(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Haha, ik was 't ook al helemaal kwijt... Maar heb jullie weer gevonden! :D

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hmmmm...ik dacht al wat zijn ze stil vandaag:D:D:Dkon het dus ook niet vinden

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hahaha! Ook weer gevonden, gelukkig!!

@Marleen, hoe is het nu? Heb je nog getest, of heeft de ongi al/nog doorgezet? Ben benieuwd!!

@Driekeerdaan, dus heerlijk er ff tussenuit geweest, lekker hoor! En je dochtertje bang van de zee, hihi. Ons dochtertje vindt het juist fantastisch, die wil juist nooit terug het strand op ;)

@Tab, hoe voel je je?? Voor jou wordt het ook spannend! Al last van dingetjes??

@Linaatje, wat fijn dat het allemaal uitgepraat is en ook mooi op tijd ;) Het was gezellig bij je moeder begrijp ik, leuk hoor!

@Mw21, wat spannend met een koophuis bezig! Is het allemaal nog rondgekomen? En jammer dat je ons 'verlaat', hopelijk heb je tussendoor nog tijd (en zin) om es wat van je te laten horen ...!

@Jeannet, welkom!

@De rest, sorry ben het weer kwijt! Ik zal zo het NOD-lijstje weer naar boven halen, es kijken hoe het ervoor staat met iedereen!

Hier alles ok, heb wel last van onderrug en soms wat weeig in onderbuik. Ga er dus vanuit dat ik gewoon ongi wordt. Alleen is mijn NOD pas volg wk woensdag, dus zou wel erg vroeg zijn??? Gister/vandaag ook dipje in temperatuur, misschien innestelingsdipje?? Afijn, je kan jezelf weer zo gek maken als je wilt he ... We wachten maar weer af, maar ga niet eerder testen dan na het weekend hoor (als ik dan al niet ongi ben).
    Lekker vrij dagje vandaag, maar het weer zit helaas niet zo mee. Dus beetje binnen vertoeven en de kleine vermaken.

4. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 8 november
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 13 november
    Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november
    Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november
    Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 23 november
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 28 november
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 2 december

@vlindertje, heb je ff ertussen gezet in de logische volgorde!

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @M80, jij bent ook zo weer aan de beurt, spannend!! Voel je ook al dingen??

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik voel echt VANALLES...moe, misselijk, maagzuur, lage rugpijn, erg veel steekjes steeds in mn buik bij mn bm, duizelig en het huilen staat me nader dan het lachen :(:(:(:(
    wordt er nu even gek van :(
    Net mn testen van sensitest binnen gehad en kon ( stom stom stom ) de verleiding niet weerstaan, en heb er dus een testje tegenaan gegooid...hartstikke negatief :(
    maar goed...misschien duurt deze ronde wel veel langer dan 24 dagen...dus nu maar gewoon wachten tot er een ongi komt :x:x:x
    baal even van mezelf...had me nog wel voorgenomen er niet zo mee bezig te zijn, maar doordat ik vanalles voel wat ik niet kan plaatsen lukt dat dus niet zo goed

ik denk dus dat ik straks maar aan mn ventje vraag of hij de testen wil verstoppen ofzo...kom ik ook niet meer in de verleiding misschien te vroeg te testen

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @M80, wat balen dat je test negatief was. Maar misschien idd nog gewoon te vroeg? Wie weet is je cyclus idd veel langer en zit er nog niet genoeg HCG in je urine?
    Goed om ze te verstoppen, ik zou het ook niet kunnen weerstaan hoor!!!
    En al die kwaaltjes, zooo herkenbaar.
    Al heb ik nu lage rugpijn weer, en vanmorgen wat hoofdpijn. Heb ik meestal voor de ongi, dus ik denk dat het bij mij ook gewoon op naar ronde 2 (officieel) is. Maar goed, heb ook nog een week te gaan en had gisteren een hele dag computercursus, dus daar kan je natuurlijk ook hoofdpijn van krijgen. Alleen die lage rugpijn kan ik niet zo plaatsen.

Zucht. Ik weet nog wel dat doen ik eindelijk zwanger was, je je weer andere zorgen gaat maken, haha! Tis ook altijd wat he ...

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hahaha, ik denk dat ik dat ook wel zal hebben als ik zwanger ben :D

maar kan inderdaad een hoop klachten ook niet verklaren...die steekjes bij mn bmm en buikpijn heb ik sinds een paar dagen na mn ei, is eigenlijk geen een dag weggeweest, soms doet het echt verschrikkelijk pijn
    dacht van de week ook "nou lekker als dat vanaf nu elke maand tot ik zwanger ben zo 2 weken aan een stuk moet duren"
    tot mijn ei helemaal nergens last van, geen hoofdpijn, geen buikpijn, niks :(
    Sinds gisteren zijn de krampen wel wat sterker...dus ik ga er ook maar gewoon vanuit dat er een ongi aankomt

gisteren op het werk maar vakantie aangevraagd voor januari...we willen nog graag even lekker weg gaan, en mocht het wel de deze of de 3e of de 4e ronde raak zijn, dan zit een vakantie in het hoogseizoen er niet in

maar goed het kan net zo goed langer duren, maar in dat geval kan ik in augustus nog wat dagen opnemen...en anders plak ik de dagen die ik over heb aan mn verlof :p

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @linaatje
    Fijn dat het weer oke is met je mannetje!Hoop dat hij er van geleerd heeft!Lekker even bijgetankt bij je moeder las ik!

@m80
    Dir rug pijn heb ik ook,en maagpijn pff word er gek van!Wil er ook niet mee bezig zijn maar als je misselijk bent (nr1 symphtoom!) hoe kun je het dan nog negeren?Maar goed zit nog op t wachtbankje en ga niet eerder testen als volgende week di. Ben weekendje weg en neem gewoon geen testen mee haha,kom ik ook niet in de verleiding!

Nog meer meiden die "wat" voelen en as weekend van de waarheid is???

@IEDEREEN

Als je test,is het dan beter om dit in de ochtend te doen of maakt t niet uit??

Ik ga nu soepje maken voor man lief,is ziek thuis dus sta nu 24u per dag in zorg stand haha..
    En daarna mijzelf naar de zumba slepen pffffffffff..

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Vergeet ik belangrijkste te vragen;

ik verloor vandaag een slijm (licht gelig) prop/sliert (sorry!!)
    is dit normaal of betekend dit mogelijk iets??? Nog nooit gehad namelijk..

iemand idee???

11. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    gevonden!

@m80: bedankt voor je berichtje! Het scheelt een hoop gezoek! Al die klachtjes en gevoelens.. pff je zou toch bijna geloven he.... Maar ik heb ook al vaak gelezen dat je lichaam je enorm kan foppen! ZUCHT!

@wendy 339: naar dat manlief ziek is. Is het dan ook "zo'n echte man"? ;)
    Ik herken je klachten niet echt. Ik heb een keer ook een doorzichtige klodder gehad. paar dagen na vermoedelijke eisprong (Ik voel een ei niet dus weet ook niet echt of hij geweest is) Succes met Zumba!

Voor de eerste mensen van ons rijtje wordt het nu spannend!
    Marleen83 -m80 - Tab - Wendy339
    Hoop dat er snel iemand is met goed nieuws!

Hier verder weinig bijzonders. wel al paar dagen beetje zeurende pijn onder in mijn buik.. Maar zal wel misschien ontpillen zijn. Eerste ronde had ik nergens last van! raar he!

eetze!

12. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik zat me dus af te vragen...al je weer uitgaat van een cyclus van 24 dagen, dan zou het toch logisch zijn dat het bij een korte cyclus langer duurt voor er eventueel HCG meetbaar is? dus eventueel pas een paar dagen na je NOD
    bij een langere cyclus zit er toch gewoon meer tijd tussen de innesteling en NOD????
    of ben ik nu blond ( ja :D )

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @M80, hier ook een blondi :D Klinkt wel logisch wat je zegt, maar geen idee of het klopt?!
    Lekker, een vakantie in januari! Wordt het wintersport of ver weg naar het zonnetje? En tja, qua vakantie plannen weet je het toch niet ... en anders idd die dagen gewoon lekker aan je verlof vastplakken, heb ik de laatste x ook gedaan, ideaal!

@Wendy, geen idee vwb slijmprop/sliert?!
    Testen is trouwens beter in de ochtend hoor, maar ik testte toen 3 dagen voor NOD met middagurine al positief. Maar ze zeggen dus van wel.
    En je man ziek, tissonde ... wat ellalalaa zegt, is ie ook dan zo zielig of valt het mee?!
    Leuk, Zumba! Wil ik ook weer es gaan doen eigenlijk, lijkt me tof om te doen.

@Ellalalaa (pff, moet altijd goed kijken hoeveel aa-tjes ik moet typen, hihi), alles rustig nog dus! Op wat zeurende pijn na. Heb ik hier ook hoor, had dat vorige ronde door ontpillen ook, dus heb geen idee wat dit nu betekent. Gewoon maar afwachten, hoe moeilijk het ook is ...

Ga ff lekker onder de douche, die rotrugpijn af en toe, GRRR. En af en toe in onderbuik zeurend gevoel, ben moe, blegh. Temp is nog wel hoog trouwens, dus (GELUKKIG!) nog geen ongi morgen ofzo in zicht, hoera! Nog een weekje wachten, zal een erg lang weekje worden denk ik ... morgen weer dagje werken, heerlijk, ff er weer tegenaan (toen ik fulltime werkte had ik nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, haha!).
    Weet niet of ik nog online kan zijn, alvast een fijne avond dus voor iedereen!

14. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

@M80; volgens mij is het zo, dat als je cyclus korter is, je de eisprong gewoon iets eerder hebt. Ongeveer 14 dagen na de eisprong heb je dan je NOD. Dat is tenminste wat ik ervan begrijp... Erg is dat het, als je testen in huis hebt en je eigenlijk niet nog een keer mag testen van jezelf... Ik had afgelopen periode dezelfde gedachte als jij; mijn man gevraagd of ie ze wilde verstoppen! ;)

@Deesje; ik heb dat ook wel eens gehad hoor, dat ik het gewoon lekker vond om ff een dagje te werken... Nu dan even niet, omdat het gewoon niet lekker loopt, maar das een ander verhaal. Als ik werk, heb ik normaal het gevoel dat ik ook nog gewoon Daniƫlle ben, ipv alleen moeder. Hoe geweldig het ook is, en ik geniet ook echt van onze dochter, soms is even iets anders ook wel eens lekker.

@Wendy; ik ken wel een prop heldere slijm, meestal rond de tijd van mijn eisprong, maar gelig niet...

@Linaatje; fijn dat het weer rustig is thuis, en nog mooi op tijd ook! ;) Ruzie is maar niks he...!

Meiden, sterkte met alle kwaaltjes en ongi/ geen ongi-gevoel... Spannend he! Hier nog niets nu, wij zitten in onze "klusweek", alleen manlief heeft late dienst, dus we moeten even puzzelen... ;)

15. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vertelde vorige week al dat ik enorme (.)(.) heb en ze doen nu zo'n zeer! De aanraakpijn kan ik me herinneren van mijn jeugd toen ze gingen groeien ai ai ai. Voor de rest nergens last van, we wachten het weekend af ...... Kan me wel inhouden qua testen, het heeft vaak toch geen zin om voor NOD te testen en mijn lichaam heeft me de vorige ronde al flink voor de gek gehouden. Duimendraaien dus :)

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    aaaaaaiiiiiiii vroeger ja die aanraakpijn, toen je (.)(.) begonnen te groeien...dat kan ik me ook nog heel goed herinneren ;)

Ik heb nog steeds geen fijn gevoel in mn buik, begin nu toch echt te geloven dat er gewoon een ongi aan zit te komen :x nou, van mij mag het doorzetten, als het dan toch zo is...vannacht met een warme kruik op mn buik geslapen, dat hielp wel ;)

@ Deesje...we gaan niet op wintersport, dat soort vakantie's zijn verboden voor mij, daar ben ik veel te lomp voor, is zo zonde van mn vakantie, als ik met de eerste gipsvlucht weer naar huis moet :D:D:D
    Dus we gaan lekker naar de zon
    Hebben we vorig jaar in januari ook gedaan, was heerlijk... daar 30 graden en hier -10 :D ( maar wat had ik het koooouuuuuuud toen we in NL weer uit het vliegtuig stapte....was een flinke klap na een vlucht van 12 uur )
    Ik weet morgen of het door gaat, ik was wel een beetje laat met aanvragen, maar de roosteraar was nog niet aan het rooster van januari begonnen...heb wel aan mijn leidinggevende gevraagd of het een probleem zou zijn, en zij deed er niet moeilijk over!

Nou, ik zal eens een rondje gaan stofzuigen en dan wat boodschapjes gaan doen....het wasje staat al te draaien, dus straks is weer lekker alles aan kant :)

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m80
    Heerlijk joh naar de zon in jan!Wintersport ook nix voor mij,te koud en ik ook meteen met de gipsvlucht mee vrees ik!Hoop dat het door gaat!
    Wat betreft je berekening zou ik ook denken dat het zo is maar ja ik ben ook blond dus..

@tab
    inderdaad negens op hopen maar zooo spannend!!Duimdraai met je mee!!

@ellalala
    Ja een "echte" man hoor die van mij! Dood ziek van een buikgriepje *zucht*. Maar goed ik zet wel thee,maak soepje etc. dat vinden ze gewoon leuk. Verder hoop aanstellerij hoor haha..

@Meiden die een spannend weekend gaan hebben

Het is al donderdag!!!!Aftellen dus nu..Ik voel nu niet echt veel meer,mn darmen rommelen al 3 weken dus dat zal wel hormonaal zijn,ook de rugpijn blijft aanhouden.
    Verder voel ik me zonder pil niet heel anders of zo maar ben pas klein maandje gestopt..Waneer voelde jullie verschil?

Ik ga zo maar weer eens een late dienst draaien,pfff..geen zin..

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik voelde na de eerste pilvrije menstruatie verschil, ben echt veel minder heks nu :D

en oh oh oh.. die zieke mannen...die aanstellerij om alleen maar een snotneus is heel herkenbaar :D
    als ik ziek ben ga ik dus ook altijd expres heel hard liggen zeuren op de bank, schatjeeeeeeee, maak je thee? schatjeeeeeee, pak je even dit of dat? schatjeeeeeeee, laat jij de honden uit? moet je ze eens horen zuchten :D:D:D

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m80

hahaha ja zo herkenbaar!Wacht maar tot ik zwanger ben,pay back time!!!

20. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @m80: ik was ook zo'n heks, echt heel erg. maar mijn vriend begon gelijk al met "ach jeej, als je nu al last van die hormonen hebt, hoe moet dat straks?!" vond het heel lullig voor hem, en vond mezelf ook echt niet leuk meer. En idd na de eerste eigen gemaakte menstruatie scheen het zonnetje weer :)

Voelt zo lekker vrij zo zonder de pil te hoeven slikken, heeft de rest dat ook?

en die snotneuzen... ach ach ach wat een babies worden het dan he! en idd, onze tijd komt nog wel hehehe

Deel Deze Pagina