(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh meide nog 1 vraagje,

Ik ben zo benieuwd of het deze maand raak is he! Heb wel het volgende: witte afscheiding. Best veel. Zoveel dat het er gewoon uitloopt als ik naar de wc ga...Gelukkig zijn een paar dagen geleden de bruin/roze afscheiding gestopt.
    Nu heb ik lange witte slierten- sorry voor het taalgebruik!
    Misschien herkent iemand dit?eeeh Marleen?
    We zien het zaterdag wel :(

Wat ik ook in vorige zwangerschap had: voelde me niet zwanger en dat gevoel heb ik nu ook...hierbij had ik toen ook heel veel witte afscheiding maar weer niet die bruin/roze afscheiding

hmmmm vreemd aaaaaah frustrerend

xa
    gr a

2. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tab? misschien heb jij iets?

Jij hebt altijd zoveel goede raad :)

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    m80? en de andere?....

4. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Goeiemorgen !

@alexanne klinkt wel bekend, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen want ik ben nog niet eerder zwanger geweest. Wel spannend, nog 3 dagen en dan kun je testen!

Mijn temperatuur is vandaag enorm gestegen en ik verwacht dan ook dat het de eisprong is (komt overeen met de geplande eisprong). Gisteren gelukkig goed geklust en een aantal keren ervoor ook *fingers crossed*.

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ff snel vanaf het werk ;)

@Alexanne, klinkt wel als zwanger hoor ... alleen die roze/bruine afscheiding ken ik ook niet, maar dat kan goed van de innestelling zijn volgens mij!! Hoop het zo voor je, SPANNEND!! Wanneer wil je gaan testen??

@appelsnoetje, eitje geweest, dus nu weer op het wachtbankje, spannend!!! De mijne komt er ook weer aan, dus hier ook weer aan de klus, vervelend, hihi ...!!

@Driekeerdaan, wat balen dat je ziek bent meis, bah bah bah! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen en gaat het nu weer beter.

Sorry voor korte, weinige reacties, misschien lukt later op de dag ff meer.
    Nog ff reactie op het klussen: het is idd beter om om de dag te klussen, beter voor de zaadproductie ofzo, hihi. En ze kunnen ook best een aantal daagjes overleven, duusssssssss! Maar goed, als je gewoon iedere dag zin hebt, gewoon doen, hahaha!
    Ga gauw effe opstarten hier!

6. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    @ alexanne die bruin/roze afscheiding herken ik wel, heb ik ook gehad maar lange slierten zeggen mij niets

drukke dagen achter de rug, dus wel af en toe bijgelezen maar niet gereageerd.
    toen ik vanmorgen wakker werd had ik bloedverlies... natuurlijk de vk gebeld, maar dit hoeft nog niets te betekenen. 1 dag zou mogen (ivm innestelling) maar als het morgen nog aanhoudt weer bellen, alleen kunnen ze waarschijnlijk weinig voor me betekenen omdat het nog zo pril is...
    ben dus heel erg verdrietig en onzeker...:(

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @Alexanne

Ik ben na mij menstruatie met de pil gestopt. 1e dag ongi was toen 17 okt. Tel dus vanaf die dag.
    Afscheiding heb ik nu ook meer als anders maar slierten heb ik niet (vorige week wel beetje gehad).
    Vandaag hoofdpijn en buikpijn links en rechts,strange..
    Denk dus dat er iets aan komt maar goed kan niet meer dan wachten..
    Bij jou ook spannend zo te lezen!

@Appelsnoetje
    Jij nu ook spannende 2 weken weer!Hopen dat de zaadjes het ei vinden!!

@Marleen
    Jeetje meis,snap goed dat je in de stress zit nu!Duim voor je dat het niets ergs is en dat het er een beetje bijhoord!
    Houd ons op de hoogte svp!Sterkte meis!

Ik mag ook weer aan het werk vandaag,heb een*** rooster deze week. Vandaag laat,morgen vroeg en dan weer 2 late diensten pff. Weinig thuis dus.
    Morgen kunnen we ons trouwalbum ophalen,ben benieuwd!!
    Fijne dag meiden en ik kijk traks nog ff voor ik ga werken vanmiddag!

8. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @Alexanne, zijn het geen resten van je klusavonturen? zou zomaar kunnen ;)

9. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

Ik ben er weer een beetje bovenop gelukkig, alleen nog zeurende hoofdpijn en wat borrelende darmen.

@Wendy; wat jammer dat het negatief was...! Ze zeggen dat je dan het beste na 3 dagen weer kunt testen, omdat de hoeveelheid HCG dan verdubbeld zou moeten zijn... dacht ik... En anders maar snel je ongi, dan kun je tenminste weer verder he!

@Marleen: ach, wat vervelend, bloedverlies... Hopelijk stopt het snel en heb je snel duidelijkheid...! Ik denk aan je!!

@Alexanne; wat spannend allemaal he... die afscheiding klinkt wel bekend, maar toch hoeft het niet per se iets te zeggen... wanneer ga je testen?

Nou, ik ga nog maar ff liggen voordat de kleine meid weer wakker wordt... ;)

10. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

ben er ook weer even! Lekker dagje vrij vandaag!
    @Marleen: Jeetje meis, wat spannend. Kan me heel goed de paniek voorstellen. Zal voor je duimen dat het goed gaat! Dat lichaam doet houdt ons we bezig he!

@Alexanne: heb geen idee. Hoop voor je dat het raak is!

@appelsnoetje: veel klusplezier!

@wendy399: Pfff dat is ook verwarrend! Ik lees hier ook wel vaak dat mensen pas 1 week na nod positief testen! Er is nog hoop! En hoe is je trouwalbum???

Ik heb zelf stiekem gisteren een vroeg test gedaan! Niks te zien!
    Er staat op de test zoiets van 95% zekerheid bij 4 dagen voor NOD. Ik lees hier wel echt vaak dat meiden eerst niks testen en later toch! (waar slaat die 95 dan op??)
    Of houd ik mezelf nu voor de gek! hahah!

liefs

11. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    hier nog steeds bloedverlies... dat maakt me alleen maar onzekerder... voel verder niets (krampen ofzo) dus ws afwachten hoe het morgenochtend is...
    ik ben wel erg emo momenteel, komt ook helemaal niets uit mijn handen, lig al de hele dag op de bank...

12. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Ach marleen, wat vervelend... Wat kan dit je bang en onzeker maken he... Kan het me goed voorstellen dat er niets uit je handen komt, en dat je je zo ellendig en emotioneel voelt! Doe maar lekker rustig aan!
    Dikke knuffel!

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ah Marleen, wat shit zeg, dat je bloed verliest :( Maar het hoeft nog niets te zeggen he, er zijn zat vrouwen die bloedverlies hebben en gewoon zwanger blijven!!
    Snap dat je helemaal van de kaart bent, zou ik ook zijn ... hoe is het nu, nog steeds last van?
    Sterkte meid, dikke knuffel ook vanuit hier!

@Ellalalaaa, balen, testje nega. Maar kan altijd nog, het hoeft niet altijd zo te zijn dat je met zo'n vroege test posi test!! Gewoon over een aantal daagjes nog es doen (als de duiveltjes nog niet zijn gekomen natuurlijk!). Spannende dagen hoor, poehee ...

@Wendy, spannend ook voor jou!! Ik hoop dat het allemaal goeie voortekens zijn ...!

@Driekeerdaan, gelukkig voel je je weer wat beter, fijn! Heb je nog wat voor je werk kunnen doen?

Hier alles ok. Erg moe nu, drukke werkdag gehad. Beetje hoofdpijn en zeurende benen van vermoeidheid. Ga ook zo lekker plat op de bank, lekker tv kijken. Mannetje is nog aant werk, zal rond half 10 wel thuis zijn denk ik ... Ik temp natuurlijk ook, vanmorgen was ie al wat hoger, dus de klusdagen komen er weer aan, yeah!! Gaan we weer van genieten ;)

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Goedemorgen meiden!

ff snel spieken voor ik ga werken (pff)

Hier nog geen ongi of iets wat er op lijkt...Ik ga van t weekend bij geen ongi toch nog maar weer eens testen denk..

@ellala
    Bij jou ook spannend,wanneer test je weer?

@Marleen
    hoop dat het bloeden gestopt is!beetje kunnen slapen?sterkte!

moet nu gaan,tot vnvd!fijne dag iedereen!

15. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    hier nog steeds bloedverlies. dus weer de vk gebeld. de assistente gaat overleggen met de vk hoe nu verder. want op een echo zal nog weinig te zien zijn, of dit een miskraam is ja of nee. wordt straks door ze teruggebeld.
    heb gelukkig wel wat kunnen slapen, tussendoor wel veel wakker. merk dat ik er superveel mee bezig ben. mijn partner is daarin wat nuchterder. die zegt, heel vervelend, maar in mijn ogen betekend een miskraam dat het met het vruchtje niet goed zit!

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    ooh Marleen, wat spannend allemaal zeg, jeetje ... hoop niet dat het een miskraam gaat worden. Is het bloedverlies net als een ongi of minder (sorry dat ik het vraag ...). En ik snap ook wel wat je partner zegt, is ook natuurlijk zo, maar dat wil je op dat moment niet horen en weten natuurlijk.
    Denk aan je meid, houd ons op de hoogte!! Knuf!

17. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    heb vanmorgen de vk gesproken. op dit moment heeft een echo geen zin omdat de zwangerschapsduur te kort is. daarom volgende week vrijdag (26e) om 11.00 uur een echo. ben dan in principe 6 wk en 4 dgn. dan zou er wel iets zichtbaar moeten zijn. of niet, maar dan weten we dat het fout is gegaan.
    ben vanmorgen (zo eigenwijs als ik ben) wel wezen zwemmen met onze zoon, hij moest weer afzwemmen (baby/peuter-zwemmen).
    dus maar een tampon in gedaan. nu net weer verschoond en het lijkt wel minder te worden...\
    en wat is het zwemmen momenteel moeilijk voor me... er zijn een aantal zwangere mama's...

vind het zo fijn om hier van me af te schrijven! ga nu even broodje eten met zoonlief, hij gaat daarna naar bed, ik nog even gesprekken voorbereiden (vanavond de eerste 10-minutengesprekken op school). Na zijn slaapje breng ik zoonlief naar mijn opa en oma (80 en 76) Gaat onze kanjer lekker spelen tot papa hem komt halen, ze blijven wel lekker eten bij mijn opa en oma, hoeft papa geen eten te koken.
    voordat ik vanavond thuis ben is het rond half 10. kom dan nog wel even melden hoe het met me gaat...

18. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Marleen: wat vervelend, dat je dus nog een week moet wachten... Wel fijn dat je in ieder geval de verloskundige zelf hebt gesproken, en dat ze volgende week wel een echo gaan maken. Dat is in ieder geval iets... toch...
    Knap dat je wel met de kleine naar zwemmen bent gegaan, kan het me voorstellen dat dat nu extra moeilijk is, nu er een paar moeders zwanger zijn... Hopelijk heeft de kleine er wel van genoten, dat doet altijd wel een hoop goed he.

Hou je taai, dikke knuffel voor jou!

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @Marleen
    Jeetje meis,nog 1 week wachten pfff..Maar goed je kunt nu wel naar die echo toeleven. Las dat je het idee hebt dat het bloeden minder is,hoop dat het snel helemaal stopt!
    Knap inderdaad dat je bent gaan zwemmen tussen de as mama's,maar goed voor je zoontje is het wel fijn natuurlijk!
    Sterkte meis!En tuurlijk mag je hier je hartje luchten!!

Hier nog geen bijzonderheden mbt ongi of dat er iets aan komt.
    Heb zo de neiging om nu weer te testen..Zit nu al op dag 33 pff..Heb di nog getest,lijkt me niet dat er dan vandaag iets anders uit zou kunnen komen,of wel????
    Anders doe ik morgen weer een test,dan ist 3dgn na de laatste test.
    Wordt er gek van en dit is pas de 1e ronde!!Ik wil of zwanger zijn of een "normale" cyclus!!!Maar ja lang leve het ontpillen!
    Nog meer meiden hier met een wat langere cyclus als gemiddeld?

Ga zo foto boek van de bruiloft ophalen na het eten,spannend!!
    Verder goed nieuws op mn werk!Krijg leidinggevende functie (ondersteunend aan) per 1 jan! Nu voor 1 jaartje ivm reorganisatie over 1,5 jr. Komt prima uit dus!Kan ik mooi na dit jaar part time gaan werken (hoop ik,als ik zwanger ben dan tenminste)
    En extra sparen voor de kleine haha,en geen late/feestdagen/weekenden meer werken. Ben er helemaal happy mee!

hoe was jullie dagje vandaag?

20. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Wendy: dat is goed nieuws, gefeliciteerd! Das wel lekker, nu nog ff een jaar dit doen, en daarna kun je daar misschien wel part time mee doorgaan...?
    Vervelend dat je nog zo in onzekerheid zit... Ze zeggen dat je inderdaad het beste na 3 dagen weer kunt testen, dus nog 1 nachtje slapen... ;) Met ochtendurine schijnt ook het beste te zijn. Ben benieuwd... laat je het ons weten?

Deel Deze Pagina