ja....had twee dagen geleden al die sensitest gedaan...negatief...maar gisterenavond op het werk weer duizelig en vanmorgen na een hijs van mn sigaret ( ja heel ongezond ik weet het ) weer overgegeven...stond buiten, kon het nog net in mn mond houden, en had alleen een groenbak in de buurt, dus daar alles maar in gespuugt dus op weg naar huis langs kruidvat gefietst, daar 2 voor 5 gehaald...helaas ook negatief
Oh ja, das waar, van die sensitest. En nu dus nog steeds nega maar nog geen ongi?! Vreemd?! Al testen sommigen wel pas een aantal dagen na NOD pas posi, dus kan best nog ... geen bloed geeft moed he! Oh bah trouwens, lekker overgeven, heeeeeeeeeerrrlijk ...!
@m80 spannend joh een uitblijvende ongi... Zelfs lichtbloedverlies hoeft niets te betekenen... Heb zelf nooit gekozen voor 'goedkopere' testen. Meteen voor de digitale waarop zwanger/niet zwanger staat. @slimpie het was inderdaad de tweede ronde. Bij onze zoon was het meteen in de eerste ronde raak. Vanmorgen weer getest... ondanks dat er gister stond zwanger, bleef ik erg onzeker. Maar gelukkig vandaag weer zwanger... Vanmorgen ook de verloskundige gebeld. En heb 3 december de eerste afspraak. Dan nog geen echo, die afspraak maken we dan. Vind het wel heel spannend hoor... Ga nu nog ff lekker op de bank. De nieuwe 'Kinderen' is zojuist binnen... lekker mama's leesvoer met een koppie thee erbij! Waarschijnlijk kom ik vandaag niet meer, vanavond jaarvergadering van het bestuur van de plaatselijke ijsclub, wordt meestal wel laat. Morgenochtend acrylnagels laten zetten, 's middags verjaardag van een oom die 60 is geworden en zondag komt Sinterklaas hier in het dorp en viert mijn zusje haar verjaardag... Dus lekker veel momenten waarop we ons mond moeten houden... Hoop tussendoor nog wel even te spieken/bij te lezen/reageren... In iedergeval allemaal een fijn (test/klus)weekend toegewenst!!!
@ Marleen Wat leuk!Lees dat je zwanger bent!!Super gefeliciteert en geniet!!!En graag ik lees ik mee hoe je deze zwangerschap gaat doorlopen!! @m80 pff wat een onduidelijkheid,maar idd geen bloed geeft moed!Maar hoop dat je snel duidelijkheid hebt iig! @Alle meiden die dit weekend nod hebben; Hoe vergaat het jullie?Al ongi signalen?Ik last van mn buik onderin rechts. Niet echt krampen maar wat gezeur..Vrees dus dat ongi onderweg is maar ja dat denken we hier wel vaker en dan duurt het nog een eeuwigheid.. Vind het wel spannend hoor!Stiekem hoop ik di een testje te kunnen doen.. Ik gister ook oo cherso gemist,zo ff snel terug kijken en dan hond uitlaten,optutten en naar een 25jr bruiloft van een collega'tje. Wordt gezellig!Moet rijden dus geen gezeur over wijn haha..(zou wel heeel lekker zijn..) Meiden ik spiek straks nog wel ff en anders morgen! Fijn klus/afwacht weekend allemaal!!!
Dag meide, M80 we duimen voor je hoor! Echt vet spannend! Wel vreemd dat je moest overgeven...je zou denken dat het raak is...wat anders kan het zijn? ALs het toch vals alarm is he wat houdt ons lichaam ons voor de gek! Een vriendin van mij had drie keer een negatieve test. De vierde keer was positief en toen was ze al 2 mnd zwanger! Houd vol dus! Slimpie ook veel succes! Ik hoop echt echt wel voor je hoor! Marleen: geen echo? Is toch altijd de eerste keer? Weet je wat ik toen heb gezegd toen ik net zwanger was van mijn dochter: ik weet niet precies wat mijn laatste ongi was....dan maken ze nl meteen een echo. Misschien wel makkelijk voor de andere ook om te weten... Hij is dan wel inwendig maar goed. Ik bleek bij de eerste echo van mijn dochter pas 7 weken te zijn en wat klopte het hartje toen al mooi! wendy399: ik zie dat je al bijna kan testen! Spannend. Bij mijn dochter was ik meteen zwanger. Wat je zegt na een pilvrije maand. Nooit gedacht dat het zo snel ging. Nu gaan we voor een tweede. Gehoopt en ook een beetje verwacht dat het net zo snel zou gaan. Maar nee vorige maand mijn pilvrije maand gehad en ben toen daarna ongi geworden. Dit is dus ronde twee en heb al twee dagen last van roodbruine vloei. Moet pas vogende week zondag ongi worden...heel vreemd. Heb ook een zeurend gevoel in mijn buik. Maar goed ik houd jullie op de hoogte! Fijn weekend meide gr a
Hey meiden, Ben ik nog even...hier nog geen ongi, gewoon weer normaal slijm! Normaal als ik ongi krampen heb kan ik er de klok op gelijk zetten wanneer het komt, dezelfde nacht dus...gaat nooit een dag overheen, en bij een klein beetje bloed verlies zet het ook altijd binnen een paar uur helemaal door...erg raar dus allemaal heb ook helemaal geen krampen meer wel last van mood swings en ben een beetje huilerig..dus of toch zwanger of een beetje last van pms? mijn vriend is nog steeds van het eerste overtuigd, maar dat is 'ie al een paar weken dus afwachten maar!!! als er maandag nog geen ongi te bekennen is, dan haal ik denk ik toch maar een clear blue
Hoi allemaal, nou, ik heb mijn werkdag overleefd... Normaal werk ik zaterdag ook, maar morgen een dagje vrij i.v.m. de intocht van de "echte" sint hier... Maar misschien gaan we er ook wel niet heen, ligt een beetje aan het weer. @M80; wat vervelend he, die onzekerheid... Kan nog alle kanten op... Wat doet ons lichaam ons toch aan he. Allemaal een fijn weekend, ik ga snel slapen, denk ik...
mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 - NOD 17 november Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 23 november Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 28 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 2 december m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 8 december Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 december Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - verm. uitgerekende datum 18 juli 2011
@m80: SHIT! balen zeg! ik had echt goede hoop voor je! maar lekker veel chocolade pepernoten eten dan dit weekend! (heel fijn comfort food, vind ik!) Hier geen bijzonders. Ben wel echt mega chagrijnig de hele tijd! niet echt leuk voor man-lief! Doe op mijn werk mijn best om het niet te laten merken en dan is thuis de koek echt op! pfff! kennen jullie dat?
@M80, aaah meid, toch ongi geworden lees ik. Vet balen!!! Zekers omdat het zo goed leek met het slijm verliezen enzo ... Wat ellalalaa zegt, lekker aan de choco-noten en letters, vandaag mag het officieel nu de Sint aankomt, hihi. @wendy, wast gezellig, je feestje gisteravond? @Driekeerdaan, hihi, je woont dus in Harderwijk begrijp ik Ze geven niet echt denderend weer af, maar je weet nooit waar de regen zal vallen, toch?? Is toch wel erg leuk als ie aankomt! Ik ga zekers strax op tv kijken! En weer gewerkt, viel het mee ...? @alexanne, ik kreeg ook geen echo de eerste x, was alleen een intakegesprek (nu moeten wij ook naar een speciaal echo-centrum, hier hebben ze vaak zelf geen echo-apparatuur bij de vk), maar nu ga ik het ook zekers zeggen dat ik het niet weet, hopelijk krijg ik hem dan ook eerder, hihi. Wat raar trouwens dat je wat last hebt van roodbruine vloei!? Misschien innesteling??? @Marleen, 3 december dus, wow, spannend hoor!! En een druk weekendje voor de boeg, allemaal wel gezellige dingen. @slimpie, ik hoop ook dat het raak is!! Nog ff geduld hebben zie ik in de NOD-lijst Vandaag geen bijzonderheden te doen. Misschien zo effe de stad nog in, ff langs de HEMA, krijg je 15% korting zag ik. Als het tenminste niet regent, want dan ist ook nix met de kleine. En dan vanmiddag de Sint kijken op tv en beetje in huis vertoeven. Fijne dag allemaal!
Dag meide Ja denk ook dat ik effe de stad in ga met die kleine. Ben net mijn bed uit...heerlijk uitgeslapen. @m80, wat balen zeg...zoals je kon lezen leefden we echt met je mee...en nu nog steeds. Nu weer vier weken wachten...wat kruipt die tijd dan he! @ Deesje, volgens mij is het droog! effe buienradar checken? Nou we zien t wel... gr a
oh nog steeds hier vreemde plakkerige bruine vloei- sorry voor het woordgebruik. Echt heel vreemd...nog nooit gehad Vrijdag zien we het wel xa
@m80; Balen meis,dus toch ongi..vol goede moed maar door naar de volgnde ronde dus.. @Alexanne Inderdaad vreemd dat het plakkerig is,innesteling??Gaaf joh bij de 1e meteen raak!Zou dit ook zooo leuk vinden (maar wie niet hier..) Ik nu inderdaad in spanning op wat wel of niet komen gaat.. Shopse zo!Altijd leuk! @driekeerdaan Heerlijk he weekendje vrij!Geniet van je extra zaterdagje vrij! @deesje Feestje was (te) gezellig haha,had eergister late gedraait,gisteren weer 7u begonnen en t was weer erg laat geworden. Was bek af toen ik in bed lag..Maar goed gezelligheid kent geen tijd.. @Ellalala Ja ik ken dat ook! Ik ook zo chago sinds gister (denk daarom ook ongi te worden,of is dat bij zwanger zijn ook zo?) Ben dan echt een kattenkop:x Manlief hoorde mn vanacht thuis komen,komt ff uit bed om t vragen hoe mijn feestje was en het enige wat ik dacht was; Laat me met rust,ik wil gewoon gaan slapen..Best sneu voor hem..Maar ja kan er niets aan doen hoor..(vooral niet om 3u s'nachts..) Verder zit ik echt af te wachten tot di,wordt ik wel/niet ongi van het weekend.. Is pas 1e ronde maar toch best nieuwsgierig nu.. En kwaaltjes valt wel mee eigenlijk,beetje gerommel in mn buik maar dat heb ik al sinds ik gestopt ben,wel is mn buik beetje opgeblazen. Maar we zullen zien.. Ik ga zo ook ff de stad in denk,en daarna ff de hond naar mn ouders brengen ivm weekendje weg morgen.. Vnvd lekker eten bij vrienden&kids,gezellige bedoeling dus. Tot strakies!
@alle meiden angezien ik hier toch op een vrouwenforum zit; Ik heb bij h&m echt een supersexy body besteld,past (bijna) perfect alleen heb ik op mn rug net 1 extra haakje nodig.. Weet iemand waar je die verlengstukjes kan halen?? Anders haal ik die straks nog ff,moet het klussen ook spannend houden he!
@Wendy, ik denk op de markt of bij zo'n stoffen/naaiwinkeltje? Heb eigenlijk geen idee ... ik zag ze ook, vind ze ook supertof! Welke kleur heb je gekozen?? Ik vind het altijd lastig bij de H&M welke maat ik dan moet kiezen als ik online bestel. Ik ben ook vaak chaggie of kortaf als ik ongi wordt. Is meestal dus een teken dat ik ongi ben. Toen ik zwanger was, had ik daar juist geen last van eigenlijk. Maar ach, iedereen is anders he! Hier de intocht van sint aant kijken op tv. Maar mijn dochter zette uit zichzelf Sesamstraat-DVD op, hahaha! Is ook nog te jong om het te begrijpen, ziet liever Bert & Ernie
@Deesje80 Heb ze gevonden hoor op de markt!Ik heb de zwarte besteld,ik ben niet zo groot en heb ook geen super (.)(.) dus heb mt 36 besteld,hij past perfect alleen op de rug net ietsje te strak. Probleem nu dus opgelost! Ik bestel bij h&m altijd iets in 2 maten als ik twijfel,anders is t altijd uitverkocht als je maat groter/kleiner wilt.. Vond het wel een sexy ding voor maar 2 tientjes!! Ga zo mn tas maar vast wat pakken voor het weekendje keulen,daarna lekker eten bij vrienden (lekker niet koken dus!!) Ik kijk morgen nog ff voordat ik weg ga! Fijne zaterdagavond meiden!!
Dag meide, @wendy339: Klinkt alsof je heel wat van plan bent haha. Hoop voor je dat eerste ronde raak is! Ik had dat de vorige keer en dit keer niet. Nu begrijp ik steeds meer wat sommige vrouwen meemaken als het maanden duurt. Je telt echt elke dag af! Ik dacht echt dat het vorige maand raak was! Ik was misselijk, heel duizilig elke dag en had onzettende gevoelige tepels. Ook had ik een week lang na mijn vruchtbare periode een ongi gevoel. Als ik veel verhalen op internet moest geloven dan zou het wel raak zijn en zou de pijn de reden hebben dat de baarmoeder groeide. Helaas werd ik toen ongi. Nu heb ik weer lichte bloeding. Als ik mijn cycles bereken zou de 10e mijn innesteling zijn. Vanaf ochtend 11 nov heb ik dus die roodbruine afscheiding....dus zou het? Vandaag zelfs een klein bloedpropje in de pot...hmmm vreemd Maar goed laat t ons weten he dinsdag we duimen echt voor je!!!! @Deesje80 Ik las dat je naar de hema geweest was...geen sint bij jullie in de stad? Hier was t een gekkenhuis! Sint kwam vandaag aan in de stad...was dat effe vergeten...roept mijn dochter van 2 heel hard: kijk mama sinterklaas! Noooit gedacht dat ze al wist wie het was!!!Hoe oud is jou dochter? Maar goed en ben je ook geslaagd? nou ga effe filmpie kijke xa
Hoi! @M80; wat balen, dat je ongi bent geworden!! Zo herkenbaar... door al die gekke dingen en beetje misselijkheid krijg je zo'n hoop he... Ik had dat ook, 2 weken terug, wel shit he... Maar vol goede moed op naar de volgende ronde! Wat wel positief is, is dat je cyclus bijna gelijk is aan de vorige, toch? @Deesje; hihi, hoe raad je het zo, dat ik in Harderwijk woon... We zijn wel ff naar de stad gelopen, maar was zooooo druk... Was te verwachten natuurlijk, en ze hebben de optocht door de binnenstad laten gaan, waar de straten erg smal zijn. Snap ik niet... weinig mensen konden het dus zien. Ons dochtertje is 2 1/2 dus die snapte er toch weinig van, maar voor de kinderen die het al wel snappen was dat wel sneu vond ik. Wilde ik vanavond de schoen zetten samen met de kleine, wilde ze niet, mocht ook niet zingen, dus tja... haha, ze moest eens weten. Jou dochtertje snapt er dus ook nog niks van? Zijn ze ook nog ietsje te klein voor denk ik inderdaad. @Wendy; ik koop dat soort dingetjes inderdaad op de markt of in het naaiwinkeltje, je hebt het al gevonden lees ik. Ben benieuwd wat ie ervan vindt! Veel plezier met je weekendje weg! @Ellalalaa; dat chagerijnige gevoel herken ik helemaal! Mijn vrije zaterdag was wel lekker! Heb wel een zondaggevoel nu ik op de bank zit, omdat ik normaal natuurlijk zondag en maandag vrij ben. Maar heb dus nog 2 dagen, wel lekker. Ik ben afgelopen week wel thuis geweest, maar dat was toch anders, omdat ik ziek gemeld was. Werken ging gisteren wel, mijn baas was er maar heel even, maar heeft nog steeds niets met me besproken over de administratie. Had er gisteren zelf ook nog ff niet de puf voor, had al moeite genoeg met vrolijk blijven tegen de klanten. Verder hier al 2 dagen doorzichtig slijm, dus denk dat mijn eisprong er elk moment kan zijn. Gister nog geklust, dus wie weet... Fijne avond nog!
ff snel vanaf mn werk... @ driekeerdaan...ben er inderdaad wel heel blij mee dat mn cyclus hetzelfde is ( scheelt een dag, en volgens cycluskalender gewoon dezelfde vruchtbare dagen ) alleen moet ik nu precies in mn vruchtbare periode 3 nachten werken :x dus hopen dat de dagen dat ik wel s'-nachts thuis ben ook gewoon hun vruchten af werpen