Hey meiden, Ja ik wil het soms ook wel uitschreeuwen!Mijn 2 beste vriendinnetjes weten het wel (als enige) Maar met hun babbelen over ontpillen etc. kan helaas niet want de ene was de 1e keer door de pil heen zwanger en bij de 2de 1e keer raak,de andere vriendin zit in de molen omdat haar man onvruchtbaar is door kinderlucemie. Hun hebben dus nu een donor gevonden. Dus vandaar dat ik hier mn hartje lucht! Volgende week spannende week voor veel meiden lees ik zo in het lijstje! Gister gezellie feestje gehad,nu weer aan de tut en op naar een kinderverjaardag. Vanavond heerlijk op de bank ben er aan toe!! Sensi testen ken ik niet,heb nu die van de trekpleister liggen 2voor5. Is dat wel wat? En wat zijn dat dipsticks?? Meiden fijne zondag! Ik ben er vnvd wel weer ff!
Ben zelf heel tevreden over sensitest www.sensitest.nl , snel in huis , in verhouding goedkoop vooral fijn als je al wat langer bezig bent en vaak test. loop toch aardig op in kosten zo allemaal
dag meide, He ellalala ik zie dat wij bijna gelijk lopen! Dat maakt t extra leuk vind ik. Wendy loopt 1,5 week voor. Jij mag volgende week al testen. Spannend allemaal hoor! Leuk ellala dat je iedereen nog even opgerakeld hebt. Vond ik leuk om te lezen. Ikzelf ben 26 jaar heb een dochter van bijna drie(was 1e ronde meteen raak) en zit nu in de tweede ronde voor een tweede kindje. Nou meide hele fijne zondag. Ga erweer van genieten want moet morgen weer werken ble gr a
goeiemiddag allemaal! Hier alles ok. wilde voor vanavond nasi speciaal maken met sajoerboontjes en sate, maar manlief schuift net een half brood naar binnen dus dat wordt denk ik een makkelijke hap hahahaha. Heb trouwens sinds een paar dagen gigantische tetten! pffff, ze zijn zwaar ook! maar niet supergevoelig. Kan me niet voorstellen zwanger te zijn want merk voor de rest niets. We zijn er ook niet bewust mee bezig geweest en 4 dagen voor de eisprong hebben we 'het bed opgeschud' Volgende week vrijdag of zaterdag mijn NOD. Ben benieuwd! hoe is het bij jullie allemaal?
Hey meiden, we hebben een lekker druk weekend achter de rug! Gisteren gezellig met beste vriendin (en gezin) bij onze buren (zijn weer vrienden van hun) gegourmet. 6 volwassenen en 6 kinderen. Was erg gezellig (en laat) En zijn net terug van mijn oom en tante, hadden een borrel omdat ze vandaag 12,5 jaar getrouwd zijn! Gistermiddag kwam vriendin heel lief even een bosje bloemen brengen om te bedanken wat we voor ze betekenen momenteel. Heel erg lief. Daarnaast kwam ze vertellen dat ze 13 mei uitgerekend is van kindje nr. 3. Dat was wel even slikken... Heb haar 's avonds tussen neus en lippen door verteld dat ik het wel even moeilijk vond, omdat ik ws. ongie aan het worden ben. Ze vond al dat ik 's middags niet superenthousiast was... dat begreep ze nu wel. Ze zei ook nog dat je een bepaald verwachtingspatroon hebt, omdat het bij de 1e zo snel ging. Maar vond het heel leuk dat wij ook bezig zijn... Dus wie weet kunnen we straks lekker samen zwangeren! Maar heb gisteren nog iets bruinige afscheiding gehad, vanmorgen nog een beetje maar verder niet. De vorige keer begon het op zondag wel door te zetten... dus we wachten het af. Ben er wel gespannen onder, had het liefst gisteren al getest... Maar wil morgen nog even afwachten en als het niet doorzet dan of morgenavond of dinsdagochtend (vroeg, voor het werk) testen... Nu even lekker bankhangen en op tijd naar bed! Tot snel. (zal wel meelezen, maar moet deze week 3 dagen werken, woe-middag nog informatiebijeenkomst over rekenmethodes en 's avonds naar AZ)
Hey meiden! Kga er vanuit dat mijn aantal dagen bruine afscheiding mijn ongi was...! Ben komende tijd weer extra veilig en minder actief op het forum. Zijn sinds dit weekend bezig met een koop huis en hoe graag we ook een kleintje willen, we moeten wel reeel blijven. En huis kopen en in verhuizing en verbouwing een kind op de wereld zetten is niet echt rustgevend vooral niet voor de kleine. Dus weer ff rustig aan! Als er ondertussen toch wat gebeurt of ik vragen heb hoop ik zeker weer bij jullie terrecht te kunnen! Tot over een half jaartje x
hoi! Ook ik ben 3e week september gestopt met de pil. Eerste ongesteldheid kwam op 29 september, mij cyclus heeft precies 28 dagen geduurd! Wij zijn aan het proberen voor ons eerste kindje, hoop echt dat het gaat lukken! Ben nu 33. Moet zeggen dat ik t allemaal erg spannend en toch ook een beetje eng vind...
@mw21: Succes met het vinden van een huis! Hebben jullie er al eentje op het oog? Spannend hoor! Tuurlijk ben je over een half jaar weer welkom! Ik hoop voor ons dat er tegen die tijd heel veel zwangere zijn hier! @ Alexanne: lopen inderdaad bijna gelijk! leuk! Heb je ook actief geklust dit weekend?? Heb je je ei gevoeld? (ik heb dat nog nooit gevoeld!) @marleen: Hoe is het met jou? het de ongi doorgezet of kun je gaan testen?? ben heel nieuwsgierig! @Vlindertje77: Welkom! gezellig dat je mee komt schrijven. Misschien kun je je zelf in het schema erbij zetten? (gewoon kopieeren-plakken!) de meeste vinden het hier ook heel spannend hoor! Geen idee wat je allemaal te wachten staat he! Het is heel fijn omdat hier een beetje te delen met elkaar. Hier is het nu weer wachten tot ik ongi moet worden. volgende week vrijdag pas. pfff Geduld is niet mijn beste eigenschap. Kennen jullie dat?? werkze voor degene die ook zo aan de slag moeten!
@Alexanne: thnx voor de tip. Manlief gaat vandaag ook naar de dokter gelukkig. @mw21: succes meis! En tot over een half jaar (of wanneer dan ook, kan altijd toch). @Vlindertje77: welkom!! Ik vind het ook heel spannend! @alle meiden: wat hebben jullie lekker geklept dit weekend, leuk om te lezen! Ik schrijf niet zoveel als jullie, maar zodra ik kan schrijf ik mee. Fijne dag allemaal.
ben ik ook nog even snel voordat ik zo ga werken Ik voel me niet zo fijn vandaag, kan op ieder moment in huilen uitbarsten, en heb nog steeds veel steekjes in mn buik. hormonen??? nog ongeveer 4 dagen tot mn NOD...morgen worden de testen bezorgd...en dan nog even wachten tot ik kan testen, of ongi wordt
@mw21; Meis succes met het zoeken en kopen van jullie huisje!Inderdaad en kopen/verbouwen en zwanger zijn is niet zo'n heel geweldige combi!Maar dan hebben jullie straks echt een mooi eigen plekje om te wonen en een gezinnetje te starten! @Vlinder Welkom meis!Ja we vinden het allemaal spannend hier,dus je bent niet de enige!Tot nu toe mooie cycles meid! @marleen Wij ook gezellie weekend gehad,helaas al weer maandag..Blijft toch altijd even steken als iemand verteld dat ze zwanger zijn terwijl jij/wij ook zoooo graag willen!!Maar hopelijk mogen jullie snel samen zwangeren! En dat bloemetje is wel heel aardig van haar! @Tab Lopen wij een beetje gelijk?Ik mag vlgende week ma testen,jij net iets eerder toch?SPANNEND!! @Alexanne Ja ik nog 1 weekje wachten nu,loop net iets voor jullie. Is mn 1e pilvrije ongi dus kan ook veel langer duren natuurlijk..Maar hoop enigzins een normale cycles terug te krijgen. @Ellalala Moet je as weekend ongi worden of de week erop?Zie lijstje hier zo 123 niet meer staan..Anders kunnen we samen zenuwlijden.. Meiden fijne dag,ik ga zo ff aan de poets en de boodschapjes. Moet ook gebeuren helaas..
Hierbij een update van t schema mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 8 november m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 13 november Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 28 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 2 december Vlindertje77 - 33 jaar -1e kindje - ronde 2 - NOD 23 november
@ wendy339: het weekend van de waarheid voor ons! @ marleen: heb je al getest of is het tijd voor de maandelijkse flappen? groetjes!
Hallo lieve dames.. Heb een weekje ofzo niet meer gereageerd.Ik moet zeggen dat ik net alles heb terug gelezen.En spannend voor veel meiden die bijna hun NOD hebben.Hopelijk is het raak voor jullie! Voor de dames die met mij meeleefden,echt LIEF van jullie. Nou,ik heb een heerlijk weekend gehad,ben bij me ma geweest en heb het erg gezellig gehad.Met mijn man is het nu ook uitgepraat,hij belde mij toen ik bij mijn moeder was,hij vond het ook allemaal niet leuk dat negeren enzo.Ik ben daar zelf slecht in maar wou dit x echt laten blijken dat ik erg pissed off was. Het is uitgepraat en dat rond mijn vruchtbare periode!Dus ben er wel blij mee. Meiden,wat is het kouddd vandaag.Brrr de winter begint..
@mw21 een koophuis/verhuizing is bij ons ook de reden geweest om te wachten met stoppen van de pil. Nu wonen we sinds maart in ons huis, weten financieel waar we aan toe zijn, dus nu aan het wachten. @nieuwe meiden, welkom hier, klets lekker met ons mee vandaag overdag af en toe wat bruinige afscheiding. TOen ik thuis kwam van school weer wat licht bloedverlies (alleen met afvegen...) en zojuist ook weer... Dus weet ook niet zo goed wat te doen. Wil aan de ene kant wel testen, maar ben zo vreselijk bang voor de teleurstelling. Dus met vriendlief afgesproken het nog even een paar dagen aan te kijken of het wel of niet doorzet. Voel ook niets van een opkomende rode vloed, maar heb ook nog geen symptomen van een evt. zwangerschap (vorige keer veel last van ()() gehad...) Dus nog even niet getest. Aan de ene kant hoop ik dat het doorzet, zodat we weten waar we aan toe zijn, aan de andere kant natuurlijk niet, want een 2e kindje is vreselijk welkom... Tot later, nu nog even wat werk nakijken en voorbereiden voor morgen, daarna weer lekker GA! Wie weet kom ik daarna nog wel even...
hallo allemaal Nou vandaag na 43 dagen mijn ongi begonnen, aan de ene kant fijn nu weet ik dat mijn cycles lang is net zoals bij de eerste x.. Zo kan ik mijn vruchtbare dagen mooi uitrekenen!! Jullie zijn allemaal erg druk op het forum leuk zeg!! Ik ben (helaas)niet zo aktief maar vind het allemaal wel erg leuk om te lezen!! Ff mijn banner aanpassen en op naar ronde 2!!!
Hoi meiden! Effe geen puf om te reageren en terug te lezen, errug drukke daagjes gehad. Vandaag dagje cursus gehad, ben helemaal gaar nu! Zo heerlijk met voetjes op de bank en GA kijken, genieten weer!! @Marleen, spannend hoor!! Ik hoop dat het niet doorzet en je binnenkort een positieve test heb! We duimen allemaal voor je!! Fijne avond, miss tot later en anders tot morgen!
Hoi! Wij zijn weer terug van 2 daagjes Zandvoort, ff lekker uitwaaien en proberen de stress kwijt te raken. Was fijn, we hebben genoten en ons dochtertje ook, ze vond het allemaal prachtig. Alleen het water van de zee vindt ze doodeng, vanaf een afstandje van 15 meter bekijkt ze dat, maar dichterbij komt ze niet. Hier nu de komende week maar weer even extra van elkaar genieten, hihi... En dan hopelijk aan het eind van de maand geen ongi! Net GA gekeken en nu zo lekker mijn bedje in, morgen weer aan het werk helaas...
aha! ik zocht me suf op het andere gedeelte, had natuurlijk ook gewoon het bovenste berichtje kunnen lezen. Ik denk dat er meerdere dwalen hihi. Groetjes!