Hoi meiden, Wij zijn de 15e van september gestopt. Maar nu: heb een gruwelijk vette huid, rare onderbuik en kan af en toe zo'n gruwelijke heks zijn! ik schrik af en toe van mezelf (mijn vriend ook).... hebben jullie daar ook last van? Ik heb nog geen flauw idee wat mijn cyclus is.... Ben in ieder geval nog niet ongesteld geweest. Zal eerst wel moeten ontpillen denk ik. Ik hoop hier nog een hoop te kunnen leren en alles kunnen berekenen, maar eerst de pharma-troep maar 's uit m'n lijf! Groetjes Tab!
Hoi Tab, Welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen! Ik heb nog geen last van het ontpillen! maar misschien komt dat nog! Ik merk wel dat ik de hele tijd bezig met "dingen voelen" haha!
hallo allemaal, ik ben ook gestopt met de pil sinds begin oktober. ben nu net na me stopweek ong geworden, vind het wel spannend al die verhalen op internet, ben zelf ruim 13 jaar aan de pil geweest dus heel me cyclus is altijd geregeld, en weet ook niet hoelang die nou duurt. zijn er meer mensen die het erg spannend vinden om zwanger te worden?? vennetje
hallo allemaal, ik ben begin oktober na 13 jaar de pil geslikt te hebben gestopt. want wij willen graag proberen zwanger te worden. maar ik vind het wel erg spannend hoor, hoelang me cyclus nu duurt enzo?? en de verhalen over t ontpillen, zijn er meer mensen die het erg spannend vinden, en mij misschien wat informatie zou kunnen geven ven1985
Goedemorgen allemaal, vanmorgen uit nieuwsgierigheid een test gedaan hihi. Helaas negatief maar ik had eigenlijk ook niet een positieve verwacht. Misschien dat de uitslag het zetje heeft gegeven aan mijn hersens om ongesteld te worden. Dan heb ik een beetje een idee wanneer die sluizen open gaan hahahaha. Groetjes!
Hoi Tab, Jammer dat hij negatief was! Ik moet nog anderhalve week geduld hebben! Vind het wel reuze spannend hoor! Ik voel niks geks! Jij wel?
Hoi hoi, @Tab, jammer dat je test negatief was! Wanneer zou je NOD dan zijn? @Ellalalaaa, nog een weekje wachten dus, spannend! Voel je al dingetjes?? @Vennetje, welkom! Wij vinden het allemaal erg spannend! Waar zou je meer info over willen hebben dan? Hier alles nog rustig! Zaterdag zou mijn NOD zijn (werd met de pil altijd van vr op zaterdag ongi), dus ik moet nog ff geduld hebben! Voel ook van alles, heb vaak last van mijn onderbuik en vooral rommelende darmen, vaak plassen. Maar ja, weet uit ervaring dat het niets hoeft te betekenen, had bij mijn dochtertje ook vaak deze symptomen en werd ik ongi! Ik verwacht er dus niets van, al hoop ik het stiekem wel natuurlijk! Mocht ik zaterdag nog niet ongi zijn, dan doe ik zondag een testje denk ik ...!
Ben op 11 september gestopt met de pil. Daarna duidelijk mijn eisprong gevoeld, maar ben afgelopen maandag (helaas) ongesteld geworden. Nu dus ronde 2 Bij onze zoon was ik meteen zwanger na het stoppen met de pil, dus we zijn benieuwd wanneer het nu raak zal zijn...
He jeanett en de rest natuurlijk, Ik ben ook de 23e gestopt wat toevallig allemaal! Misschien is dit een voorbode! Komt iedereen straks vertellen dat de test positief is. Toen ik stopte bij mijn eerste dochter met de pil werd ik eerst ongesteld 3 dagen na de laatste pil. Daarna werd ik al niet meer ongi! Ik was dus meteen zwanger. Ik had nergens last van...toen ik erachter kwam dat ik zwanger was toen een echo laten maken. Bleek ik 2 'zakjes' te hebben! Ze konden niet met zekerheid zeggen of het een tweeling was... Moest een week later terugkomen. DIe week vreselijke buikkrampen gehad echt vreselijk! Toen ik een week later een echo weer had. Zat er in 1 zakje echt een kindje en de andere was helemaal verschompeld...Maar goed uiteindelijk wel een gezonde dochter gekregen gelukkig Nu weer gestopt met de pil en 2 weken na mijn ongesteldheid heb ik nu de hele dag door ongi buikpijn. Heb dit nu al 7 dagen...heel vervelend. De een zegt dat het innestelingspijn is, de ander zegt dat het pi-lontwenningsverschijnselen zijn en de ander zegt weer voorbode op ongesteldheid. Meiden we wachten de maand af! Ik ga dan denk ik testen de 23e. Wanneer jullie? Of wacht je je ongi gewoon even af en wacht je echt totdat je helemaal overtijd bent? Denk dat dat mij niet gaat lukken wel spannend...we zien het wel! gr a
Nog even een latertje van mij vandaag. Heb spontaan geen haaruitval meer, kon het tot een paar dagen geleden met strengen uit mijn haar halen. Veel plassen nog steeds en met vlagen warm! alsof ik opvliegers heb. Vandaag nog een clear blue gehaald en getest en dus echt niet zwanger. Jammergenoeg ook nog niet ongesteld (hoe erg kun je daar nu op hopen??? haha) en weet mijn NOD dus ook nog niet. Met de pil had ik vorige week vrijdag dus ongesteld moeten worden...... Dus maar afwachten.... echt niks voor mij! Nu is het niet zo dat ik nu per sé en kindje wil hebben, maar het zou fijn zijn als het niet al te lang duurt Allemaal in spanning, horen jullie de testen al roepen of kunnen jullie je beheersen? Ik ga iig niet meer testen en wacht gewoon op mijn ongi.... testen zijn al duur zat! en als het zover is merken we dat wel, toch? in afwachting op de eerste eigen geproduceerde "maandelijkse" periode
hallo allemaal, mijn naam is Sarah en ben helemaal nieuw hier . ik heb nooit de pil geslikt maar sinds september zijn we echt begonnen met zwanger worden. ik heb nu al veel lage rugpijn, gevoelige borsten en ben heel chagrijnig.denken jullie dat ik zwanger ben? moet nog tot 24 oktober wachten met de test. spanned vind ik het ook al is het voor tweede keer, want ik heb een gehandycapte dokhter van 5.
Hier nog steeds 'no luck'! Vandaag mijn NOD dag (officieel na de pil), net getest, maar was negatief Jammer, maar zie ook nog geen ongi, dus we wachten maar rustig af! Ik had me sowieso al ingesteld op 5 rondes (wat ik voor mijn dochtertje ook nodig had), dus het kan natuurlijk altijd meevallen dan! Ik denk dat alle klachten gewoon bij het ontpillen horen.
het begint nu met een beetje door te zetten geloof ik. gelukkig niet zo lang hoeven wachten! nog meer testers dit weekend?
dag meiden.. Ik test denk ik volgende week zaterdag. Ik klaagde toch over buikkrampen? eindelijk zijn ze voorbij nu. Dat heeft 7 dagen geduurd. De een zei dat het kwam omdat mijn ongi in aantocht is de ander zei dat het innestelingspijn is en weer een ander zei ontpilling. Wie zal het zeggen? Heb in iig geen pijn meer gelukkig. Heb wel hele gevoelige tepels en ze zijn ook groter geworden! Ik liet ze aan mijn vriend zien en die schrok ervan! Ik heb wel het gevoel dat het raak is maar ja volgende week is het zeker. Ik houd jullie op de hoogte! gr a
Hallo meiden, Ben een weekendje weg dus kan even minder lezen en schrijven maar kon het toch niet laten om even in te loggen! Spannend Deesje! Welkom alle nieuwe meiden! Ik kan pas volgende week maandag testen. (dit mag toch en paar dagen nadat je ongesteld zou moeten worden??) Liefs uit frankrijk
Nou, vanmorgen hier nog een keer een testje gedaan, had gisteren getest en kwam na 20 min een heeeel licht streepje. Had een predictor test, en in de bijsluiter staat dat tot 30 min na het testen de test nog betrouwbaar is, daarna niet meer. Vond het maar vaag. Vanmorgen dus nog een test gedaan, zit nu op 2 dagen overtijd als ik de 28 dagen van de pil aanhoudt, maar helaas negatief. Word er wel gek van hoor! Mijn lichaam houdt me dus toch echt voor de gek en ben nu ook wel benieuwd hoelang deze cyclus gaat duren!? Bij mijn dochtertje was de langste 32, dus kan makkelijk natuurlijk. Maar heb liever dat het doorzet dan zo maar zitten af te wachten hoor ... Mocht er di of do nog niets zijn, ga ik weer testen, houd me nu effe in (kost al genoeg!!). @Ellalalaaa, lekker joh, in Frankrijk!! Geniet ervan!! Enne, je kan het altijd eerder proberen qua testen voor je NOD, ik testte toen 3 dagen ervoor al posi! @Alexanne, ooh meid, spannend!! Hoop het voor je!! @Tab, je ongi begint nu door te zetten? Weet je tenminste waar je aan toe bent he ... Wel balen, maar toch ook wel weer fijn, is die onzekerheid ook weer ff weg.
@ Alexanne, wat een raar lichaam hebben we toch ook he! hopelijk vinden je hormonen snel de juiste weg! ongi of zwanger, spannend!!!! @ elalalla lekker weekendje weg, geniet ervan! hier zijn de auto's bevroren, hopelijk heb je daar wat warmere temperaturen. @ deesje, jammer dat je test negatief is. wellicht net het seintje wat je lichaam nodig had om te weten hoe het ook alweer moet werken. Bij mij is de ongi doorgezet, maar merk wel dat het anders is dan met de pil. het is echt bloed en niet het slijmerige (sorry voor de verwoording...) wat ik met de pil heb. Ik ga eens kijken of de menstruatiekalender wat voor me kan betekenen. Geen kruisjes en plusjes meer in mijn agenda hahaha. Geniet nog lekker van de zondag allemaal, maandag weer aan de arbeid....