(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @alexanne, heeej, daar ben je weer, gezellig ;)
    Ik zou zeggen dat het een innestellingsbloeding is, maar heb er ook geen ervaring mee, sorry. Dacht dit bij mezelf nl ook gisteren, maar bij mij zette het meteen daarna door, dus helaas een vroege ongi.
    Ik zou ook gewoon afwachten, zet het nu niet door, dan ist iig niet je ongi! Spannend hoor!
    Denk niet dat het van het ruwe klussen is geweest hoor ...

2. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    hey meiden,

de laatste dagen steeds wat bruinige afscheiding, soms zelfs wat licht bloedverlies gehad... Hoopte nog steeds de rode vloed zou gaan doorzetten zodat ik wist waar ik aan toe ben. Dan maar weer verder naar ronde 3.
    De vorige rond hadden we al digitale CB testen in huis gehaald, zodat je niet zo onzeker hoeft te zijn wel of niet. Omdat er gewoon zal staan zwanger of niet zwanger.

Vanmiddag kon ik mijn onzekerheid/dwang niet bedwingen en heb toen ons kleine mannetje in bed lag een test gedaan (en vriendlief aan het werk)...

Hier komt de foto...

3. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben er nog steeds een beetje ondersteboven van. Had het helemaal niet verwacht door die bruinige afscheiding/licht bloedverlies... Dat maakt me ook wel een beetje onzeker.

Heb de foto naar vriendlief zijn telefoon gestuurd... Hij reageerde zo van: toch wel, wat gaaf!

Zou het wel leuk vinden om hier te blijven schrijven, elkaar steunen en benieuwd zijn hoe lang het bij de anderen gaat duren...

4. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb het lijstje er weer even bij gezocht...

mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD ca. 11 november
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 13 november
    Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november
    Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november
    Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 23 november
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 28 november
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 2 december

Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - verm. uitgerekende datum 18 juli 2011

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Marleen, gefeliciteerd meid! Wat gaaf!! En zwanger is zwanger, toch?! ;)
    Was al zo benieuwd naar je!!
    En zou het leuk vinden als je hier blijft schrijven en ons op de hoogte blijft houden hoor!

6. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Marleen: gefeliciteerd, hang in there!!!!!!

Bij mij geheel onaangekondigd zojuist ongesteld geworden. Vast door de wind mijn NOD teruggeblazen ;) Gelukkig geen pijn zoals de vorige keer!

nu een korte van 26 dus.....

nogmaals van harte Marleen! lekker als het toch nog vlot gebeurd!

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Tab, toch ook nog ongi geworden plotseling? Was dus net als bij mij. Had wel rugpijn, maar that's all. Dus ook een kortere cyclus nu ... we gaan gewoon gezellig de volgende ronde in!
    Ik houd mijn NOD nu op ong 5 december, maar kan ook best later zijn, gezien mijn eerste cyclus van 31 dagen.

@Marleen, vind het zo tof voor je!!!!!

8. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 december

Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - verm. uitgerekende datum 18 juli 2011

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD ong 5 december
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 december

10. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    @marleen wow, gefeliciteerd, super!

Ben niet zo actief geweest de laatste paar dagen want ik had net mijn menstruatie achter de rug. Nu heb ik ineens een enorme termperatuurdaling (zie kaartje in mijn handtekening), een heel klein beetje bloed bij het afvegen en supererge hoofdpijn al de hele dag. Heel gek, maarja we gaan het zien. Moet nog zeker tot 2 december :0).

11. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marleen83: GEFELICITEERD!!! Super!!! Geniet ervan!!
    En we blijven natuurlijk graag op de hoogte!

Ik slik ook die pillen van de Etos. Geen idee of het helpt nog.
    Vind ze wel heel groot moet ik zeggen!

12. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Marleen ik ben echt heel blij voor je!!!!!! Wat geweldig zeg als je dat ziet na het doen van een test. Zoals ik deze ochtend al schreef heb ik hetzelfde. Vraag mij alleen af wanneer jij dit kreeg? In de tijd dat je ongi moest worden daarvoor of erna?

M80 en Deesje bedankt voor jullie reactie!
    Tab jammer voor je dat het door gezet heeft....op naar de volgende ronde dan maar weer :(

Ik houd jullie ook op de hoogte. ALs alles goed is kan ik vrijdag een test doen. We zien t wel. Moet zeggen dat ik de hele dag al ongi krampjes heb. Had dit vorige maand ook en werd toen toch ongesteld...
    We zien het wel...
    Nou meide hoop dat ik meer van de reacties zoals die van marleen zal lezen binnekort!

greats a

13. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Marleen, gefeliciteerd!! Super joh...! Gezellig als je mee blijft kletsen, ben heel benieuwd hoe het verder gaat bij je!

Tab, jammer dat je ongi heeft doorgezet... Vol goede moed naar de volgende ronde dan maar...!

Alexanne; wat kan ons lichaam toch druk zijn he... je voelt vanalles, er gebeurt vanalles, maar voordat we weten wat het is geweest, zijn we weer een paar dagen verder...

Hier gaat het wel redelijk. Vandaag belde mijn baas, hoe het met me gaat vroeg ie. EN natuurlijk of ik dacht dat ik morgen weer kom werken, omdat er anders niemand kan afsluiten... :x Maar ja, moet er toch weer een keer naar toe, dus dat doen we dan maar.
    Mijn man heeft net zijn laptop uitgedaan, en ik was express wat eerder van mijn naailes naar huis gekomen, dus ik ga snel afsluiten... ;) vandaag wat slijmverlies, dus vast een eitje...hihi... ;)

Fijne avond nog!

14. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank voor jullie felicitaties! 't voelt nog wel heel onwennig. Vanavond is mijn moeder hier om t verjaardagscadeau van zuslief (wordt 25) in elkaar te zetten. Wat kostte het een moeite om niets te zeggen. Waarschijnlijk vertellen we het met sinterklaas. Willen voor Shane een t-shirt laten maken met daarop 'Grote Broer' en dit dan als cadeau in de zak van Sint doen. Kijken hoe lang het duurt voordat ze het snappen...
    En dit shirt doen we Shane ws dan aan op nieuwjaarsdag voor de rest van de familie! Kijken wie het snel ziet en snapt.
    Morgen de vk bellen, hoe nu verder. Toen ik nl zwanger was van onze zoon gingen de controles via de huisarts. Uiteindelijk wel in het ziekenhuis bevallen omdat mijn vliezen met 35 wk braken.
    Daarna in het kraamhotel gebleven omdat Shane toch niet naar huis mocht en ik geen recht had op uitgestelde kraamzorg.
    Het kraamhotel (is op dezelfde afdeling als het ziekenhuis, tegenover de kinderafdeling) is supergoed bevallen. Wil ook niet meer thuis bevallen, terwijl ik dat de vorige keer graag had gewild. Ben benieuwd wanneer we terrecht kunnen.

@ Alexanne het bruinige verlies wat ik had, begon afgelopen vrijdag. Dus wel rond de tijd dat ik ongesteld had moeten worden. En duurde tot dinsdagavond. Vandaar dat ik deze testuitslag helemaal niet verwacht had....
    Voelde me ook eigenlijk niet anders, had ik de vorige keer wel. Wel wat moe momenteel, maar erg druk met werk...

@ Tab, jammer joh, toch ongesteld. Op naar ronde nr. 3. En tegen mij is ook al gezegd... 3x is scheepsrecht (alleen niet meer nodig...)

@3xdaan succes met klussen....

Lieve meiden, nogmaals dank jullie wel voor de felicitaties! Ik hoop van jullie allemaal heel snel net zo'n mooie foto te zien als die ik vandaag geplaatst heb!!!
    Ga me waarschijnlijk niet bij de juli 2011 mama's melden, dat is daar nu al zo druk... Ben al blij dat ik het hier enigszins bij kan houden...

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wow Marleen, super gaaf, je bent gewoon zwanger...gefeliciteerd meid :) ik ben echt heel erg blij voor jullie ;) een brusje voor jullie kleine ventje, hoe gaaf is dat
    enne, ik zou het leukvinden als je hier mee blijft kletsen en ons op de hoogte houdt, en als je ziek, zwak en misselijk bent, mag je dat uiteraard altijd met ons delen

@ driekeerdaan hihi eerder thuis van naailes...denk dat wij jouw beter een "fijne" ( en hopelijk vruchtbare ) avond kunnen wensen :D

Hier inmiddels hele kleine bloedsliertjes in mn slijm, zo begon het vorige keer ook, sinds een paar uurtjes ook weer ongi krampen...dus ik verwacht dat het vannacht gewoon echt doorzet...helaas :x wel fijn dat mn cyclus net zo lang is als de vorige
    baal er overigens verschrikkelijk van dat ik nu ineens weer last begin te krijgen van puistjes...en dat op je 30e...lekker is dat :$

voor iedereen weltrusten, ik ga nog even aan het werk ;) morgen om 11.00 naar huis en lekker de rest van de dag op de bank hangen

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi!

Nou, hier is de ongi ineens weer stukken minder, hoop er dit weekend weer vanaf te wezen, kunnen we weer de nieuwe ronde in!

@m80, he gatsie, toch wat roodverlies nu .. heeft het nog doorgezet, of niet? Enne, vwb de pukkeltjes, I know ... baalde er ook van, ben je idd 30 en krijg je dat weer?! Zijn er niet veel hoor, maar toch. Eigenlijk kan ik daardoor ook wel zien dat de ongi er weer aankomt.

@Marleen, supertof joh!! En lijkt me ook moeilijk om jezelf in te houden tegen je moeder! En op een leuke manier om te vertellen straxies, gaaf hoor! Lijkt me nog wel onwerkelijk allemaal als je ineens weer een posi-test in je handen hebt.

@appelsnoetje, das idd raar, zo'n tempdaling en nog wat bloed?! Misschien toch een restantje van je ongi ofzo??

@Etos-pillen, ben ik de vorige x ook op gegeven moment gaan slikken maar vond ze ook errug groot hoor :$ Die van de Kruidvat ken ik eigenlijk niet.

@driekeerdaan, weer aant werk dus ... en gisterenavond nog een gezellige avond gehad thuis;)

@Alexanne, spannend nog hoor ...!! En dat blijven voelen van alles, je kan jezelf zo gek maken he ...!

Nou, hier een rustig dagje voor de boeg. Net de boodjes gehaald, vanmiddag ff naar mijn ouders toe. En vanavond weer heerlijk the voice kijken!
    Gisteren expeditie gemist en oh oh cherso, had een etentje, dus wil die strax es op het gemakje terugkijken.

17. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marleen83... Van harte gefeliciteerd! wat super zeg! In je 2de ronde nog maar?

Owwwww mijn kriebeltjes worden alsmaar erger en erger... pffff
    Ik hoop dat het ook raak is!

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ Deesje....nee er heeft nog niks doorgezet...slijm is ook weer hartstikke helder :(

19. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow wat spannend voor je! 1 dag overtijd dus?

20. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @m80, en, heb je al getest??

Deel Deze Pagina