(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow jeetje het wordt al spannend voor een aantal hier onder ons.. Ik heb mijn eisprong al moeten hebben maar ik heb dit keer niets gevoelt... ik ben benieuwd, ik blijf gewoon om de dag klussen ;)

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Nou meiden, ik ga naar ronde 2 officieel! Ben nu ineens ongi geworden :$ Baal er nog niet zo van, besef het nog niet echt, een week te vroeg is het nu ineens!! Maar goed, een korte cyclus dan, dus das ook weer fijn ... maak vanavond ff een andere banner aan, zit nu op het werk.
    Tot later!

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    He, balen meid...
    ik weet niet of ik het fijn zou vinden als ik ineens een veel langere of kortere cyclus zou krijgen....dan weet je nooit wanneer je ei ongeveer is :(

4. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Nee, das ook weer waar. Maar 31 dagen was voor mij (gezien voor mijn vorige zw-schap) al best lang. Maar deze is weer ultrakort?!
    Afijn, lang leve het ontpillen nu denk ik. heb wel getempt en daar was mijn ei wel in te vinden, alleen mijn LF was dus ineens een stuk korter. Normaal gesproken 14DPO, nu 10DPO. Ach ja ...

5. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @deesje, wat zou een gebruiksaanwijzing of een interne kalender met pop-ups van aankomende veranderingen handig zijn he! jammer dat het zo onverwacht is....

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Tab, ja, zou idd handig wezen!!
    Ik had al wel lage rugpijn, en wat hoofdpijn, dat heb ik meestal, dus helemaal surprised niet, maar had het liever anders gezien.
    Nou ja, ronde 2 misschien meer lucky ... hopelijk jullie allemaal wel positief dit weekend!!

7. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    moet zeggen dat ik nog geen voortekenen heb, dat had ik de vorige keer wel. maar wie weet wat voor ongein m'n lichaam in petto heeft. Misschien een hele lange cyclus deze keer, kan zomaar.
    Als ik zaterdag niks heb ga ik zondagochtend testen!

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ik hoop t Tab, zou erg tof wezen!!!

9. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deesje: Wel effe balen zeg! er zit wel groot verschil in je cyclus dan. Op naar volgende ronde. Heb je veel last van je ongi?

@tab: hihih! ja dat ze dat nu nog niet bedacht hebben he! internnetwerkje die je even een mailtje stuurt!
    Dan moeten we nu maar heel hard voor jou gaan duimen he!

@ allemaal: ik moet steeds zoeken naar ons clubje. HIj staat steeds op de 2 of 3de blz. Er wordt veel meer gekletst hier!

Mijn man is ook zo'n watje als hij ziek is. De eerste keer dacht ik echt dat hij heel ziek was door al zijn gepiep en gekreun. hahah. Nu na 10 jaar weet ik gelukkig beter!

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey hey,
    Heb mijn banner ff aangepast, heb maar 26 dagen gepakt, iets gemiddelder tussen 31 en 24 dagen!? Weet het ook niet precies, lastig nu!

@ellalalaaa, heb niet zoveel meer last als anders, minder juist, dus was daarom ook verrast! Achteraf ook weer niet, gezien mijn lage rugpijn, hoofdpijn en gister was ik gauw geirriteerd. Maar zo'n korte cyclus heb ik nog nooit gehad!
    Heb nu wel wat last van buik, maar niet bijzonder veel. Tsja, moeten we weer ff doorheen he! Zal mijn NOD ook ff aanpassen int lijstje strax. Moet nog ff berekenen wanneer die nu dan ongeveer zal zijn. Meestal moet je je langste cyclus pakken, maar ik pak maar gewoon 28 dagen ofzo.

Enne, vwb zoeken op dit onderwerp, zijn jullie niet geabonneerd dan? Dat betekent dat als er iets gepost wordt, je een mailtje ontvangt met de link meteen naar dit onderwerp?

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 8 november
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 13 november
    Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november
    Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november
    Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 23 november
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 28 november
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 2 december
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD +/- 5 december

12. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Deesje; jammer dat je ongesteld bent geworden...! Wel een korte cyclus inderdaad, wie weet zit je er dan aankomende maand tussenin, dat zou mooi zijn! En beter iets te vroeg ongi dan een paar dagen na je NOD, dat is helemaal waardeloos...

@zieke mannen; hier ook zo één... En als ik ziek ben, moet alles gewoon door en is ie verbaasd dat ik dan opeens zeg dat hij het nu echt ff zal moeten doen... Neem het nu bij hem meestal met een korreltje zout, maar ja, als er dan eens ècht iets is... :(

Ik ben inderdaad wel geabonneerd, dus ik hoef ook niet te zoeken, ik klik gewoon het maitlje aan.

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden

Ik ook weer thuis na mijn late (drukke) dienst,morgen weer een late pff..(wel uitslapen gelukkig!)

Mijn 'zieke' man zit nu thuis te gamen (o o wat zijn we ziek..) die kan mooi weer aan t werk morgen haha..Roept hij net wel heel verontwaardigd: Krijg ik geen thee van jou? Ik had net thee gepakt en zat net op de bank.. pff wordt daar zo moe van..meneer dus mooi zn eigen thee laten pakken. Als hij kan gamen kan hij dat ook!

@deesje
    Balen joh dat je nu al ongi bent..ja zou ook het gemiddelde maar pakken maar handig is het niet zo natuurlijk...Inderdaad lang leve het ontpillen!!

Zou wel lekker zijn als je een sms kreeg dat ei/ongi er aan kwam!!Maar helaas dat zal er wel nooit komen..

@Tab
    o spannend hoor bij jou!Ik ga bij geen ongi van het weekend dinsdag testen (Hoop zo het niet te worden!!!)
    Ten eerste de kans dat ik zwanger ben is dan groter en ten 2de mijn weekendje weg zou dan veel gezelliger zijn (vooral voor de mensen die mee gaan haha) Ik verander namelijk ook in een giga heks net voor en tijdens mn 1e ongi dagen..

Ik vind onze pagina altijd meteen via de invoer balk,als ik zw in tik komt hij er al te staan! (mischien omdat ik hem zo vaak bekijk??verslaafd..)

14. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ik heb 'm als favoriet staan hahahaha. altijd leuk om even tussendoor te lezen wat iedereen de dag doorbrengt en meemaakt. supergezellig!

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier nog geen ongi te bekennen...buikpijn is ook over :( ben alleen verschrikkelijk moe...2 dagen vrij geweest, goed geslapen, maar heb me toch een partij wallen :$
    We wachten dus nog even geduldig af, en hoop zaterdag of zondag toch weer een testje te kunnen doen :)

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m80

vreemd toch hoe ons lijf verschillende signalen kan geven..
    ik ook veel moe maar slaap echt goed,strange..
    duim met je mee voor as weekend!!

ik zo weer op naar een late dienst en morgen weer vroege,pff..maar daarna heerlijk 4dgn vrij!!
    storm op komst hoor ik,lekker moet vnvd om 23u nog terug rijden,ben niet zo'n held om met noodweer te rijden..maar mischien valt t wel mee..

vraagje;
    ik lees op de forums wel veel over de zwangerworden pillen van etos,maar heeft iemand ervaring met die van de kruidvat?Of zou dat allemaal uit dezelfde fabriek komen?

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik heb die zwanger worden pillen van de etos...zitten naast foliumzuur ook andere vitamines in, wat altijd mooi meegenomen is...die van het kruidvat ken ik niet, heb ze hier ook niet bij kruidvat gezien ( of niet goed gekeken ) maar die van Etos bevallen mij prima

ik heb straks een slaapdienst, zo geen zin in :x heb er deze week drie, zijn gewoon erg lange diensten...en slaap eigenlijk gewoon liever naast mn schatje. Toen ik nog bij mn ouders woonde vond ik het heerlijk die diensten, maar begin er echt een hekel aan te krijgen. zie mn schatje eigenlijk zondag pas echt weer ( en dan woon je samen :( )..wanneer ik thuis ben is hij werken en andersom en de enige avond die ik nu tot zondag thuis ben, moet hij sporten...dus slaap ik alweer voor dat 'ie thuis is :( ik hoop eigenlijk stiekum dat 'ie morgen niet gaat sporten ;)

18. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Vervelend is dat he, als je je man/vriend zo weinig ziet... Ik kan het me voorstellen dat je het zat begint te worden, die slaapdiensten!

Mijn man werkt onregelmatig, en soms zie ik hem dan ook bijna niet. Deze week dus ook, en het zijn nu nog wel mijn vruchtbare dagen... Dus ik denk dat ik vanavond mijn avondje naailes maar oversla, hihi... ;)

19. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag meide,

weer terug van weggeweest. Ik lees dat het nog bij niemand raak is...helaas.
    Ik heb een vraagje...
    Ik zit nu in mijn derde week dus zal weer ongi worden volgende week vrijdag.
    Maar heb vandaag de hele ochtend al roze/bruine afscheiding.
    Heb wel gemeenschap gehad gister maar niet voor 'het' want dacht zelf dat het toch geen zin had want zou het meest vruchtbaar zijn rond de 5e. Had gekeken en zag dat mijn innesteling dan zou zijn rond de 10e. Nu vraag ik mij af is dit een innesteling of te vroege ongi of is het dat ik iets de ruw gedaan heb bij de gemeenschap? (niet dat ik het heel bont heb gemaakt hoor) misschien herkent iemand dit?
    Hoor het graag'

Nou meide sterkte allemaal en hoop echt dat het snel raak is voor jullie allemaal

gr a

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik kan er geen zinnig antwoord op geven...als je ook geklust hebt tijdens je vruchtbare dagen kan het een innesteling zijn ( meestal bruine afscheiding zoals ik gelezen heb )
    maar het kan net zo goed zijn dat je eerder dan dan vorige keer ongi wordt :(
    als het bruin/roze verlies niet verder doorzet, kan het dus ee innesteling zijn....even afwachten dus

Deel Deze Pagina