik heb ervaren de afgelopen dagen. Wat ik trouwens merk is dat ik me een heel ander persoon voel sinds de Mirena eruit is, en dan wel in positieve zin. Het lijkt wel alsof ik helderder kan denken ofzoiets.. klinkt misschien gek. Maar ik heb ook veel minder snel echt honger (wel trek in snoep tijdens ongi maar dat is normaal voor mij) en minder snel chagerijnig. Ik heb mezelf beter in de hand lijkt wel. Nu twijfel ik of ik na een zwangerschap nog wel aan de anticonceptie wil, want van de pil kreeg ik heftige migraine aanvallen, van de spiraal ontzettende steken in mijn baarmoeder en heftige acne op mijn gezicht, borst en buik... misschien is het wel beter dat ik niets meer van dat soort spul gebruik... Wat denken jullie en is er iemand die daar ervaring mee heeft? @ MW21, jeetje ik begrijp je onzekerheid en hoop dat je gauw meer te weten komt over je cyclus. Ben je al bezig met je temperatuur trouwens? Die zou, in combinatie met je slijm ook iets meer kunnen vertellen misschien.
@wendy339: ik heb ook verschrikkelijk veel last van rommelende darmen, je hoort ze de hele dag @appelsnoetje: mijn algehele stemming is ook wel beter nu ik gestopt ben met de pil....ben veel minder heks en voel me echt veel relaxter @driekeerdaan: beterschap meid vandaag gezellig wezen lunchen met een vriendin ( die laatst die eiceldonatie heeft gehad ) hebben er samen nog over gepraat. het ligt bij hun nogal moeilijk en ze doen dit niet in NL...ik heb nogmaals gezegd dat als ze een ei nodig heeft, ik dat wel wil afstaan. Dit roepen we al vanaf onze puberteit, hebben er samen ook altijd veel grapjes over kunnen maken en ik zou het dus echt voor haar over hebben me vanmiddag even verdiept in moeders voor moeders...zodra ik zwanger ben, meld ik me daar aan waarom niet als ik er anderen mee kan helpen
Dag meide, Ik ben lang weggeweest...maar ben julie niet vergeten hoor! Alles goed met iedereen? Ik zit nu in de tweede ronde. Ik had jullie nog verteled dat de 1e ronde niet raak was toch? Nou zit nu in de week van de eisprong. We zijn dus hard aan het klussen... Had wel een vraag aan jullie. Vorige maand had ik in de week van mijn eisprong een week lang ongi buikpijn. Gemeenschap was bijna ookniet meer te doen. Daarbij dacht ik echt dat het raak was. Nu zit ik weer in de week van mijn eisprong en heb weer een zeurend gevoel en ben onzettend moe...wie herkent dit? Het lijkt echt op de eerste dag ongesteld zijn. Echt een heel vervelend gevoel... Wie herkent dit? gr a
@Wendy; pfff, kon je bijna op je werk blijven slapen dus... Had je al een gesprek gehad? Nu inderdaad maar even lekker uitrusten! Ik ben vanavond dus ook maar thuis, lekker voor de buis! Ook ik heb last van rommelende darmen, en ook regelmatig dat flauwe gevoel gehad. Steeds zin in zout enzo... @appelsnoetje; vervelend dat je ongi zo heftig was! Wel fijn dat je er na 3 dagen weer vanaf bent, heb je dat weer gehad he! Hopelijk zijn het de komende maand klachten met een andere oorzaak! Over de pil etc.: ik had daar ook veel last van, en heb daarom gekozen voor de nuvaring. Mij is dat erg goed bevallen! Ik voelde me goed, en je hoeft er ook niet elke dag aan te denken, hij blijft gewoon 3 weken zitten en dan een week eruit, en dan weer een nieuwe. @m80; wat sneu dat het bij je vriendin moeizaam gaat, super van je dat je evt. een eicel zou willen doneren! Ik heb net een sms van mijn baas gehad, weer met commentaar op iets, dus heb nu helemaal besloten dat ik morgen thuis blijf, en eens goed ga uitzieken. En nu lekker op de bank en GTST kijken!
@driekeerdaan jeetje, wat vervelend dat je baas zo doet. Ik zou dan ook niet gaan werken als je je nog niet lekker voelt. Groot gelijk heb je, lekker uitzieken!
@ appelsnoetje Wat een goed idee van de temp! Is toch zo dat je een tijdje als je overtijd bent boven de 37 moet zitten en dan de kans groot is dat je zwanger bent? Morgen eerst tempmeter kopen hebk nog nie haha!
Hallo meiden, ben ook weer terug, had een paar dagen weinig tijd om hier te kijken en te schrijven. Maar ik ben weer "ingelezen". @alle meiden: vraagje: ik heb een vaginale schimmelinfectie op dit moment. Vorige maand ook gehad, heel irritant, daarvoor nog nooit. Nu krijg ik weer een herhaal recept Gyno Daktarin (witte eitjes die je in moet brengen). Heeft één van jullie enig idee of dit medicijn schadelijk is voor sperma? Dat vraag ik me nu namelijk af. Ik kan er op internet helemaal niks over vinden en er staat ook niks over in de bijsluiter. Hoop dat jullie het weten. Ik heb wel gelezen dat het geen kwaad kan als je zwanger bent, maar ja, dat proberen we hier juist allemaal te worden!
Thnx MW21, ik bel de huisarts denk ik zo maar gewoon even. Tjee, je bent nu al 9 dagen overtijd zie ik! Wat vervelend dat je negatief test. Inderdaad vreemd. Kun je de moed er nog een beetje in houden?
tja, ik weet niet, het is jammer als die medicijnen die je hebt niet goed zijn voor het sperma...maar je zult toch van die infectie af moeten jammer dat je dan eventueel een ronde moet wachten, maar dat is dan niet anders toch?
Bij mij is het glas altijd half vol maar nu zakt de moed me toch wel in mijn schoenen. Iets in mij kan zich er gewoon niet bij neerleggen of het niet geloven dat ik niet zwanger ben Dokter is de hele tijd in gesprek probeer ik zo wel nog een keer. Maar hij is nogal een l*l dus ik hoop dat ik haar aan de telefoon krijg. Zit nu ook te denken, als mijn temp nu zo hoog is zal de bruine afscheiding van afgelopen week niet mijn ongi zijn geweest denk? Of ik moet geen excuses meer verzinnen en gewoon tegen mezelf zeggen nee je bent niet zwanger en heb gewoon een ongi overgeslagen dan
Had haar aan de lijn en als ik over 3 maanden niet ongi ben dan kan ik komen want ze zegt dat het ontpillen is anders had ik een echt een positieve test moeten hebben
@MW21; ik denk echt dat het je ongi was, jou klachten waren een beetje hetzelfde als die van mij, ook wat bloedverlies, en wat bruin, en wat klachten die op zwangerschap zouden kunnen lijken... Dus misschien je nu alweer 9 dagen in zonde 2, en word je over 3 weken weer ongi... @mimi; ik weet het niet, ik weet wel dat die capsules goed helpen voor de infectie. Ik krijg altijd maar 1 capsule en voor de rest zalf... (altijd... hmm, dat klinkt net alsof ik altijd een schimmelinfectie heb ) Maar als je nu gaat klussen, kan je vriend het ook krijgen... toch?
@m80: klopt, ik moet er vanaf en ik wil er ook vanaf. Ik dacht ik laat het nu vanzelf overgaan om zo wat weerstand te kweken maar dat werkt dus niet. Mijn weerstand is gewoon laag denk ik, ik had namelijk ook opeens tandvleesontsteking, nooit gehad. Ik verzorg mijn tanden altijd heel goed. Ik moet dus gewoon aan mijn weerstand werken. Op zich hebben we op tijd geklust deze maand dus nu kunnen we wel even rustig aan doen. @mw21: misschien dan toch ontpillen en ongi. Maar als je zo`n sterk gevoel hebt dan is dat moeilijk te geloven. Dus je moet nog 3 (!) maanden wachten....dat is wel lang. Hopen dat het snel weer in orde is met je cyclus. Het is moeilijk om het los te laten hè? @driekeerdaan: hi hi, alsof je altijd een schimmelinfectie hebt! Ik lees en hoor veel meiden dat als ze het één keer hebben het vaker terug blijft komen. Maar goed, mijn blaasontstekingen heb ik ooit ook overwonnen, dus dit moet ook lukken. Mijn vriend heeft het waarschijnlijk al (o echt erg!) dus die gaat vandaag ook naar de dokter. Nou ja, medicijnen gebruiken en elkaar eventjes met rust laten daar beneden. Hebben jullie nog tips om de schimmelinfectie buiten de deur te houden? Ik lees heel veel op internet maar ik zie door de bomen het bos niet meer.