(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag meide,

Was effe aan het google en las dat je aan je baarmoedermond kan voelen wat je vruchtbaarste dagen zijn. Dan is deze namelijk zachter dan normaal. Misschien een rare vraag maar hebben jullie hier ervaring mee of hier ook wel eens van gehoord?
    Misschien heel raar ook om te zeggen maar heb mij vroeger wel eens afgevraagd wat dat bolletje was dat ik vanbinnen voelde met een streepje erin. Zit ook geen gevoel in....las dus nu dat het je baarmoeder mond is!n Wisten jullie dat?

Effe iets om op je zaterdag of zondag over na te denken haha

gr a

2. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alexanne, niet eerder van gehoord. Weer iets nieuws geleerd! Ik leer zo veel hier! (dank daarvoor overigens!)
    Hoe is het met de bruine vloei? Ik heb veel doorzichtig slijm. heb ook geen idee of dat iets te betekenen heeft. Had dit vorige maand niet.

@wendy 339, ben benieuwd hoe het met je is! Maar je bent nu lekker in Keulen zoals je schreef.

@driekeerdaan: Balen dat het gedoe met je baas nog niet is opgelost! klinkt niet als een toffe peer! bah!

@deesje: hahah! dat verandert vast wel volgend jaar!
    de kinderen in mijn klas waren donderdag en vrijdag al helemaal wild! pfff! Vind het wel heel leuk hoor! Die verhalen die ze verzinnen! zo leuk!

Hier vandaag een lekker rustig dagje thuis met manlief. Lekker rommelen. Mijn plan is om eens goed op te ruimen. (maar dat weet hij nog niet! heheh)
    liefs

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    #483 deesje80, 14 nov 2010
    Laatst bewerkt: 14 nov 2010
    Goeiemorgen allemaal!
    Wat een regen allemaal he, bah bah bah. Nu eindelijk ff droog, hopelijk blijft het ook zo vandaag ...!

@Alexanne, geen idee of je je baarmoedermond dus kan voelen als je het vruchtbaarst bent?! Idd ff stof om over na te denken als je het zo zegt, hihi.
    En wat raar, een klein bloedpropje verloren!?
    Ik ben trouwens niet meer geweest naar de stad, wast wel van plan, maar ging weer regenen.
    Mijn dochter wordt in februari 2, dus die snapt het nog niet zo allemaal. Had gisteren wel de tv aangezet op de intocht, maar op gegeven moment had ze gewoon de DVD van Sesamstraat aangedrukt, hahaha! Volgende week komt hij hier pas aan, gaan wel kijken (als het niet giet van de lucht), dat vind ik dan wel weer leuk.

@Driekeerdaan, was dus lekker druk ... zag het ook op tv ja. Gelukkig wast wel droog. En je dochter begrijpt het ook nog niet echt? Denk ook dat het vanaf 3 is ofzo dat ze het echt gaan snappen.
    En lekker paar daagjes vrij, heerlijk hoor! Ook goed benut lees ik, hihi.

@M80, wat balen dat je vruchtbare dagen net in de nachtdiensten vallen. Maar wie weet werkt daarvoor ook wel, meestal blijft het nog even leven! En is je eisprong misschien net iets later of eerder.

@Wendy, leuk, weekendje Keulen! Veel plezier!
    En je hebt het nog gevonden dus! Ik ga ook nog ff kijken of ik hem kan bestellen, hihi. Bestel ook vaak twee maten, je weet maar nooit. En deze vond ik ook totaal niet duur, voor 2 tientjes! Kan je veel leuk klusplezier aan beleven :D

Hier vandaag rustig dagje, vanmiddag komen mijn ouders even op visite. Zit ook nog lekker lui in mijn joggingpak, heerlijk!

4. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Goeiemorgen!

@M80; dat is balen zeg, dat je vruchtbare dagen presies tegelijk met je slaapdiensten zijn... Ik las wel van de week dat de week voor je eisprong het meest z'n vruchten afwerpt om dan te "klussen"... Dus wie weet komt het gewoon helemaal goed!

@Alexanne; ik wist niet dat je het kon voelen, wel dat de baarmoedermond dan onderdaad wat weker wordt, en dat er dan dus van dat doorzichtige slijm komt... Apart he, zo leren we steeds weer wat!

@Deesje; ons dochtertje is 2 1/2, dus die is nog niet helemaal "bezeten" van sinterklaas, maar ze was vanochtend wel helemaal verbaasd dat er een cadeautje in haar schoen zat... Na een kort verhaaltje wat ik vertelde over dat sinterklaas dat had gebracht, zei ze "dat is wel lief van sinterklaas"... haha, vond ik wel weer heeeeel schattig.

@ellalalaa; mijn baas is inderdaad een enorme eikel, communiceert niet, echt heel vervelend. Gelukkig is ie er bijna nooit op de dagen dat ik werk, maar ja, over het probleem wat er nu is zal ik hem toch echt moeten spreken. Dus ga van de week maar een afspraak met hem maken, want ik wil duidelijkheid.

Hier vandaag ook een lekker lui dagje. Gisteren de hele dag mijn moeder hier, i.v.m. sinterklaas, en het was normaal de dag dat zij oppast, dus ze had alle tijd... Dus nu ff lekker niks. Slobbertrui aan, heeeeeeerlijk... ;)
    Dit weekend is ergens mijn eisprong, en dat is trouwens hier wel weer te merken. Gisteren ineens weer even misselijk, had ik vorige keer ook, dat is wel iets nieuws want ik ken het niet van voor de nuvaring. En nu buikpijn en lage rugpijn. Vorige cyclus hield dat 2 weken aan, hoop dat nu toch niet...
    Nou ja, mag wel... maar dan moet het wel raak zijn, dan heeft het een doel, hihi. ;)

Fijne zondag allemaal!

5. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meide,

Ben er weer en heb er ook nog eens over nagedacht.. Heb mij altijd afgevraagd hoe de verloskundige kan voelen hoeveel ontsluiting je hebt. Nou ik denk dat t daarmee te maken heeft. Zoals ik al zei is het een soort bolletje met daarin een klein spleetje/gaatje die dicht is. OP het moment dat je je vruchtbare periodes hebt dan gaat hij een klein stukje openstaan.
    Nou als je dan moet bevallen gaat het gaatje open tot 10 cm. Daar voelen ze dat aan!

Kijk hier maar eens:

Een menstruatiecup en je baarmoedermond

ZO hebben we ook weer wat kennis bij haha.
    Zoals ik al zei hij ik hem al veel eerder gevoeld en mij altijd afgevraagd wat het was. Dacht eerst aan -ja raar maar waar- ik dacht een kiste of wild vlees ofzo. Het is echt een bolletje waar je niets in voelt...
    Maar goed :)

@ellalala: wij kunnen bijna tegelijk testen! Spannend

@Deesje 80: ja mijn dochter is nu nog twee en wordt ook in febr 3. Wat je zegt vorig jaar was ze er ook helemaal niet mee bezig en nu vindt ze het geweldig

@ driekeerdaag: ik zie dat je t vruchtbaarst bent vandaag! Klussen maar he. En tip van afgelope maand: even met je benen de lucht in en zo blijven zitten. Beetje hulp mag wel toch?

nou meide nog een fijne zondag

gr a

6. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Alexanne; nu je het allemaal zo zegt... heb ik inderdaad ook wel eens gevoeld, valt nu allemaal wel een beetje op z'n plek...
    Vandaag denk ik inderdaad mijn meest vruchtbare dag, aan het slijm te merken... Mijn man moet nu werken, dus toen ons dochtertje vanmiddag sliep, hebben wij het nog maar ff gezellig gemaakt, hihi...
    Bedankt voor de tip, benen in de lucht doe ik inderdaad ook! :D

7. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

Wat is het hier rustig... ;)

Hier net de kleine meid even in bed, en nu een kop thee en tijd voor mezelf... :D Eventjes dan, want er is nog genoeg te doen hier in huis.

Vandaag geen slijm meer, dus waarschijnlijk waren mijn vruchtbare dagen echt afgelopen weekend. We hebben ons best gedaan, dus wie weet...! Af en toe ineens pijn rechts onderin mijn buik, met uitstraling naar mijn liezen, en dan ook opeens weer niet, beetje vreemd allemaal. Nou ja, het zal er wel bij horen, we wachten maar weer af...

Fijne dag allemaal!

8. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Hoi allemaal,

@ driekeerdaan het is inderdaad rustig, ik krijg iedere keer mailtjes als er een reactie gepost is maar vandaag was het stil.

Heb wel even een ovulatietest gedaan (van Kruidvat). Eigenlijk denk ik dat hij positief is, maar ik zou jullie toch graag om raad willen vragen.

Bijgaand de foto van de test, wat denken jullie?

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @appelsnoetje: positief volgens mij hoor! Dus aan de klus!!!!

Idd stil hier, iedereen druk aant werk? Zelf ook druk dagje gehad, pff. Nu de kleine uit bad halen (papa zit er nu bij ;)) en dan het bedritueel gaan doen. Miss strax nog ff online, eerst heerlijk GA weer kijken! En anders morgen weer!

10. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden,

Ik heb nog nooit ovu testen gedaan, dus ik weet het niet appelsnoetje!

Ik overweeg wel om er volgende ronde mee te starten. Uit nieuwsgierigheid. Maar ben ook wel bang dat ik er dan helemaal zo mee bezig ben. Wat ervaren jullie?

Vrijdag is hier een spannende dag! Ik voel nog helemaal niks!
    Kun je dan wel zwanger zijn???

11. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag meide

Ja eerste dag van de week weer he. Iedereen moet weer werken.
    Ik ben oproepbaar en hoefde vandaag niet te werken. Vond ik niet erg hoor want heb deze laatste dagen erg last van stemmimgsschommelingen...heel vervelend.
    Tel de dagen af tot aankomend week-end. Wat sleept de tijd zich voor bij dan he.
    Maar goed als ik iets weet dan laat ik t snel weten.

Nou werk ze nog allemaal!!!

@ appelsnoetje- zeker positief. Dus dat wordt klusse...

he nog een weetje hier: een vriendin zei tegen mij: rond de ovulatie moet je het elke dag doen dan heb je de meeste kans.
    Ik las vorige week via een site-medisch forum- dat dit juist niet goed is. Je kunt het beter om de dag doen omdat dan de kwaliteit van de spermacellen optimaal zijn. Hierbij kunnen deze cellen gemiddeld 4 tot 7 dagen overleven dus hoef je het ook niet elke dag te doen.

Nou ik ga maar weer

gr a

12. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elalala:
    wilde nog even reageren op je berichtje: Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik ook echt niets. Heb altijd gedacht: je moet toch iets voelen? Nou niet dus. Voelde ook niets aan mijn borsten of aan mijn buik. Toen ik twee weken overtijd was deed ik pas een test. Ik dacht nl dat ik gewoon verlaat ongi zou worden.
    Nou hardstikke positief natuurlijk!!

Dat wilde ik nog effies zeggen

gr a

13. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    wat een verhalen allemaal hier! nare baas, positieve ovu test (go for it girl!), sinterklaas is in het land (ben ik al ontgroeit hihi) en natuurlijk de spannende NOD of niet NOD tijden voor sommigen.
    Ben net thuis, was vanmorgen om half 9 al op kantoor en overleg tot 7 uur gehad. Dus nog even snel een berichtje voor gtst begint :)

Vorige week dus zonder enige aankondiging de rode zee (en dan bedoel ik echt ZEE). Niet normaal hoeveel dat ik heb gevloeid. Maar ondanks dat heeft dat maar 2 dagen geduurt zonder nare "bijwerkingen". Geen buikpijn of stemmingswisselingen. Zo mogen er meer zijn! ik vergat gewoon dat ik ongesteld was! nu alleen nog wat nasleep maar dat is te verwaarlozen.

Hele fijne avond nog allemaal :) en tot morgen! dan kan ik weer lekker meekletsen hihi

14. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    @tab ohw dat had ik ook zo'n zee de vorige menstruatie. Maar gelukkig heb je geen nare bijwerkingen ;) dat scheelt!

@alexanne goede tip van je, want ik was van plan om iedere dag te klussen maar nu doen we het maar iets rustiger aan. Het is trouwens ook niet erg effectief bij ons heb ik gemerkt, iedere dag. Dan is de zin toch wel ver te zoeken :D haha...

15. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

Ik had inderdaad ook begrepen dat iedere dag klussen niet hoeft, omdat de zaadjes een paar dagen kunnen overleven... Zelfs tot een week, dus het schijnt dat klussen in de week voor de eisprong het meest effectief is. Heel logisch eigenlijk allemaal dus...

Ik weet nog wel dat ik tijdens de zwangerschap van ons dochtertje wel wat voelde, beetje ongi-gevoel, maar pas later kwamen alle andere klachten zoals misselijk en hele zere borsten... Dus je hoeft niet per se wat te voelen voor je NOD.

Ik heb net lekker GA gekeken en nu nog even beetje zappen, en dan mijn bedje in. Morgen werk ik thuis, maar moet er echt even flink tegenaan, mijn baas ff een poepie laten ruiken...!

Fijne avond nog allemaal!

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Ik ben weer terug van ons weekendje Keulen! Was heerlijk,leuke stad en een shop wahala!!
    Nog geen ongi dus spanning stijgt hier..
    Durf niet te testen raar toch?Heb t idee dat ik gewoon ongi moet gaan worden en een wat langere cycles heb omdat ik nog ontpil. Voel niet echt iets,beetje pijn in mn onderbuik maar andere pijn als dat ik eerst had met pil.
    Maar ja aan de andere kant een testje kan geen kwaad..
    Ik denk dat ik het straks of morgen ochtend toch maar doe..

ahhh wordt gek van mezelf..

Hoe staat het met de andere meiden die hun nod wekend hebben gehad?

17. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Fijn dat het leuk was Wendy! En wat spannend, 3 dagen overtijd... Knap van je dat je nog niet hebt getest, ik had het allang gedaan, haha... Maar snap het wel hoor, je bent dan toch bang voor de teleurstelling. Ze zeggen wel eens, dat het goed is als je niets voelt... En dat beetje buikpijn herken ik wel van mijn vorige zwangerschap. Maar ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven... De vorige ronde heb ik wel snel getest, maar wel met in mijn achterhoofd dat dat streepje vast niet kwam... Dan viel de teleurstelling mee.
    Hou je ons op de hoogte?

Hier een enorme baaldag, vannacht werd ik wakker met pijn in mijn maag en heel erg misselijk. Dus steeds eruit,zakje naast bed, etc. Gelukkig hoefde ik niet over te geven, maar ben dus nog wel steeds supermisselijk en hoofdpijn, zelfs van een soepstengel komt het weer terug. Bah, ik ben normaal nooit vaak ziek en nu blijf ik aan de gang. De kleine meid is gelukkig naar het kinderdagverblijf, en schoonmoeder haalt haar op en daar eet ze ook. Ik zou heel erg hard gaan werken vandaag, om mijn baas een hak te zetten, maar helaas... Wie weet morgen beter en dan tussendoor maar hard aan de slag!

18. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    @driekeerdaan ohgos, wat ellendig dat je zo ziek bent! Hopelijk is het een goed teken, dan hoef je niet voor niets te lijden...

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Net dus toch ff getest en omo wit hoor!
    Maar ja wat zegt dat nu bij mij?Helemaal nix!!
    Kan dat ik nog ongi ga worden en een 1e lange cycles heb (hoe lang?) Maar dan was mijn ei ook later en kan de test nu natuurlijk ook neg. zijn. Of beredener ik dit verkeerd? En als ik geen ongi wordt op korte termijn wanneer dan weer opnieuw testen?

Iemand suggesties/tips/ervaring??

@3keerdaan
    Ja ik wilde het zo lang mogelijk uitstellen terwijl ik het antwoord al wel wist. Maar goed nu dus wel gedaan en neg. Kan ook nog niet door voor de volgende ronde dus zit op de wachtbank grr..
    Wil duidelijkheid!
    Beterschap meis,hopelijk voel je je morgen weer beter!

20. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meide,

@wendy 339: wel bale voor je. Duidelijkheid zou wel fijn zijn he!
    Maar goed als dit je eerste pilvrije maand is...wanneer ben je precies gestopt met de pil? Ik was ook eind september maar zit nu te wachten op mijn tweede ongi die als het goed is dit week-end wel of niet komt...
    Maar goed. Mijn eerste maand pilvrij dacht ik echt: het is raak! Helaas niet. Ongi kwam wel gelukkig precies 28 dagen later. Misschien heb jij een langere cycles. Misschien van 33 dagen? Komt ook voor!
    Mijn nicht heeft een cycles van 60 dagen maar ja das echt een uitzondering!!!
    Nou meid ik zou echt een weekie wachten. Heel veel succes.
    Misschien als je toch ongi wordt 1 meevaller:) het schijnt dat als je meteen na de pil begint met het klussen dat de hormonen nog niet helemaal uit je lijf zijn en dat je hierdoor een vergrootte kans hebt op meerlingen...of je wil graag een tweeling of drieling haha! Ik werd meteen zwanger de eerste keer meteen in de pilvrije maand. Wat bleek een tweeling! Mijn lichaam heeft 1 eitje afgestoten...Moet zeggen dat dat heel zeer deed maar gelukkig bleef er 1 zitten en heb nu een prachtdochter
    Nou meid houd ons op de hoogte he!

@Tab: veel succes maar weer deze maand. Las net op een ander forum dat ze de maandelijkse cycles ook wel: de opkomende duiveltjes noemen hahaNooit van gehoord! Wel passend in jouw situatie.

nou ga maar slapen :( moet morgen werken. Helemaal geen zin...krijg je ervan als je verwent bent met een aantal dagen vrijd

xa

Deel Deze Pagina